Heey meiden Jullie niet vergeten hoor. Maar hier een zieke kind gehad de afgelopen 3 dagen en druk geweest met werken en huizenjacht. We zijn in onderhandeling over een huis. Ik ga morgen even uitgebreid reageren op iedereen. Nu hopelijk eerst weer een rustige nacht!
Zo, ff de tijd om te reageren! Stefanenlaura welkom! Fijn dat je die steun kunt vinden bij collega's. Hier weten mijn collega's er ook van af, zijn er niet zoals bij jou mee bezig, maar er is wel begrip en dat is al heel fijn. Eiram fijn dat jullie dagen er tussenuit zo geslaagd zijn en dat je gewoon lekker hebt kunnen genieten! Zie je op tegen het gesprek, of kijk je er juist naar uit? Hoe is het met de andere meiden? Weer wat meer rust gevonden (omdat de meest stomme dagen weer voorbij zijn?). Ja, loslaten is zo moeilijk.. dat is eigenlijk onmogelijk, omdat je iedere maand wordt geconfronteerd met alle ongemakken die er bij komen kijken. Hier mijn vruchtbare dagen zo goed als mogelijk benut, nu weer afwachten tot de 21e.. Maar ga nergens vanuit meer en mijn focus ligt gewoon op Gent! Verder zijn we bezig met onderhandelingen over een huis, dus dat is ook super spannend!!
Hoi meiden, gezellig clubje hier. Ik zou mij graag toe willen voegen. Wij zijn inmiddels in ronde 13 beland. Van mijn dochter in ronde 1 zwanger geraakt, we hadden dat nu niet verwacht maar dat het zo lang zou duren ook niet 😔 In ronde 11 een vroege miskraam gehad bij 5 weken. Ik ben 34 en m'n nod is 13 maart. We hebben al controle gehad in het ziekenhuis en daar was alles goed. We proberen het nog een half jaartje (tot juni) zelf en ik hoop dat het dan is gelukt. Voor jullie hoop ik ook snel op een zwangerschap!
Welkom goodlife, Hier ook met ons zoontje de eerste ronde zwanger en nu al een jaar bezig.. Wij gaan 1 maart voor het eerst naar het ziekenhuis. Wat kunnen we precies verwachten? Hopelijk lukt het jullie voor juni!
Spannend he de onderhandelingen voor een woning! Leuk hoor! Hier ook net m'n vruchtbare dagen weer gehad. Mijn nod is 24e.
Eiram ik ook 2x100 alleen dan oraal. Clarajilla veel plezier hopelijk over 2 weken een mooie wolk die op je wacht. Anneke je meisje weer helemaal opgeknapt? Spannend de komende tijd voor jullie. Een nieuw huis en naar Gent. Goodlife welkom hopelijk heb je voor juni een positieve test. Water veel succes op de wachtbank. Wat ziekenhuis betreft ze zullen waarschijnlijk wat onderzoeken willen doen. Bij mij hebben ze destijds een echo gemaakt en bloed afgenomen. Maar was bij de echo al duidelijk wat het probleem was. Mijn wachtbank zit weer bijna op zijn eind. ik kon het vanmorgen niet laten om niet te testen. helaas was deze omowit. inmiddels zijn de eerste tekenen van mijn menstruatie ook al gespot. Hopelijk maandag ongesteld anders is het ook zo'n domper zondag. dus we gaan maar weer voor een nieuwe ronde.
Hoi meiden, ben er ook weer eens... Drukke dagen gehad met carnaval en daarna weinig energie. Maar ik ga proberen het weer bij te benen! Welkom stefanenlaura en goodlife. Vervelend dat het bij jullie ook al zo lang duurt. Zo raar dat je dus bij de eerste meteen zwanger kunt raken en het dan gewoon niet meer lukt. Balen stefanenlaura van de negatieve test... Ik hoop dat je het mis hebt en niet ongesteld wordt! Rietje sterkte nog met het overlijden van de tante van je man. Man het wordt wel tijd voor goed nieuws bij jullie he! En ja de carnaval was evengoed leuk, de afleiding was wel fijn... Anneke ah zielig dat je dochter ziek is. Hopelijk knapt ze snel op! Spannend met een huis bezig! Dat kan echt zenuwslopend zijn. Vooral als er andere gegadigden zijn zoals bij ons toen... Hoop dat jullie eruit komen! Hummeltje klote meis, weer ongesteld... Knuffel! Die dubbele gedachte snap ik, soms denk ik ook we stoppen er gewoon een paar maanden mee, ik wil rust! Maar ik kan het niet, de maanden duren al veel te lang. Wil geen ronde missen. Zo dubbel. Eiram fijn dat jullie korte vakantie leuk was! Hopelijk met een mooi resultaat over een kleine twee weken! Water bij ons kregen we van tevoren een uitgebreide vragenlijst van de gyn. Lief heeft zaadtest gehad, ik een inwendige echo en twee keer in de cyclus bloed geprikt. Alles goed dus pas over een half jaar weer terug. Maar het is overal een beetje anders, hangt van de gyn en het ziekenhuis af... Ik hoop echt dat het ons allemaal snel mag lukken!
