Bolleke, balen van je Omo witte test!! Rietje, veel sterkte! Over alcohol, ik drink eigenlijk nooit zo veel maar probeer t na de eisprong niet meer te doen eigenlijk. Huisarts zegt dood leuk, alcoholisten worden toch ook zwanger? Het was grappig bedoeld met andere worden drink jij maar lekker een wijntje tot je een posi test in handen hebt. Gister naar de huisarts geweest en die gaf me een verwijs brief mee voor polikliniek gynaecologie. Ik heb meteen gebeld en kan 23 feb terecht. Maar bedenk me nu dat de kans groot is dat ik dan m'n menstruatie heb.. Ik wacht voor de zekerheid m'n eisprong af en anders moet ik het verzetten. Kunnen jullie me vertellen wat ik kan verwachten zo'n eerste afspraak bij de gynn? Mag dus niet menstrueren en partner moet mee.
Goeiemorgen meiden Rietje veel sterkte! Nieuwe meiden welkom. De een is al wat langer bezig dan de ander,maar allemaal lang genoeg om te weten hoe moeilijk de teleurstelling iedere maand is. Wat betreft alcohol. Ik drink soms een glaasje, maar ook echt heel soms. Dus ik laat dat ook niet staan tot ik een postieve test ij handen heb. Bolleke balen meid vd witte test.. t hoedt niks te zeggen, maar dat weet jij zelf t beste en soms is het hopen tegen beter weten in. Aquavis fijn Dat je zoontje weer iets opknapt Hier gister weer bij de osteopaat geweest. Spanning in mijn buik is stukken minder. Nu 7 maart weer terug, een oppepper voor Gent! En daarna gaan we afstemmen op wat er uit komt in Gent.
@ water. 1e afspraak bespreek je de vragenlijst die je toegestuurd krijgt. Hoe is je cyclus, bijzonderheden enz. Waarschijnlijk moet je man zijn zaad inleveren en misschien krijg jij een inwendige echo en moet je bloed prikken!
Annekeruiter, dank je wel. Dan weet ik een beetje wat te verwachten. Kreeg idd net een vragen lijst over de post. Dan zal ik daar even voor gaan zitten als de kleine man slaapt. Wat fijn dat de spanning weer een beetje uit he buik is. Hier ook altijd ontspannen als ik bij de osteopaat vandaan kom.
Wat fijn voor je Anneke dat de spanning al stukken minder is! Voel je het zelf ook goed? Het verschil tussen ervoor en erna? Water ook voor jou spannend de afspraak bij de arts. Bij mij maakten ze een echo, uitstrijkje en prikte ze bloed. ML hoefde niks in te leveren maar dat kwam omdat ik er een beetje ingerold ben na de miskraam... Hier in afwachting van de afspraak morgen in het ZH voor follikelmeting. Ik merk wel dat ik nergens meer op reken (niet negatief ofzo) maar ik denk wel waarom zou het nu wel lukken. Begin me steeds meer in te stellen op de IUI. Moet ik natuurlijk wel uitkijken dat ik daar weer al mijn kaarten op zet. Maar ik heb nog steeds wel vertrouwen maar niet meer zo dat het snel gaat komen. Denk toch dat ik nog wel even bezig ben voordat het zo mag zijn!
Eiram, het gevoel van het gaat nog wel even duren heb ik ook. Focus me nu echt op afspraak met gynn. Om erachter te komen waarom het misschien nog niet gelukt is. Ben zelfs vergeten m'n temperatuur op te nemen terwijl ik daar altijd wel gefocust op ben. Nou ja vanaf morgen maar weer proberen en anders een relaxte ronde. Wanneer gaan jullie beginnen met iui als het nog niet gelukt is?
@ Water Toen wij onze eerste afspraak hadden moest mijn vriend ook mee. We kregen een tal van vragen, en zo konden ze een kansberekening maken om te kijken hoeveel kans je hebt om natuurlijk zwanger te worden. Het zaad hadden wij al laten controleren dus dat hoefde niet meer. Ook hebben ze bij mij bloedgeprikt om te kijken of ik een soa zou hebben (weet even niet meer welke dat is waar ze specifiek op prikken) Alles was goed gelukkig, en ben na het bezoek ook twee keer zwanger geweest. Helaas ook twee keer een vroege miskraam. 1 ding wat je wel misschien even in je achter hoofd moet houden, in ieder geval in het ziekenhuis waar ik geweest ben is dat het consult niet vergoed wordt door je verzekerraar + dat de kosten voor je vriends aanwezigheid ook doorberekend worden (zo zeiden ze bij mij er zijn ook vragen aan je vriend gesteld) Zo had ik dus ineens een rekening van rond de 300/400 euro op de mat liggen . Natuurlijk speelt geld geen rol in een kinderwens, maar dit vond ik echt heel bizar. In ieder geval veel succes in het ziekenhuis. @ Annekruiter Wat fijn dat de spanning minder lijkt te worden, dat is dan toch wel een goede behandel methode. Wat doen ze precies?? @ Eiram Wat spannend morgen. Kan me voorstellen dat je nergens meer op rekent. Je kan je bijna niet voorstellen dat je ooit nog eens twee streepjes gaat plassen, dat heb ik in ieder geval. Hoop echt op wat positief nieuws voor jou . En over twee streepjes gesproken. Kon mezelf vanmorgen toch niet in bedwang houden en heb een test gedaan uiteraard (had ook niet anders verwacht) hartstikke wit. Het vertrouwen is ook weer ver te zoeken. Ben er best stuk van in die zin niet dat ik heb zitten huilen, maar wel het idee dat het gewoon niet meer weg gelegd is voor ons. Nu slaat gelijk weer de twijfel aan alle kanten toe. Hoe lang hou ik dit nog vol, die spanning iedere maand sex hebben om zwanger te worden, en niet omdat het fijn is om intiem te zijn met je partner. Ik weet niet of ik dit nog lang vol gaat houden, ik wordt er immers geen leuker mens op. Al met al gewoon k*t dus.
