Lieve meiden Het hartje klopt . Wow niet te beschrijven hoe ik me nu voel. Na al die echo's dat er niks te zien was nu een mooi klein mensje. 5 juli hebben we de termijn echo. Voor nu ben ik heel blij dat we teminste iets in de baarmoeder gezien hebben.
Water succes donderdag! Hopelijk is het een beetje vol te houden en de uitslag goed. Rietje gefeliciteerd met je dochter. Wauw hummeltje!!!! Gefeliciteerd wat mooi!! Fijn dat het nu goed zit. Nu hopen dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn. Hier vandaag mvm binnen gehad. De test streep was al zichtbaar voor de controle steep. Verder gaat alles goed.
Jaaaaaaa Hummeltje wat een prachtig nieuws van jou! Geweldig meis. Wat zul jij op een wolk zitten nu. En lekker snel weer een echo!! Nu echt gefeliciteerd en geniet er lekker van! Stefanenlaura mooie knaller hoor! Daar kan je niet omheen! Water succes met de hsg alvast! Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren.
Mooie test stefanenlaura . Ik heb vanmiddag gebeld en wordt met enkele dagen terug gebeld. Water heel veel succes donderdag
Wat een goed nieuws hummeltje! Gefeliciteerd! Stefanenlaura wat een knaller! Wat een fijn nieuws vandaag dames! Hummeltje, Stefanenlaura en bolleke dank jullie wel!
Wat een mooie 1ste echo Hummeltje, geniet van het goede en mooie nieuws!!!! Stefanenlaura zo wat een duidelijke test zeg, super!!
Hey meiden, wij hadden vandaag onze vervolgafspraak bij de gyn. Ik vond het heel spannend en was vooral bang dat ze nog niks gingen doen... Maar het was een fijn gesprek en een hele leuke gyn. Hij was heel duidelijk: ze gaan nu actie ondernemen. Zo opgelucht en blij dat er iets gaat gebeuren! Over een kleine twee weken krijg ik eerst een HSG. Er van uitgaande dat dit goed is plannen we meteen een nieuwe afspraak. Dan uitslag HSG bespreken en dan krijg ik Puregon mee en prikinstructies. Vanaf dag 3 moet ik dan elke dag een injectie zetten. Vanaf dag 9 doen ze echo's om te zien hoe mijn lijf reageert en of er niet teveel eitjes groeien. Als het er 1 of 2 zijn die bijna springen Pregnyl zetten en dan de dag erna inseminatie. Dus we gaan een spannende tijd tegemoet. Maar laat maar komen, we zijn er klaar voor! Blij dat er hulp komt nu, er is echt iets van me af gevallen... En ik heb ook nog eens al lekker weekend en vrijdag gaan we met de kleine en mijn zus en de kindjes naar de Efteling. Dus we zijn even blij en vrolijk!
Wat een super fijn en goed nieuws Bolleke. Ben heel blij voor jou/jullie dat er nu eindelijk actie ondernemen wordt. Dit zal een ontzettende gerust stelling zijn denk ik. Nu kan je je echt klaar maken voor de volgende stap, heel fijn. Geniet van heg relaxen en je weekend
Bolleke dat is inderdaad fijn nieuws. Hopelijk mag je goed reageren op de spuiten en mogen jullie snel succes hebben. Succes met de hsg. Hopelijk valt het niet teveel tegen. En geniet van je leuke weekend.
Even snel een berichtje van mij. Vandaag hsg gehad. En uitslag is gelukkig goed. Over drie weken een afspraak met gynn over hoe nu verder. Reageer vanavond even op iedereen!
Wat een fijn en goed nieuws Bolleke! Geniet van je weekend met leuke vooruitzichten. water wat fijn dat de hsg goed was! hier een hele fijn sexytime achter de rug De ovu test van vandaag was weer lichter, hiervoor 3 dagen tegen het positieve aan. Heb eergisteren wel pijn in mijn buik gehad, dus misschien nu mijn ei gevoeld? Nu weer op het wachtbankje en afwachten maar weer. Deze week samen met mijn meisje de avond4daagse aan het lopen en wat doet ze pittig mee voor de 1ste keer. Morgen nog 1 avondje en dan is dat ook weer voorbij, kunnen we weer wat wegstrepen op de lijst van wat er te gebeuren staat deze maand.