Is toch bijzonder hè dat dat zo een verschil is. Voelt echt als een tikkende klok! Wij hebben vragenlijsten gehad en ik kreeg een echo. M'n vriend kreeg een spermaonderzoek en daarin was alles uitstekend. Zeer hoge kans om natuurlijk zwanger te worden dus nog even geduld hebben. Succes bij het ziekenhuis!
Welkom goodlife! Ik hoop voor je dat het voor juni raak is! Onze dochter is gelukkig weer opgeknapt.. maar het is een kwakkel winter geweest. Hoop dat dit de laatste keer was! Stefanenlaura balen meis van je negatieve test, , wanneer is jr nod? Ja hier ook ronde 1 zwanger van onze dochter.. en nu ronde 20 al bezig. . Tsjah wat een verschil. Water je krijgt een vragenlijst, idd bloedprikken en inwendige echo en je man/vriend moet sperma inleveren.. vanuit die resultaten wordt er bepaald hoe verder. Bolleke ik weet dat er geen andere gegadigden zijn.. Dus dat scheelt.. we hebben al een tegenbod gehad en daarop hebben wij weer een bod gedaan.. verwacht na het weekend weer een reactie!
Spannend anneke, hopelijk goed nieuws na het weekend. Mijn nod is maandag. En de menstruatie is een feit helaas. Nu is het wachten op de grote doorbraak :'( en dan maar weer beginnen met de clomid.
@goodlife welkom hopelijk ook voor jou snel een positieve test. @anneke wat spannend he, ondanks dat er geen andere kopers zijn. Toch altijd spannend of je wat van de prijs af kan krijgen. Hoop dat je goed nieuws krijgt na het weekend. @stevanenlaura balen meis bah weer op naar een nieuwe ronde . Hoop zo dat er snel een positieve test komt hier, en het liefste meer dan 1 natuurlijk. @water zo ver ik weet hoeft je vriend het niet gelijk in de leveren. hij krijgt dan waarschijnlijk een formulier mee waar op aangekruist staat wat onderzocht moet worden, net als bij bloedprikken. Moet er wel bijzeggen dat wij de verwijsbrief van het onderzoek via de huisarts hebben gekregen Zat net nog een beetje terug te lezen en zag toch bij een drietal dames hier dat ze van de eerste gelijk in de eerste ronde zwanger waren. Kan me heel goed voorstellen dat het ongelooflijk frustrerend is dat het nu dan al zo lang duurt . Hier ook een knulletje wat niet lekker is, koorts en gisteren bij het naar huis lopen (precies het moment dat ik hem wilde optillen) overgeven dat was echt zielig. Vanmorgen even op de koffie geweest bij oma maar kan echt merken dat hij niet lekker is. Nu liggen we samen op bed film te kijken
Hummeltje Beterschap met je kleine man. Zo zielig al ze ziek zijn. Water ik temperatuur niet. Heeft bij mij niet veel zin omdat mijn dochter heel wisselend wakker word. Ik gebruik wel ovulatietesten waardoor ik weet wanneer mij ei is en ik ken mijn lichaam inmiddels best goed wat betreft men menstruatie. Meestal vier dagen voor nod al het eerste bruin verlies. Oftewel zo ben ik langer dan een week met mijn menstruatie bezig. Vorige menstruatie was 10 dagen verlies. Je moet er iets voor overhebben toch? Over een week of 2 maar weer bellen met het zkh Hoe verder na de komende ronde.
