@ anoniem, oh geeft niet vind niet erg! Als je wat wil weten vraag je maar xD Maar ik wil dus niet testen omdat na je eisprong altijd je temperatuur omhoog gaat. Als je ongesteld moet /gaat worden daalt je temperatuur. Als je zwanger bent blijft je temperatuur hoog. Dus kan eruit halen dat ik niet zwanger ben, maar waar die menstruatie blijft?? Kan ook zijn dat me eisprong toch niet is geweest, omdat ik dat toch al een twijfel geval vind deze maand. Er is bij ons eigenlijk nog geen reden waarom we verminderd vruchtbaar zijn. Alles is goed bij ons. Zaad van me vriend is boven gemiddeld. Zitten nu dan nog in ronde 17 en omdat het nog steeds niet zelf gelukt is, gaan ze ons helpen
Anoniem we gaan zeker aansturen op een hsg! Zeker omdat je daarna extra vruchtbaar schijnt te zijn. En dan willen we ook meteen onder behandeling... Ik ben heel benieuwd wat ze zeggen. We hopen natuurlijk dat het helemaal niet meer nodig is en ik deze of volgende maand zwanger word! Mijn cyclus is vrij regelmatig zoals je in mijn handtekening kunt zien. Ik heb de mazzel dat ik mijn eisprong goed voel aankomen, dit heb ik ook zes maanden bevestigd gezien door te temperaturen. Vaak is de laatste groeispurt van mijn ei erg vervelend en pijnlijk, soms is het bijna niet te houden zo erg. De eerste keer na de bevalling dat ik dat voelde dacht ik dat mijn blinde darm geknapt was . En PMS, heb er niet extreem veel last van. Vaak een paar dagen buikpijn, soms vreetbuien, soms chagrijnig, maar het is allemaal wel te doen.
Nou zoals verwacht alle bloedwaarden goed! Besloten om even helemaal niks te doen tot eind mei. Cyclus van juni gaan we van start met IUI. Dus bij deze ben ik 3 maanden inactief (qua ziekenhuis dan haha). Gaan de komende tijd ook lekker op vakantie dus wie weet wat het ons brengt!
Oh Eiram fijn dat alles wel goed was. Hoe voel je je eronder? Nog een paar maandjes geduld dus... Hopelijk gaat de tijd snel. Lekker op vakantie, waar ga je naartoe? Heel veel succes en plezier, hou je haaks! Ga je ons hier ook verlaten voor een tijdje?
@ Anoniem Welkom en jeetje wat heb jij ook al een hoop achter je kiezen zeg. Sterkte en hopelijk kan je hier van je af schrijven. Logisch dat je steeds terug moet lezen en kijken, ik heb dat ook nog steeds hahahaha. Voordeel is dat het groepje niet heel groot is, dus het kletst wel wat makkelijker @ Bolleke Inderdaad ik kan niks anders doen dan afwachten, al frustreert met dat ook steeds meer. Zit gewoon even weer niet lekker in mijn vel. Wat je zelf ook al schrijft constant ermee geconfronteerd worden en eerlijk het lijkt wel met de dag erger te worden. Wel een leuk vooruitzicht voor jullie J, eindelijk de sleutel en zo te lezen gaat het heel snel gebeuren voordat jullie er in zitten. @ Aquavis Jeetje wat een spanning zeg, ben heel benieuwd wat de uitslag is. Wanneer ga je testen? @ Clarajilla Jou houdt het ook spannend, hopelijk krijg je snel duidelijkheid @ Eiram Kan me voorstellen dat je je zo voelt. Ik herken het wel, lees hier een hoop over vervolg stappen, maar buiten bloedonderzoeken om is er bij mij nog nergens over gesproken en we zijn nu toch al meer dan ander half jaar verder. En ik lees nu dat de bloedonderzoeken goed zijn en jullie van start gaan met de IUI. Geniet van je vakantie en alles wat je tot die tijd gaat doen. Ik had ook weer wat vandaag Vorige week had ik het verteld aan mijn chef, opzich een opluchting maar het is niet zo dat er nu openlijk over wordt gesproken of iets. Van de ongeveer 130 mensen is het project zijn er twee op de hoogte. Wat gebeurt er nou vanmiddag. Een vrouwelijke collega van mij is zwanger. Eigenlijk zitten we nooit in grote groepen bij elkaar maar omdat er een presentatie werd gegeven kwamen er ongeveer een man of 49 bijeen. Een daarvan was dus de zwangere collega. Het waren rot stoelen dus ze wilde een andere stoel waarop een mannelijke collega zei, kom maar ik pak hem wel. Op dat moment keek hij mij aan en vroeg wil jij ook zon stoel, nu is het de kans om het te vertellen want ik pak ze alleen voor zwangere vrouwen. Die man was zich echt van geen kwaad bewust, en maakte gewoon een grapje. Ik lachte het als een boer met kiespijn weg, maar f*ck wat voelde ik me klote zeg. De grond zakte echt even onder mijn voeten vandaan. En gelijk heb ik dat down gevoel weer, zal het ooit nog goed komen, gaat het bij ons nog gebeuren. Heel de fucking wereld om me heen wordt zwanger door er alleen al naar te kijken, en iedereen denkt dat het bij mij ook zo gaat omdat er al een kind is maar ze moesten eens weten .
