Ik heb gebeld mag dinsdag 1 maart al komen on 10.00! Ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Heb zelf het idee dat mijn vruchtbaar slijm de zaadcellen van mijn vriend niet doorlaten. Maar geen idee of dat echt zo is. Ben ook beniewd wat de vervolg stappen gaan worden!
Sorry ik bedoelde Water in plaats van Clarajilla met die echo... Fijn Clarajilla dat je snel mag komen!
Helaas bij mij nu ook doorgebroken. Kan dus helaas ook geen goed nieuws brengen! Zullen we duimen dat dit de laatste ronde is met alleen maar slecht nieuws.. of eigenlijk Hoop ik voor Hummeltje nog steeds goed nieuws!!
Ok ik ben terug van het ZH. In deze cyclus een hsg, bloedonderzoek en zaadonderzoek. Daarna start IUI. Nog max 2 cycli niks ivm onderzoek en voorbereiding. Heb besloten dat ik in die maanden even stop met de hormonen. Even rust!
Hoi meiden Jeetje wat een slecht nieuws hier allemaal zeg , wat balen dat echt iedereen ongesteld geworden is. Had zo gehoopt dat er wat positiviteit tussen zou zitten. Nou op naar de ziekenhuis onderzoeken dan maar. Hier helaas ook geen goed nieuws. Vanmorgen weer bloed geprikt en het hcg is gedaald, iets wat ik al dacht. Ook weer een (vervelende) inwendige echo gehad. Ze willen zeker weten dat het geen bbz is, dus dat onderzoek leek eeuwen te duren. Ik was een beetje gestopt met vloeien, maar kwam thuis en hop weer allemaal oude troep er uit (sorry). Ze heeft behoorlijk zitten draaien en duwen met die echo stok Maar goed a.s. vrijdag weer terug om bloed te laten prikken, en wederom een inwendige echo, om te kijken of er geen veranderingen zijn. Hopelijk is het daarna klaar, want al die echo's zonder dat er wat in mijn buik zit is ook niet leuk. Wel hebben we afgesproken naar aanleiding van wat er vrijdag uit komt dat we een vervolg afspraak bij de poly gyneacologie gaan maken. Zij gaan daar verder kijken wat voor vervolg onderzoeken we gaan doen. Het is dus standaard dat als je drie of meerdere miskraen gehad hebt je vervolg onderzoeken gaat krijgen. Volgens mij had ze het wel over een wachttijd van een week of 6, maar goed alles beter dan pas in september. En in de tussentijd gaan we gewoon door. Na vanmorgen geen zin meer om te werken, en toevallig is mijn vriend de hele week vrij. Onze zoon is op het k.d.v dus wij hadden lekker even een middag samen, ook wel even fijn . Hoop dat het ondanks de menstruaties goed gaat met jullie, en nogmaals ontzettend bedankt voor het meeleven afgelopen dagen. Uiteraard is het nog niet klaar en moeten we vrijdag nog maar vindt het heel fijn om met jullie er over te praten.
Wat verdrietig Hummeltje... Ik had, misschien tegen beter weten in, gehoopt dat het toch goed was. Heb je enig idee wat voor onderzoeken ze nou gaan doen? Is dat gericht op vruchtbaarheid, op de miskramen of allebei? Wat fijn dat jullie even een middagje samen waren, kan me voorstellen dat je kop niet naar werken staat nu... Is niet niks. Hou je haaks meis, en natuurlijk kun je hier alles delen! Eiram fijn dat ze jullie nu op een andere manier gaan helpen! Je hoort vaak dat je na een hsg toch weer een tijd zelf moet proberen, fijn dat ze toch met IUI gaan beginnen. Nu even rust, wie weet toch nog vanzelf zwanger, en anders vol goede moed de behandelingen in. Hoe voel je je eronder?
Hummeltje ik vind dat ook! Zo fijn om hier een uitlaatklep te hebben. Wel heel erg vervelend dat het nu zo loopt bij jou! Weten ze al waar het vandaan kwam? Geen BBZ? Ik zou zo graag willen dat één van ons zwanger is. Bolleke ik vind het ok. Er gebeurt iets. Voor IUI willen ze zeker weten dat er geen blokkades zijn in de eileiders dus prima. Ben ook wel blij met een pauze. Was die hormonen echt zat! Nu ff recreatief seksen zonder planning etc. Das ook wel fijn!
