Sodeju Anoniem wat een verhaal! Gefeliciteerd meis, wat een geweldig nieuws! Ben je al terug van het ziekenhuis?? Ooo spannend man. Hoop zo enorm dat het goed zit en je gewoon zwanger bent! Had je 1 of 2 eitjes deze ronde? Als het er 2 waren is er misschien eentje blijven plakken? Geen idee hoor... Hoop op heel snel goed nieuws van je! Clarajilla mooie voortekenen allemaal! Ik duim ook keihard voor jou, veel succes morgen!
O ja Anoniem je vroeg me nog van alles haha, ben zo onder de indruk van jouw post! Het gaat wel ok. Vind de wachtweken tot nu toe meevallen, denk dat de laatste dagen het ergst zijn. Ik heb voor m'n gevoel wel last gehad van de pregnyl (terwijl ik maar 5000 eh had!), voelde me 3-6 dagen erna echt beroerd. Alsof ik 6 weken zwanger was. Nu voel ik me weer beter. De spuit zelf vond ik dan weer meevallen... Mengen is even geklooi maar het deed niet veel meer pijn dan de Puregon vond ik. Komende maandag mag ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Maarre... Ik ben even nieuwsgierig: zit je nu dan 16 dagen na de IUI? En hoe weet jij precies wanneer die dag je ovulatie was? Hebben ze dat gecheckt met een echo? Ik weet het namelijk helemaal niet precies...
Ha lieve bolleke, haha je openingszin Geweldig! Dankjewel!! Jij onder de indruk.....kun je voorstellen hoe ik me voel!! Het is een heel klein beetje geland, maar het voelt allemaal heel gek en onwerkelijk hoor!! Ik durf gewoon helemaal niks hardop te zeggen....ben vanmiddag teruggebeld door verpleegkundige van fertiliteitsafdeling. HCG waarde is helemaal prima voor dit stadium! 95. Dus ik moet me nu echt als zwangere gedragen, aldus mevrouw vrijdag weer prikken. Als hij dan ruim gestegen is, is het echt goed en gaan we een echo inplannen bij de gynaecoloog.....oh jemig...zo vet spannend en raar allemaal...... Morgen dus 4 weken zwanger....bizar hoe ik me nu al voel en wat voor knaltesten ik nu al heb. Gelukkig geen helderrood bloed meer, wel bruin. Ik voel mijn ovulaties altijd enorm goed. Ben er dan echt een uur beroerd van, hevige buikkrampen en zit dan vastgekluisterd aan de wc......Zo de 27ste ook. De inseminatie is dus prima getimed geweest. En ik denk dat de 10.000 pregnyl ook in mijn voordeel is geweest hoor! Tijdens de laatste echo was er een eitje van 14 en 18mm. Mogelijk is die van 14 mee gesprongen. Was zo'n twijfelgevalletje. Ik zit trouwens nu 13 dagen na inseminatie nu. Gister de positieve test 14 dagen na pregnyl en 12 dagen na inseminatie. Wat superspannend voor je nu de laatste dagen zeg. Ik zag het nu dus echt niet aankomen. Ik hoopte alleen maar dat mn menstruatie ging doorzetten.....dus totaal geen hoop meer vanaf inseminatie eigenlijk al. Dus deze 2 weken waren heel snel voorbij voor mij. Wel vervelend dat je zo'n last van de hormonen hebt gehad! Gelukkig deed het spuiten geen pijn. Vorige ronde gebruikte ik ovitrelle voor het opwekken. Dit was toch een veel betere spuit dan die 10.000 pregnyl. Maar goed, hij heeft gebracht waar we zo naar verlangen! Ik hoop heel hard op goed nieuws voor je!!! Spannend zeg! En als je meer wilt weten vraag gerust!! Ik zal nog even kijken of ik de foto van de testen kan uploaden......
Wauw Anoniem super nieuws! Heb vanaf vanmiddag continu op ZP gekeken, vond het zo spannend... Echt tof, ben zo blij voor je! Snap dat het heel onwerkelijk is, zeker als het zo loopt. Maar de testen liegen niet en je hcg ook niet. Dus ik feliciteer je nu uit volle borst! En ik voelde m'n ei ook altijd heel goed, mega pijn, maar de laatste twee rondes na de hsg niet meer zo duidelijk. En ik hoorde altijd dat je niet de eisprong zelf voelt maar de laatste groeispurt. En dat het daarna nog best even kan duren voordat ie daadwerkelijk springt. Vandaar... Had afgelopen keer 's middags wat eipijn, heb die ochtend om 10.30u inseminatie gehad. We zullen zien... Hopelijk brengt IUI ons ook waar we zo op hopen! Was het jouw 2e of 3e IUI? Hoe gaat het met je man/vriend trouwens? Ook in shock?