Hummeltje niet leuk! Herken het, het leven gaat door maar stopt even als er zo'n opmerking komt! Wat zou je graag willen.... Bolleke ik voel me er eigenlijk wel relaxed onder. De start van de IUI is op het moment dat de zaadjes op zijn best zijn, ik heb even rust, geen ziekenhuis in de komende maanden! Ga naar Spanje in mei, Andalusië. Even hoofd leeg, samen het gezellig maken en dan eind mei weer een afspraak over alle details rondom de IUI. Half juni beginnen. En nu maar duimen dat het niet nodig is. Ik kom af en toe wel kijken maar probeer afstand te nemen van het geheel dus probeer ook minder hier te zijn. Maar ben niet weg hoor! Blijf jullie volgen!
Dikke knuffel Eiram, maak er een heerlijke vakantie van samen in mei! Lekker hoor Andalusië! Fijn dat het ok is zo. Kan me wel voorstellen dat een beetje rust misschien wel fijn is, even op adem komen. Hopelijk kom je snel terug met mooi nieuws. Oooh Hummeltje wat een klotemoment. Zo'n onschuldige maar tegelijkertijd gevaarlijke opmerking... Hij moest eens weten. Kan me voorstellen dat je dan even met je mond vol tanden zit. Ik zou op zo'n moment denk ik de neiging hebben om het eruit te flappen... Hoewel, met zoveel mensen erbij doe je dat ook niet. Lastig hoor.
@ eiram, fijn dat alles goed was! En lekker een vakantie in het vooruit zicht! @hummeltje, oh wat een k moment... Dat is echt niet leuk. Snap dat je je ee rot door voelt
Hey meiden daar ben ik weer eens, wat is er weer een hoop gekletst zeg! Ik zit nu op mijn werk even bij te lezen (kan omdat het even lekker rustig is) @Anoniem, welkom hier! Wat een periode heb jij al achter de rug zeg. @Bolleke wat een heerlijk vooruitzicht zeg jullie nieuwe huis, even wat anders aan je hoofd en je heerlijk bezig houden met verhuizen, inrichten ed. @Eiram fijn dat de bloeduitslagen goed waren, lijkt me een hele opluchting. En een heerlijk vooruitzicht voor de vakantie, alvast heel veel plezier met elkaar daar. Dikke knuffel voor jou de komende tijd en kan me voorstellen dat je even afstand van alles neemt. Ik hoop je gauw weer te horen hier met mooi nieuws. @Aqua jeetje wat een spanning zeg, hoop dat er snel duidelijkheid is voor je. @Hummeltje oh wat komt zo'n opmerking dan rot binnen, hoe goed bedoelt het misschien ook is, ze weten niet wat daarachter allemaal meespeelt. Zelf zou je ook zulk nieuws willen melden, dikke knuffel voor je. Hier gaat alles weer verder, eindelijk is de menstruatie gestopt na 6 dagen, dus we kunnen weer beginnen. Vanaf morgen ga ik beginnen met de ovu testen en dan hoop ik dat ik daar wat wijzer van wordt en misschien daardoor ook duidelijkheid krijg in mijn cyclus. Ik merk ook dat mijn humeur de afgelopen week nou niet echt vrolijk genoemd kan worden en dat heeft het thuisfront ook wel gemerkt helaas. Nu mezelf weer bij elkaar rapen en er weer voor gaan en dan hoop ik dat ik volgende maand een mooi cadeautje heb voor mijn verjaardag!
