Hè bah rietje. Hopelijk snel weer helemaal de oude. Succes op de wachtbank. Hummeltje inderdaad zp heeft er een paar dagen uitgelegen. Hopelijk heeft het een positief effect dat hij niet weet wanneer de test positief is. Hopelijk is je ei er snel. Anoniem leuk buitenactiviteiten. Wat gaan jullie zoal doen? Hopelijk ook jou ei snel gespot. Mariisx welkom ook alweer ronde 12. Na een miskraam zie ik. Hopelijk mag je snel weer zwanger raken. Hier is de wachtbank weer abrupt tot een einde gekomen. Vandaag het eerste verlies gehad helaas. Dus was vanmorgen vechten tegen de tranen aangezien ik de hele dag moest werken. Nu wachten op de doorbraak dit zal waarschijnlijk zo of maandag zijn. En dan beginnen we weer met alle pillen.
Helaas kreeg ik te horen dat er een levertijd van 8/9 maanden opzit en er nog een wachtlijst is helaas van minimaal een maand
Welkom Mariisx klets lekker mee. Zie dat je ook een miskraam hebt gehad. Hopelijk mag het snel raak zijn. Vandaag cd 14. Nog geen positieve test gehad, dus straks maar weer een testje wagen. Zit weer even in de down fase, iedere keer rond mijn eisprong heb ik het gevoel waar doen we het allemaal voor. Het gaat toch niet lukken. Heb ook steeds meer het gevoel dat ik er eigenlijk helemaal klaar mee ben, en gewoon weer aan de pil wil gaan. Steeds als ik terug denk dat we al meer dan ander half jaar bezig zijn, wordt ik er helemaal kriebelig van en voel ik me soms wel eens schuldig tegen over mijn zoon en ook wel een beetje tegen over mijn vriend. Iedere maand die teleurstelling, en de dagen dat ik chagerijnig ben ik ben er zo klaar mee. Eigenlijk heeft het twee kanten, aan de ene kant denk ik klaar er mee en lekker genieten van wat ik heb, maar aan de andere kant als ik dan weer een zwangere vrouw ziet, of een baby smelt mijn hart en wil ik dat ook. 1 ding weet ik wel zeker als het dit jaar niet lukt stoppen we er echt mee. Nou lekker opbeurend verhaal weer sorry. Pffffff af en toe moet ik het even kwijt sorry.
Hummeltje wat naar dat je je zo rot voelt!! . Ik herken het wel ondanks dat we nu ruim een jaar bezig zijn. Je voelt je idd schuldig en vind dat je meer moet genieten van wat je hebt en niet moet zeuren.. Ik voel het precies zo en steeds vaker. Hoelang trekken we het nog.. Hier ben ik vorige week ongesteld geworden en zit inmiddels aan de clomid. M'n menstruatie is een stuk korter en lichter dus dat is alvast positief. Ik krijg geen echo's dus volgende week maar weer ff tempen en aan de ovulatietesten. Stefanenlaura, is het al goed doorgebroken bij je? Super naar dat het niet gelukt was en nu weer moet beginnen met alle pillen. Mariisx, welkom!
Hummeltje dikke knuffel. Tis ook zo'n gigantische achtbaan. Hopelijk mag het voor jullie snel weer lukken en mag dan alles goed gaan. Komende week bloedprikken/onderzoek toch? Water vervelend dat het niet gelukt is. Succes met de pillen. Hopelijk heb je niet teveel klachten. Ik vind het wel apart dat ze je niet gaan volgen. Hier nog geen doorbraak maar die kan uitblijven tot maandag.
Mariisx welkom en ook voor jou veel succes! Hummeltje spui hier maar lekker uit het is zo herkenbaar voor ons allemaal denk ik. Het is ook niet niks om al zo'n lange tijd bezig te zijn en elke keer weer de teleurstelling, dikke knuffel meid! stefanenlaura wat balen weer zeg dat het is doorgebroken en dat je met pillen moet beginnen water succes met de pillen, hoop dat het effect gaat hebben! Hier nog niet echt iets te merken, maar ja het duurt ook nog ongeveer een week voor mijn nod, ik ben benieuwd wat het wordt. Ik merk wel dat ik me weer gek loop te maken en bij elk dingetje wel iets denk te merken. Pff niks aan die wacht periode.
Echt he Water hoe lang kan een mesn dit volhouden. Gelukkig voel ik me nu weer iets beter dan gisteren, dat is dus echt de achtbaan waar je in zit. De ene dag voel ik me positief en kan ik de hele wereld aan, en zoals gisteren ben ik echt even down. Klopt Stefanenlaura a.s. vrijdag moet ik bloedprikken. Zal mij benieuwen hoe of wat. Ik denk dat ik vandaag mijn piek heb qua ei. Gisteren al een behoorlijke donkere test, en nu voel ik echt de krampjes van een eisprong dus denk/hoop dat ik straks/vanmiddag een knal test heb. Stel dat het dit keer raak is, mag de bloedtest niet als positief worden gezien omdat je voor dit bloedonderzoek niet zwanger mag zijn. Ik weet dus pas over een week of twee of het bloedonderzoek nut heeft gehad. In ieder geval heb ik 6 mei weer een afspraak bij de gynecalooog staan om de uitslag te bespreken. Dus of ik zit daar terwijl ik zwanger ben (kunnen ze gelijk een echo maken) of om de uitslag te horen. Ohhhhh Rietje zo herkenbaar en ohhhh zo frusterend. Je voelt weer van alles zit jezelf helemaal gek te maken en de dagen lijken niet vooruit te gaan . Ik hoop dat je het wachten wat makkelijker kan maken voor jezelf al zal dat lastig zijn. En uiteraard duim ik voor een positieve test . Ik wens jullie een zonnige dag toe
Ben ik nog even Zoals verwacht mijn positieve o.v.t net gehad. Maar nu zit ik dubio. Gisteren avond geklust. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je ei springt na 24/48 uur. Wat zouden jullie doen. Morgen weer klussen of toch vanavond. Denk dat het beter is om morgen te doen of niet?
