Ow nee hummeltje. ... dikke knuffel. Heel veel sterkte. Hopelijk kunnen ze iets voor jullie betekenen. Dikke knuffel.
Hummeltje wat ontzettend heftig en verdrietig... Pfff kan het me niet eens voorstellen, voor de derde keer zo'n grote klap en enorme teleurstelling. Heel veel sterkte meis, hopelijk kunnen ze je vanuit het ziekenhuis verder helpen. Ik denk aan je! Anneke spannend... Wanneer ga je eventueel testen?
Ach Hummeltje..dikke knuffel meid!! Heel veel sterkte.. en ik begrijp dat dit gewoon echt k***** is.. dit is zo heftig.. Iemand die ik ken via dit forum heeft t zelfde meegemaakt als jij.. zij is onder behandeling geweest in Gent en is nu opnieuw zwanger (en dat gaat goed).. lieverd snap dat je er nu niet aan wilt denken.. mar kijk verder dan hier in nederland!
Wat verdrietig zeg Hummeltje. Veel sterkte meid en hopelijk wordt je goed geholpen nu. Sterkte met het verwerken. Dikke knuffel!!!
Ah nee Hummeltje wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie zeg, ik kan en wil me niet eens indenken hoe moeilijk dit wel niet is om het weer te verwerken. Ik denk aan je, dikke knuffel!
Hallo meiden Jeetje dat was me een dag in het ziekenhuis zeg. We waren pas rond half 5 thuis vanmiddag. Om 1 uur dus de afspraak uiteraard eerst een inwendige echo. Ze hebben een hele tijd zitten kijken, en wat foto's afgedrukt. Toen moest ik wederom een zwangerschapstest doen, met de urine. Als die positief zou zijn, zouden ze gaan prikken op hcg, en nog iets maar dat weet ik even niet meer. De test was positief, en dus was het prikken dit was rond 2 uur. De uitslag zou ongeveer een uur op zich laten wachten, dus dat was even een lange zit om te wachten. Uiteindelijk kwam de uitslag en het hcg is 700. Erg weinig dus. Toen kwam er weer een andere gyneacoloog meekijken, en kreeg ik inwendige echo nummer 3 van vandaag pfffff. De gyneacoloog zegt dat het alle kanten op kan, maar daar komen we woensdag achter want dan moet ik wederom bloed laten prikken om te kijken hoe hoog de hcg waarde dan is. Mocht het zijn dat hij hoger is, gaan ze weer een inwendige echo doen om te kijken of ze nu wel iets zien (het kan dus zijn dat ik toch minder ver ben) en mochten ze niks in de baarmoeder zien gaat het waarschijnlijk om een bbz en dan krijg ik diezelfde dag een kijkoperatie, dat is ook de reden dan ik nuchter moet komen smorgens. Al met al een hele heftige dag vandaag, eentje die ik nu echt eens hoop niet meer mee te maken. Heb wel aangegeven dat als er woensdag uit komt het toch weer een miskraam was ik gelijk een afspraak wil om verder te kijken hoe of wat. Ik ga het niet trekken als ze nu zeggen gaat het maar weer proberen voor een half jaar. Ik heb het toevallig vanmiddag aan mijn vriend verteld over Gent, dat het daar allemaal zo veel sneller gaat dan hier. Ga toch maar eens informatie zoeken op het internet. Hebben jullie daar nog tips in? Verder sorry dat ik niet gereageerd heb op jullie berichten, maar alles gaat even als een roes aan me voorbij nu. Zag wel dat er iemand waarschijnlijk toch weer ongesteld wordt , dat is echt balen meid, ik hoop zo dat het voor ons allemaal snel goed gaat komen en dat we over een tijdje over onze zwangerschaps kwalen aan het praten zijn. Eentje bijna op de nod?? spannend hoop zo dat het goed gaat.
Wow Hummeltje wat een achtbaan zeg... Echt super heftig. Het kan dus nog een aantal kanten op... Dat worden spannende dagen voor jullie... Het kan dus zijn dat het wel goed is maar je nog heel vroeg bent? Ik hoop zo dat dat de uitkomst wordt! En anders... Groot gelijk dat je nu geholpen wilt worden. Ik zou het ook niet meer pikken! Ik denk aan je en blijf duimen tot woensdag! Hou je haaks meis, dikke knuffel! En logisch toch dat je even niet reageert verder! Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen...
Wat een heftig verhaal! Je gedachten gaan natuurlijk alle kanten op momenteel. Vloei je nog? Als dat wegtrekt kan het natuurlijk nog alle kanten op. Ik hoop het echt zo!! Meid ik hoop dat je straks iig lekker kan slapen en dat je hoofd je niet op hol brengt! Maar ik kan me niet voorstellen hoe dit is voor de derde keer om mee te maken. Heel goed dat je aangeeft verder geholpen te willen worden. Het is wel klaar nu. Ik ben tevreden over mijn ziekenhuis in NL maar ik geloof dat Belgie wel vooruitstrevender is. Heel goed om alles af te wegen in deze. Nogmaals dikke knuffel en slaap lekker voor straks!
