Al meer dan een jaar proberen zwanger te raken (van 1e, 2e of 3e kindje)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door froukjesmem, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hummeltje hoe was je nacht? Ik hoop dat je een beetje hebt geslapen...

Ah Anneke wat jammer. Wie weet kan het nog....

Eiram en water voor jullie is het nog even spannend... Ik duim voor jullie! Water dat zou echt vervelend zijn als je de afspraak weer moet verzetten........

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik zit vandaag op 11 dpo. Mijn nod is morgen, overmorgen of vrijdag.
    Vanmorgen droomde ik dat ik hele erge buikpijn had. Toen ik wakker werd was dat echt zo xD voelde als hele erge menstruatie pijn. Had ik vorige maand precies zo alleen nu trok het weer weg na 2 minuten. Op 11 dpo kan dat geen innesteling meer zijn, dus ik ga zoiezo nog lang niet testen haha. Moet vrijdag tot en met maandag ook werken en allemaal een vroege dienst. Dus voor ik kan resten ben ik al weer een week na nod. Dus dan heb ik al zeker weten duidelijkheid!

@water en eiram wat vervelend dat er nog niks is. Laat het dan maar snel komen ben je er snel vanaf

3. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ja ik ben er ook klaar mee. Heb ook helemaal geen zin om te testen. Weer een teleurstelling....

Heb steeds pijn in mijn bovenbenen en onderbuik. Snap niet dat het er nog niet is. Helemaal geen afscheiding en dat is vaak een teken dat het er aan zit te komen. Maar goed officieel pas morgen. Mijn lichaam is altijd erg stipt. Al had ik verwacht dat het eerder zou komen deze maand gezien de symptomen vanaf vorige week donderdag al.

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wat ontzettend balen meis.
    Had mooi geweest alshij wel positief was.
    Of hopen dat het heel snel doorbreekt of hopen dat er toch nog een positieve test komt :)

5. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Nou dat is indd balen zeg, ga je ervan uit dat het gisteren/vandaag komt en dan is het er (nog) niet :(.
    Hopelijk wel snel genoeg zodat je niet weer je afspraak moet verzetten.

6. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi Aquavis
    Denk niet dat er voor een curretage gekozen wordt, aangezien er niks in de baarmoeder te zien was :(.
    Hopelijk ben ik toch minder ver en hoor ik morgen dat het hcg verdubbeld is. dat zou dan (denk ik een goed teken zijn)
    En anders krijg ik gelijk een kijkoperatie om te zien of er ergens een bbz zit

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Toch wel heel spannend Eiram :) ik ga voor je duiemen

8. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dan komen die vroege diensten nu wel goed uit ;)
    Succes met wachten, hopelijk wordt het wachten beloond :)

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi meiden

Vannacht eigenlijk super goed geslapen, was echt heel moe van de hele dag.
    Lag om half 10 op bed en heb echt geslapen tot vanmorgen vroeg. Normaal wordt ik verschillende keren wakker snachts maar nu dus niet.
    Vandaag moest ik heel de dag op werkbezoek ergens ver van huis.
    Had dus een behoorlijke auto rit voor de boeg, dus dat was wel lekker.
    Kon heel de dag mijn gedachten verzetten en er even niet mee bezig zijn :).
    Vanmorgen had ik even zo iets het vloeien is gestopt.
    Vanmiddag toch nog wat oud bruin maar niet helder rood meer.
    Stiekem heb ik toch de hoop dat als ze morgen ochtend prikken het hcg verdubbeld is, en dat ik toch minder ver ben maar aan de andere kant weet ik gewoon dat het wederom weer klaar is.

Als we de uitslag hebben van het bloedonderzoek en de waarde is gedaald, dan lopen we gelijk door naar de afdeling gyneacologie om een afspraak te maken.

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik hoop ook dat je hcg morgen verdubbeld is hummeltje! Duim voor je!

Fijn dat je vanacht goed geslapen hebt en vandaag goede afleiding hebt gehad.
    Hoe laat moet je morgen weer bloedprikken?

11. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Eiram ik duim voor je dat je morgen een mooie postieve test in handen mag hebben..maar ik begrijp dat je er tegen op ziet. Het zou eigenlijk een heel mooi moment moeten zijn... maar het kan okk zo teleurstellend zijn iedere keer.

Hummeltje fijn dat je een goede nacht en dag heb gehad!! Ik hoop dat je vannacht weer zo goed slaapt en dat je morgen goed nieuws krijgt.. het is gewoon heel spannend.

