We zitten weer samen op het wachtbankje Eiram! Ik nog een kleine week wachten. Maar super blij, we hebben net een huis gekocht, onder voorwaarde dat ons huis is verkocht!! Waaah zo leuk en spannend! En Eiram een pyjama dag is ook echt heerlijk en genieten hoor!!
Oh leuk Anneke! Lopen we weer gelijk... Officieel is het nu 24 feb voor mij. Dus kan gaan aftellen. Toch weer een spannende week altijd die laatste van de cyclus!
Jeej Anneke gefeliciteerd!! HebHebjullie al een koper voor je eigen huis? Spannend dames hopelijk goed nieuws volgende week. Eiram. Lekker hè zo'n pyjama dag. Geen idee waarom ik heb oraal mag slikken. Ik kan je wel zeggen dat ik nergens last van heb buiten mijn rommelde darmen om. Bolleke dat klinkt als een hele stoere kamer voor jullie zoontje. Wat worden ze snel groot hè. Ik moet de komende ronde nog thuis en dan weer terug naar het zkh. Geen idee wat ze dan willen gaan doen. Hier sinds vrijdag al verlies maar nog niets door gebroken dus zal morgen op het werk wel doorbreken. Dus zodra het doorbreekt bel ik met het zkh zodat we zo snel mogelijk door kunnen als de komende ronde niet raak is.
Jaaa Anneke gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wat leuk! Hoe snel moeten jullie je huis nu verkopen? In ons contract stond toen 4 maanden. Gelukkig ging het snel, binnen 3 weken was het verkocht! En we hoeven niet heel veel te doen in het nieuwe huis. Nu gaan we alleen op de eerste en tweede verdieping de vloer eruit halen en laminaat leggen. En alles behangen/sausen. Op termijn willen we de vloer op de begane grond ook doen en dan op termijn de rest. Maar voorlopig is het prima zo! En beterschap, hopelijk ben je snel weer opgeknapt... Eiram spannend volgende week gesprek. Hopelijk is het deze keer niet zo'n hork en word je goed geholpen... Sowieso goed van je af bijten! Stefanenlaura kan me voorstellen dat je hoopt op een andere aanpak... Als het nog nodig is natuurlijk. Als dit niet werkt is het tijd voor een ander plan! En ja inderdaad, wat worden ze snel groot... We willen voor ons zoontje een stoere kamer maken waar hij nog jaren mee vooruit kan. En dat moet zo wel gaan lukken denken we! Inderdaad heel leuk om mee bezig te zijn! We hebben straks ook een grote serre, dat wordt vooral speelruimte. Ideaal! Hummeltje hoe gaat het met je? De ergste dip alweer te boven?
Ja dat is ideaal Onze dochter was met 2 over naar haar nieuwe kamer. hier kan ze de komende 10 jaar of meer mee vooruit. Hebben het hooihuis van saartje prum naar gemaakt en ook een kast. Ik heb net haar muurschildering af en hoop snel aan de babykamer te mogen beginnen kriebelt al helemaal. Heb al een heel lijstje klaar met allemaal dingen die ik wil maken voor de 2e. Maar durf niet te beginnen.
Hallo meiden @ Bolleke Die kamer klinkt super stoer . Gelijk heb je zo maken dat ze er jaren mee vooruit kunnen. Met mijn zoontje gaat het gelukkig een stuk beter. Vandaag weer lekker naar het k.d.v. geweest en vanavond weer wat gegeten met het avond eten. Net voor het naar bed gaan was hij het ineens helemaal beu en was het huilen. Lekker gekuffelt op bed gelegd, een verhaaltje en slapen . @ Bolleke en Eiram Ik voel me gelukkig ook weer wat beter al raak ik het nare gevoel van het zeker weten dat het niet zelf gaat lukken niet kwijt. Heb nog steeds het gevoel dat het iedere maand sexen op de gezette tijden is, maar dat het eigenlijk weinig uit gaat halen. Al moet ik er ook bij zeggen dat we afgelopen weekend (ondanks dat het niet de vruchtbare periode is) ook heerlijk van elkaar genoten hebben. Ook wel weer eens fijn. @ Annekeruiter Aller eerst van harte gefeliciteerd met de koop van jullie huis, echt een leuke tijd om van alles te kopen en in te richten . Succes voor straks. Wel balen dat je nu ziek bent, hopelijk knap je snel op @ Anneke en Eiram Ohhhhh dat wachtbankje. Spannend dames, en vreselijk dat wachten. Hoe ervaren jullie dat wachtbankje? Kunnen jullie je in houden om te testen? In ieder geval succes met wachten Ohhhh ja nog 1 ding over Valentijn Die zelf gemaakte knutsel dingetjes is toch het mooiste wat er is . Je kind is zo trots als ze het dan mogen geven, heerlijk die blije koppie's
Hi dames hier net terug van werk. Wij doen ook niks aan Valentijnsdag.. Wij zijn dan samen romantisch keihard aan het werk haha. Eiram en Anneke, mijn nod is ook de 24ste! Wat toevallig!!! Hopelijk een mooie week voor ons alle!
