Balen rietje.. Ik ben vandaag alweer 9 dpo. Voel niks bijzonders, en vind de dagen ineens zo snel gaan! Maar we zijn ook nog steeds druk bezig met ons huis. We willen zaterdag gaan verhuizen dus moeten we de laatste dingen nu afmaken
Klote rietje... Toch een teleurstelling elke keer... Wel lekker bijna op vakantie! Gaan jullie weg? Knuffel voor jou! Clarajilla nog lekker aan de klus? Wel fijn die afleiding he? Vond ik toen tenminste wel! Spannend weer komende week... Ik duim voor je! En succes in je huis en met verhuizen alvast! Ik heb morgenvroeg de eerste ovulatieecho. Ik ben heel benieuwd... Heb wel het gevoel dat er iets aan zit te komen dus ben benieuwd wat er te zien is! En ik heb spontaan besloten de rest van de dag vrij te nemen morgen dus ik ga lekker zwemmen met m'n mannetje!
Dankjewel Hummeltje! Vanmorgen aan de rechterkant 3 follikels gezien, 2 grotere en 1 kleinere. Links een hoop kleintjes maar waarschijnlijk te klein voor deze ronde. Moet vrijdag weer terug, hopelijk zijn de twee grote dan doorgegroeid en de kleintjes niet. Dat zou perfect zijn! Net lekker gezwommen met de kleine man, die ligt nu lekker in bed dus ik heb ook even me-time! Heerlijk zo'n doordeweekse dinsdag vrij. Voelt een beetje als spijbelen, hihi. Hoe is het met jullie allemaal?
clarajilla tijd gaat zeker snel en al helemaal als je druk bent zoals jij, wel fijn heb je niet echt tijd om erover na te denken. bolleke spannend allemaal hoor nu het traject is begonnen en lekker toch zo'n dagje vrij en dan zo kunnen genieten? hier wel weer over de ergste teleurstelling heen. Nog 1,5 week werken en dan 2 weken naar Oostenrijk. Ik heb er zo'n zin in, even weg uit de thuissituatie en genieten van het gezin. Ik ben er eigenlijk ook wel aan toe na alle gezondheidsperikelen van het afgelopen jaar, de drukte en stress van het werk en de strubbelingen die er allemaal op me af zijn gekomen.
Heeee meiden! Wat is het rustig hier... We zijn afgezakt naar de tweede pagina, dat kan niet he! Hier alles ok. Vandaag weer follikelmeting gehad en 1 eitje is helaas niet gegroeid. Het gaat er dus 1 worden deze ronde. Morgenvroeg weer even kijken, waarschijnlijk zondagavond de pregnyl spuiten en dan dinsdagochtend inseminatie. Spannend! Wel jammer dat het er geen twee zijn... Maar goed eentje kan genoeg zijn natuurlijk. Hoe is het verder met iedereen? Wij houden morgen groot feest. Housewarming en mijn verjaardag (was vorige week jarig). Alle mensen die ons geholpen hebben met de verhuizing komen BBQen en 's avonds ook nog feest. Komen rond de 50 man. Gezellig! Hopen dat het weer meezit en we lekker naar buiten kunnen.
Het is hier zeker rustig! Wat jammer dan weer dat er maar 1 gegroeid is, maar zoals je zelf ook al zegt deze ene kan genoeg zijn. Spannend allemaal, succes! En leuk zo'n groot feest, zal vast gezellig worden veel plezier morgen. En nog van harte met je verjaardag. Hier een beetje vakantiestress Moet nog werken t/m donderdag en dan gaan we vrijdag op zaterdag weg. Dit weekend heeft ml nog nachtdienst, dus dan kan ik ook niet veel doen. Dat wordt veel in de avond inpakken en klaar leggen enz. Vanmorgen nog wel even bij de huisarts geweest, omdat ik nog steeds last heb van mijn bil (er zit ook een behoorlijke deuk/traptrede afdruk in ) er is helaas niets aan te doen. Huisarts had het erover dat er in behoorlijk wat spiertjes en pezen scheurtjes zitten en zelfs misschien door gescheurd, maar omdat het in een bil zit kan je er niet echt een gericht onderzoek op uitvoeren laat staan behandelen.
