Wauw hummeltje. Gefeliciteerd! Hoop voor je dat het nu allemaal wel goed gaat. Hopelijk kun je snel voor een echo. Anneke wat klote dat je test negatief was. Hopelijk is het gewoon een foute test. Geniet van je meisje vandaag. Clarajilla veel plezier vandaag
Dankjewel meiden ik vind het super lief jullie reactie's Ik kan me ook voorstellen dat het heel dubbel is, ook al kennen we elkaar niet in het echt. Je zit hier toch met een groepje bij elkaar omdat het niet lukt om zwanger te worden, en dan komt de eerste positieve test voorbij. Ik hou jullie deze week op de hoogte van hoe het allemaal gaat lopen. Hopelijk stopt het vloeien want dat zint me helemaal niet . Jullie ook succes deze dagen meiden dikke knuffel
Inmiddels al heel wat testen voorbij zien komen in het clomid topic waar ik al ruim een half jaar schrijf. Dus ben alleen maar blij voor je dat weer een nieuwe zwangerschap hebt en hem hopelijk helemaal uit mag zitten.
Wauw Hummeltje wat een stunt! Van harte gefeliciteerd meis! Pfff ik heb gewoon plaatsvervangende spanning! Morgen meteen de vk bellen en een echo vragen! Ik hoop zo voor je dat deze 9 maanden blijft zitten. Ik duim voor een plakkerd hoor! En ik gun het je absoluut! Je hebt al een lange weg af moeten leggen. Dat voelt heel anders dan iemand die, zoals eerder gezegd, ongezond leeft en in 1 keer zwanger is. Voor mij tenminste wel. Dus ik ben echt blij voor je en hoop heel erg dat het goed gaat! En ik hoop natuurlijk ook dat we je heel snel allemaal achterna komen! Anneke wat klote van de negatieve test.... Hopelijk gaat de mmm julie heel snel een mooie baby geven. Knuffel voor jou, geniet vandaag maar lekker van je meisje. Clarajilla veel plezier vandaag. Ben ik nog nooit geweest, de huishoudbeurs, en wou ik eigenlijk ook zo houden .
Wow Hummeltje wat een verrassing zeg, maar van harte. Inderdaad morgen meteen bellen en alles aanvragen, spannend meid en het is je van harte gegund! Hè Anneke wat balen zeg van de negatieve test. Hopelijk heb je wel een fijne dag gehad vandaag met je meisje. Clarajila wat spannend zeg met de pukkeltjes dat je ze nu ineens wel hebt. En wat fijn dat je vriend wilt stoppen met roken, goed van hem! vrouwvan wat vervelend is dat hè dat wij het allemaal heel graag willen en er lang mee bezig zijn en dan iemand die ongezond leeft zo zwanger is, ik hoop dat ook jij snel blij mag zijn. stefanenlaura wat fijn dat je al zo snel terecht kan, maar het lijkt me wel dubbel je wilt het liever niet. Ik wens je wel veel succes en dan maar hopen dat er snel duidelijkheid is. water ik hoop dat je temp weer wat hoger is, ook jij alvast veel succes met de 1ste afspraak. @ hier gaat het allemaal wel, begin wel steeds meer te balen dat het maar niet wil lukken, maar toch probeer ik ook de moed weer bijeen te pakken om op te gaan voor de volgende ronde. Nu voel ik me ook niet zo lekker, vol hoofd en spierpijn en voel met niet zo lekker in mijn vel zitten. Het moet eigenlijk gewoon weer mooi weer worden met veel zonneschijn en lekker buiten leven. Voor iedereen een dikke knuffel
Goede morgen meiden Net de verloskundigen gebeld, en ik kan straks om 11:10 langskomen. Merk dat ik erg emotioneel ben en van het ergste uit gaat. Het bloed verlies is nog niet gestopt, en dat is volgens mij niet veel goeds. Ik hou jullie op de hoogte en kom straks terug
Fijn dat je al zo snel mag langskomen. Sterkte en dikke knuffel. Hopelijk is alles goed! Rietje dikke knuffel. Weet precies hoe je je voelt. Laat het mooie weer maar komen en dat wij ons weer was beter voelen.
