Wat heftig bolleke.. Trouwens wel gek dat ieder ziekenhuis weer wat anders zegt! Bij mij zeiden ze dat we bij iui 5 en 6 even veel kans hadden als bij de eerste iui. Ik typ niet zoveel, want zit eigenlijk niet zo heel lekker in mr vel.. Weet niet precies waarom maar alles wat over zwanger worden of zijn gaat word ik verdrietig van.. Misschien omdat ik al op cd 15 zit en nog geen eisprong in zicht.. Heel gek want heb nooit super lange cyclussen.. En omdat aankomende nod 2 jaar na stoppen van pil is..
Hey meiden, Idd superblij dat mijn vriend straks ook hulp wil inschakelen maar het wachten duurt nu wel lang. Gewoon nog 2 maanden! zit op dit moment ook niet zo lekker in mijn vel... overal zie je zwangere mensen, baby's of aankondigingen van een zwangerschap en kan dit op het moment moeilijk hebben. Daarnaast is mijn zusje ook zwanger, alweer 7 maanden, en haar houding maar voornamelijk die van haar vriend stoort mij nog al. Zij doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ze nu zwanger is terwijl zij ook een miskraam heeft gehad en Maar 1 werkende eierstok heeft. Ik zie dit gewoon als een enorm wondertje dat ze nu in haar buik heeft. Haar vriend is een verhaal apart, hij ontkend tot op de dag van vandaag dat hij vader wordt en heeft het aan niemand verteld behalve zijn ouders en een aantal ooms en tantes nog niet eens zijn hele familie. Ook op het werk en zijn beste vriend weet het niet. Laatst vroeg iemand hem op de man af of hij vader werd want diegene had geruchten gehoord en hij zei bewoon dat het flauwekul was en niet waar was. Dit stoort mij enorm, wil nits liever dan een kindje en hij verloochend gewoon zijn eigen kind sorry voor het lange verhaal moest even mijn hart luchten.
Eiram wat lief dat je het vraagt. Ja heb vanochtend getest maar was wit helaas. Niet zwanger dus, maar denk wel dat er iets gezeten heeft. Alweer. Voelt niet helemaal goed dat de gyn mijn zorgen dat het aan de innesteling ligt gewoon wegwuifde. Komend gesprek nog maar eens proberen of ze toch niet iets ter ondersteuning kunnen geven... Na poging 4 denk ik dat we sowieso gaan kijken of we naar de kliniek over gaan stappen. Als het nog nodig is.... Hoe is het met jou?? Clarajilla het is ook niet niks... Twee jaar is echt veel te lang. Snap best dat het af en toe binnenkomt en moeilijk is... Hoop dat je ei snel komt! Hou je haaks! Miamamma wat een pannenkoek die schoonbroer! Das wel echt heel apart dat ie er gewoon over liegt... Kan me voorstellen dat je dat niet aan kunt zien... Onze tijd komt nog wel... Hopelijk SNEL!
Bah wat een rot ronde! Extra klote dat je het gevoel hebt dat je er dichtbij was en dat het weer niet zo mag zijn. Ik moet wel zeggen dat LF ondersteuning ook niet alles is. Ik had echt regelmatig een te korte LF en zat vaak op het randje van 10 dagen. En toch ben ik zwanger geworden in een natuurlijke ronde zonder enige medicatie. Ik kreeg Utrogestan daarvoor en daardoor verlengde het wel maar werd ik ook niet zwanger. Het blijft toch een mysterie en een wonder zo'n zwangerschap! Met mij gaat alles goed. Ga alweer richting de 6 maanden, man wat gaat het snel! Nog maar 2 maandjes werken en dan al thuis... we moeten nog wel wat doen maar dat wordt allemaal voor 1 januari opgepakt 😁. Heb er wel zin in om haar te ontmoeten...