En Bolleke weet je al meer wanneer de inseminatie is? En een leuke avond gehad gisteren? Hier lekker druk bezig met de vakantie voorbereidingen, maar gisteren nog even met mijn meisje naar het strand geweest. Wat hebben we genoten zeg, het was heerlijk!
Hey meiden hoe is het? Is iedereen op vakantie of zo? Rietje dankjewel! Vanmorgen de IUI gehad. Ging prima, was even vervelend maar ging goed. Meer dan 20 miljoen zwemmers met goede beweeglijkheid, dus daar zal het niet aan liggen! Wel gek hoor zo op deze manier... Nu twee lange weken afwachen, pfff... Het feest was super geslaagd, heel gezellig en de BBQ was heerlijk! Wat vervelend zeg dat je nog zo last hebt van je bil! Je hebt een aardige smak gemaakt zeg. Hopelijk helpt de vakantie met wat rust en is het snel over! Lekker hoor bijna op vakantie! Waar gaan jullie naartoe? Veel succes en plezier met de voorbereidingen en geniet er alvast van! Clarajilla ik zie aan je handtekening dat ook de 5e IUI niet gelukt is? Wat klote meis.... Hoe gaat het met je? Nog genoeg afleiding met al het klussen? Ik ben heel benieuwd hoe het met de rest is!
@bolleke, oh spannend nu 2 weken wachten. Aan het zaad zal het idd niet liggen! Ik duim voor je. Ja klopt de 5de iui is niet gelukt.. Had niet echt tijd gehad om het hier te plaatsen. Maar afgelopen zaterdag zijn we verhuisd! Ben blij dat ik over 2 weken, 3 weken vakantie heb. Kan ik de laatste dingentjes in het huis rustig aan doen.. Ik hoop zo dat deze 6de en laatste iui lukt.. Zie best op tegen IVF. Liefste zou ik niet aan de pil willen, maar lees dat dit heel vaak wel gebeurt. Ik wil gewoon zo snel mogelijk door en niet nog langer te moeten wachten. Ik heb de 8ste een follikelmeting en dan ga ik gelijk vragen om wat meer info. En ga ik aangeven dat ik een laprascopie wil, als deze iui niet lukt.
Hier ook nog geen vakantie. Morgen laatste dag en dan wel gelukkig. We gaan niet weg, maar gewoon dagjes uit. Zijn druk bezig op de bovenverdieping. Moet een nieuwe vloer in, nieuwe kleding kast en straks de baby kamer. Dus dan moeten er keuzes gemaakt worden. Ook heeft mijn vriend geen vakantie (gelukkig wel een paar daagjes vrij) i.v.m. zijn nieuwe baan en over twee en een halve week begint onze knul op de basisschool . Jeetje bolleke wat spannend zeg, nu twee weken afwachten. Kan me voorstellen dat je best wel in de zenuwen zit, zeker omdat je (zo kan ik me voorstellen) er best wel een beetje van uit zou kunnen gaan dat het nu wel eens heel snel raak kan zijn. Zeker (teminste dat lijkt mij) pmdat er nu gericht gehandeld is. Ik ga heel hard voor je duimen en hopen meid . Ahhh Clarajilla wat ontzettend klote zeg dat het weer mis is gegaan. Ik lees in je handtekening dat er nu nog 1 poging gedaan wordt? en dan IVF Waarom zie je daar erg tegen op? weet eigenlijk ook niet echt wat het verschil tussen ivf en iui is, ik heb me daar nooit echt in verdiept.