Ik lees straks even bij! Wil alleen alvast zeggen dat ik nog steeds geen duidelijkheid heb maar toch maar uitga van een (lichte) menstruatie. Heb van 4-7 dpo bloedverlies gehad en 8 dpo alleen nog bruin. (Ik heb toen een testje gedaan, negatief). Temperatuur is alleen nog niet overtuigend gedaald, hij hangt er precies tussenin: op 36.8 terwijl hij rond menstruatie bij mij rond 36,6-36,7 is en bij zwangerschap toch meestal wel een stukje hoger (36.9-37.2)
@ Rietje Fijn dat de menstruatie gestopt is, en je weer door kan gaan. Lastig he als je even niet lekker in je vel zit en het even minder gezellig thuis is. Hopelijk voel je je weer iets beter en kan je vol goede moed door. @ Aquavis Mmmmm dat is vaag zeg, daar wordt je niet wijzer van Wat ga je nu doen?? Hier ook nog steeds geen duidelijkheid. Ik ben gestopt met de ovulatietesten. Er gebeurde niks en ik heb er nog maar twee liggen. Heb ook nog geen zin om nieuwe te bestellen. Om eerlijk te zijn, ben ik er met de dag meer klaar mee. Van een menstruatie is ook nog steeds niks te bekennen (en we zijn ondertussen bijna 5 weken na de miskraam) Zwanger ben ik ook niet want heb van de week nog een tweede test gedaan. We gaan het maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Rond 15 april moet ik bloed prikken en mag daarvoor niet zwanger zijn. Ik zal dus rond de 15de weer een test gaan doen als er dan nog geen menstruatie is. Ben ik zwanger zeg ik hulde en anders pfffffff anders zien we wel verder. Ik ga in ieder geval van deze mooie dag vandaag genieten met een lekker rosétje erbij Fijne Pasen iedereen
Ik ben gister ongesteld geworden. Ziekenhuis gebeld mag 1 april komen voor een follikel meting. Morgen beginnen met prikken van de hormonen. Gister me ouders verteld dat we bezig zijn en niet lukt
Balen meis toch ongesteld. Wel snel naar het ziekenhuis dus er wordt gelijk actie ondernomen Hoe reageerde je ouders?
Mijn ouders waren in schock ze hadden niet verwacht dat we al bezig waren en al helemaal niet al zo lang. Ze hadden heel veel vragen of er wat mis was, hoe het werkt enz. Nu hopen dat me moeder haar mond houd. Heb gezegt dat ze tegen niemand moeten zeggen. Maar me moeder kennende, doet ze dat waarschijnlijk niet ( haar mond houden erover)
Volgens mij is dat moeder eigen het niet kunnen houden van hun mond . Wel fijn dat je het verteld hebt? Wij hebben het nog steeds niet verteld aan mijn schoonmoeder. Gisteren stond ik weer op het punt maar het lukt me gewoon niet . Voor mij is het wel een opluchting dat mijn eigen moeder het nu ana ander half jaar weet. Ik heb wel steeds meer de neiging om het te vertellen omdat ik er gewoon moe van wordt als er weer een opmerking gemaakt wordt
Ja mijn moeder is niet te vertrouwen, ze zegt tegen haar vriendinnen ik vertel het niet door. Vervolgens heeft ze me oma aan de lijn en dan zegt ze, ja wat ik nou weer hoorde, ... Heeft dit of dat. En me moeder is zo iemand dat als er iemand op visite is ze in vage lijnen gaat praten over ons/ de behandeling. Bijvoorbeeld gister zei ze toen de buurman er was. Hoe heet dat ook alweer dan zoek ik het op, dat wat je in het zakje had... Of morgen gaat de klok een uur vooruit is het dan half 4 of half 6 als je je wekker moet zetten? Op zich wel fijn dat ze het weten, vond het ook moeilijk om te vertellen. Mijn schoonmoeder weet het wel maar ik woon 200km bij me eigen ouders vandaan en 6km van me schoonouders vandaan