@bolleke.. Kkopt witte test betenkende toen nog niks.. Maar tor nu toe heb ik geen laat van niks cyclus dag 32.. Nog 3dagen en dan dag 35 en misachien ongesteld.. Heb geen test in me handen genomen om teleurstelling te voorkomen.. Vandaag gaan wij weeekendje weg..gaan dagen sneller!! Lol Verder denk i jgwn dat ik van t weekend de rode duivel weer zal zien..heb geen last van pijn of krampjes dat is dan wel weer raar maar verbaas me niks dat ik t de dag ervoor wel last van zou hbbn dus ik wacht gerust af.. .. En bij jou bolleke? Ik vind het zelf ook idd naar dat de gyn zo makkelijk er over deed..ik bedoel je bloed niet voor niks en dan ook voor je tijd.. Volgende gwn tegen haar/hem zeggen dat ze wel wat meer empathie kunnen zeg jeetje.. @miamamma wat een verhaal.. Toen im t las werd ik boos.. Sommige mensen die zien gwn niet hoe bblin zij moeten zijn.. Ze waarderen t dan ook minder omdat gwn gelukt is..maar als ze is ff in onze schoenen moeten staan dan ervaren ze het heel anders..ik vind t zelf oondankbaar van hem om zo er mee om te gaan netalsof t hem niet boeit.. Ongeïnteresseerd ook.. Pff.. Ik sta liever nu in je zujes positie..ik probeer al zwanger te worden sinds me 18e!! Ben nu 24.. Toen met me ex.. En nu mt mn vriend van 2jr..en ik zie alleen maar abis of zwangere.. Pff..wat een naar gevoel is dat hey.. 6jaar bezig en geen resultaat.. En ik heb zelf geen problemen..
Hallo meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Lang geleden. Hoewel ik hier eigenlijk niet meer actief ben denk ik nog regelmatig aan jullie. Ondanks onze zwangerschap vergeet ik het verdriet en de onzekerheid van een maanden geleden niet....zodoende dat ik toch nog eens kom spieken zo af en toe. Ik zie dat er ook weer een paar nieuwe dames zich hebben aangesloten en helaas ook dat een aantal hele moeilijke momenten heeft Ik leef echt met jullie mee!! Rietje moeilijke keuze meid. Hopelijk gaat het je ooit een beetje rust geven en ik hoop in ieder geval dat je heeeeel veel kan genieten van je mooie dochter! Extra veel knuffelen extra veel aandacht geven. Het gevoel dat je haar geen broertje of zusje kan geven lijkt me killing. Maar het is geen bewuste keus, je hebt er alles aan gedaan wat voor jou mogelijk was om die wens wel in vervulling te laten gaan! Sterkte! Bolleke, is je menstruatie doorgebroken inmiddels? Schrikken dat op dag 9 al bloed waargenomen werd....10 dagen zien ze al wel als normaal. Echter...zoals bij ons het geval was, wil het nog niet meteen alles zeggen. Tenzij het natuurlijk in alle hevigheid losbreekt en er geen twijfel over bestaat dat de menstruatie begonnen is. Ik heb de hele cyclus wat bruine/rode afscheiding gehad en zelfs een aantal dagen voor NOD (6 dgn) behoorlijke krampen en kleine helderrode stolseltjes! Ik snap dat jullie de 4e IUI nog een kans willen geven maar dan ook direct willen opwerken naar/voor IVF. Ik had precies hetzelfde gedaan. Ons is ook duidelijk uitgelegd dat de slaginspercentages na 4 pogingen aanzienlijk minder worden. Bij IVF liggen de kansen toch hoger. Nu een ronde rust....misschien wel even prettig om niet te spuiten en naar het ziekenhuis te moeten. Hoe gaat het verder met je? En je zoontje? Clarajilla hoe is het met jou? Wanneer kunnen jullie starten met IVF? En eiram super dat je zo kunt genieten! Voor je het weer verlof...tijd gaat zo snel. Hier gaat alles goed. Ik voel ons kleintje ook al en dan besef ik me des te meer wat een groot wonder het is....Nog steeds onwijs dankbaar. En wat kijk ik uit naar half april. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!! Dikke knuffel