Bolleke wat spannend zeg om nu af te wachten zo'n eerste poging! Zaterdag gaan we voor 2 weken naar Oostenrijk met de auto naar een all inclusive hotel. Alleen er is een klein probleempje, het hotel is overboekt en hebben nu een ander hotel toegewezen gekregen. Het is luxer en mooier dan we hadden, maar is niet compleet all inclusive d.w.z. wel eten maar het drinken is alleen tijdens de maaltijd en verder geen extra's. We zijn er nu een week mee bezig om hetzelfde ervoor terug te krijgen, maar tot op heden is het niet gelukt helaas en met een beetje pech gaan we dat ook niet krijgen en worden we dus opgezadeld met extra kosten. Dit verhaal gaat nog wel een staart krijgen als het niet lukt. clarajilla wat ontzettend balen zeg dat ook de 5e poging niet gelukt is, ik duim voor een goede en laatste IUI poging. Al een beetje gewend aan het nieuwe huis? Lekker vooruitzicht om over een paar weekjes vakantie te hebben. hummeltje lekker om straks even vrij te zijn en inderdaad je moet keuzes maken. Maar het zijn ook wel leuke keuzes die je moet maken. hier best stressie nu ivm de komende vakantie, zie verhaal bij Bol. Nog 2 daagjes werken en dan even niks meer moeten, maar genieten van de vakantie en mijn gezin. En natuurlijk komt ook de gezellige periode eraan en is ml ondertussen gestopt met roken!
Hey meiden! Ja hier best wel spannend, hoewel de tijd nog wel snel gaat vind ik. Vooral de laatste dagen zullen wel erg lastig worden. We'll see! Ik heb wel bijwerkingen gehad hoor van de pregnyl... Pfff voelde me echt niet lekker. Moe, duf, hoofdpijn, misselijk, echt zwanger zeg maar. Nu gaat het gelukkig weer iets beter. Anderen die daar ervaring mee hebben? Rietje nogmaals fijne vakantie! Geniet er lekker van samen. En wie weet ben je zo relaxed dat het helpt! Goed hoor dat je kerel gestopt is met roken. Schijnt echt heeeeel veel invloed te hebben op het zaad. En ik zou het er niet bij laten zitten met die vakantie! Fijn dat je een upgrade hebt gekregen maar als je all inclusive hebt geboekt moet dit natuurlijk ook all inclusive zijn! Geniet ervan meis. Hummeltje dat zijn inderdaad wel leuke dingen om mee bezig te zijn, de babykamer! Begin je inmiddels al te geloven in de zwangerschap en heb je er vertrouwen in? Succes met het klussen! Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt en kun je gericht en jongens- of meisjeskamer maken? En het verschil tussen IUI en IVF is heel groot... Bij IUI is de bevruchting gewoon in je lijf, bij IVF niet. Bij IUI gaan ze voor 1 of 2 eitjes, bij IVF word je volgepompt met hormonen om zoveel mogelijk eitjes te maken. Die halen ze er dan uit met een punctie en dan worden ze 'buiten' bevrucht. Een verse wordt dan teruggeplaatst en als er meer succesvol bevrucht zijn gaan die de vriezer in om later teruggeplaatst te worden. Dus Clarajilla ik snap wel dat je daar enorm tegenop ziet... Het lijkt me behoorlijk pittig! Fysiek qua hormonen maar ook psychisch omdat je weet dat het de laatste optie is... Dat maakt de druk veel groter denk ik. Ik hoop echt dat het je bespaard blijft! Wat is een laparascopie en waarom wil je die? Ik hoop dat deze IUI gewoon raak is! En anders eens vragen naar utrogestan? Ik ken verschillende meiden die daarmee (in combinatie met IUI) snel zwanger waren en het ook vast konden houden. En geniet lekker van je nieuwe huis! Het inrichten en stylen vind ik zo leuk om mee bezig te zijn! Wij hebben gister nog een mooie nieuwe plant gekocht voor in de woonkamer. Hoe is het met de rest? Anoniem hoe is het met jou? Al lang niks van je gehoord!