Hummeltje dikke knuffel. Vervelend die onzekerheid en ook dat op je werk is ook niet fijn . Anoniem welkom, ook al zo lang bezig met de 2e jammer dat je voelt dat je menstruatie er al aankomt. Bolleke spannend volgende week de sleutel van jullie nieuwe huis. Veel plezier met verbouwen. Apart Aquavis even afwachten. Clarajilla wat balen dat je ongesteld geworden bent. Succes deze ronde met de iui. Vervelend dat je moeder zoveel door vertelt. Hopelijk houdt ze dit wel geheim voor jullie. Eiram dikke knuffel. Fijn dat de waardes goed waren. Geniet van je vakantie. Rietje hoop voor je dat je dat je een mooi verjaardagscadeau hebt,. @hier Gister naar zkh geweest. Er zat een ei van 21 en 15 gistermiddag hebben ze de pregnyl gespoten. Dus kans dat ze allebei gaan springen. Mijn linker eierstok was weer niet te vinden helaas maar dat brengt wel risico's met zich mee. Omdat we niet weten of daar ook nog eitjes groeien. Maar ze hebben mijn hele buik zowat doorzocht ze hebben een inwendige echo gedaan en flink geduwd toen een uitwendig met flink duwen en daarna een andere gyn ook nog inwendig. Maar ze kregen hem niet gevonden. Dus hopelijk groeit er niets. Anders worden het er miss wel meer. Wil dit morgen nog wel even vragen want ik wil toch eigenlijk wel weten of ik die wel heb of helemaal niet. Laten we dat maar niet hopen. Morgen om kwart voor 10 potje inleveren en om kwart voor 11 de iui. Ik vind het erg spannend. Hopelijk gaat het morgen allemaal goed.
Fijn dat je 2 grote eitjes had! Spannend morgen de iui! Wat gek dat ze je linker eierstok niet konden vinden! Kan die dan zo verstopt zitten? Ik ben zo zenuwachtig voor morgen ochtend! Moet dan voor het eerst prikken.. Slaap ook nog is met 2 anderen op een kamer dus moet ook zachtjes de kamer uit gaan en zo snel mogelijk de wekker uit zetten... Ik ben eigenlijk nu best wel moe, maar me hart klopt zo hard dat ik niet kan slapen... Moet het nu toch maar proberen want wekker gaat over 4 uren! ( met de klok uur vooruit al meegerekend)
Bedankt hoor meiden, ik voel me wel welkom hier. Dat is fijn! Zo jammer dat we allemaal in dezelfde onzekerheden moeten zitten. Ik vind het vaak nog heel oneerlijk voelen allemaal. Zit momenteel ook weer even in een dip. Gedurende de cyclus gaan mijn emoties alle kanten op. Ben er nu weer even helemaal klaar mee. Verwacht mijn menstruatie vandaag of morgen. Het wachten vind ik echt killing.. StefanenLaura; Ging het insemineren goed? Wat zijn jullie al lang bezig met de IUI!? Nu de spannende wachtweken in, sterkte met wachten! Clarajilla; Gaan jullie nu de eerste ronde iui in? Wat spannend zeg, hoe ging het prikken? Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Hummeltje wat een irritante (leuk bedoelde) opmerking!!! Snap dat je daar een vervelend gevoel aan overhoud... Ik kan ook niet altijd even vriendelijk of grappig terug reageren in dat soort situaties. Mensen zijn zich te vaak niet bewust van het mogelijke kwetsende gevoel... Aquavis, heb je vaker zo'n korte luteale fase?? Rietje: fijn dat je weer de meeste prettige fase van de cyclus in gaat!! Mijn menstruaties duren ook altijd zo lang! Heb je al lange tijd een onregelmatige cyclus? Bolleke; Hier zijn de ovulaties ook soms vreselijk pijnlijk!! Ook al maanden positieve testen en de bijbehorende pijn. De cyclusanalyse bevestigde de pijn en positieve testen. En waarom het dan toch niet lukt.......grrrrrr Bij mijn zoon had ik een hele onregelmatige cyclus. Die ene maand ook buikpijn en op de goede momenten gemeenschap gehad en dus direct raak! Nu al 16 rondes de goede momenten.........