Hallo allemaal, Aquavis wat een lastige keuze, maar moedig om 6 weken te wachten.. t liefst wil je gewoon alle kansen benutten, maar soms weet je verstand dat het even moet winnen van je gevoel. Bolleke fijn meid dat je weer opgeknapt bent en jullie de vruchtbare dagen goed hebben kunnen benutten! Clarajilla wat spannend van je temp.. ik hoop op dat het een positief teken is! Duim voor je.. Ik zeg altijd dat ik niet test voor NOD.. maar vind dat stiekem toch best lastig. Meestal lukt het me, maar er zijn rondes dat ik me niet kan inhouden vanaf 11 dpo (bij mijn mk testte ik ook op 11 dpo positief). Ik heb sinds gister wat buikpijn, moe en koud en warm. Zit vandaag op 6-7 dpo gok ik, uitgaande vh feit dat mijn ei dus op cd 9 of 10 is geweest. Vanmiddag nog 1 ovulatietest gedaan voor de zekerheid, maar 2e streepje is niet zichtbaar. Nog 9 dagen tot NOD.. De 2e week is het lastigst.. maar volgende week gaan we naar 6 huizen kijken, dus dan heb ik iig lekker afleiding!
Ja ik heb normaal op 3 en 4 dpo een dipje in mijn temperatuur, maar deze maand juist niet! Nu stijgt hij. Het zegt nog helemaal niks zo vroeg maar het valt mij zo op ineens! Ik temp vanaf juli en heb dit nog nooit gehad! Heb iedere x hetzelfde patroon ( ongeveer dan). Ik test laatste tijd ook niet meer voor nod. Of soms gewoon helemaal niet en wacht ik gewoon dat ik ongesteld word! Alleen vorige maand 1 dag voor nod getest. Ik denk alleen dat het deze maand wel moeilijk word om niet voor nod te testen
Spannend Anneke en Clarajilla! Zeker als dingen anders lijken dan anders, dan denk je alleen maar "zou het zou het zou het?" Ik duim voor jullie allebei! Wat leuk Anneke huizen kijken! En dan meteen zes, wat enthousiast! Wat zoeken jullie ongeveer?
Ja idd spannend.. we wachten ((on)geduldig af! Wat wij zoeken. Liefst 2 onder 1 kap of hoekwoning, grote tuin. Minimaal 4 slaapkamers, een ligbad of de mogelijkheid die te creëeren. En niet teveel verbouwen. En dan tussen Nieuwegein en Veenendaal. Onze dochter net wakker. Zit nu bij ons in bed tv te kijken..zo maar eens ontbijten. Hoe laat zijn jullie kindjes wakker?
Goede middag meiden Ik heb even mijn foto en banner verandert dus niet dat jullie denken wie is dat??? . Vond het wel leuk om weer eens wat anders te doen. Mijn zoon was vanmorgen rond 7 uur wakker. Meestal tussen half 7 en 7 wordt hij wakker. Op donderdag zwemmen wij altijd, dat is een half uur peuter zwemmen, ter voorbereiding op het diploma. Ik ben begonnen toen hij 4 maanden was en dit duurt tot zijn vierde verjaardag. Hij was er zo moe van dat hij vanmiddag bij ons op bed in slaap gevallen is . Normaal slaapt hij smiddags niet meer, maar dit was toch wel weer erg lekker hahahahah. Vanmiddag weer een ovulatie test gedaan, maar je zag er nagenoeg niks op. Hoop toch wel dat hij de aankomende dagen gaat oplopen aangezien ik nu op c.d. 11 zit. Ik ga er nog steeds vanuit dat mijn ei rond dag 14 er moet zijn. Nou ja we wachten maar even af de komende dagen. Moet wel zeggen dat ik het eigenlijk wel weer fijn vindt om met de ovulatietesten aan de gang te zijn. Hoe staan de dagen er bij jullie voor?? Hebben we al bijna nod'ers??