Het ligt eraan hoe snel jou ei springt na een positieve test. Bij mij was het altijd de dag na de positieve test, want de dag erna had ik een tenp stijging. Ik zou dan als ik jou was morgen weer doen.
Heb geen idee hoe snel hij springt ik temperatuur niet. Dit vind ik toch altijd wel lastig waar goed aan te doen
Nou ik heb plaats genomen op het wachtbankje. Gisteren een knaller van een o.v.t zaterdag geklust gisteren niet van gekomen maar naar aanleiding van de beschrijving van de testen dat je ei tussen de 24 en 48 uur na de positieve test springt vanavond nog geklust. Hopelijk niet te laat . Nu maar weer netjes afwachten..... Zijn er nu nog mensen die tegen de nod aanlopen?
Hmm dacht dat ik nog gereageerd had gister. Op je hummeltje. Veel succes op de wachtbank. Hier nog steeds geen doorbraak. Ik heb van donderdag tot zaterdag gevloeid (heb ik altijd voor menstruatie). Ik heb eind van de middag een ovulatietest gedaan en hier kwam snel en duidelijke streep te staan maar had de urine al weg gegooid omdat ik meteen weg moest. Na 1.5/2 uur nog een zwtest gedaan deze was negatief. Heb het hele weekend pijnlijke borsten gehad en vandaag echt een zeurend gevoel beneden ook heb ik in eens weer puistjes. Dit heb ik echt sind de zomer niet gehad. Morgen ochtend nog een test en als die ook negatief is dan toch maar stoppen met de utrogestan. Normaal breekt het toch gewoon door met de utrogestan.
Mijn menstruatie is er. Geen test Hoeven doen vanmorgen. Wordt moe van mijn eigen lichaam denk je het te kennen en dan gaat het weer anders. Komt er toch een beetje hoop maar helaas.
Ahhhh meis wat ontzettend balen dit . Snap helemaal wat je bedoelt met het denken van je lichaam te herkennen. Na meer dan anderhalf jaar ben ik er ook nog steeds niet achter hoe het werkt . Wat is nu de bedoeling bij jou? Gewoon weer door naar de volgende ronde?
Goedemorgen dames! Wat vervelend dat je je zo down voelt Hummeltje!! Ik herken het helemaal, alleen heb ik het vaak juist aan het einde van mn cyclus. Zodra de menstruatie is doorgebroken voelt het voor mij juist weer als een nieuwe ronde en ga ik weer vol goede moed er tegen aan. Hopelijk krijgen jullie heel snel een plakkertje!! Mooie test had je. Meestal springt mijn ei ongeveer max 24u na de pos. test. Wij doen het dus dan op de dag van de pos test en de dag erna. Is dat nog gelukt? En nu dus op het wachtbankje? Ik kom bijna naast je zitten. (ik haaaaaaaaat het wachtbankje grrrrr) Zit nu op dag 14 en verwacht vandaag mijn pos test te hebben. Hebben het nu vanaf dag 7 om de dag gedaan. Kunnen we elkaar er een beetje doorheen helpen Balen StefanenLaura!! Niet fijn als je je weer eens zo vergist hebt in je lichaam en even het gevoel gehad hebt zou het dan toch......
@stefanenlaura, AH nee velen dat je ongesteld bent geworden Ik moet van het ziekenhuis nog 6 dagen wachten voor ik mag testen, maar ik wil zaterdag of zondag al gaan testen! Zit vandaag 8dpo (10dagen na pregnyl), dus zit dan op 12/13 dpo. Mijn lf is ook nooit langer dan 13 dagen dus ben benieuwd!
NB StefanenLaura: we zijn met de tuin bezig geweest. Is nu klaar en enorm opgeknapt. Heb er heeel veel positieve energie van gekregen!! Zelfs mijn man merkte het op. De sfeer was de laatste tijd wat minder in huis.....Ik voelde me heel slecht door alles omtrent onze kinderwens....mijn man was het een beetje zat om het alleen maar daar over te hebben. Hij begrijpt me zeker wel en baalt ook heel erg. Maar ik kon het alleen maar hier over hebben. Veel verdriet, alles er voor laten. En nee dat is niet echt leuk voor de sfeer..... Hebben vorige week een goed gesprek gehad en alles goed uitgesproken. Heeft me ook heel goed gedaan. We hebben de negatieve spiraal even doorbroken en dat is heel goed geweest. Hoe gaat dit alles bij jullie? Hoe is de sfeer bij jullie in huis? Kunnen jullie er goed met jullie partner over praten, zitten jullie op 1 lijn??