Wat mij betreft de volgende ronde! Einde van deze cyclus spreek ik de gyn weer om het vervolg te bespreken. Er is gezegd dat als dit niet lukt dan wordt het IUI. Mocht het 4 a 5 keer zelf proberen. Maar ik ben het echt zat...
Hummeltje ik heb precies hetzelfde. Denk steeds vaker; 1 is ook goed. Maar dat vind ik natuurlijk niet... Maar het verplichte nummertje ben ik ook zo zat! Ik wil gewoon weer recreatieve seks zonder dat ik een kindje moet maken.
Eiram, ik snap dat je door wilt! Hopelijk kan dat volgende maand. Spannend hoor Hummeltje, dank je wel (voor de waarschuwing) jeetje wat een geld! Dat maar even opzij zetten dus. Geldt dat voor elke afspraak of alleen de eerste? Ik snap fat je er door zit! Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Hoeveel dpo zit je nu?
Het is echt heel veel geld indd. Nu weet ik niet of dat per bezoek is. Ik meen van niet maar weet het niet 100% zeker, , daar kom ik in juli/augustus achter mocht het nog niet raak zijn. Ik zit vandaag op 9dpo best vroeg maar mijn gevoel heeft me in deze nog nooit in de steek gelaten en nu voelt het niet goed in ieder geval zeker niet als zwanger.
Precies Pdan maar 1 al wil ik dat indd ook helemaal niet. Toen ik vanmorgen een negatieve test had heb ik wel even mijn zoon stevig vast gepakt. Dan bedenk ik me hoe dankbaar ik ben dat we hem hebben. Tja en dat verplichte nummertje pfffff. Mijn vriend heeft er geen moeite mee en ik ook niet maar misschien is dat ook wel het gevaar. Hoe minder moeite je hebt met seks hoe minder tijd je er voor neemt en hoe sneller het gebeurt is. Nou ja hopelijk komt dat allemaal weer goed
Hey kletskousen , Hummeltje een negatieve test zegt nog helemaal niks, je bent nog vroeg... Maar als je gevoel zegt dat het niet gelukt is... Ik duim voor je hoor! Ik ga morgenvroeg nog een keer testen voor de zekerheid, als ie weer negatief is ga ik morgen lekker biertjes drinken. We vieren carnaval op mijn werk. Heb nog niet het gevoel dat de ongesteldheid eraan komt. Anneke ik ben vandaag ook weer naar de osteopaat geweest. Ze zei dat ik minder spanning in mijn onderbuik had dan twee weken geleden. Over 6 weken nog een keer terug en daarna misschien helemaal niet meer als het zo goed blijft gaan. Wie vroeg hoe dat werkt? Een osteopaat gelooft in de heelheid van je lichaam, dat klachten zich op een andere plek kunnen uiten als waar de oorzaak zit. Ze gaan drukpunten in je lijf af en voelen of er ergens spanning zit. Zo ja dan behandelen ze dat door met de vingers te drukken of masseren. Tenminste zo ging het bij mij... Water hier spraken we bij de gyn ook de ingevulde vragenlijst door. Ik had al bloed geprikt op chlamydia antistoffen, lief had al zaadtest gedaan. Ik heb een inwendige echo gehad en na de eisprong nog een keer bloed moeten prikken op progesteron. Alles was goed dus weer naar huis gestuurd. Ik vind het wel heel raar dat dit consult niet verzekerd is... Ik dacht dat het in de basisverzekering zit, zeker met een doorverwijzing van de huisarts... Duur grapje zeg. Maar ik zou dit toch nog eens goed navragen. Eiram spannend morgen weer echo... Ik snap dat je er geen vertrouwen in hebt en vooral uitkijkt naar de volgende stap. Hoop natuurliji dat het niet nodig is... Zet m op! Ik herken zo erg wat jullie zeggen... Totaal geen vertrouwen erin hebben dat het nog gaat lukken. En die moetjes elke keer. Echt leuker wordt het er niet op... Maar we kunnen niet meer doen dan hopen, geduld hebben en ons best doen. Onze tijd komt vast nog, hopelijk snel! Ik ben er de komende dagen waarschijnlijk niet zoveel, ben een beetje druk met carnaval vieren... Op mooie positieve testen en een vruchtbaar weekend!