Gefeliciteerd anoniem, ik duim voor je op een mooie verdubbeling per 48h. Als de gynaecologen er in geloven dan is dat toch een mooie opsteker en een vertrouwen dat het goed gaat komen! Bolleke en Clarajilla ik hoop ook voor jullie op een mooi resultaat deze maand. Het gaat iig de goede kant op in dit topic. Straks zijn we allemaal zwanger 👍🏼. Hier de NIPT gedaan en alles was goed. We weten zelfs al wat het wordt; een meisje! Zo tof een rijkeluiswens 😍.
@ clarajilla. Is het goed gegaan vandaag? Hopelijk niet al te veel last gehad. Nu de spannende wachtweken in. Ik ga voor je duimen meis. @ Bolleke. Dankjewel. We hebben een flink feest gehad afgelopen weekend, en hij is lekker verwend. Nu nog ander halve week vakantie en dan indd naar de basisschool. Hij heeft heel goed in de gaten dat hij nu naar de grote school gaat en niet meer naar het k.d.v. Op de vraag of hij er zin in heeft, weet ik eigenlijk niet. Ik vraag er niet te veel naar, omdat hij met de wenochtenden echt niet blij was. Ik vind het steeds vervelender worden, de gedachten dat hij naar de basisschool gaat. Ben gewoon bang dat hij het niks vindt, en dan het idee dat hij ineens 5 dagen in de week weg is. Ik moet er echt aan wennen, aan het idee. Hopelijk zie ik dat hij er alleen maar blij van wordt, dan voel ik me hopelijk ook een stuk beter. @ Anoniem. Jeetje meis wat een verhaal zeg . Van harte gefeliciteerd. Ben ontzettend blij voor je dat het raak is. Natuurlijk ben je onzeker, dat is niet meer dan logisch. Hopelijk schieten de weken voorbij en kun je lekker genieten . Hier alles goed. We zijn druk bezig met de bovenverdieping. Gisteren onze slaapkamer gewit en vandaag de oude vloer er uit gehaald. Volgend weekend komt de nieuwe vloer er in, en in de tussentijd nog even bahang trekken van de babykamer. Verder lekker aan het genieten van de vakantie
@hummeltje, Ja alle was goed gegaan. Het zaad was helaas wel ineens een stuk minder.. Maarja 4 miljoen is nog ruim voldoende! Nu hopen dat er minima 1 van de 2 bevruchten en inestelen!! Had wel wat laat van de eisprong of laatste groeispurt ervan. Maar dat is vandaag weer over @anoniem, wat een Verhaal! Maar echt super fijn dat je in ieder geval een streep op de test hebt!
Clarajilla mega spannend voor jou zeg... Balen dat er minder zaadjes waren maar wie weet is het genoeg! Hoop het zo voor je! Succes op het wachtbankje... Hummeltje snap dat het allemaal spannend is als je zoontje naar school gaat... Een hele verandering. Gelukkig komt er dan snel een kleintje waar je je fijn op kunt richten. En je zoontje gaat het vast leuk vinden op school, ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat kindjes het echt niet leuk vinden op school. Succes nog met klussen! Eiram wat fijn dat alles goed is! En leuk zeg een meisje! Jullie hebben een zoon toch? Heel leuk! Wordt die NIPT nu vergoed in NL? Anoniem morgen weer hcg check? Spannend! Hoe laat mag je? Heb je verder eigenlijk symptomen (gehad)? Gemerkt dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn? Succes morgen, wel meteen komen vertellen hier he?! Hier de laatste wachtdagen in. Voel me helemaal niet zwanger dus ik verwacht er niks van. Denk dat het een nieuwe poging wordt!
Bolleke ik hoop voor jou dat je gevoel niet klopt. Ik had ook totaal geen zwangergevoel en kijk nu. Het kan dus wel zonder symptomen! Ik blijf voor je duimen. We hebben inderdaad al een zoon, dus een koningskoppel straks. Ze schelen straks ruim 3 jaar dus hij kan lekker meehelpen en is zich er wel van bewust dat hij grote broer wordt. NIPT wordt nog steeds niet vergoed in NL waarschijnlijk pas vanaf 1-1-17. Wij hebben het via het OLVG laten doen. Dus ziekenhuizen werken wel mee in aanloop naar. Maar je bent wel bijna 600 euro armer...