Vandaag alweer een jaar geleden dat ik positief testte het voelt echt zo klote dat het alweer een jaar geleden is. Ik had ook echt wel gedacht nu zwanger te zijn van tweede, maar ja we gaan maar weer verder en ik zit nu op het wachtbankje en volgende week de afspraak bij de gyn. Eens zal het nog een keer gaan gebeuren hoop ik! Sorry voor deze ego post maar ik moest het even kwijt.
@ Water Jij ook veel succes op het wachtbankje indd hopen dat het voor jullie 3 een feestje mag worden . @ Eiram Hoezo echo post, ben je mal logisch toch dat je je zo voelt. Hier kan en mag je alles schrijven zoals je je voelt . Spannend meis ook je afspraak bij de gyn. Ik ga vanaf vrijdag/zaterdag weer starten met de ovulatie testen. Zit nu op dag 9 van de cyclus. Wil niet te vroeg starten, want heb er nog maar 7 liggen , en ik bestel pas nieuwe als ik weer ongesteld geworden ben. Kan ook zijn dat ik het na deze keer weer zat ben en even geen nieuwe bestel, we zien wel hoe het loopt. Vandaag beloofd het een mooie dag te worden, dus straks lekker een stuk wandelen met mijn knul, het is immers mijn vrije dag vandaag. Fijne dag iedereen, en misschien tot vanavond
Goeiemorgen Eiram lieverd.. je kunt hier alles kwijt wat je wilt. Niks egopost. Dat soort dagen doen extra pijn..dikke knuffel. Hoe ervaar ik t wachtbankje.. de 1e week gaat goed. De 2e week lijkt de tijd voorbij te kruipen en merk ik dat ik meestal niet mijn beste humeur heb. Vind t lastig. Jullie dan? Hummeltje lekker van je vrije dag genoten? Wij hebben ons huis nog niet te koop. Binnen enkele weken moet dat zo zijn en dan hopen dat we m snel kwijt zijn. Hannah krijgt dan een nieuwe kamer waar ze wel even mee vooruit kan! Ik ben zelf weer beter en ga vandaag met Hannah genieten van mijn vrije dag!
Zo meiden daar ben ik ook weer eens, pff wat een drukke week hier. Heb wel even bij gelezen tussendoor op het werk, maar reageren kwam er elke keer niet van. Ik ga weer proberen wat vaker te reageren, maar de drukte en moeheid overheersen op dit moment nog even. Gefeliciteerd Anneke met jullie nieuwe huis! Anneke en Bolleke het inrichten en ermee bezig zijn met een nieuw huis is zo leuk, geniet ervan! Wow met z'n vieren op het wachtbankje, toch elke keer weer spannend hè? Ik vind het verschrikkelijk om te moeten wachten, maar je kan niet anders. En nu helemaal voor mij omdat ik de kans heel klein is, maar toch zit je in spanning en denk je bij alles wat te voelen. Testen stel ik altijd heel lang uit, pas als ik ga twijfelen dan koop ik ze pas. Mijn nod is de 20ste.
Eiram dikke knuffel. Is een hele moeilijke dag als je nog niet naar iets nieuws kunt uitkijken. Anneke hopelijk zijn jullie je huis snel kwijt. Die tweede week is idd hel moeilijkste. Hier vandaag eindelijk mijn doorbraak. Heb vandaag een moeilijke dag gehad maar ben weer in de klim omhoog.
