Wij hebben de eerste keer 2 dagen tussen toen 4 dagen tussen en nu 3 dagen tussen laatste keer en de iui. Ook een paar dagen na de iui pas weer intiem. Wij hebben allebei niet zo'n behoefte aan dagelijks, gelukkig, 1a2x per week is meer dan genoeg.
O nee Clarajilla wat klote... En je had er zo'n goed gevoel bij deze ronde... Knuffel meid! Stefanenlaura heb je inmiddels een knaltest gehad? Begin je het al te geloven? Aha dus zo zit dat met sex en IUI. Klinkt wel logisch dat je van tevoren een paar dagen geen sex moet hebben. Kijk eigenlijk wel uit naar geen verplichte nummertjes meer maar alleen als we zin hebben... Hummeltje nog een weekje! Hopelijk vliegt de week voorbij! Hier weer begonnen met de sexytime. Wat later deze ronde, we willen wat langer doorgaan. Ben bang dat we vorige rondes te vroeg gestopt zijn misschien.
Bolleke Veel plezier. Iets langer doorgaan kan vast geen kwaad. Ik heb zaterdag voor laatst getest. Ik heb nu 5 testen gedaan en dat vind ik meer dan genoeg. Ik heb nog 1 clearblue weken indicator liggen die doe ik zaterdag. En dan komt er nog een mvm test. Ik ben niet van het vele testen. Vind 5 eigenlijk al te veel. Vind het geld weg gooien. Zwanger is zwanger. De testen helpen je niet door nog meer zwanger te zijn. En gaat het mis dan merk je dat snel genoeg. Denk ik vrij simpel over Verder voel ik me al echt zwanger maar dat deed ik eigenlijk al vanaf de iui. Was heel stom had gewoon echt het gevoel dat het raak was. Anders dan alle andere maanden.
Ahhhhh nee Clarajilla wat ontzettend balen meis had het zo voor je gehoopt. Sterkte en wederom succes de volgende ronde. Ja hier nog een week in de zenuwen. De kwalen gaan op en af. Eigenlijk kan ik het ook niet eens kwalen noemen. Het enige wat ik voel is gevoelige tepels en toevallig sinds vandaag een ontzettend opgeblazen gevoel. Het is net of mijn buik aan het oprekken is, zo'n gevoel. Ik ben allang blij als ik wakker wordt en me iets misselijk voel Nog een weekje en dan weten we meer
O Stefanenlaura wist ik niet... De enige testen die ik van je gezien had waren die waar het verschil niet supergroot was. Dus had nog geen knaller van je gezien, vandaar. Groot gelijk hoor! Ik heb toen ook maar twee testen gedaan, een gewone en een CB met indicator. Het maakt je niet meer of minder zwanger inderdaad... Wat bijzonder zeg dat je dat gevoel meteen had. Heel apart! Hummeltje kan me voorstellen dat je op alle kwaaltjes let en het zenuwslopend is... Nog een kleine week. Voor ons ook nog een week en dan naar de gyn. Kijk er wel naar uit. Hoe is het met de rest?
Spannend voor jullie allebei volgende week. Nee klopt ik had mijn laatste testen niet meer laten zien. Hij heeft ook niet geknald maar dat heeft hij bij mijn dochter destijds ook niet gedaan. Dit zijn ze allemaal De losse erop zijn ovulatietesten
clarajilla oh meid wat ontzettend rot weer, dikke knuffel. Hummeltje wat duurt wachten dan lang hè, ik kan me voorstellen dat je blij bent als je iets voelt. Op naar volgende week! Bolleke voor jou ook nog maar een weekje, ik hoop voor je dat er voor jou ook snel duidelijkheid is. hier gaat het wel weer goed met me, na 4 dagen was de jeuk en uitslag weg, wel nadat ik toch met de prednison ben begonnen. Nu nergens meer last van. We gaan we de sexytime in en vandaag ga ik ook weer beginnen met de ovu testen, heb ik toch even wat houvast aan. We zijn nu wel druk, mijn meisje van het weekend alweer jarig en wordt alweer 5. Wat vliegt de tijd en wat had ik gehoopt dat ik dit weekend goed nieuws kon brengen, maar helaas. Van de week heeft ml een goed gesprek gehad op zijn werk en heeft hij al zijn problemen neergelegd en eruit gegooid, hij is nu wel weer wat rustiger en ik hoop ook dat dat zo blijft.
@ Rietje jaaaa 5 alweer, niet normaal he hoe snel het gaat. Gaan jullie een leuk feetsje geven?? Hoop dat het een beetje weer is voor jullie. Hoe gaat het met de rest van de meiden? Hier nog een paar daagjes en dan is het zo ver. Toevallig gisterenavond behoorlijk misselijk naar bed gegaan, en vandaag ook heel de dag een misselijk gevoel gehad. Ik word er nu alleen maar blij van, want daar krijg ik een beetje hoop van . Ik ben nog steeds zo onzeker als de pest, ook omdat ik nu in een topic mee schrijf (meiden die in jan 2017 moeten bevallen) waarvan verschillende dus geen goede echo hebben gehad . Pfffff die onzekerheid is echt killing af en toe.
Zo de leuke maar drukke dag is achter de rug en wat is ze verwend onze schat! Het weer hadden we ook goed mee, een heel klein buitje in het begin maar daarna heerlijk buiten gezeten en verder feestje gevierd. We zitten nu ook weer in een fijne tijd voor ons samen en eindelijk hebben we het gewoon ook weer gezellig zonder na te denken dat het "moeten" is. Geeft toch wel een heel prettig gevoel en voelt ook fijn. Hummeltje morgen toch de echo? Succes morgen.
Wat fijn rietje dat jullie wat relaxer er in staan. Goed weer was het zeker en zeker als je kijkt wat ze hadden voorspelt. Ik heb morgen indd de echo , vindt het heel spannend en heb er best de zenuwen van. Ik zal morgen laten weten hoe het gegaan is. @de rest Hoe gaat het verder met de andere dames? Het is best stil de laatste tijd
Rietje gefeliciteerd met je meisje! 5 jaar alweer.. Fijn dat jullie een leuk feestje hebben gehad! En super dat je weer wat lekkerder in je vel zit. Ben wel benieuwd hoe jullie dat doen, sex zonder moeten-gevoel. Lukt bij ons niet zo goed... Je bent toch altijd aan het timen en met dat in je achterhoofd... Wij tenminste wel. Hummeltje succes morgen met de echo meis! Ik zal aan je denken! Hoe laat heb je je afspraak? Hoe is het met de rest? Best rustig hier...
Bolleke ik heb wel een licht gevoel van moeten, maar omdat we elkaar op het moment ook weer goede en positieve aandacht geven en ook echt naar elkaar luisteren, lijkt het wel of de spanning ervan af is. Hummeltje logisch toch dat je het spannend vindt?
Succes hummeltje! Ik duim voor je dat je een mooie echo hebt! Hier vandaag laatste tablet clomid weer genomen. Dus dat ook weer gehad. Donderdag heb ik een hsg. Begin het best spannend te vinden nu.