Hoi lieve meiden, Het is al even geleden dat ik van me liet horen. Gister ben ik ongesteld geworden wat betekend dat ik ronde 11 in ga. Vergeleken met jullie is dat nog niet veel maar wij hebben nu nog 1 kans en dat zijn we ook een jaar bezig. Heel frustrerend..ik heb enorme bewondering voor jullie sterkte hoe jullie elke maand weer opkrabbelen. Ik heb nu 10 teleurstellingen gehad en ben er helemaal.klaar mee.en heb er steeds meer moeite mee. Zeker als ik in de nodlijst zie dat de ene na de andere zwanger wordt. Gun het alle meiden hoor.. maar zou fijn zijn als wij ook eens verblijd zouden worden. Ik ga volgende week een afspraak maken met de ha omdat mijn cyclus afgelopen maanden langer is geworden dan voorheen. Normaal was het altijd 27 a 28 dagen en nu zit ik regelmatig rond de 29 a 30 dagen. Ik hou me temperatuur bij en heb wel elke maand een eisprong. Ik duim voor iedere vrouw die een.zwangerschapswens heeft dat.ze snel wanger wordt. Knuffel vanuit hierx
Goede morgen meiden Hebben jullie een leuke ochtend gehad? Lekker ontbijtje? of gewoon relaxed. Spannende dagen zie ik voor verschillende onder ons. Hoi vrouwvan dat is zeker even geleden. Uiteraard is het super frustrerend. Mag ik je een tip geven?? Stop met die NOD lijst. Ik melde me ook weer iedere maand er voor aan, en ohhhhh wat deed het pijn als mijn naam weer in het rood stond en heel veel in het roze. Heb zelfs 1 keer een maand gehad dat bijna 3 kwart zwanger was was heel bijzonder dat wel maar jammer dat ik er niet tussen stond. Ik kon het niet laten en vanmorgen toch weer een zwangerschapstest gedaan, toch het zeker voor het onzekere. Maar helaas hij was negatief. Toen dacht ik oh oh ik voel wat lopen ik ben ongesteld, maar nee het was dunne afscheiding dus toch even een ovulatietest gedaan (had er nog 2 liggen ) Die was mooi donker, nog niet positief maar hij komt er goed bij in de buurt. Morgen nog maar een testje doen, en de komende dagen klussen. Wilde net toch nieuwe testen bestellen maar de website deed heel raar van Z&K. Hij gaf aan dat ik iets besteld had maar toen ik wilde afrekenen ging er iets mis. Heb niks betaald, dus ik wacht het maar even af. Ik heb in ieder geval goede hoop dat er toch een eisprong aan zit te komen
Vergeten om ook iedereen fijne paasdagen te wensen!!! Fijn dat je ovulatie er aan komt Hummeltje! Altijd het beste moment van de cyclus
Dat sowieso, zeker na deze onzekere weken. Nu maar hopen dat hij er echt aan komt, en het niet weer een piekje is maar toch net niet positief. De bestelling is nu wel gelukt dus hopelijk heb ik dinsdag nieuwe testen binnen. Heb er nu nog 1 liggen dus die gebruik ik morgen. Heb in ieder geval een zeurend krampend gevoel dus dat is een goed teken denk ik
Hummeltje hoop het voor je. Dat zou wel fijn zijn als hij nu ook echt springt. Vrouwvan vervelend dat je weer ongesteld bent geworden. Ik ben ook al even gestopt met aanmelden bij het nod-topic. Alleen maar frustrerend. Anoniem dit was mijn eerste iui. Ik ben vanaf juli wel al bezig met hormonen omdat ik pcos heb en mijn eisprong geen peil op te trekken was. Ook is mijn lf te kort dus daar heb ik ook nog utrogestan voor. Clarajilla hoe is het spuiten goed gegaan? Nou hier vanmorgen de iui gehad. Vond het erg spannend en had toch een andere gyn maar deze was dit keer prettiger dan de laatste afspraak bij haar. Verder had vl 900 duizend zaadjes en dit is eigenlijk net te weinig vertelde ze. Helaas is er geen vergelijkingsmateriaal dus hopen gewoon op een eenmalige slechte productie. Over mijn linker eierstok zei ze dat ik die dan waarschijnlijk niet heb en ze verder ook niets zullen doen. Nu is het dus morgen beginnen met utrogestan en 2 lange wkn wachten.
