Dankjewel water! Ik wacht denk ik gewoon af, ben niet zo van het testen... Spannend voor jou om te beginnen met clomid... Fijn dat de uitslagen goed waren, heb je dus wel een eisprong van jezelf? Ik neem ook aan, zoals stefanenlaura zegt, dat ze je volgen en echo's maken tussendoor. Dan kun je zien hoeveel eitjes er groeien en dus altijd nog kijken of je de kans op een meerling wilt lopen of niet. Bij ons zou een tweeling hartstikke welkom zijn maar meer liever niet... Clarajilla aha heb ff gegoogled op Menopur. Waarom heb jij nooit clomid gehad dan? Misschien domme vraag hoor, maar ik vind het allemaal reuze interessant. Als je het niet wil delen snap ik dat hoor! Spannend allemaal zeg! Valt het spuiten nog steeds mee?
Ik heb geen idee waarom ik nooit clomid heb gehad. Het ziekenhuis werkt met deze hormonen, en menopur is een hormoon wat gemaakt is vanuit het menselijk lichaam. Het komt van vrouwen uit de menopauze. Dus meer natuurlijker. Heb wel op internet gelezen dat er meer mensen blijvend zwanger zijn geworden met de natuurlijke hormonen dan van de hormonen die ze in het laboratorium maken. ( weet ff de andere naam er niet van) Ja op zich valt jet spuiten wel mee, de prik van de naald voel je bijna niet. Maar de vloeistof er in spuiten brand echt heel erg! Maakt nietbuit hoe langzaam ik het doe, als ik op de 0,5ml zit brand daarna de andere 0,5ml. Dan is 1 ml echt heel veel! Ben denk ik wel 5 tot 10 minuten bezig om het erin te spuiten omdat het anders erg brand. Ik heb zelf het idee nu al bijwerkingen ervan te hebben. Had 2de dag iedere x al licht hoofdpijn en misselijk en sinds vanavond ben ik ook iedere keer wat duizelig... Zal vrijdag wel vragen of dit ook normaal is, want ze zeiden toen alleen dat ze vaak hoorden dat ze hoofdpijn kregen en moe werden
Dank jullie wel dames! Ik krijg alleen geen echo's.. Gynn schreef het voor en kreeg folders mee. Zes maanden proberen en als ik dan niet zwanger ben moet ik terug komen. Is het raar dat ik niet gevolgd wordt ivm groei eitjes? Heeft clomid eigenlijk invloed op Je temperatuur? Clarajilla, wat vervelend dat het zo brand, dat je hoofdpijn hebt en duizelig bent! Hopelijk is het snel voorbij!
Dag meiden, Ik ga een tijdje stoppen hier op het forum, net als Anneke. Ik vind het heel jammer, maar ik heb even rust nodig. Ik heb al vanaf het begin sowieso al moeite om alles bij te houden en ook op iedereen te reageren, ik vind het knap dat jullie zoveel verhaallijnen uit elkaar kunnen houden Mocht ik nog leuk nieuws krijgen dan laat ik dat natuurlijk weten, maar ik verwacht het niet binnenkort. (m'n banner klopt trouwens niet) Bedankt voor alle steun en ik vond het geklets ook gezellig. Misschien lees ik nog af en toe mee, en misschien tot over een tijdje weer, en ik wens voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger gaan worden en een gezond kindje zullen krijgen. Heel veel succes en geluk! Liefs Aquavis
Jammer Aquavis! Maar ik begrijp het. Hou je haaks meis! Heel veel succes en geluk, hopelijk kom je toch snel mooi nieuws brengen. Clarajilla ok... Je hoort niet zo vaak over Menopur, vandaar... Wat vervelend dat het zo brandt en dat je al bijwerkingen hebt... Ik zou het zeker even aangeven bij de gyn. Klinkt ook niet echt fijn, overgangshormonen... Hopelijk helpt het snel! Water ik vind het wel apart ja dat ze het niet volgen... Heb ik nog nooit gehoor dat je dan geen echo's krijgt... Ze weten toch niet hoe jij erop reageert...? Blijft apart dat het per ziekenhuis zo verschillend is... Geen idee of Clomid je temperatuur beïnvloedt. Even navragen of googlen?