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is het nu meer gericht op het kijken waarom ik steeds miskramen krijg. Hoor vrijdag wel hoe of wat. Ben allang blij dat we nu verder gaan met onderzoeken. Heb vandaag wel een soort van besloten om het mij moeder te vertellen. Ik moet het gewoon kwijt, het wordt steeds moeilijker
Nog geen idee waar het vandaan komt. Vrijdag weten we denk ik zeker dat het geen bbz is (staat voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Voor jou ook spannend he wat er gaat gebeuren. Wel heel fijn dat er wat gaat gebeuren
Dikke knuffel Hummeltje!! Zo verdrietig. Denk aan je! En hoop dat t idd geen bbz is. Goed dat ze nu verder gaan kijken wat de oorzaak kan zijn van deze ellende! Eiram goed dat je zo positief vooruit kijkt!! En heerlijk even geen hormonen en gewoon sex hebben wanneer je wilt. Wij gaan nu ook een soort van ronde overslaan.. mijn vruchtbare dagen/eisprong vallen precies voor Gent en voor de sperma analyse mogen we 3 dagen geen sex hebben..
Ja meiden ik metk dat ik het stiekem toch wel fijn vind; geen hormonen, geen geplande babymaak vrijpartijen, geen gedoe met vaginale tabletten etc. Even rust in de tent. Ik heb echt respect voor mensen die al jaren in de MMM zitten en het allemaal volhouden. Het valt me soms zwaar. Die onzekerheid of het allemaal wel de moeite waard is kan alleen maar beantwoord worden met een zwangerschap. En die is er dus nog niet. Volgens de arts zitten we aan de statistisch goede kant omdag het al 2x gelukt is, maarja wat koop je daarvoor?! Twee strepen moet ik hebben en een prachtig lief babietje na 9 maanden!
Inderdaad als je na 9 maanden een klein wondertje in je armen hebt, dan weet je waar je het voor gedaan hebt maar de weg ernaar toe he..... pfffffff. Nu even rust meis geniet daar ook maar even van dikke knuff
Lijkt zo ver weg! En soms onbereikbaar... Ga nu lekker twee maanden genieten! Binnenkort een nachtje weg met zijn tweetjes. Nergens over nadenken. Hummeltje hoe is het nu met jou? Hoe voel jij je? Ook qua mindset?
Anneke en Eiram, dat is lekker relaxt idd! Er ff niet zo intens mee bezig hoeven te zijn!even rustig aan. Ik ga deze maand m'n temp niet bij houden. Vier dagen rond eisprong ofzo voor de bevestiging van m'n eisprong maar daarna hoop ik de meter weg te kunnen leggen. Of de gynn moet het willen maar ik neem drie tempkaartjes mee op papier en dan kan de gynn zien dat ik wel eisprongen heb. Clarajilla, wat naar dat je ook ongesteld bent geworden! 1 maart naar de gynn, ik en stefanenlaura ook. Wat lopen we allemaal gelijk op hier. 24-1 alle nod-ders ongesteld geworden. Hummeltje hoe voel je je vandaag?
Aquavis: 30 jr, zoontje van 2.5 jr, wens voor 2e kindje sinds februari 2015, 2 miskramen (juli en december 2015) Eiram: 36 jr, zoon 2 jr, wens sinds nov '14, 1 miskraam maart '15. Anneke: 30 jr, dochter van ruim 2,5 jaar, bezig sinds mei 2014, miskraam oktober '14. Hummeltje: 32 jaar, mama van een zoon 3,5 jaar Wens sinds augustus 2014. Juli en september 2015 een vroege miskraam gehad. Bolleke: 32 jr, zoon 2 jr, wens sinds januari 2015 clarajilla: 24 jr, wens sinds november 2014 Liyan: 30 jr., zoon van 9 en dochter van 4. Sinds augustus 2014 bezig voor een derde. November 2014 curettage met 13 wkn - partiële mola zwangerschap. Februari 2015 verklevingen aan baarmoedermond (door curettage)- opgerekt en (hopelijk) verholpen. rietje: 37jr, dochter van 4,5, wens voor een 2e vanaf februari 2015 potato: 34jr, bezig voor een 1e sinds januari 2015. eerste onderzoeken en HSG achter de rug. Water: 30 jr, zoon van 2, wens voor een 2e vanaf februari 2015 stefanenlaura: 28 jr, dochter van ruim 2,5, wens voor een 2e februari 2015, PCOS en MMM AFSPRAKEN Anneke: 10 maart intake gent Bolleke: juni 2016 terug naar gynaecoloog als ik niet zwanger ben clarajilla: 1 maart terug naar fertiliteitspoli Eiram: start IUI vanaf ronde 12 Liyan mei 2016 terug naar de gyneaocoloog voor onderzoeken als ik nog steeds niet zwanger ben. potato: 12 februari fertiliteitsarts om uitslagen vd onderzoeken te bespreken Water: 1 maart fertiliteits onderzoek Hummeltje 1: Juli 2016 terug naar de gyneacoloog wanneer er nog geen zwangerschap is stefanenlaura: 1 maart terug naar de gynaecoloog NOD Aquavis: onbekend Eiram: 26 februari Anneke: 21 februari Bolleke: rond 7 maart clarajilla: 22 maart Liyan: 7 februari Hummeltje: 3 maart rietje: 13 maart potato: 1 maart Water: eind maart stefanenlaura: 18 maart
Ja er lopen er hier best veel gelijk net hun nod's en afspraken! Ik weet echt niet wat ik van mijn afspraak 1 maart kan verwachten! Er is bij mij tot nu toe geen duidelijke oorzaak. Alles leek op het eerste gezicht goed. Weet niet of ik het hier ook al had gezegt, maar ik denk dat mijn vruchtbaar slijm niet goed is waardoor het zaad van mijn vriend er niet door heen komt of het niet overleeft?