k ben vandaag 6dpo en mijn temperatuur doet toch raar! Heel anders dan normaal. Verder heb ik eigenlijk nog geen symptomen behalve dat ik best nat ben ( sorry) en veel lucht in me darmen heb. Vanmorgen kwam 1 van de 3 katten bij mij. Deze kat komt eigenlijk altijd bij mijn vriend en ligt vaak naast je en soms bovenop mijn vriend. Maar nu kwam ze boven op mij liggen en kreeg ze een knuffel aanval. Dan kom ik niet meer van der af. Toen kwam ze bij mij onder het dekbed en ging ze met der poten drukken met een wel voorzichtig der nagels erbij, op mijn onder buik. Op de rand van me onderbroek! Dit heeft ze nog nooit gedaan! Zelfs niet toen ze klein was ( ze is nu 1,5)
Clarajilla dat kan een goed teken zijn. Ik duim voor een mooie test over een week. Hummeltje LH piek kan in twee dagen er zijn dus kan nog makkelijk over 3 dagen een knaller zijn toch? Mijn NOD begint te naderen, nog een kleine week, maar ik denk dat ik wel ga wachten met testen. Heb sinds 2 dagen gevoelige tepels en af en toe steken in mijn borsten. Ook steekjes in de buik op rechts... Maar goed alles kan aan de hormonen liggen. Het enige dat raar is, is dat de gevoelige tepels een week na eisprong komen terwijl ik dat voorheen zonder hormonen altijd rondom de eisprong had. Heb ook een aantal dagen kort hoofdpijn gehad. Afijn ik let op alles haha. Adem in adem uit!
Aaah Eiram,clarajilla.. we lopen ongeveer gelijk met ze 3tjes. Lastig hè al die symptomen die dan toch weer net anders zijn. Je wilt er niet teveel op letten, maar toch doe je het en geeft het hopp. Heb hier paar dagen zeurende buikpijn gehad en sinds gister wat gevoelige borsten..vandaag ook beetje misselijk, maar dat heb ik wel vaker tussen eisprong en nod. Ik heb mijn nod over een week. Wil op zijn vroegst donderdag gaan testen, hoop dat ik t volhoudt! Hummeltje hoe was je ovulatietest vandaag. Hij kan soms ook uit t niets ineens knallen!
@ eiram en Anneke, ja we lopen ongeveer gelijk! Je zou denken dat Ja na zo'n lange tijd al wel alle symptomen hebt gehad en dan toch blijkt dat je weer andere symptomen kan hebben haha. Ik wil pas 1 dag voor nod of op nod testen dus ik ga volgende week vrijdag of zaterdag testen. Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in handen!
Mag ik ook mee komen praten? Hier bijna twee jaar bezig om zwanger te raken. In mei zal het dan twee jaar zijn. Vorig jaar juni een miskraam gehad na 9 weken. Sindsdien is mijn cyclus helemaal in de war en ben ik steeds rond de 6 a 7 weken ongesteld. Wij hebben al twee kinderen een zoon van 8 en een dochter van 6. Ik probeer het nu meer los te laten en dat het komt zoals het komen mag hoe moeilijk het ook is. Ben sinds de miskraam te obsessief mee bezig geweest.
@ Traum Hoi Traum. Jeetje ook al een behoorlijke lange tijd bezig zeg . Ben je al langs de huisarts geweest i.v.m. die verstoorde cyclus? 7 weken ongesteld is wel erg lang. @ Clara, Eiram en Anneke. Is ook zo, die knaller kan uit het niets komen. Vanavond om 17:25 weer een test gedaan, en die zie je bijna echt niet. Het is erom dat ik weet waar ik moet kijken anders zou je het niet eens zien denk ik. Vandaag cd 12 en hoopte toch wel een beetje wat te zien. Hopelijk komt er morgen ineens een streepje tevoorschijn maar voor nu denk ik dat mijn cyclus iets langer gaat duren. Hij schommelt tussen de 28 en 31 dagen. Toevallig afgelopen maand 1 van 27 dagen gehad, dus we zullen zien wat er gebeurt de komende dagen. Oh oh oh die sympthomen, ik denk dat we er allemaal over mee kunnen praten en iedere maand denk je weer iets anders te voelen. Vooral 1 week voor nod . Ohhhhh hoop zo dat er volgende week mooie berichten komen te staan van jullie.
