Fijn Clarajilla dat je je ei hebt gespot! Als het lukt zou ik het nu elke dag doen, als het zaad goed is moet dat kunnen. Veel plezier! Hummeltje wat attent van je verloskundige zeg. Echt heel lief. En wat fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt waar je alles mee kunt delen. Knap als je er zo relaxed in kunt staan, lijkt me ook wel lekker. Even geen sex op commando... Water en Aquavis geen idee of zo'n late eisprong 'normaal' is. Wel vervelend lijkt me zo'n lange cyclus... Misschien is het inderdaad een idee om te gaan tempen. Dat heb ik ook een tijd gedaan en dan zie je heel duidelijk wanneer je ei is geweest. Wel fijn. Hopelijk spotten jullie m snel! Anneke ik ben heel benieuwd hoe het vandaag in Gent was! Wat hebben ze gezegd? Hopelijk goed nieuws... Gisteravond was fantastisch! Het was wel laat dus erg moe vandaag, lekker op tijd naar bed dadelijk. Gelukkig bijna weekend.
Rietje, en en en? Al nieuws? Verder niet nieuwsgierig hoor Ik temp al een jaar.. Deze maand besloten het niet te doen en nu een laat ei.. Hm toch maar tempen..
Water: dat gevoel heb ik ja, dat mn lichaam na een mislukte poging, het later nog een keer probeert. Ik temp trouwens ook al een halfjaar! En check cervixslijm, standbaarmoedermond, ovulatietesten. Daarom vind ik het ook zo irritant, vanaf dat 14 begin al te denken dat hij wel zal komen, en dan ben je al tien dagen verder en dan pas gebeurt er wat. Ik wil dus liever stoppen met testen en tempen, maar voor de acupunctuurbehandeling is het belangrijk mijn temperatuurcurve bij te houden. Afijn, mijn temp begint nu flink te dalen, en ik heb krampen, dus ik denk dat hij er nu wel aankomt. Heb vaker een pre-ovulatiedip, voordat hij omhoog gaat. Ik ben ook benieuwd rietje! En Anneke hoe was je afspraak!
Ik ben deze maand ook weer half aan het Tempen! Nu alleen rond de eisprong! Als me temp morgen hoog is ga ik niet weer Tempen. Maar dan weet ik zeker dat me ei gesprongen is! Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de prikinstructies voor iui. Het klaar maken en hoe te prikken wist ik al door me werk, alleen mezelf prikken was wel eng! Maar ook dat ging goed. Nu hopen dat het deze maand toch nog zelf lukt en al dat prikken niet meer nodig is!
water en aqua er is nog steeds niets gespot misschien morgen testen, maar ik vind het zo spannend en bang voor de uitslag. Zondag is de nod maar die dag gaan we een dagje weg dus wil het eigenlijk wel weten maar toch ook weer niet. Hoe bedoel je twijfelaar. bolleke fijn dat je een leuke avond heb gehad anneke ook ik ben wel nieuwsgierig hoe het was Nou morgen maar even naar de kruidvat om een test te halen als ik nog niets gespot heb, maar men wat zenuwlopend weer.
Oooh rietje superspannend. Ik snap je dubbele gevoel erbij, heb ik ook altijd. Nu heb je nog hoop en dan is het misschien weer teleurstelling. Ik hoop het zo voor je! Duimduimduim. Clarajilla fijn dat het meeviel met prikken. Inderdaad hopen dat het niet meer nodig is... Maar wel spannend hoor, volgende maand starten met IUI! Water ooo wat vervelend, ben je net gestopt met tempen krijg je dit. Ik heb het ook een tijd gedaan maar ik ben ermee gestopt. Het voordeel is dat mijn ei vrij regelmatig is en ik het goed voel altijd. Dus daar probeer ik maar op te vertrouwen... Hopelijk komt ie snel! Aquavis gaan jullie het nou gezellig maken of toch maar overslaan? Omdat het eigenlijk niet 'mag'... Anneke joehooooeeee! Hoe was het in Gent?