Jeetje stefanenlaura wat een spanning zeg. Wel bijzonder dat ze nu denken dat je een eierstok mist wist niet eens dat het kon . Oke nu echt iets heel raars. Ik ben net ongesteld geworden . Vanmorgen leek de test aardig donker vandaar ook gelijk nieuwe besteld. Net gaan douchen en ja hoor tijdens het douchen voelde ik het ongesteld. Heb even gekeken en zag dat de afscheiding al dusdanig verkleurd was, en met het na de wc gaan verloor ik al wat in de wc. Dussssss de grote onzekerheid is hier weg, en om eerlijk te zijn ben ik daar ook wel een beetje blij om. Nu kunnen we de laatste miskraam achter ons laten, en vanaf nu weer vooruit gaan kijken. Hopelijk hebben we ronds koningsdag een feestje omdat ik een positieve test heb
Hummeltje en Laura..jullie hebben zeker gelijk bedabkt voor de tip. Ik ga me daar niet meer aanmelden anders voelt het alleen maar rot als ik al die roze namen voorbij zie komen en zelf maar in het rood blijf. Hummeltje hm ik hoop dat je baarmoeder nu dan helemaal schoon is en je weer deze maand opnieuw kan beginnen. Zwanger worden is bij jouw geen probleem zag ik, het is meer de innesteling op de juiste plek. Ik hoop dat het echt plakbabytje wordt de 1e volgende zwangerschap. We lopen deze maand dan denk ik ongeveer gelijk aangezien ik ook net ongesteld ben. Laura spannend..ik hoop dat deze behandeling aanslaat zodat je eindelijk in iedergeval verlost ben van die ziekenhuisbezoekjes en kan genieten van een zwangerschap. Meiden hebben jullie soms ook gevoelige eierstokken? Ik voelde ze voorheen nooit maar sinds een maand voel ik regelmatig voornamelijk link maar net ook rechts me eierstokken. Het voelt als een verstopde doffe pijn. Niet echt pijn pijn maar je voelt het duidelijk en het duurt soms maar 30 seconde en da is het weg. Ene moment zoals nu voel ik niks en ander moment voel ik ze dus wel en ik weet zeker dat het me eierstok is, dus niet me darm of nieren. Meerdere meiden zoiets?
Hey meiden! Rietje fijn dat de ongesteldheid weer voorbij is... Snap best dat je af en toe een dip hebt. Is gewoon moeilijk om je elke keer weer op te laden. Knap als je weer vol goede moed verder kunt. Hebben jullie eigenlijk al onderzoeken gehad? Aquavis wat een vage cyclus heb jij zeg... Hopen dat de volgende ronde weer normaal is. Clarajilla spannend zeg de eerste keer prikken... Hoe ging het? Nu heb je vrijdag dus de eerste meting? Wat vreemd dat je moeder zulke dingen niet voor zich kan/wil houden... Zou ik niet fijn vinden. Stefanenlaura spannend zeg de eerste IUI... Viel het mee? Deed de inseminatie zelf zeer? Wat raar dat ze je linker eierstok niet konden vinden... Kan het zomaar dat je er daar geen hebt? En vervelend dat er eigenlijk te weinig zaadjes zijn... Nou ja eentje is genoeg natuurlijk . Hoe reageerde je man erop? En misschien een gekke vraag maar vrijen jullie ook nog zelf rond de vruchtbare dagen? Succes nu op het wachtbankje... Anoniem echt vreemd he dat het bij de eerste zo lukt, ondanks een onregelmatige cyclus, en het nu zo lang duurt. Je zou toch zeggen dat je lijf weet hoe het moet... En ja de eisprong kan heel pijnlijk zijn, ik weet er alles van! Vrouwvan ronde 11 is ook lang hoor... Toen zat ik er ook al doorheen... Maar ja je moet wel door, er zit niks anders op. Hopelijk wordt jullie geduld snel beloond! Hopelijk stuurt de huisarts je snel door als je er binnenkort naartoe gaat. Je kunt maar vast in de molen zitten... Ik heb tussendoor geen pijn aan mijn eierstokken, alleen voor en rond mijn eisprong. Dan zit het van tevoren vooral in de liezen en vlak voor de eisprong golft de pijn dan door mijn hele onderbuik. Is echt een heel ander gevoel dan met de menstruatie. Hummeltje heel gek om te zeggen maar jaaaaa wat fijn dat je ongesteld bent en je lijf het weer doet! Fijn om weer vooruit te kunnen kijken. Je mocht tot 15 april niet zwanger worden toch, vanwege die bloedtest? Hier lekkere Paasdagen. Vanmorgen heeft zoontje eitjes gezocht, helaas binnen vanwege het weer. Maar hij vond het er niet minder leuk of lekker om! Gister zijn we naar een speeltuin geweest en hebben we heerlijk in het zonnetje gezeten, dat was echt genieten! Verder zijn we in huis de laatste dingen aan het opruimen en inpakken, en kasten aan het afbreken en zo. Nog een paar daagjes en dan is het zover!