Jeetje Bol wat een tijd zo voor je zeg! Hoe is het nu met je? Is ook niet makkelijk als je in dit schuitje zo weer zit. clarajilla jeetje zeg, het zit je ook zo niet mee en dan is het heel logisch dat je je niet lekker in je vel voelt zitten. En dan ook al 2 jaar ermee bezig zijn, dat is een behoorlijke impact. Dikke knuffel meid miamamma fijn dat jullie er over uit zijn om hulp te zoeken in het nieuwe jaar! Maar wat een reactie van je schoonbroer zeg , die weet gewoon echt niet wat hij zegt en wat het met mensen doet zoals hij reageert. crzmdaa hè bah wat naar voor je die ongesteldheid, dikke knuffel meid. anoniem wat een ontzettend lief berichtje van je, tranen in mijn ogen ervan. Ik geniet nu zoveel meer van mijn dochter, misschien ook wel door een soort van schuldgevoel, maar ik ben ook zo dankbaar dat ik haar heb mogen krijgen en dat ik in ieder geval mama ben geworden. Wie weet komt er een 2e, wat ik heel erg hoop. Wat is het ook een wonder hè zo'n kleintje in je buik, logisch dat je dankbaar bent en dat hoort ook. Geniet ervan. Hier gaat het allemaal wel redelijk, de nieuwe ronde is weer begonnen en echt makkelijk vind ik het niet. Wel ben ik wat rustiger geworden nu ik voor mezelf de pijnlijke beslissing heb genomen met wanneer ik er definitief mee stop. Ik ben nu meer bezig met allemaal andere leuke dingen, zoals ons 12,5 jarig huwelijksfeest, nieuwe inrichting van het huis, mijn dochter die ontzettend gaat op school en proberen te genieten van de kleinere dingen.
Hey meiden hoe is het met jullie? Het is hier stil. Hier wel oké, we zijn met genoeg positiviteit de ronde ingegaan en nu maar weer hopen. Nu lekker druk met mijn dochter. Gisteren was het Sint Maarten en ze heeft goed haar best gedaan en een flinke bak met snoep opgehaald. Vandaag heerlijk met z'n tweetjes naar de Sint intocht op tv gekeken, meisje was helemaal in de wolken ervan. Vanavond haar schoen gezet en ze is nu al benieuwd wat ze zal krijgen.
Hey lieve meiden! Heb ook even afstand genomen... Wel lekker hoor een maand zonder hormonen en ziekenhuis en zo. Weer ouderwets om de dag seksen . Zit nu rond de eisprong. Verder gaat het wel goed hoor. Druk op het werk en veel leuke dingen dus genoeg afleiding. Gister met een vriendin naar de sauna geweest dus ben weer helemaal zen. Crmzdaa wat klote meis weer ongesteld... Dikke knuffel voor jou! Zo balen... Ben je alweer bezig voor de volgende ronde? Rietje gefeliciteerd met je 12,5 jarig huwelijk. Wauw wat een lange tijd! Snap dat het soms moeilijk is omdat je voor jezelf een deadline hebt gesteld. Ik vind het ontzettend moedig van je! Leuk he die tijd met st. Maarten en Sinterklaas. Ons mannetje heeft gister ook al z'n schoentje gezet, blij dat ie was toen er vanochtend iets in zat . Succes weer komende ronde, hoop echt dat het jullie gegeven is! Anoniem lief berichtje van jou. Fijn te horen dat je geniet, zo bijzonder om leven in je buik te voelen! Je bent ook alweer 4 maanden... Gaat hard hoor. Met mij gaat het wel ok. Over 2 weken weer starten voor poging 4 en langzaamaan voorbereiden op ivf... Hoop nog steeds dat het niet nodig zal zijn. Eiram jij ook nog bedankt voor je lieve berichtje. 6 maanden alweer, niet normaal! Geniet van jullie zwangerschap! Hoop echt dat ik snel volg maar het vertrouwen daarin is af en toe ver te zoeken...
