Al meer dan een jaar proberen zwanger te raken (van 1e, 2e of 3e kindje)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door froukjesmem, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

mind if i join in?? schrijf ook al op de langer dan 2 jaar bezig, maar merk dat het prettig is om te schrijven met lotgenoten.

ben danielle 26 jaar, ronde 51 voor kindje nummero uno, wonende op curacao (geemigreerd) en (nog) niet in MMM

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Hoi meiden..

Rietje..wat vervelend zeg. Denk je alles gehad te hebben, wordt je ook nog eens ziek. Ergens hoop je dat er bu toch uitkomt waarom het zwanger worden al die tijd niet lukte. Heel veel sterkte in iedergeval.

Clara.. spannend. Ergens is het toch wel fijn dat je nu eindelijk met "iets" mag beginnen omdat je dan weer wat hoop krijgt. Nu hopen dat het zoden aan de dijk zet.

Bolleke83 spannend jo nog even geduld en misschien is het wel raak deze maand voor jou.

Hier nog steeds niks nieuws.. zaterdag nod maar deze maand s het helaas niet raak. Laatste 2x dat het raak was had ik beide keren overeenkomsten en deze maand totaal niet. Dus ik hoop dat ik nu snel ongesteld wordt zodat we weer een nieuwe kans krijgen. Inmiddels in totaal 18 maandem bezig met zwanger raken en blijven.

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Dankjewel voor jullie gelukwensen!

Clarajilla volgende week gaat het dan echt beginnen! Spannend! Heb je last van de pil weer of niet? Kijk je er naar uit om echt aan de slag te gaan? Hoop dat de eerste poging meteen raak is!

Rietje bah vervelend zeg zo ziek... Hoe gaat het nu met je? En spannend, een gesprek bij de gyn... Goed van je, lijkt me heel irritant als je cyclus zo gek doet. Dan zou ik ook willen weten wat er aan de hand is.

Vrouwvan ik zie aan je banner dat je toch zwanger bent?? Onverwacht? Wauw, gefeliciteerd! Hoop dat dit eindelijk een plakker is!

Daantje welkom! Gezellig als je mee komt kletsen. Je bent ook al lang bezig zeg... Bewust nog niet de stap naar de MMM gezet? Is dat waar jij woont een beetje vergelijkbaar met NL?

Hier alles ok. Wel behoorlijk last van de hormonen deze maand. De Duphaston doet ook wel wat, ben vooral ontzettend moe... Hoop dat het iets doet!

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @bolleke, lief van je! Over 9 dagen begin ik met de eerste spuit te zetten! Nog 12 dagen en dan de laatste pil slikken! Maar voor mij duurt het echt een eeuwigheid nu ...
    Hopelijk krijg jij een mooi kerst kadootje!

@vrouwvan, wauw ja ik zie nu ook je Banner! Gefeliciteerd ik duim voor een plakker!

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Vrouwvan gefeliciteerd!

6. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik zou het fijn vinden om mee te schrijven.
    Heb zelf een zoontje van bijna 4 en zijn 2 jaar bezig voor een 2e. Inmiddels 4 miskramen verder waarvan 3 vroege en 1 met 14 weken ingeleid in het ziekenhuis. Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben, maar durf totaal nog niet blij te zijn, ben zo bang dat het weer mis gaat. We hebben onderzoeken laten doen, daar kwam niks uit; pure pech zegt de gynaecoloog.

7. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Daantje welkom hier

vrouwvan wat een surprise zeg! Gefeliciteerd en nu maar hopen dat het een blijvertje is.

bol jeetje meid wat vervelend dat je zo last hebt van de Duphaston, inderdaad maar hopen dat het zijn werk doet en je een mooi kerstcadeautje krijgt!

cvg welkom jij hebt ook al een hele geschiedenis zeg.

hier na weer opgeknapt te zijn geweest en ook weer aan het werk geweest was, was ik afgelopen maandagnacht weer zo beroerd geworden! De wc was mijn grote vriend gedurende nacht, dag en nacht. Wat kan een mens er veel uitgooien zeg :$
    Nu wel weer aan het werk, ook omdat ik vrij heb tot 2 januari. Dus nu rustig aan en weer een beetje proberen te eten en drinken.
    Ben bloednerveus voor morgen de afspraak bij de gyn. Afwachten wat er wel of niet is en wat er wel of niet kan gebeuren.

8. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden.

Clarajilla en Rietje dankjewel voor jullie duimen, lief!

Clarajilla ik kan me voorstellen dat het wachten voor je gevoel heeeeel lang duurt. Pfff... Hoop dat het meevalt met alle ivf hormonen. Ben erg benieuwd naar je ervaringen... Grote kans dat ik je over een paar maanden gezelschap kom houden...

Rietje blegh jij blijft ook aan het kwakkelen zeg... Vervelend. Hoop dat je nu echt opgeknapt bent. Heel veel succes morgen bij de gyn! Laat je even weten hoe het gegaan is?

CVG welkom! Jeetje jij hebt ook al veel meegemaakt zeg... Heftig hoor. Wel gefeliciteerd met deze zwangerschap, hoop dat dit echt een plakkerd is!

Hier alles ok. Voel van alles, erg moe, met vlagen misselijk en gekke krampjes/steekjes. Maar kan allemaal door de Duphaston komen... We zullen zien.

9. Miamamma

Miamamma Lid

20 aug 2015
    25
    0
    1
    Hey meiden,

Hiereven weer een update van mij.

nog 2 weekjes wachten en dan gaan we de huisarts bellen. Kan niet meer wachten duurt lang, ga natuurlijk liever niet de MMM in maar als dat nodig is dan moet dat maar ben er klaar voor.

Mijn cyclus is de laatste maanden ook weer compleet in de war. Gaat van 28 naar 40 weer terug naar 21. Pfff. Geen pijl op te trekken.

Ik hoop dat voor iedereen hier 2017 een jaar word met bolle buiken.
    Fijne feestdagen meiden.

10. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Vanmorgen dan bij de gyn geweest en heb er een heel goed gevoel aan over gehouden! Ik heb een echo gehad en dat zag er allemaal normaal uit geen restverschijnselen of wat dan ook. Ook zag hij dat er een eitje aan het rijpen was (dus voor nu weer mijn oude cyclus) en dat er geen afwijkingen te zien waren. Omdat de zwangerschapswens er wel is, worden we meteen onderzocht. Ik moest bloed prikken op mijn hormonen, ml een semenanalyse (in het nieuwe jaar, want zo kostte het hem niet zijn eigen risico aldus de gyn ;)) en we moeten 12 januari weer terug komen voor uitslag en weer een echo, ongeacht of ik nu vloei of niet. Hij wil kijken hoe mijn cyclus verloopt en hoe we dan verder kunnen gaan. Voor nu nog even geen medicijnen, omdat het ook averechts kan werken bij onjuiste diagnose en gewoon door blijven gaan waar we mee bezig zijn.
    Dus al met al ben ik blij dat ik de stap heb gezet en dat de gyn mij nu verder gaat begeleiden en min of meer de keuze heeft opgelegd voor verder onderzoek.

11. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden hier helaas weer ongesteld... Gister al een negatieve test dus toen wist ik genoeg. Dinsdag weer naar het ziekenhuis, door voor IUI 5...

Miamamma wat vervelend dat je cyclus zo gek doet... Spannend binnenkort de mmm in. Ik vond het een fijn gevoel om hulp te krijgen.

Rietje goed dat je gesprek met de gyn goed ging. Fijn dat alles er op het eerste gezicht goed uitzag. En spannend straks de andere uitslagen... Ben benieuwd!

12. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Hey bolleke!! Wat vervelend he altijd negatieve test.. Ik heb zelf iui 3gehad vrijdag.. Maar gren flauw idee wat te verwachten mijn ovu test was bertje schommelend dus weet niet zkr of ik nou ovuleerde ..heel veel mensen hopen dat dit keer wel lukt..ik hou me gerust.. Wir weet open ik t nieuwjaar met geluk😀

13. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Lieve meiden, helaas geen nieuwe zwangeren hier! :(

Ik wens jullie heel veel moed vertrouwen en geluk voor het komende jaar. En hoop van harte dat jullie kinderwens vervult mag worden!!!
    Mijn duimen draaien nog steeds volop voor jullie!

Rietje, mag ik concluderen dat jullie toch verder willen in het traject?
    Bolleke succes meid, de 4e poging alweer....

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey Anoniem hoe is het met jou? Hoe ver ben je inmiddels en hoe voel je je?

Ja IUI 5 alweer... We hebben de hoop op IUI een beetje opgegeven eerlijk gezegd. Het zal wel ivf worden, op 1 februari hebben we de intake in de kliniek.

Crmzdaa voor jou ook weer de spannende wachtweken.. Duim voor je!

Goede jaarwisseling allemaal! Ik ga in ieder geval flink aan de wijn :p. Hopen dat 2017 ons jaar wordt!

15. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    bol hè verdorrie meid weer niet gelukt, kan ik me heel goed voorstellen dat je de hoop in IUI verloren bent. Dan maar aan de wijn inderdaad morgen, al had het andere veel gewenster geweest. Dikke knuffel meid.

crmzdaa spannend ook weer voor jou wat deze IUI zal doen.

anoniem hoe voel jij je? Inderdaad toch misschien toch verder in het traject, maar weet nog niet zo goed hoe ik me er bij moet voelen. Beetje dubbel allemaal, dus laat ik het maar op me af komen.

hier een heerlijk weekje vrij hier, ml plotseling ook dus gezellig met het gezin genieten van alles. Ben verwend met een mooie ring van ml ivm 12,5 jarig huwelijk :) en hebben we het erg gezellig met elkaar. Even niet opletten op de cyclus, proberen niets te voelen en er teveel mee bezig zijn en het nu eens gewoon af te wachten. Dagen vliegen voorbij hier.

Voor iedereen een goed en gezond 2017 en hopen dat wij komend jaar nou eens eindelijk een kleintje mogen verwachten!

16. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hallo meiden
    Ik lees alweer een tijdje stiekem mee om te zien of er al nieuwe zwangere zijn! Maar telkens als ik kijk denk ik neeeeeeeeeeee wat jammer nou!!
    Ik durfde ook bijna geen bericht te posten.

Bol echt balen dat de Iui telkens niet aan slaat :( hoop echt dat 2017 je jaar gaat worden.

Rietje ook nog steeds niet balen zeg!!!! Maar zoals je al zei lekker genieten en even alles los laten.

Nou zoals jullie kunnen zien op mijn banner ben ik dus zwanger.
    Vandaar dat ik niets durfde te posten, weet hoe vervelend ik het vond.
    Ik moest wachten op antwoord van het AMC was daar naartoe doorverwezen en in de tussen tijd dat we aan het wachten waren alles op een laag pitje gezet. En dat mocht dus baten.

Succes lieve meiden blijf hier ook duimen voor jullie allemaal en ga ook steeds stiekem mee lezen.

:)

17. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Wat jammer bolleke, maar heel logisch dat je er ook geen vertrouwen meer in hebt. Hoeveel pogingen gaan jullie doen?
    Wij zouden er 4 krijgen en evt een 5e en 6e omdat de kansen na de 4e al flink afnamen. Gelukkig heeft het bij ons niet zover hoeven te komen. Ik was zo ontzettend onzeker en had weinig vertrouwen elke keer. Ik zat in mijn hoofd ook al in het IVF traject. Ik zie het nog steeds als een groot wonder (wat het sowieso al is, maar door zo'n traject voelt het extra bijzonder)
    Ik weet zeker dat je het IVF traject met goede moed in gaat en je het kan!!! En de kansen zijn ook weer hoger zo meteen. Gelukkig is er verder niks bijzonders uitgekomen uit de onderzoeken dus ik heb hele goede hoop voor je. Houdt vol meid!
    En voor vandaag..... dit jaar afsluiten met lekker eten en lekkere wijntjes en het verdriet van 2016 achter je laten en proosten op een heel nieuw jaar waarin er heel vele nieuwe kansen aankomen voor je! Dikke knuffel!