Hummeltje heel veel sterkte! Ik hoop dat het een storm in een glas water is maar snap je bezorgdheid! Hele dikke knuffel en ik duim voor je! Rietje wat een rotgevoel he! Van mij mag het ook zomer worden ben al wel blij met het licht 's ochtends en 's avonds.
En inderdaad. Laat de zomer maar komen. Misschien helpt meer zo'n ook wel voor betere vruchtbaarheid haha.. Hier nog geen spoor vd menstruatie. Vandaag hele dag werken. Dus goede afleiding..
Jeetje wat spannend Hummeltje! Ik test idd 1 week na mijn menstruatie ook positief, vond dit zo bizar!! Bij mij ging het helaas later alsnog mis,, maar een vriendin van mij had dit ook en die heeft nu een prachtig mannetje van 4 maanden! Dus dat bloedverlies hoeft geen probleem te zijn! Krijg je straks ook al meteen een echo? Spannend hoor, ik duim voor je!!
Ik word serieus gek van de zenuwen en diep van binnen voel ik dat het niet goed is. Het lijkt precies op mijn laatste miskraam. Ja als goed is krijg ik gelijk een inwendige echo
Hummeltje spannend hoor! Wat fijn dat je meteen langs mag komen!! Succes zo meteen! Hier wachten tot ongi door breekt. Zo te voelen elk moment! En dan weer door.
Ah water dat is balen! Ook alweer naar ronde 11 😁. En Anneke misschien komt die menstruatie toch niet?! Je weet het nooit! Ik heb gewoon plaatsvervangende spanning voor hummeltje, hoop zo dat alles goed is!
Ja he eiram ik kwam ook al even kijken of ze al wat had laten horen.. Spannend voor haar! Ga naar ronde tien. Had het alvast veranderd
Hoi meiden hier een update. Het is niet goed, waar ik bang voor was is uitgekomen. De verloskundige kan niks vinden van een zwangerschap . Hoe bizar is het, knallers van testen en niks kunnen vinden. Ik ben echt even helemaal in de war, en alle vertrouwen in mijn lichaam kwijt. We zitten nu in het ziekenhuis. Heb om 1 uur een afspraak bij de gynaecoloog. De verloskundige had gelijk gebeld omdat ze ook gewoon niet meer weet wat ze ermee aan moet, en ook vindt dat er nu verder gekeken moet worden. Voor de derde keer op rij een miskraam of iets pfff echt niet te bevatten. 1 ding weet ik wel er moet iets gebeuren want dit trek ik niet meer. Ik wil niet nog langer aan kloten en straks voor de vierde keer met een teleurstelling zitten. Ik hou jullie op de hoogte en kom vanmiddag terug hier als we klaar zijn bij het ziekenhuis
Oooooh Hummeltje! Mijn hart klopt in mijn keel! Wat verschrikkelijk meis! Weet niet wat ik moet zeggen...hele dikke knuffel weer! Sterkte en hopelijk vinden ze iets waarmee je verder kan en er alsnog een prachtig kindje in jullie armen ligt op een dag. 😘
Wat naar Hummeltje! Heel veel sterkte vanmiddag. Fijn dat ze het wel meteen goed oppakken. Rustig aan!! Knuffel!!
Ow Hunmeltje ik dacht het al daarom zei ik weet je niet zeker dat je zwanger bent. Het is goed dat je gelijk een test hebt gedaan. Ik hoop zooo dat ze er toch iets aan kunnen doen en dat je eventueel deze zwangerschap zuo kunnen behouden of dat ze een oplossing vinden om jou een hoop narigheid in de toekomst te besparen.