Dank je wel Bolleke zal het allemaal even navragen. Aquavis, succes en hopelijk tot snel met goed nieuws!
Even weer een reactie van mij, ik heb wel gelezen tussendoor maar echt reageren lukte mij niet. Voor iedereen even een dikke knuffel. Ik ben nu sinds zaterdag bezig met ovu testen en ik merk dat ik waarschijnlijk weer een lange cyclus heb. Tot nu toe nog geen positieve gehad en die van vandaag zag ik nu wat donkerder worden. Wel fijn dat ik nu een inzicht hierin heb. Vanaf morgen is ml ook een paar dagen vrij, dus we gaan er maar wat heel gezelligs van maken
Veel plezier rietje! Hopelijk lukt het bij jullie eindelijk eens... Hier helaas weer ongesteld geworden. Ronde 17 is een feit. Klote. Maar... We gaan zo naar de notaris voor de sleutel van ons nieuwe huis. Daar richten we ons nu lekker op. Wordt heel gezellig, ook met alle vrienden en familie die komen helpen. Gaan we van genieten! Het is de komende weken erg druk met klussen en verhuizen dus ik denk dat ik de komende weken weinig hier te vinden ben... Succes allemaal en tot snel!
Bolleke gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Leuk he alles weer opnieuw inrichten en verbouwen! Succes en veel plezier. Rietje knuffel terug wat fijn dat man lief een paar dagen vrij is! Lopen de testen nog op? Dan zijn jullie lekker optijd! Hier vandaag 11 dpo en negatief getest. M'n gedachte gaan heen en weer; Wel zwanger niet zwanger. Na al die rondes trap ik er toch nog steeds weer in. Heb het er erg mee bezig zijn deze ronde kunnen rekken tot 9 dpo. Ben er sinds gister alweer continu mee bezig, Weer hoop.. Pff dat sloopt me. Wordt tijdelijk een stil groepje zo. Hopelijk kan iedereen lekker genieten van het weer komend weekend!
Bolleke wat balen van je ongi nu Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis, veel klusplezier in het huis en maak er wat moois van! Tot gauw Water de test van vandaag was weer donkerder, dus fijn dat ml nu lekker vrij is en we van en met elkaar kunnen genieten Lekker weekend voor de boeg, dus genieten van elkaar maar ook van het weer wat beloofd is we zullen zien.
Ik heb ook even een paar dagen nims van me laten horen, maar had geen bijzonder nieuws haha. Nu heb ik gistee mijn eerste follikel meting gehad op cd 8, en had een mooie eitje van al 17mm en baarmoederslijmvlies van 9mm. Vanmorgen voor de laatste x menopur gespoten, en vanavond moet ik pregnyl spuiten. En dan hebben we maandag onze iui! Heb deze x wel een hele korte cyclus van maar 23 dagen, dus haal gewoon iets van 1 week in op mijn eigen cyclus. @bolleke, gefeliciteerd met je huis en veel plezier met klussen! Wel balen dat je ongesteld bent geworden.. @water, balen een negatieve test.. Het kan nog veranderen in positief maar meestal niet @rietje Fijn hij paar dagen vrij is en je test duidelijker was! Veel plezier
Dankjewel meiden! Toch even een snel berichtje, ik kan het niet laten . Water klote van je negatieve test... Stom he dat je ondanks dat het al zo lang duurt toch nog hoop hebt... Ik hoop echt dat je gewoon nog nét te vroeg was... Clarajilla wat een goed nieuws! Fijn dat het pijnlijke spuiten niet voor niks is... En spannend zeg maandag de eerste keer IUI. Heel veel succes ermee, hopelijk is dit het zetje wat je lijf nodig heeft. Fijn rietje veel plezier en geniet van elkaar. Wij zijn lekker aan het klussen. Met veel hulp schiet het lekker op dus dat is heel fijn! Morgen weer verder aan de slag.