En Rietje, wat spannend zeg!! En wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie momenteel zo genieten van elkaar. Heel veel waard. Mooi dat je er blind in kunt gaan nu, gelukkig ben je baas over je eigen lijf en is jouw grens dé grens. En wie weet wat 2017 ook voor jou gaat brengen! Toch een zwangerschap via het medisch traject, of spontaan? Ook jij heel veel succes in het nieuwe jaar!

Met mij gaat het behalve vele fysieke klachten heel goed. Ga nu 4u werken en 4u vervangende werkzaamheden doen. Mijn werk is lichamelijk heel zwaar dus met mijn bekken/rug en bandenklachten niet meer te doen. Ik ben klein en slank en draag mijn buik ver naar voren dus het is best zwaar....Had dit bij mijn zoon ook, maar toen wat later id zwangerschap.
    Ook thuis al flink beperkt.
    Gelukkig een ontzettende lieve man die heel veel taken van mij overneemt zonder te mopperen en een lieve zoon die mama ook veel helpt!!
    Verder natuurlijk heel gelukkig en heel bewust van de zwangerschap. We kijken zo uit naar ons kleintje. Ik geniet van de bewegingen en het feit dat het nu écht zo is.
    We weten niet of we een jongetje of meisje krijgen, willen dit ook nu niet weten. Het zag er gelukkig gezond uit en dat was alles wat we wilden weten ;) totaal geen drang om te willen weten wat het wordt. We zijn natuurlijk wel heel nieuwsgierig, maar kunnen prima wachten tot april.
    We zijn nu 25 weken.

Wij gaan een verdrietig en heel blij jaar afsluiten en kunnen uitkijken naar de komst van ons zo gewenste kindje en broertje/zusje. Ik hoop ook echt nogmaals dat dit voor jullie ook weggelegd is!! Veel liefs.

18. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Petitcherry jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Lieve meiden.

Ik wil jullie het komende jaar heel veel succes en sterkte wensen.
    Hoop van harte dat het mag gaan lukken en dat het voir jullie allemaal gegund is om zwanger te raken / blijven en dat er een gezond kindje gebiren mag worden.

Op de achtergrond blijf ik meelezen, omdat ik gewoon heel erg benieuwd ben hoe het jullie vergaat.
    Veel plezier vanavond, een hele fijne jaarwisseling en voor diegene die lekker aan de wijn / champagne gaan geniet er van (kan niet wachten tot ik ook weer een glas kan nemen ;)).

20. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Iedereen een goed fantastisch 2017 en dat we dit jaar onze wens vervuld kunnen krijgen met een gezond kindje!

peticherry wow meid wat leuk, gefeliciteerd en geniet ervan!

anoniem dank voor je lieve woorden, jammer voor je dat je zo last hebt van fysieke klachten, maar fijn dat het zo opgelost kan worden en dat je man en zoon zo goed helpen! Oh spannend hoor om het geslacht niet te willen weten, ik vond dat ook zo leuk om het niet te weten!

hummeltje jij ook alle goeds gewenst.

Hier helaas vanmorgen weer op rood :( Maar goed even treuren en weer doorgaan. Alleen zo'n pijn in mijn buik, dus nu even lekker met een kruik en paracetamol op de bank.
    Morgen helaas weer aan het werk na 1,5 week vrij dus dat zal wel even tegenvallen. Heb er eigenlijk ook niet zo veel zin in.

Deel Deze Pagina