Aquavis: 30 jr, zoontje van 2.5 jr, wens voor 2e kindje sinds februari 2015, 2 miskramen (juli en december 2015) Eiram: 36 jr, zoon 2 jr, wens sinds nov '14, 1 miskraam maart '15. Anneke: 30 jr, dochter van ruim 2,5 jaar, bezig sinds mei 2014, miskraam oktober '14. Hummeltje: 32 jaar, mama van een zoon 3,5 jaar Wens sinds augustus 2014. Juli en september 2015 een vroege miskraam gehad. Bolleke: 32 jr, zoon 2 jr, wens sinds januari 2015 clarajilla: 24 jr, wens sinds november 2014 Liyan: 30 jr., zoon van 9 en dochter van 4. Sinds augustus 2014 bezig voor een derde. November 2014 curettage met 13 wkn - partiële mola zwangerschap. Februari 2015 verklevingen aan baarmoedermond (door curettage)- opgerekt en (hopelijk) verholpen. rietje: 37jr, dochter van 4,5, wens voor een 2e vanaf februari 2015 potato: 34jr, bezig voor een 1e sinds januari 2015. eerste onderzoeken en HSG achter de rug. Water: 30 jr, zoon van 2, wens voor een 2e vanaf februari 2015 stefanenlaura: 28 jr, dochter van ruim 2,5, wens voor een 2e februari 2015, PCOS en MMM AFSPRAKEN Anneke: 10 maart intake gent Bolleke: juni 2016 terug naar gynaecoloog als ik niet zwanger ben clarajilla: 1 maart terug naar fertiliteitspoli Eiram: start IUI april/mei Liyan mei 2016 terug naar de gyneaocoloog voor onderzoeken als ik nog steeds niet zwanger ben. potato: 12 februari fertiliteitsarts om uitslagen vd onderzoeken te bespreken Water: 1 maart fertiliteits onderzoek Hummeltje 1: Juli 2016 terug naar de gyneacoloog wanneer er nog geen zwangerschap is stefanenlaura: 1 maart terug naar de gynaecoloog NOD Aquavis: onbekend Eiram: 26 februari Anneke: 21 februari Bolleke: rond 7 maart clarajilla: 22 maart Liyan: 7 februari Hummeltje: 3 maart rietje: 13 maart potato: 1 maart Water: eind maart stefanenlaura: 18 maart
Hallo meiden Hier eigelijkalleswel goed, behalve dat we vanmorgen even een schrik bericht van mijn moeder kregen. Die was gisteren morgen onwel geworden thuis en afgevoerdnaar het ziekenhuis. Ze is weer thuis maar wilde ons niet laten schrikken vandaar dat ze vanorgen pas een berichtje heeft gestuurd. Gelukkig alles goed, dus daar hoef ik me als goed is geen zorgen over te maken. Met mij ook alles oke. Klinkt misschien gek en bijna niet voor te stellen maar het lijkt of ik er al over heen ben alsof het een gewoonte wordt die miskramen . Vandaag naar een verjaardagsfeestje geweest wat hartstikke leuk was en verder denk ik er eigenlijk niet aan. Morgen nog een keer bloed laten prikken, en weer zo'n irritante inwendige echo en dan is het klaar. Denk ook wel dat het heel veel scheelt dat ik de afleiding van mijn zoon hebt. Aan de andere kant waar ik me ontzettend druk over maak is dat ik gewoon nog geen baby heb en dat ik niet zwanger kan blijven. Dat is iets wat me echt constant bezig houdt. Dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu voel. Ben even verdrietig geweest van de week over de miskraam, dat is nu denk ik weg. Nu ben ik verdrietig over het feit dat het niet wilt lukken. Pffffff weet het eigenlijk gewoon niet zo