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes! Water wat fijn dat alles goed was! Viel de HSG een beetje mee, was het pijnlijk? Hoop dat jullie binnenkort een goed gesprek hebben met jullie gyn. Rietje weer op het wachtbankje... Super dat jullie het zo fijn hebben (gehad) samen! Hopelijk met mooi resultaat over twee weken! En stoer zeg, de avondvierdaagse. Fijn om dat samen te doen.
Bolleke, wat fijn dat je gesprek zo goed verlopen was en dat er nu actie ondernomen wordt! Wat kan je daar blij mee zijn he. Ik vond de hsg best heel pittig. Niets zat ook mee.. Gyn kwam een kwartier te laat, dan zit je daar.. Vervolgens kreeg ze het allemaal niet goed naar binnen, dus ze zat een hele tijd te wroeten wat al een beetje voor een zeurende pijn zorgde. Toen ze van start ging met spuiten kwam de pijn langzaam op en zag je dat links meteen goed door liep alleen rechts duurde een beetje lang. Dat begon serieus zeer te doen. Nog een uurtje erna beetje last gehad maar nu voel ik al niets meer, dus dat valt me 100% mee! Verlies nog wel bloed maar niet zo veel meer. De dames waren heel aardig en vonden het knap dat ik zo ontspannen bleef dus dat was fijn. Als t allemaal mee zat was het heel goed te doen hoor. Succes over twee weken. Rietje lekker weer op het wachtbankje, hopelijk gaat de tijd snel voorbij. Hier gaan we komende week weer beginnen
@ bolleke fijn dat je zoon goed gesprek heb gehad en dat ze wat willen gaan doen! @water, fijn dat het nu achter de rug is en alles goed is! @stefanenlaura mooie test! @rietje, hopelijk over 2 weken een andere mooie test in je handen Ik heb Morgen weer een follikelmeting. Woensdag 1 al gehad en had toen 2 eitjes van 15mm ! Eindelijk een X 2 eitjes. Wat me wel opvalt is dat ze iedere x aan de kant komen die open was met de hsg. De kant die niet doorliep is nog geen eitke geweest sinds het gevolgd word. Vraag me af of die het wel doet??
Vanmorgen de follikelmeting gehad. De 2 eitjes zitten er nog! 1 van 16mm en 1 van 17.5 mm. Zondag hebben we de inseminatie! Heb ook gelijk gevraagd hoe het zit met iedere x aan de zelfde kant. Maar ze denkt dat het toeval is. Ze vroeg wel of ik ook een kijkoperatie wilde. Had namelijk nu mijn eigen arts weer na een tijdje. Maar heb aangegeven dat ik het opzich wel wil alleen tot nu toe komen de eitjes aan de goede kant en maak ik me er geen zorgen om.Maar weet wel dat als ik het wil dus alleen hoef te bellen Zat me net te bedenken dat het zondag ook Vaderdag is. Misschien is het voor me vriend wel zijn eerste onbewuste Vaderdag
@rietje fijn dat jullie een goeie tijd hebben gehad, dat is toch altijd een fijn idee tijdens het wachtbankje. Ik duim voor je meid . @water. Gelukkig dat je geen last meer hebt. Vindt het best eng klinken allemaal. @clarajilla. De metingen klinken goed , ik ga heel hard voor je duimen dat het raak gaat zijn dit keer
Mmm ok Water klinkt niet heel fijn... Zie er wel een beetje tegenop maar ja wat moet dat moet he... Hoop dat het meevalt... Fijn dat de napijn bij jou wel meeviel. Wow Clarajilla wat een super nieuws! En twee eitjes, heel goed nieuws! Wij hopen eigenlijk ook stiekem op een tweeling, lijkt ons heel leuk! En dan zijn we meteen klaar, haha. Hopelijk een goed teken Clarajilla en inderdaad misschien de eerste onbewuste vaderdag. Ik ben sowieso wel heel benieuwd naar de IUI ervaringen van iedereen... Wie krijgt er ook Puregon? Last van bijwerkingen? En hoe ervaren jullie het hele proces? Hummeltje hoe is het met jou? Begin je er een beetje in te geloven na je goede echo?
En o ja ons dagje Efteling was geweldig! Zoontje heeft enorm genoten en natuurlijk helemaal niet geslapen overdag... Veel te interessant en spannend allemaal . Zo geweldig om naar zijn snoetje te kijken als hij zo aan het genieten is!