Heey meiden, Aah wat lief dat jullie zo nieuwsgierig zijn! Eerst even reageren op de rest hoor. Temperaturen heb ik maar heel even gedaan, ik moet zo vaak 's nachts plassen dat ik het niet betrouwbaar genoeg vond. Goed meiden die het wel kunnen volhouden, en als het je rust en zekerheid geeft! Aquavis.. ik snap je dubbele gevoel hier wel in, maar idd als het belangrijk is voor de accupunctuur. Wat is nu je besluit qua maanden overslaan, heb ik dat gemist? Rietje.. heb jij al getest meid?? Spannend!! Clarajilla wat spannend allemaal.. het begint nu echt dichtbij te komen. Het juiste moment van klussen vind ik hier ook lastig te bepalen, en daarnaast moet je ook nog zin hebben.. Iedere dag gaat hier gewoon niet lukken..Om de dag is voor ons beter vol te houden! Bolleke fijn dat je zo genoten hebt in het ziggo dome. Heerlijk een avondje uit! Hummeltje super attent van je verloskundige.. Altijd fijn als mensen zo met je mee leven. En nu Gent.. Ik heb er een heel fijn gevoel aan overgehouden. Het zaadonderzoek bij mijn man was meer dan goed, dus dat is iig positief. Ik heb een inwendige echo gehad en ook daar was eigenlijk niks raars op te zien. Mijn baarmoederslijmvlies was wat verdikt, maar dat past goed bij de fase van mijn cyclus nu. Wel kon ze er met het echo apparaat niet helemaal goed bij/het goed volgen (snapte eigenlijk niet precies wat ze bedoelde en later vergeten te vragen). Ik krijg nu op 13 mei (helaas kon t niet eerder) een hysterscopie en direct daar achteraan een gesprek weer met de arts. Een hysterscopie doen ze normaal alleen bij meerdere miskramen, maar dat ik een keizersnede heb gehad, ben gecuretteerd en wat ze zag op de inwendige echo, waren voldoende aanleidingen voor dit onderzoek. Vanuit die uitslag gaan ze bekijken wat het verdere plan wordt. Ook omdat we dus al bijna 2 jaar bezig zijn, zonder resultaat. Tot die tijd mogen we het gewoon zelf blijven proberen. Ik heb er een fijn gevoel aan over gehouden. Voelde me serieus genomen en er wordt nu iig onderzoek gedaan!
Hey Anneke natuurlijk zijn we nieuwsgierig! Ik wel tenminste, haha. Wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Super dat ze met onderzoeken aan de slag gaan. Wel jammer dat je nog twee maanden moet wachten... Ik heb even opgezocht wat een hysteroscopie is. Ze denken dus dat ze misschien afwijkingen vinden? Had jij nou ook al een hsg gehad of niet? Hoe lang ben je onderweg naar Gent? Heel spannend allemaal... Hopelijk is het allemaal niet meer nodig en gaat het nu toch vanzelf nog lukken!
Bolleke.. Ja het zou kunnen dat er verklevingen zijn ontstaan na de curretage. Dat kunnen ze niet zien op de inwendige echo, vandaar de hysterscopie. Ik heb geen hsg gehad. In Nederland alleen bloedonderzoek en inwendige echo gehad. Gent is voor ons 1,5-2 uur rijden.. Dus we proberen zoveel mogelijk op 1 dag te doen. Vandaar dat t ook even duurde voor het vervolg, anders had het op 2 verschillende data gemoeten. We hebben de afspraak eind vd middag en gaan daarna gewoon een hapje eten in Gent en rijden na de spits naar huis. Gelukkig hebben we lieve mensen om ons heen waar onze dochter kan logeren!
Anneke wat fijn dat het goed is gegaan! Ook fijn dat de eerste bevindingen positief zijn. Ze gaan iig serieus aan de slag in Gent en sluiten alles uit. Natuurlijk hoop ik dat het de komende twee maanden alsnog raak is en het allemaal niet nodig is! En Clarajilla ook fijn dat het goed ging gister! Prikken lijkt me ook best spannend. Ikzelf kreeg hem altijd in het ZH, de rest waren pillen. Het schijnt te wennen hoor ik van iedereen. Zo spannend voor je Rietje... Heb je nog meer klachten gekregen en ga je vandaag testen? Wat tempen betreft, heb ik nooit gedaan. Ging bij mij gewoon niet qua timing in de ochtend. Maar ik kan me voorstellen dat het wel een zeker gevoel geeft als je tempt. Ik heb maandenlang gedacht dat ik misschien geen of geen goede eisprong had, toen wel ovutesten gebruikt. Gelukkig wijst tot nu toe uit dat waarschijnlijk alles meer dan in orde is bij mij. Gisteren of donderdag denk ik mijn ei gehad. Voor de zekerheid klussen we nog even door om de dag. Maar verwacht zeker mijn NOD uiterlijk vrijdag 25 maart. Wel lekker kan ik snel beginnen met de IUI!
Net getest en die is zo wit als wat Wel vreemd, ook vanwege de vreemde klachten, rare dromen, meer afscheiding dan normaal, moe en misselijk in de avond. Morgen mijn nod, dus daar maar gewoon weer op wachten en weer de volgende rond in. Anneke fijn dat je een goed en positief gevoel eraan over hebt gehouden in Gent. En ja het duurt wel lang, maar als je inderdaad zo lang moet rijden dan wil je het liefst alles op 1 dag doen en dan maar meteen lekker een hapje eten daar. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt.