Nog 10 dagen dan is je nod! Haha de eerste iui vond ik die wacht weken ook lang duren vooral de laatste paar dagen. Ja dat zijn ook de redenen dat ik er tegen op zie.. Maar ook waarschijnlijk vaker naar het ziekenhuis, dus belastender op me werk enz... Maarja we zullen zien hoop dat de laatste iui lukt! En utrogestan heeft voor mij geen nut. Ik ben nog nooit zwanger geweest en ook geen miskraam en mijn lf is lang genoeg: 12 dagen. Ook nooit eerder bloedverlies gehad. En utro zorgt ervoor dat je bms zich niet afbreekt te vroeg. Maar dat gebeurt bij mij dus niet. Laprascopie is een kijkoperatie, deze wil ik graag ( mag ook van de arts) omdat met de hsg mijn ene eileider niet open was. Maar tot nu toe komen de eitjes iedere keer aan de 'goede kant'. Maar voor we starren met IVF wil ik wel weten of er ook niet een afwijking aan me baarmoeder is of iets. Want anders kan het zelfs met IVF nooit innestelen, en wil wel alles zeker weten dan. En ja ben al wel gewent aan het huis! Alleen staan er nog heel veel dozen en ben ik na 4 weken klussen en werken nu wel heel erg moe. Vandaar dat ik hier ook bijna niet ben
Jeetje dat is indd een heel groot verschil, dat wist ik e ht niet. Kan me goed voorstellen dat IVF behoorlijk pittig is. Nu de komende dagen afwachten, ben zooooo benieuwd. Ja hier is het geloof er steeds meer, zeker omdat mijn buik ook behoorlijk aan het groeien is. We zijn nu 15 weken onderweg en de angst neemt steeds een beetje af. Toevallig vandaag op de verjaardag van mijn zoon naar het gemeentehuis geweest om het ongeboren kindje te erkennen , gisteren al ingeschreven voor het k.d.v en de kraamzorg geregeld. Dit soort dingen maakt het allemaal wel heel echt. We willen heel graag weten wat het wordt, indd voor de inrichting en alvast de kleding. 6 sept hebben wij de 20 weken echo. Hopelijk kunnen ze dan zien wat het wordt. We willen dan dat het geslacht opgeschreven wordt zodat we het zelf nog niet zien. De volgende dag gaan we twee setjes uitzoeken 1 voor een jongen en 1 voor een meisje. Bij de balie geven we dan de enveloppe met het geslacht, en dan de juiste laten inpakken. Die vrijdag zijn we met zijn allen bij elkaar en dan mag mijn zoon het pakketje open maken en zien we allemaal tegelijkertijd wat het geslacht is
Wat gaat het toch snel Hummeltje, alweer 15 weken! En leuke manier om zo er achter te komen wat hef geslacht js
Vandaag follikelmeting gehad. 2 eitjes, 19 en 17mm deze x aan de rechterkant voor het eerst! Hopelijk word dit het deze maand. Zie nog meer tegen IVF op dan eerst, dus het moet gewoon lukken! Woensdag de inseminatie en dan 2 lange weken wachten. Heb ook nog vakantie vanaf volgende week dus de dagen zullen extra lang duren. Gelukkig hebben we nog genoeg te doen in ons huis dus zal ik me daar maar op storten
Hey Clarajilla dat is goed nieuws! Is dat voor het eerst aan je 'slechte' kant? Mooi hoor twee eitjes! Ik hoop zo dat het deze keer gaat lukken en ivf je bespaard blijft! Ik begin alvast met duimen, veel succes woensdag! En klussen en inrichten is dan een goede afleiding inderdaad... Hopelijk helpt dat een beetje met je hoofd op andere gedachten brengen. Hummeltje nog gefeliciteerd met je zoontje! Binnenkort mag ie al naar school... Heeft ie er zin in? Spannend hoor... En wat een gave manier om het geslacht bekend te maken en wat leuk dat je zoontje er zo bij betrokken wordt. Dat is natuurlijk het voordeel, hij is oud genoeg om het echt allemaal mee te maken en te beseffen. Heb je al een gevoel wat het wordt? Ik wist echt zeker dat ik een jongen kreeg en dat bleek ook te kloppen. Wel na de bevalling pas want wij hadden voor een verrassing gekozen. Zo leuk! Wat tof dat het begint door te dringen allemaal en dat je buikje al groeit. Gaaf hoor. Ik was laatst met zoontje in de bieb. Hij mocht zelf boekjes kiezen. En waar komt ie mee aan? 'Kas wordt grote broer' Hoe bizar!!