Fijn dat je wat afleiding hebt rietje! Bij mij nog niks bijzonders. Volgende week zaterdag is mijn nod. Eisprong was deze x ineens 4 dagen later! Voel nog niks bijzonders, en kijk gewoon ver vooruit naar de IVF in januari! En toch fantaseer ik wel is, stel dat het nu wel raak is. Dan zal ik het me ouders met kerst vertellen Maar moet nog even geduld hebben, ga nergens van uit dan is de teleurstelling niet zo groot!
Hier nu alweer op rood sinds zondag Ik snap helemaal niets meer van mijn lijf, het is net 2 weken gestopt! Ben het vertrouwen weer compleet kwijt in mijn lichaam.
Hi dames, hoe gaat het hier? Dacht kom weer even spieken na een paar maanden weggeweest te zijn. Van dit topic dan he Hier gaat het goed! Kan de drang van het zwanger willen worden nu goed van me afzetten en dat voelt zo goed! Weer een beetje vrijheid terug zo voelt het. Hoop dat het met jullie ook goed gaat. Waar zitten jullie nu in je cyclus?
Hey meiden! Rietje wat vreemd... Heb je dat vaker? Heb je wel een eisprong gespot of doe je daar niet aan? Irritant, snap dat je het vertrouwen zo helemaal kwijt raakt... Clarajilla gek ineens een langere cyclus... Nou ja kan een keer gebeuren. Hoop ook voor je dat het toch nog gewoon lukt, dat zou wat zijn! Dromen mag toch?! Water wat goed dat je het los kunt laten. Hoe doe je dat? Ik zie in je banner dat je helemaal geen hulp meer wilt? Hier alles ok. Ben weer een beetje mezelf zonder die kl*tehormonen. Heb denk ik net de eisprong gehad. Vandaag Sint inkopen gedaan, hopelijk is ons mannetje er blij mee!
@water: fijn dat je het wat van je af hebt kunnen zetten! Ik ben 10 dpo zaterdag is mijn nod @bolleke: ja gelukkig niet extreem lang, zou nu als goed is 31 dagen worden. Heb dat 2 x eerder gehad, maar normaal rond 27-29 dagen.. Gelukkig is zaterdag me nod al!
@ Bolleke en Clarajilla, nee idd loop nu niet meer bij het ziekenhuis. Wat een rust! En wat een respect voor jullie! Ik geloof dat alles een rede heeft in dit leven en dat alles goed is zoals het is. Lekker wazig he maar daar mee zeg/vind/voel ik dat m'n gezin zo ook goed is. Neemt niet weg dat de wens er niet meer is maar staat op een laag pitje zeg maar. Geen idee hoe ik dat gedaan heb maarzo ben ik er over gaan denken in de afgelopen paar maanden. Ik ben morgen 10 dpo en heb maandag m'n nod! Gaan bijna gelijk op Clarajilla. Ga je eerder testen? Bolleke wat leuk he inkopen doen voor je kleine. Ben ook zo benieuwd. Dit jaar voor het eerst dat ons zoontje er wat van mee krijgt zeg maar.
Oh ja gaan zo goed als gelijk op! Ik had vandaag getest omdat ik sinds 2/3 dagen iedere x misselijk word van etens luchten en dan vooral in de avond. De ene x dacht ik dat ik iets heel lichte zag de andere x zag ik gewoon niks xD Dus ik beschouw hem gewoon als negatief en wacht zaterdag eerst wel af! Geloof niet dat het nog zelf kan zo de laatste ronde voor ik aan de pil moet. Ook heb ik sinds 2/3 dagen bultjes op de borst en rug en die op me rug jeuken iedere x! En dan die misselijkheid. Deze symptomen heb ik ook nooit gehad. Dus ben echt heel erg benieuwd! Zou wel echt een wonder zijn als het ineens zelf gelukt is
Oh.. echt spannend Clarajilla! Heb je nog getest vandaag of ga je pas morgen testen? Ik heb wel getest vandaag maar negatief helaas.