Dank! Vandaag nog moeilijker geworden. Beste vrienden verwachten een tweede.... De laatste die er nog maar 1 hadden. Voelt echt kut dit!
@ Eiram Jeetje ja dat doet pijn, heel veel pijn. Je gunt het iedereen maar op dit moment jezelf het hartste. Vindt het echt balen voor je dat het bij jullie (en de rest hier) nog steeds niet raak is. Ik had toevallig van de week een droom gehad dat mijn schoonzus kwam vertellen dat ze zwanger was van een tweede (terwijl hun geen tweede willen) Ik dacht dat ik gek werd toen ik wakker werd. Heb ook tegen mijn vriend gezegd als dat gebeurd stop ik er gelijk mee . Gelukkig was het een droom. Hopelijk kun je ondanks dat ze een tweede verwachten wel de steun krijgen die je nodig hebt van je vrienden. @ Anneke. Ja het was een heerlijke vrije dag . Lekker met de buggy een eind wezen wandelen, en zoals verwacht viel meneer in slaap. Het was gewoon een heerlijke dag. Gisteren was ook een prachtige dag he, maar helaas moest ik toen werken. Was jij nou vrij gisteren? @ Stefanenlaura Succes meis met op krabbelen, beetje bij beetje wordt het weer beter en kan je met "frisse"moet door . @ Rietje Dat is zeker weer even geleden Hoop dat je je goed voelt. Spannend ook je nod, hoop het zo voor jullie Ik heb iets heel raars Gisteren aan het einde van de dag kreeg ik ineens ontzettende kramp/pijn aan de rechterkant van mijn buik. Beetje aan de zijkant. Ter hoogte van mijn eierstok denk ik. Echt ontzettend pijn, dus ik dacht dat ik heel nodig naar de wc moest, zo voelde het. Maar er gebeurde niks op het toilet. Naar mate dat de avond voorbij ging werd het iets minder maar voelde het meer als een menstruatie das gek ik zit op cyclusdag 11. Maar goed net voor het naar bed gaan naar het toilet en helder roodbloed hoe kan dat nou weer. Toch maar wat ingedaan, en vanmorgen bij het wakker worden, nog steeds wat helder rood, en menstruatie krampen. Iemand enig idee wat dit kan zijn???? Ik heb in Juli vorig jaar iets soorts gelijk gehad alleen was het toen oud bruin. Ik had toen op het internet gelezen dat je dan extra vruchtbaar bent, en ja hoor in september was daar de positieve test. Vanmiddag toch maar beginnen met de ovulatietesten want dit vind ik wel heel vreemd
Ja ben er ook echt een beetje down van vandaag! Superblij voor ze en stiekem had ik al een vermoeden... Maar oh zo confronterend dat het ons nog niet lukt!
Dit verklaard de pijn. Jeetje er is geen pijl op te trekken cyclusdag 11 en een knaller van een test. Deze cyclus wordt dus weer een stuk korter Ik weet in ieder geval wat ons de komende twee a drie dagen te doen staat.
Haha hummeltje nou succes hoor. Ik zit nu ongeveer op 6 dpo ik had donderdagavond een positieve ovulatietest. Het klopt dan toch dat ik op 6 dpo zit? Heb er trouwens geen vertrouwen in dat het deze maand wel raak is. Ik voel helemaal niks. Hoe is het verder met de meiden hier?
Hahahaha ja uiteraard ben ik blij dat hij er is, maar vreemd is het wel. Dit zou dus een cyclus van rond de 25 dagen gaan worden + die bloeding. Any way we gaan er weer voor en zien het over twee weken wel. @ vrouwvan Ja klopt het zou nu indd 6/7 dpo zijn. Succes met wachten hopelijk is het raak.
He verdorrie Eiram wat een rot situatie zo voor je. Dikke knuffel meid. Zo Hummeltje dat worden een paar gezellige dagen voor je Hier net de rode duivels alweer gespot. Ondanks dat je weet dat de kans niet groot was is het toch weer een klap. Dus weer op naar een volgende ronde.