Dat zou ik precies ook hebben. 2 miskramen en bij de eerste echo was het steeds twijfelachtig en bij beide pas na drie echo's bevestiging dat het echt niet goed zat. Ik ben wel blij met twee streepjes natuurljk, maar dan begint het enge pas 😁 Ik ben pas blij al ik de 12 weken voorbij ben denk ik..
En hunmeltje: fijn dat de cyste weg is! Dat onderzoek waar je het over hebt, daar hebben wij morgen een gesprek over bij de gyn. Eigenlijk willen we er deze maand weer voor gaan maar als we de onderzoeken doen mag dat nog niet.
Ik ben nu al ongeduldig voor me nod! Duurt nog 11 dagen. Maar de tijd gaat nu al zo langzaam en dat op pas 2 dpo! :O Aankomende week hoef ik ook niet veel te werken. Dus hoop dat ik wel een beetje afleiding andere dingen kan vinden!
Wachtbankje duurt idd altijd lang. de 1e week gaat altijd redelijk snel voorbij, maar de laatste 4-5 dagen lijkt de tijd te kruipen.. Aquavis succes morgen bij de gynaecoloog!! Het is idd lastig als blijkt dat je moet wachten ivm onderzoeken.. maar als het je uiteindelijk gaat helpen op een goede zwangerschap! Mijn ovulatietesten worden alleen maar lichter. Dus ik denk idd dat mijn ei idd al gesprongen is.. gelukkig hebben we het vorige week al regelmatig gezellig gehad.
Bolleke we hebben toen ook de uitslagen gekregen, ml had niet genoeg levende zaadcellen en ik moest voor de zekerheid dan voor een hysteroscopie om te kijken of het bij mij van binnenin allemaal wel goed zat ed. Ik hoop dat we de dans nu weer kunnen ontspringen, ook omdat ik nog niet weet wat ik wil met een eventuele mmm. Eiram jij dus ook 35+? Fijn om te weten dat ik niet alleen ben die op latere leeftijd nog wil. clarajilla wachten duurt altijd zo lang, zoek maar genoeg afleiding de komende week. Annekeruiter85 en nu maar weer wachten Hier ook weer richting het wachtbankje aan het gaan, al hebben we het wel de afgelopen tijd erg fijn en gezellig met elkaar gehad. Ik vind het wel weer spannend.
Goedenavond . @annekruiter. Volgens mij zat er indd een positieve test tussen, dus hopelijk de kansen goed benut. Vanaf morgen ga ik weer starten met de ovulatie testen. Ik heb er weer een goed gevoel over . Hopelijk snel een positieve test, in ieder geval vanaf vanavond om de dag klussen dan weten we zeker dat de dagen weer goed benut zijn . Wat betreft de positieve zwangerschapstest heel herkenbaar. Nu ik twee miskramen heb gehad zal ik geen rust in mijn lijf hebben totdat de eerste en tweede echo geweest zijn. Bij de zwangerschap van mijn zoon was ik totaal relaxed en had ook echt de instelling gaat het fout dan is het jammer maar dan zal er wel een reden voor zijn. Nu is het alleen maar spanning. Ook denk ik indd dat een tweede/derde zwangerschap spannender is dan de eerste. Zeker omdat je weet wat er allemaal moet gebeuren om een gezond persoontje op de wereld te krijgen. Nu had ik wel een super fijne en relaxte zwangerschap en bevalling dus als het uiteindelijk weer zo gaat ben ik happy . Maar goed ik blijf lekker dromen, eerst maar eens zwanger worden .
Annekeruiter en rietje: succes met wachten!! Ik had dat ook Hummelje, 1e zw-schap was ik relaxed en vol vertrouwen. Nu vind ik het wel eens lastig om te zien hoe anderen en vol vertrouwen in staan en dat ze niet stilstaan bij wat mis kan gaan. Want dan weet ik dat ik dat zelf niet meer op die manier mee zal maken. Het blijft nu toch spannend en beladen.
Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest. Maar omdat we al zo lang bezig zijn ben ik wel bang,dat als ik zwanger mag worden, het een miskraam word ofzo. Wij willen het onze ouders ook pas vertellen als we de eerste echo hebben gehad! Als ik heel snel zwanger zou zijn geworden had ik me daar denk ik niet zo druk om gemaakt, maar nu wel
Rietje ik ben 36. In mijn omgeving niet erg oud voor een tweede maar als je kijkt op het forum voel ik me soms best bejaard . Aquavis en Hummeltje lijkt me zo moeilijk om weer zwanger te zijn en te relaxen. En jullie hebben dan al twee keer meegemaakt dat het niet goed ging. Ik hoop dat het zwanger blijven voor jullie in 2016 net zo makkelijk gaat als het zwanger worden! Bolleke ben je al een beetje up-and-running of nog steeds ziek? Voor de anderen; suc6 met wachten! Het begint al aardig op te schieten met onze NODs!
Toevallig is er een meid op mijn werk zwanger, en alles gaat heel voorspoedig. Het is net of ik mezelf zie staan maar dan 4 jaar geleden. Ik hoop echt dat als die eerste termijn voorbij is, ik het wat los kan laten maarja die eerste termijn moet nog wel komen. Heel gek maar ik heb zo'n raar gevoel als het weer raak mag zijn het ook binnen de korste keren fout gaat. 3 keer is scheepsrecht toch, al hoop ik zo dat het eindelijk weer mag gebeuren
Logisch dat je bang bent en dat is ook helemaal niet gek hoor meis. Het is allemaal al spannend zat, en zeker als je dan al even bezig bent. Hoop ook voor jou dat je snel een positieve test in handen mag hebben en dat je lekker kan genieten
Ik denk dat het relaxen pas kan beginnen als je twee goede echo's hebt gehad. Ik krijg sowieso (als ik zawnger ben) een echo met 6/7 weken omdat ik twee keer een miskraam heb gehad. Dan nog 1 rond de 11/12 weken en als dan alles het doet ben ik happy en kan ik gaan genieten, nu hoop ik alleen heeeeeeeeeel hard dat ik kan bellen naar de vk kundige om te zeggen dat ik graag een echo wiul over 6/7 weken
Zo en nu een algemeen berichtje Vandaag op cd 9 mijn eerste ovulatietest weer in maanden gedaan . Ik ga ze weer mooi onder elkaar plakken, om zo mijn ei te vinden. De maanden dat ik ze gebruikt heb had ik echt knallers van testen, ben dus erg benieuwd of ik er deze week weer 1 heb . Vandaag zag ik een licht streepje, maar had ook niet anders verwacht. Gisteravond vast begonnen met gezellig maken. Wij kregen de tip om al vanaf cd 8 te beginnen. De voorraad kan niet groot genoeg zijn . Ik vindt die week voor nod ook zo verschrikkelijk. Constant aan mijn borsten voelen of ik misschien wat voel , voel ik me misseijk ohhh nee toch grrrrrr vreselijk. Mijn nod is nu rond zon 7 feb maar ga de 5de testen omdat wij savonds visite krijgen.
Of je nu idd voor de 1e of 2e zwanger bent het blijft altijd spannend! Hummeltje heb jij een regelmatige cyclus? Als het deze ronde bij mij niet raak is ga ik op cd 6 of 7 beginnen met testen.. dan weet ik zeker dat ik m niet mis. Wij proberen ook om de dag te vrijen tijdens de vruchtbare dagen.. helaas tot nu toe dus zonder resultaat.. dus deze ronde 4 dagen achter elkaar gevreeën.. Testen jullie altijd voor nod?