@anoniem, wat gek dat dat dan zo erg kan schelen eerste heel snel en nu duurt het lang @vrouwvan, balen dat je ongesteld bent geworden.. Ronde 11 is ook al lang. Ik had toen nog wel een beetje hoop want het jaar was nog niet voorbij! Maar vond het al wel lang en zwaar worden.. @hummeltje, wat gek dat je toch ongesteld bent geworden. Maar nu heb je wel zekerheid en kan je weer verder! @stefanenlaura, spannend! Hoe ging de iui? Wel balen dat er zo weinig zaadjes was! Hopelijk is het de volgende keer toch wat meer. Maar je hebt er maar 1 nodig dus het kan altijd! Wat gek dat je dan waarschijnlijk een eierstok mist! Gelukkig hebben we er 2 dus heb je wel een kans Vanmorgen dus voor jet eerst geprikt! Heb de hele nacht slecht geslapen van de zenuwen. Maar het ging op zich wel goed. Telde voor me zelf af en toen zo de naald in me buik gezet. De prik van de naald viel heel erg mee! Maar die vloeistof erin spuiten was wel echt heel gevoelig. Had het extreem langzaam gedaan, in het begin voelde ik niks. Maar hoe meer erin ging hoe zeerder het begon te doen... Toen nog langzamer gespoten maar bleef zeer doen.. Die 1 ml is dan toch best veel xD Ben benieuwd hoe groot het eitje vrijdag al is! En ja klopt heel vervelend dat me moeder zo is. Maar zo is ze altijd al geweest ze is gewoon niet te vertrouwen. Nu gaat ze me vrijdag op bellen om te vragen hoe het was, de echo. En ze begint nu al van oh miss ben je over 2 weken dus al zwanger! Nu gaat ze zich overal mee bemoeien. Als het eitje vrijdag wel groot genoeg is zeg ik tegen der dat die nog niet groot genoeg is.. Ze hoeft niet alles te weten. Ze weet eigenlijk al te veel dusja!
Hummeltje fijn dat je menstruatie er is. Kun je alles afsluiten en verder gaan. Vrouwvan herken je pijn niet helaas. Alleen rond mijn eisprong. Bolleke de iui zelf viel reuze mee. Alleen die eendenbek is vervelend en mijn baarmoedermond speelde ook verstoppertje dus maakte het niet fijner. De inseminatie zelf heb ik niet gevoeld. Hoe vl reageerde op het moment dat ze het vertelde weet ik niet want ik lag nog in de stoel hun zaten al aan de tafel ruimte ernaast met de deur open. Maar ik heb zelf wel ff moeten slikken. Hij baalt er wel van maar is de afgelopen maand ook ziek geweest dus dat kan ook beïnvloed hebben. Dat is het lastige dat we geen andere meting hebben. Leuk dat je zoontje zich vermaakt heeft bij het eieren zoeken. Clarajilla dat is erg vervelend ken het van mijn sm die moet ook altijd alles weten en het liefst ook nog regelen. Hun waren in augustus op de hoogte van de afspraken maar heb toen het niet meer nodig was wel duidelijk gemaakt dat ze het wel hoorde als het zover was. Fijn dat het prikken goed ging. Hopelijk een mooi eitje vrijdag.
Heey meiden, Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik een tijdje hier niet geweest. Na Gent merk ik dat ik behoefte aan rust en eigenlijk even alles los wil laten. Mijn focus ligt nu op andere dingen en merk dat het forum vermijden/niet reageren me helpt om er minder mee bezig te zijn.. Ik lees alles, maar heb niet de energie om te reageren.. Ik weet dus ook niet of het nog echt zin heeft om hier mee te schrijven! Wens jullie heel veel succes met alles en wie weet sluit ik binnenkort weer aan, maar voor nu laat ik het even zo! Liefs, Anneke
Nee de laatste maanden lijkt het zwanger worden niet echt moeilijk, al is daar ook een jaar van geen zwangerschap aan vooraf gegaan. Nu indd hopen dat er eens een plakker komt. Ik herken trouwens het gevoel in de eierstokken. Ik heb het altijd rechts. Nu heb ik daar ook een cyste gehad en het lijkt sinds die er gezeten heeft dat ik hem voel.