Hier weet ik niet wat ik moet denken.. echt geen enkel teken..
    Wacht nu tot het weekend. Mocht ik dan niet ongesteld zijn test ik nog een keer.
    Klein positief puntje.. als mijn menstruatie nu wat langer op zich Laat wachten zit ik straks in Gent in de goede periode van mijn cyclus!

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    @ clarajilla.
    Morgen ochtend om 8 uur prikken dan een uur wachten op de uitslag.
    Ik moet nuchter komen voor het geval er toch geopereerd moet worden.
    Spannend maar ben blij dat ik gelijk zo vroeg kan.

@Anneke.
    Hoop zo dat het van het weekend positief is

13. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Fijn Hummeltje dat je morgen op tijd mag. Dan hoef je inderdaad niet de hele dag te zenuwen. Ik duim heel hard voor goed nieuws! Hoop het zo voor je... En anders inderdaad meteen een vervolgafspraak maken. Sterkte meis! En hopelijk slaap je vannacht weer goed.

Spannend Anneke! Hoe lang na ei zit je nu? Ik hoop dat het raak is, knap als je kunt wachten tot het weekend. Ik duim voor je, en ook voor de andere NOD'ers!

14. Eiram

Eiram Niet meer actief

Helaas ook bij mij negatief! Op naar het ziekenhuis...hoop zo dat ze niet moeilijk gaan doen en dat IUI gestart wordt deze cyclus.

Hummeltje heel veel succes en sterkte vandaag!

15. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Eiram.. balen meid.. zo stom dat je lijf je dus zo voor de gek kan houden! Duim dat je gewoon mag starten met iui.

Hummeltje sterkte vandaag. In gedachten ben ik bij je!! Knuffel

Hier gisteravond 1 veegje roze. Dus dacht t zal vannacht wel doorbreken.. maar daarna niks meer..
    Langste cyclus is 29 dagen geweest.. dat is morgen.
    Vandaag 14 dagen na eisprong.. dus misschien toch vrijdag nog een testje

16. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hummeltje sterkte vandaag! Ik duim voor je dat het stiekem toch nog goed komt.

Eiram, dat is niet leuk! Juist deze keer was mooi geweest als je positief had getest! Ik hoop ook voor je dat ze niet moeilijk gaan doen en dat je meteen door mag.

Anneke wat spannend nog! Duim ook voor jou!

Ik ben vannacht ongesteld geworden. Had zo'n pijn in m'n buik het leken wel weeën! Pff jaren terug dat dit zo voelde.
    Vandaag dus cd1. Kom ik dinsdag uit op cd 6 en ben ik nog licht ongesteld. Kunnen ze dan wel een echo doen tijdens de eerste afspraak bij de gynn?

17. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Water 'fijn' dat t wel is doorgebroken.. maar wat naar dat je er zo veel last van had.
    Geen idee of de gynaecoloog dan een echo maakt. Zou voor de zekerheid even bellen en overleggen. En denk ook, voel jij jezelf er prettig bij.. of zou je de afspraak dan liever uitstellen?

18. Eiram

Eiram Niet meer actief

Had eigenlijk niet anders verwacht. Toch wel weer een teleurstelling!

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben net ongesteld geworden weer ineens een lf van 11 dagen?! Ronde 17 nu..
    Ronde 18 mag ik officieel het ziekenhuis weer bellen. Of zal ik dat nu al doen? Die ene ronde maakt misschien toch al niet meer uit? XD

20. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nou zeg wat een slecht nieuws allemaal... Water en Clarajilla ongesteld, Eiram een negatieve test. Wat klote allemaal... Dikke knuffel voor jullie, die teleurstelling is altijd zo klote!

Het wordt tijd voor goed nieuws! Anneke jij houdt het nog even spannend! Dat je nog kunt wachten met testen zeg... Ik duim heel hard voor je!

Water twee cycli geleden had ik ook megapijn. Leken wel weeën ook. Ik had toen getest en had een licht streepje. En voelde me ook zwanger. Dus ik denk zeker dat er toen iets geweest is. Dan is de teleurstelling nog groter...

Clarajilla ik zou ook even bellen of je volgende week gewoon kunt komen. Als het aan het eind van je menstruatie zit lijkt het me geen probleem... Ik zou het dan niet weer uit willen stellen, maar het is inderdaad de vraag hoe je je er zelf bij voelt.

Hummeltje ik ben benieuwd wanneer jij met nieuws komt. Ben zo benieuwd en hoop het zo erg voor je!

Deel Deze Pagina