Stefanenlaura balen meid.. Ja inmiddels ken je je lijf Zo goed dat je wel weet als t zover is..knuffel Hummeltje beterschap met de kleine man! Lekker rustig aan doen! Water.. nee hij krijgt een formulier mee en een potje en dat kan hij later inleveren bij het lab (zo was t bij ons iig) je moest hiervoor wel een afspraak maken. Nu in Gent moet hij het wel die dag zelf doen (formulier hebben we al gekregen).. die afspraak staat ok half 9 's ochtends. Goed begin vd dag haha
Goedemorgen meiden Aller eerst fijne Valentijnsdag iedereen . Zijn jullie nog verwend? Ik kreeg een heerlijk ontbijt op bed van mijn twee mannen + een arrangement naar keuze bij een beauty center. Heb de laatste tijd veel last van mijn gezicht, erg uitgedroogd en veel last van oneffenheden, jeuk en uitslag. Dus een lekkere gezichts behandeling komt wel van pas. Mijn vriend had een lief verhaaltje geschreven uit naam van onze zoon en hemzelf hoe blij ze zijn met mijn goede zorgen en hoeveel ze van me houden dan smelt je wel ff. Mijn zoon lijkt iets opgeknapt. Gisterenmiddag was hij op schoot in slaap gevallen, daaraan kunnen wij merken dat hij echt ziek is want dat doet hij nooit. Gisterenavond scheelde het ook niet veel of hij sliep weer op schoot dus lekker op tijd naar bed. Nu is hij vrolijk en lekker aan het spelen met zijn vader. Hopelijk blijft het zo . Fijne dag allemaal
Fijne Valentijn allemaal! Ahhhhhh wat schattig hummeltje. En fijn dat hij weer iets is opgeknapt. Hier niets gedaan aan Valentijn. Zaterdag zijn we 12 jaar samen dus gaan we gezellig uiteten.
Ah Hummeltje wat lief! Ik heb een mooi geknutseld hart gekregen van onze kleine man, superlief! Fijn dat je kereltje weer een beetje is opgeknapt, beterschap nog! Dat is hier precies hetzelfde, als hij heel hangerig is dan klopt er iets niet. Normaal heeft ie echt geen rust in de kont, is een heel energiek mannetje . Stefanenlaura wat balen van je ongesteldheid weer... Niet leuk . Misschien heb je het al verteld maar hoe lang moeten jullie nog op deze manier door? Omdat je aan de handtekening te zien al best veel rondes zo hebt gehad... Is het geen tijd voor een ander plan, IUI bijvoorbeeld? Anneke spannend met jullie huis... Niks meer gehoord dit weekend? Hopelijk heb je snel uitsluitsel! Wij hebben dit weekend ook lekker geshopt voor het nieuwe huis. Een vloer uitgezocht en van alles voor zoontjes nieuwe kamer. Hij krijgt een stoere industriële kamer met baksteen behang, blauw/grijze muren en veel stalen accessoires. Zo leuk om allemaal uit te zoeken! 1 april komt ook langzamerhand dichterbij... Heel veel zin in de verhuizing! Volgens mij zitten een aantal meiden weer in de laatste week voor NOD toch? Ik begin alvast met duimen, spannend weer!
Oké poging 3.. Leuk al die verwennerijen met valentijn. Hier een heerlijk ontbijt op bed gehad, onze dochter had een mooi knutselwerk gemaakt en ik had een doos luxe bonbons gekocht voor mijn man! Hummeltje fijn dat je kleine man weer is opgeknapt. Hopelijk heeft de stijgende lijn doorgezet! Ooh bolleke super leuk al dat shoppen. 1 april is idd al heel snel! Klinkt leuk de kamer van je zoon. Moeten jullie veel doen aan het huis. Wij hebben t weekend niks gehoord dus wachten nog even af. Helaas zelf nu ziek. Flinke buikgriep, 1e keer ziek moeten melden op me werk. Bah!
Wat een attente mannen allemaal zeg 😉. Hier doen we niet aan Valentijnsdag. Dus het was een gewone luie zondag. Werd een echte pyamadag dankzij het sneeuwweer. Bolleke idd superleuk dat je nu kunt gaan beginnen met kopen en inrichten van de kamers van je nieuwe huis! Weet zelf hoe leuk het is. Wij wonen er alweer ruim een halfjaar maar ben nog lang niet klaar! Hummeltje hoe gaat het nu met je? Ben je al een beetje uit de dip van de nieuwe ronde? Stefanenlaura waarom moet jij de utro oraal nemen? Begreep dat het nogal schadelijk kan zijn voor maag en andere organen waar het langs moet voordat het op de plek van bestemming is. Vaginaal is meer een zooitje maar het werkt wel sneller en beter.... Zelf op het wachtbankje, nog ruim een week. Volgende week vervolggesprek met fertiliteitsarts. En dat is de arts die zo'n tactvolle opmerking maakte over mijn traject. Gyn is uit de running een aantal weken. Ben benieuwd hoe het gaat allemaal.