Ja is voor het eerst aan me 'slechte' kant! Voorheen was ik er niet blij mee geweest. Maar nu wel. Als de eitjes links komen word ik ook niet zwanger. Dus wie weet met rechts wel? Ik hoop het! Heb deze maand er ook wel een ander gevoel over. Maar komt denk ik omdat dit de laatste x is en alles net even iets anders is dan de vorige keren. Ik hoop dat je zoontje met het boekje gelijk krijgt en dat je de 15de positief test!
Hallo meiden. Wat een hoop nieuwe berichten alweer hier! Tjonge Clarajilla, wat vreselijk spannend nu de laatste IUI. Wel mooie follikels nu zeg!! Ik ga heel hard duimen draaien voor jou! Spannend Bolleke, ook jouw eerste IUI zit er op! Hoe vond je het? En hoe gaat het wachten? Dit zijn de spannendste weken he. Ik vind het spuiten altijd heel goed te doen. Laatste keer 10.000 pregnyl gespoten (vanwege de korte lutheale fase de eerste IUI), dat was wel echt een rotprik. Ik heb zelf nooit zo veel last van de hormonen. Wel erg zere borsten. Wanneer is je testdatum? Superspannend. Ook voor jou draaien mijn duimen!! Hoe geweldig zou het zijn na je eerste IUI! En jeetje....dat je zoontje nu net met dat boek moet aankomen! Hummeltje, geweldig dat je steeds meer kunt genieten nu! En een heel leuk idee om het geslacht op deze manier te onthullen Rietje, bijna op vakantie!! Jammer dat het niet het hotel is wat jullie geboekt hebben, maar hopelijk is het een heel mooi alternatief. Hoe gaat het verder met je? Ik ben inderdaad een poosje niet actief geweest.....Heb afgelopen cyclus vreselijk lopen spoken met bloedverlies/bruinverlies. De ovulatie ging gepaard met bloedverlies. De dag van inseminatie is rond 7.30 mijn ovulatie geweest en om 14.45 had ik de inseminatie. 30 miljoen goede zwemmers van mijn man, geweldig! Helaas 2 dagen later al vreselijke krampen en bruin/roodverlies. Weer gebeld. Moesten toch afwachten. Afgelopen donderdag weer meer bloedverlies, dus het ziekenhuis gebeld voor nieuwe uitgangsecho. Die had ik gisteren gehad. Ware het niet dat ik vreselijk beroerd wakker werd, zó duizelig ben ik nog nooit geweest. Misselijk. Dus het ziekenhuis afgebeld. En de afspraak verplaatst naar vandaag. Maar nog steeds breekt de menstruatie niet goed door. Gistermiddag bekroop me ineens het gevoel...zou ik zwanger zijn? Meteen naar de kruidvat gereden heel nonchalant getest heb ik gewoon een dikke positieve test! Meteen het ziekenhuis gebeld hoe groot de kans is dat het nog van de pregnyl is (precies 14 dagen geleden gespoten) maar volgens de verpleegkundige was dit onmogelijk meer van de pregnyl!! Zometeen naar het ziekenhuis om HCG te bepalen en donderdag weer, dit ivm bloedverlies. Dus erg spannend allemaal. We zijn gereserveerd blij na al die teleurstellingen van afgelopen maanden. Ik kan het niet geloven gewoon! Heb de hele maand in zak en as gezeten met al dat bloedverlies, was voor mij al helemaal einde oefening. En zie nu....