Klopt rond 15 april moet ik bloed prikken, en ik ga dit ook gewoon doen. Heb wel met mijn vriend afgesproken dat we er ook gewoon nu weer voor gaan. Mocht ik zwanger zijn dan zal ik daar later in de maand achter komen, en hopen dat het goed gaat, ben ik niet zwanger dan wachten we de uutslag af. Als goed is komen morgen de testen weer binnen dus over een dag of 9 starten we weer met de ovulatietesten. Ahhhhh leuk he eitjes zoeken. Wij hebben het gisteren voor het eerst gedaan met onze zoon. Was ook erg leuk
Fijn dat het ondanks alles toch een soort van meegevallen is. Het zal gewoon even wennen zijn. Ben ook erg benieuwd hoe het einde van de week is
Hoi Anneke. Groot gelijk heb je, ik neem het me ook geregeld voor om minder hier te zijn maar tot nu toe trekt het me steeds weer om terug te komen . Heel veel succes en hopelijk kom je nog een keer terug
Clarajilla fijn dat het prikken redelijk meeviel... Misschien een domme vraag maar wat spuit je nou precies? Hopelijk loont het en is er vrijdag een mooi eitje te zien! Stefanenlaura goed dat de IUI zelf meeviel. Tja die eendenbek is inderdaad nooit fijn, zeker niet als ze je baarmoedermond raken. Hopen dat de wat lage hoeveelheid zaad met zijn ziek zijn te maken heeft en eenmalig was. Ik hoor vaker dat dat heel erg kan schommelen. Hopelijk volgende maand beter. Of beter nog: hopen dat het niet meer nodig is! Anneke volg je gevoel, je bent niks verplicht! Als je behoefte hebt aan afstand en rust moet je dat doen! Heel veel succes de komende maanden, ik hoop dat Gent zorgt voor een mooie zwangerschap en gezonde baby! Hummeltje fijn dat je de draad weer op kunt pakken. Ik snap je instelling wel met dat bloedonderzoek. Wel spannend of er iets uit komt... Hier nog twee dagen werken, morgen en donderdag, en dan is het ruim twee weken vakantie, klussen en verhuizen. En o ja tussendoor nog een keer NOD, ik verwacht donderdag of vrijdag. Ik heb de laatste week wel wat krampjes gehad en af en toe komt er een vlaag misselijkheid voorbij. Maar ik kan mezelf natuurlijk voor de gek houden, ik probeer er niks van te verwachten.
Hi dames, Bolleke wat spannend, ga je nog eerder testen of wacht je nod af? Alvast fijne vakantie en succes met klussen en verhuizen! Stefanenlaura fijn dat de iui mee gevallen is! Spannend hoor nu wachten. Anneke, dat snap ik hoor. De tijd gaat ook een stuk sneller als je er wat minder mee bezig kan zijn. Hier even af en toe meegelezen maar niet gekletst. Maar heb nu weer even wat meer rust. net echo gehad van m'n baarmoeder en eierstokken en alle uitslagen van zaad en bloedonderzoek. Alles was hier gelukkig goed. Ga beginnen met clomid. 50 als ik volgende week naar de volgende ronde ga. Ben nu alle foldertjes en uitleg aan het lezen want weet er nog niet zo veel van. Lees net dat er een grotere kans bestaat op een meerling zwangerschap.. Is dat echt zo? Ook bij 50? Iemand van jullie ook ooit clomid geslikt?
@ bolleke, ik spuit menopur en om het eitjevte laten springen straks pregnyl. @water, ik heb zelf nooit clomid geslikt, maar omdat je hormonen gaat krijgen voor een eigroei, kan het zijn dat je 2 eitjes of zelfs 3 eitjes gaat krijgen die gaan mee groeien. Vandaar dat je meer kans op leerlingen hebt
Water ik gebruik al vanaf juli/augustus clomid en de kans is idd iets groter. Gaan ze je eerste cyclus met clomid volgen? bij groeide er afgelopen week 2 eitjes met clomid. Mijn eerste ronde had ik er 1 (augustus). In september heb ik 100mg gelikt maar toen had ik 3 eitjes en hebben we die cyclus niets gedaaan. Daarna weer terug naar de 50mg. Ow en houd goed je bijwerkingen in de gaten als je er veel last van hebt gewoon om iets anders vragen. Anneke fijn dat je meer rust vind en het beter los kunt laten nu je minder op het forum zit. Jullie ook veel succes en hopelijk mag jullie wens ook snel uitkomen.