Jeetje wat heftig Hummeltje! Ik hoop dat er een wonder gebeurd en dat je misschien toch iets minder ver zou zijn dan gedacht. Heel veel sterkte woensdag en in tussentijd met de onzekerheid natuurlijk! Knuffel
Jeetje Hummeltje.. wat een heen en weer geslinger zo. Heel spannende en slopende dagen die zullen volgen nu. Wat ik weet is dat ze in Gent een oorzaak gaan zoeken voor je meedere miskramen middels een hystercopie (doen ze in Nederland ook, maar in Gent is hij uitgebreider). En weet dat ze naar meer dingen kijken wat de oorzaak kan zijn vd miskramen. Daarnaast kreeg degene die ik ken ustrogestan ter ondersteuning. Zijn ze in Gent wat makkelijker mee dan in Nederland. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat t niet lukt te reageren op de rest meid.. dat is toch logisch nu! Ik ga morgenochtend testen als t vannacht niet doorbreekt! Even duimen dus!!
Pff wat een verhaal Hummelte, dit is allemaal niet niks voor jullie. Het is toch logisch dat je nu niet op iedereen reageert, je hebt wel wat anders aan je hoofd. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen en je hebt groot gelijk dat je (indien het niet goed is) je meteen verder wilt gaan met onderzoeken. Ik duim voor je en denk aan je.
Dankje wel meiden vorr jullie medeleven, dat doet me echt goed. Ben dan erg blij dat ik hier op het forum zit, zo kan ik toch mijn verhaal kwijt. Ik vloei nog steeds dus dat is ook niet echt fijn. Hopelijk gaat het niet zo lopen als bij de laatste miskraam in september, toen ben ik aan het vloeien gewwest tot ergens in november (vandaar ook twee keer de xx in mijn handtekening) Anneken ik hoop zo erg dat jij morgen kan testen en een mooie test in handen mag hebben. Ik ga heel hard voor je hopen en duimen. Even nog een vraag over gent, het ziekenhuis waar jullie het over hebben, is dat Vrouwenkliniek UZ Gent?
Nogmaals sterkte Hummeltje, ik hoop dat het vloeien snel stopt en je niet weer zo lang in de ellende zit... Anneke spannend, ik duim heel hard voor je!
Pff wat een heftige dag hummeltje. Dikke knuffel. Goed dat je hebt aangegeven meteen geholpen wil worden. Hopelijk stopt het vloeien snel. Sterkte meid Anneke spannend hopelijk goed nieuws morgen.
Helaas meiden negatieve test vanmorgen.. maar ook nog niet ongesteld.. laat t nu maar gewoon komen Hoe gaat t met de rest? Al naderende nod's?
Wacht ook om ongesteld te worden. Ik baal een beetje, had het gister al gehoopt te zijn. Heb volgende week dinsdag de afspraak bij de gynn. En dan mag je niet ongesteld zijn. Maar ben het altijd een hele week. Nu had ik al gebeld en zo'n laatste dag menstruatie hoeft niet het probleem te zijn als ik het zelf ok vind. Lekker is anders maar ik ben allang blij dat we de afspraak hebben. Had hem anders vandaag gehad maar die had ik verzet toen ik eenmaal m'n eisprong wist. Zal je net zien dat ik hm beter op vandaag had kunnen laten staan.. Hopelijk hoef ik de afspraak niet weer te verzetten want dan ben ik weer anderhalve maand verder + het risico dat ik weer ongi ben.. Hummeltje, heb je een beetje kunnen slapen? Anneke, ja laat het nu maar komen dan he, dan kan je weer door! Door naar Gent..
Oh nee Hummetje, wat ontzettend klote! Dat dit nu voor de derde keer gebeurt.. Dat geloof je toch gewoon niet... Ik was er al bang voor toen ik je verhaal las... Ik hoop, dat als het inderdaad zeker is dat het niet goed is, dat het inderdaad niet te lang gaat duren. Ga je dan eventueel curretage? Of dat je heel misschien inderdaad korter zwanger bent dan gedacht.. Veel sterkte meid, wat een rotsituatie. Sorry, ben nog steeds niet klaar met bijlezen, maar moest ik hier wel alvast even op reageren.
Hier ook wachtende op ongi. Heb al een paar dagen last van pre menstruatie verschijnselen dus verwacht het ook. Moet morgenochtend uiterlijk testen ivm afspraak bij gyn 's middags. Mocht het positief zijn dan gaat de afspraak niet door maar ik reken daar niet op!