Ah nee rietje wat klote... Misschien ben je nog te vroeg... Ik hoop het zo! Ik blijf duimen hoor. Anneke ja snap dat je dan afspraken zoveel mogelijk wilt combineren. Is wel een eind zeg... Wat lief dat mensen dan je dochter willen opvangen. Ik hoop dat het alsnog vanzelf lukt en anders heel snel met hulp van Gent! Eiram spannend zeg bijna de IUI... Maar jullie zijn goed bezig (geweest) dus wie weet is het deze ronde raak... Hoezo lukte tempen niet in de ochtend? Ik heb er ook nooit de wekker voor gezet, soms wisselde de tijd dus wel. Maar ik kon er evengoed duidelijk aan af lezen wanneer m'n ei was geweest. Of is het bij jou een ander probleem? Straks bij een vriendin een babytje gezien van 7 uur oud! Zoooo mini. Het is hun derde jongetje, lekker thuis geboren. En ik heb vanochtend voor het eerst in drie jaar of zo weer eens op de racefiets gezeten! Even wennen weer, en rustig opbouwen, maar wel lekker hoor. Vooral met dit heerlijke zonnetje! Straks lekker uit eten met mijn mannen. Fijn weekend nog allemaal!
Hey meiden nog steeds niets gespot hier. Ik vind het rete spannend en weet het even niet meer. Morgenochtend misschien toch nog maar een keer testen. Vanochtend voor het eerst sinds weken weer eens getempt en die was voor mijn doen wel erg hoog. Daarbij kan ik op het moment moeilijk eten binnen krijgen, dus wel veel symptomen, maar ja wat zegt dat hè. Dus nog even spannend hier bij mij.
Spannend rietje! Ik heb toch geen eisprong gehad.. Zo raar! Heb rond me positieve Ovulatietest van 10-3 getemperatuurt. En tot vandaag nog geen stijging.. Dus ik kan zeggen dat ik geen eisprong heb gehad. Vind het zo k*t. Waarschijnlijk een hele lange cyclus, en ook nog is de laatste maand zelf proberen en Dan dit..
Spannend Rietje fingers crossed! Hier is manlief sinds gisteren ziek met milde koorts 😁. Gelukkig is mijn ei echt wel geweest, dus we hebben nog een kleine kans op succes. Stop hem helemaal vol met paracetamol om de temperatuur zo laag mogelijk te houden...straks moet de IUI uitgesteld worden!
Toch net maar getest, maar nog steeds niets te zien Het is nu wel een test van de action en ik hoor wel eens dat die meer hcg nodig hebben. Dus weer afwachten en maar kijken wat mijn lijf gaat doen. Pff zo niks die onzekerheid, altijd komt mijn ongi eerder dan de datum en nu te laat al is het pas 1 dag. Hè wat balen ook clarajila!
Oooeeh rietje je houdt het nog even spannend... Zenuwslopend zeg! De testen van action schijnen inderdaad minder gevoelig te zijn... Morgen weer testen en dan met een kv test? Ik duim heel hard voor je! Eiram onderdrukken die hap! Haha. Geweldig dat je hem helemaal volstopt . Beterschap met je kerel! Als het effect heeft schijnt dat sowieso pas na 3 maanden te zijn... Clarajilla wat vreemd zeg. Terwijl je normaal best regelmatig bent... Vervelend. Nog maar even volhouden met ovutesten en tempen en dan hopen dat ie snel komt! Vandaag weer iemand zwanger van de tweede. Eind december gestopt met de pil en BAM zwanger. Bah, waarom is het zo oneerlijk??
Bolleke, hier ook weer een bekende zwanger van een tweede.. Leuk voor haar hoor! Maar ik wil ook.. Clarajilla, hoeveelste cyclus dag zit je nu? Echt balen dat je nog geen ei gespot hebt! Hier ook nog niet! Morgen alweer dag 21 en nog geen positieve test. Ben je ook ziek geweest? Rietje, blijft spannend dus! Ik duim voor je! Hier net migraine begonnen dus ff ibuprofen erin en lekker naar bed!
eiram fijn dat je lichaam zelf een goeide eisprong heeft gehad. beterschap met je man anneke wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij gent. rietje spannend... hoop dat je test gewoon te vroeg was clara wat balen dat je ei nog steeds niet is geweest. ja bolleke zo gaat het nou eenmaal water vervelen zeg hopelijk is het morgen ochtend weg. hopelijk komt je ei snel! hier en drukke en zware week gehad. Gelukkig een fijn en gezellig weekend gehad. Vandaag het eerste rood gespot nog even wachten op de doorbraak en dan op naar de iui.