Bolleke gefeliciteerd met jullie huisje. Clarajilla alles goed gegaan? Succes met de spannende wachtweken. Water balen dat je test negatief was. Hoe is het nu? Hier duurt de wachtbank een eeuwigheid en moet nog wachten tot maandag. Vind het nu echt spannender dan de afgelopen maanden.
Ja de inseminatie is goed gegaan, maar omdat mijn vriend een tijdje geleden ziek is geweest was het zaad wel echt heel weinig 'maar' 2miljoen zaadjes. Met het zaad onderzoek was 74 miljoen.. Maarja hebben er natuurlijk naar 1 nodig. Dus nu 2 lange weken wachten!
clarajilla wat vervelend dat het er juist nu minder zijn, wel prettig dat het verder gelukt is. Spannend de komende weken. stefanenlaura succes met wachten bolleke wat lekker dat er zoveel hulp is en dat het daardoor opschiet. Hier nu ook weer op het wachtbankje na een gezellig weekend Wel een paar dagen daarna ziek geweest, vanaf afgelopen vrijdag een hese stem gehad en vanaf zondagavond koortsig en niet lekker. 2 dagen thuis geweest en nu weer aan het werk, maar gister was ik nog wel erg moe na een dag werken en ook nu merk ik die moeheid alweer. En nu maar wachten tot ongeveer 16 april en dat duurt eigenlijk nog best lang
Hoi Meiden' Volgens mij zijn we allemaal even uit de lucht geweest. Nu zag ik dat de website het hele weekend op zijn gat lag. Woensdag morgen vroeg keek ik even snel toen deed hij het weer met een geheel vernieuwde website, en een paar uur later was alles weer bij het oude . Spannend voor de wachtbank dames, blijft een lastige twee weken he Succes met klussen in het nieuwe huis, altijd fijn als je wat extra handen krijgt . Hier alles rustig. De mesntruatie is weer achter de rug, en sinds afgelopen maandag weer bezig met ovulatie testen. Dit keer heb ik niet tegen mijn vriend verteld dat ik begonnen ben met testen. Hij weet uiteraard wel dat ik ze heb maar heb niet gezegd dat ik de eerste alweer gedaan hebt. Helaas was mijn vriend vroeger wel erg goed in biologie dus weet precies wanneer ik vruchtbaar ben, echt verborgen kan ik het niet houden maar hij weet nu niet precies op de dag af wanneer hij positief is . Hopelijk is hij er niet mee bezig en komt het een keer als een verrassing i.p.v dat ik aangeef dat het tijd is om een klus te klaren hahahahaha. Ook al een beetje aan de klus, om de doorstroming op gang te houden . Heb nog geen positieve test gehad, maar dat had ik ook nog niet verwacht zit nu op cd 12. Hoop eigenlijk rond zaterdag/zondag een positieve test te hebben. We blijven nu gewoon om de dag / twee dagen klussen en wachten dan maar weer af. Succes maar weer en zeker voor de wachtbankers
Ha meiden, Hier ook een poos geen reacties meer gegeven..... Ik probeer er nu toch minder mee bezig te zijn. Wij storten ons momenteel op buitenactiviteiten wat mij erg goed doet. Succes Rietje deze ronde! Hummeltje ook. We zitten in dezelfde periode. Hier ook weer begonnen met testen. Dag 9 nu. Bolleke, gefeliciteerd met jullie woning!! Lekker aan de klus dus? Merk je dat je er blij van wordt, even iets anders aan je hoofd? Ik hoop het voor je. Geeft misschien ook wel even wat rust? Stefan en Laura, veel succes in het wachtbankje nog....ik vind het wachten zó lastig de laatste paar dagen!!
Hallo dames, Nog mensen op de wachtbank? En is er dan nog een plekje voor mij? Ronde 12 deze keer en zondag NOD.. Paar uurtjes voor eisprong geklust , dus een kansje. Gevoel dat het raak is, en durf nog niet te testen. Bang voor een teleurstelling? Wel wat vage symptomen. Succes voor alle andere dames !