Net weer terug maar de follikels waren nog niet groot genoeg. Maandag weer terug. Komt wel goed uit want ml is ziek sinds vannacht... Had wel een arts die ineens in twijfel ging trekken of ik alle stimulatie wel nodig had. Pfff wat doe ik daar dan de afgelopen 5 maanden!
Geluk bij een ongeluk dat de follikels nog niet groot genoeg waren dan nu je vriend ziek is. En wat een raar gezwets van die arts of je stimulatie wel nodig hebt? Waar baseert hij/zij dat op? Bolleke veel plezier dit weekend met carnaval!
Even ego berichtje van mij, alsof we nog niet genoeg tegenslagen hebben gehad de afgelopen tijd, kwam vanavond er weer een flinke klap bij. Ik heb mijn lieve poezenkind moeten laten inslapen Ze is bijna 16 jaar geworden en had zwaar suikerziekte, het is wel te behandelen, maar dan kunnen we nooit meer een dag weg (insuline spuiten bij een kat luistert heel nauw en moet op gezette tijden) En dit terwijl we nu in sexytime horen te zitten, maar mijn hoofd staat heel ergens anders. Wel heb ik nu voor het eerst ovu testen gekocht om te kijken of ik daar iets in merk.
Goeiemorgen meiden Rietje ach meid. Knuffel.. dat is nooit leuk als je een dierenvriend moet gaan missen! Eiram een geluk bij een ongeluk dat je follikels nog niet groot genoeg zijn.. hopelijk knapt je man snel op en kunnen jullie nog optimaal gebruik maken van deze ronde. Al begrijp ik maar al te goed dat je uit kijkt naar de iui en het vertrouwen er niet meer is dat t gewoon zo gaat lukken. Dat is bij mij ook volledig weg na 20 rondes.. Bolleke veel plezier met carnaval de komende dagen! Idd de osteopaat doet bij mij t zelfde als bij bolleke. Ze zoekt via mijn rug spanningspunten op in mijn lijf. Deze behandelt ze daarna dmv drukken en masseren, waardoor de spanning minder wordt. Ik heb zeker r gevoel dat t iets los maakt, emotioneel en lichamelijk. Mijn menstruatie duurt nu iets langer maar heb er minder last van. Hummeltje hoe is t nu met jou meid? Nog getest? Iedere maand de teleurstelling doet pijn. Natuurlijk ben ik ook heel dankbaar met onze dochter, maar de wens voor nog 1 of 2 kindjes is zo sterk aanwezig.. En ja vrijen zonder verplichting, ooh wat kijk ik er naar uit. De verplichte nummertjes ben ik wel klaar mee.. Hier vandaag dag 10. Ben al vanaf dag 7 bezig met ovulatietesten, maar nog geen enkel teken van een naderende eisprong.. vorige ronde was deze dus op dag 10. We gaan iig door met testen en het gezellig maken.
Goede morgen meiden even een kort berichtje (vindt het zo niet fijn op mijn telefoon). @eiram wel mooi dat ze dat kunnen meten en bekijken he. Hopelijk knapt je vriend snel op en kunnen jullie er voor gaan. @rietje ahhhh wat sneu zeg. Snap dat je van de leg bent zeker als het beestje sl zo oud is. Sterkte meis @annekeruiter. Donderdag gisteren en vanmorgen getest en alles witter dan wit . Weer die teleurstelling weer die twijfel echt om depri van te worden. Irritant he als je nog steeds geen positieve ovulatie testen hebt. Even doortesten hij komt echt.
Hier ook druk met ovulatietesten. Nu dag 14 en nog niks wat ook maar lijkt dat deze positief gaat worden. Ben bank dat ik weer een lange cyclus krijg en m'n afspraak voor de gynn weer moet verzetten..
Hoi Dames nou dan plaats ik het hier ook nog maar even. Hopen dat ik hier ook mee mag komen kletsen? Ik ben 30 jaartjes jong ondertussen hebben 2 zoons van nu bijna 7 en bijna 4. 4 maanden na de geboorte van de jongste bleek ik een BBZ te hebben die er al veel te lang zat. Na een maand bloedverlies (ik dacht is normaal zo kort na bevalling) Is mijn eileider snachts om 2 uur gesprongen en ben smiddags om 12 uur pas geopereerd. Dus dat was kantje boord. en nu een maandje of 3/4 geleden een zeer vroege miskraam gehad. Dus ondertussen alweer 3 jaar bezig voor kindje nummer 3 en ben er eigenlijk soms helemaal klaar mee. Cyclussen normaal tot lang dokter gaf ons een kans van 10-30% op een normale zwangerschap. Maar IVF is hier (turkije) gewoon even te kostbaar. Nu aan de clomid 100 zit alweer op een cyclus van 32 dagen en omo witte test. Dus hopelijk van de week weer naar de arts en dan maar eens kijken wat die zegt. Dat is dan trouwens een andere arts waar wij naartoe zullen gaan.