Wat fijn Eiram dat alles goed is! En een meisje, dat is inderdaad een koningskoppel dan Als bij ons alles goed mag blijven gaan is ons zoontje bijna 4. Hij zou het helemaal geweldig vinden! Dat was de laatste IUI dus voor jullie Clarajilla....ik hoop zo dat het mag slagen! En minder zaadjes dan anders...je hebt er maar een nodig, wie weet zit er een onwijs goede zwemmer tussen! Heel spannend. Hier goed nieuws gekregen! HCG is na 3 dagen gestegen van 95 naar 570! We hebben onze eerste echo op 8 september. Dan 8 weken zwanger. Het begint langzaam een beetje door te dringen en ik voel me heel blij. Tot de 12 weken blijven we onder controle in het ziekenhuis. Nu hard hopen op een goede echo, wel heel spannend straks ...... Ik heb vooral veel honger!! Snel buiten adem, hartkloppingen duizelingen en dan ook misselijk. Maar ik voel me vooral prima en heel blij Gelukkig geen bloedverlies meer. Mijn man is ook helemaal happy natuurlijk en beseft het nu ook (dit was trouwens onze 2e IUI! Wat een wonder) Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Hopelijk kun je vertrouwen blijven houden!
@eiram, fijn dat alles goed is! En wat leuk een koningskoppel @anoniem, jaa! Gefeliciteerd! Zo fijn dat het zoveel verdubbeld is Ik heb deze keer wat meer last van de pregnyl, op de raarste momenten misselijk en nu al pijnlijke borsten. Mijn schoonmoeder heeft 2 honden en 1 kat en die zitten al vanaf 1 dag voor de insemintaue de hele tijd op me als ik daar ben. Dat doen ze anders nooit! En al helemaal de kat niet, die gaat normaal met der nagels in me been, maar nu ligt ze heel rustig. Hopelijk is dat een goed voorteken Voor de rest heb ik nog wel redelijk wat hoop. Maar het is meer van hopelijk lukt deze x en hoeven we geen ivf
Eiram ja meende me ook te herinneren dat je een zoontje hebt. Leuk hoor een zusje! En wauw das aardig wat geld voor de NIPT! Wat dat betreft loopt NL soms best achter he? En goed te horen dat je ook geen symptomen had... Ik vergelijk het steeds met mijn eerste zwangerschap en toen merkte ik van tevoren wel dingen. Maar hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn bij een tweede.... Anoniem joehoeeee geweldig wat een goede uitslag! Top nieuws! Wat fijn dat je je goed voelt, qua kwaaltjes zal het vast nog wat erger worden. Maar zou graag met je ruilen! Ben blij voor je maar ook een ietsepietsie jaloers hoor... We zullen zien of het voor ons ook gaat lukken met IUI. Aan de ene kant probeer ik positief te blijven want dat lijkt me het beste. Aan de andere kant wil ik mezelf beschermen en verwacht ik er daarom maar niks van. Dubbel... We wachten maar weer af... Als het een volgende ronde wordt hoop ik dat het qua planning allemaal lukt. Ga volgend weekend 4 dagen weg met vriendinnen... Clarajilla wat bijzonder van die kat! Zo'n dingen hoor je wel vaker... Hoop zo dat het een goed teken is!!
Ja klote... Woensdag gaat het feest weer beginnen dus we gaan voor de volgende poging! Clarajilla hoe is het met jou? Hou je het wachten een beetje vol? Ik duim zo hard voor je! Hoe heb jij de spanning ervaren in de verschillende IUI pogingen? Het lijkt me steeds erger worden naarmate je minder pogingen over hebt en ivf langzaamaan in beeld komt... Of ervaar jij dat niet zo?
Ah shit, balen Bolleke!! Wel fijn idee dat je direct weer met een echo kan starten en dus poging nummer 2! Is je cyclus wel normaal geweest deze maand? En hoe gaat het met jou Clarajilla?
Dankjewel lieve meiden. Ja Anoniem het was een normale cyclus, eisprong op dag 14 en lf van 13 dagen, dus totaal 27. Net als zonder hormonen zo ongeveer. Das wel fijn. Hoe is het met jou?