Ja meestal wel, weet ik meteen of ik nog medicijnen mag nemen enzo, en meestal is er een paar dagen voor nod al wel een licht streepje te zien. Heb gister goed gesprek gehad bij de gyn. Alles duidelijk. Zes buisjes bloed afgenomen voor homocysteine en bloedstolling/trombofilie. We maken we wel iets grotere kans dat er iets uitkomt, vanwege 2x miskraam voor 34ste. (Een met 29 en een met 30 jr) Maar meestal komt er niks uit. Onderzoek naar chromosoomafwijkingen slaan we nog even over. Er is ook niks aan te doen als die afwijking er is. Omdat ik nu met acupunctuur begonnen ben wil ik het nog even de tijd geven om zijn werk te kunnen doen. Het idee is dat ik wel snel zwanger ben geworden maar dat mijn lichaam misschien niet sterk genoeg was om de zwangerschappen te voldragen. We slaan dus nog een cyclus over. Over ca 6 weken gaan we er dus pas weer voor. Moeilijk!! Maar ik denk dat het beter is.
Aquavis heb je al acupunctuur gehad? Hoe heb je dit ervaren? Ik heb nu twee keer een behandeling gehad, laatste keer ter bevordering van een eventuele innesteling. Raadde zij je ook aan om een maand te wachten? Wel sterk hoor om zo'n beslissing te nemen. 6 weken lijkt niks maar kan me voorstellen dat het heel lang is om te wachten en in actie te mogen komen.
Jeetje aquavis wat sterk van je. Indd 6 weken lijkt niet veel maar als je al zo'n tijd bezig bent is iedere ronde dat je er niet voor kan gaan 1 te veel . Het zijn indd de onderzoeken die wij ook gaan krijgen mocht ik nu weer een miskraam krijgen. Wanneer krijg je de uitslag? @annekruiter mijn cyslus is vrij constant tussen de 28 en de 30/31 dagen. Volgens de gynecaloog gewoon regelmatig. Wij zijn deze maand weer begonnen met o.v.t. omdat ik het nu gewoon precies wil zien wanneer mijn ei is. Kan ik in ieder geval zeggen (mocht het weer nodig zijn) dat we er echt alles aan gedaan hebben. Ik merk dat ik tegenwoordig vaak test voor mijn nod, omdat ik dan denk van alles te voelen. Wordt daar echt moe van, omdat ik gewoon weet dat het niet raak is maar moet het toch bevestigd zien op de test. Vanmiddag weer een o.v.t. gedaan maar nog steeds een heeeeeel licht streepje. Zit nu op cd 10, dus hoop dat hij over een aantal dagen toch wel wat gaat oplopen . Hoe gaat het verder met de nod'ers??
@aquavis, wat knap dat je 6 weken kan wachten. Dat lijkt mij een eeuwigheid te duren! Mijn temperatuur was vanmorgen (4dpo) hoog voor mij doen! 37.02 ik ben nog nooit boven de 36.8 uitgekomen laat staan boven de 37 voel me niet ziek en ben niet verkouden voor de rest alles het zelfde gedaan. Nu me temperatuur zo doet duurt het nog langer voor mijn nod is!
Hey meiden! Aquavis spannend om die uitslagen binnenkort te krijgen... Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag. En wat een moedig besluit om 6 weken te wachten! Heel lastig om een ronde over te slaan als je zo graag wil. Respect hoor! Eiram ik ben weer redelijk opgeknapt ja. We zijn volgens plan begonnen met sexytime om de dag dus het is geen weggegooide ronde gelukkig. Clarajilla spannend met je temperatuur... Het is wel wat vroeg denk ik om nu al iets van een innesteling te zien, dat zou pas vanaf 6 dpo zijn. Maar ik hoop zeker dat het een goed teken is! Zijn er al NODs binnenkort? Ben het nu al kwijt, hihi. Ik zeg allemaal een banner instellen dan kan ik het beter bijhouden . Ik ben zelf niet zo van het testen voor NOD. Doe het alleen als er een goede reden voor is, anders wacht ik 'gewoon' af. Ik vind die laatste dagen echt hel en ik herken het ja, op je borsten duwen of ze al gevoelig zijn. En dan niet weten of ze gevoelig zijn om een goede reden of doordat je er steeds op zit te duwen . Oh echt erg. En ik vind het denk ik al megaspannend als we nog een keer een positieve test mogen hebben. Als je al een miskraam hebt gehad, of meerdere zelfs, lijkt me dat helemaal zenuwslopend. Ik zou dan denk ik zeker proberen een vroege echo te krijgen...