@traum, welkom @hummeltje, ik heb ook een gemiddelde cyclus van 28/29 dagen en heb vaak pas een positieve test op cd 14/15 dus kan zijn dat het nog even duurt! Mijn lf is altijd 13 dagen. Ik zou nog even door testen! Ik ben vandaag zo moe! Werd pas rond half 11 wakker, toen nog even tot half 12 in bed gelegen TV gekeken. Toen er maar uit. En vanmiddag rond 5 uur op de bank ik slaap gevallen!
Welkom traum..jeetje meid wij zijn even lang bezig, zo frustrerend.. bijna 2 jaar. Heb je al onderzoeken gehad of hulp gezocht ivm de hele lange cyclussen?! En duurde t bij je andere kindjes ook zo lang. We kletsen ons hier er wel doorheen de laatste wachtweek. Ik heb sinds vandaag zere borsten. Hummeltje laat die knaller maar gauw komen zou ik zeggen! Clarajilla.. zo dan heb jij lekker veel geslapen vandaag. Ik net thuis vh werk en ben echt moe. Vanavond op de bank tv kijken!!
Ja door testen doe ik sowieso, die knaller moet ik vastleggen alleen is de vraag even wanneer . Ohhh jee moe moe moe , hopelijk betekent het iets
Tuurlijk kletsen we elkaar er doorheen al duurt het voor mij nog even . Hopelijk praten jullie mij er over een week of twee ook doorheen . Mmmmm zere borsten. Niet te veel duwen hoor anders doen ze straks daarvan zeer . Jaaaa laar die knaller indd maar komen
Ja ik heb zeker veel geslapen, en ben nu alweer moe. Ik ben ook wel chronisch ziek, waardoor ik vaak ook moe ben. Maar zo erg als vandaag niet eerder gehad. Hopelijk betekend het iets, maar daar komen we over een week wel achter Ik hoop dat je je piek snel vind, wanneer heb je normaal je piek gevonden, of was dit eerste x met ovulatietesten?
Zo daar ben ik ook weer eens om mee te kletsen. Wat een week op het werk zeg, pff niet normaal meer. Het is de laatste tijd al druk bij ons, maar nu is het echt niet leuk meer. Maar goed, we hebben bijna geen keus dus gaan we maar door. Hier ook nog een week voor nod (dus nu met z'n viertjes?) en ik vind het dit keer spannender dan anders. Gisteren voelde ik me misselijk en had ik een raar opgeblazen gevoel en ik ben al dagen ontzettend moe, maar ja is de moeheid door de drukte van het werk en thuis of toch anders... We gaan maar weer gewoon wachten.
Dit is wel weer de eerste keer sinds een maand of 6 denk ik dat we weer ovulatietesten gebruiken. We hebben ze een aantal maanden gebruikt en zijn toen gestopt, maar nu had ik zo iets cyste weg een nieuw jaar dus we gaan ze weer eens gebruiken. Weet eigenlijk ook niet goed meer wanneer ik hem de vorige keren had. Weet wel dat ik hem 1 keer pas had rond dag 19 maar toen duurde mijn cyclus ook een stuk langer. Ik blijf nu gewoon door testen en afwachten maar. Wat is je chronische ziekte als ik vragen mag?
Balen dat het zo druk is . Nu lekker en relaxen en genieten van het weekend. Ook nog een weekje , spannend zeg. Ik hou jullie in de gaten
Jee Clarajilla, Anneke, Eiram en rietje allemaal tegelijk NOD ongeveer... Dat wordt spannend komende week... Klinkt veelbelovend al die symptomen, moe en zere borsten en gek gevoel in de buik... Hoop dat er een paar mooie positieve testen aankomen! Hummeltje hopelijk spot je je ei snel. De piek kan heel snel komen hoor. Ik ging als de tweede streep wat donkerder werd altijd twee keer per dag testen want ik heb mijn piek wel eens gemist... Welkom traum! Jeetje jullie zijn ook al lang bezig... En wat heftig van je miskraam. Hoop dat het snel gaat lukken... Ik zou denk ik wel wat testen laten doen als je steeds zo'n lange cyclus hebt. Anneke ons zoontje kan af en toe heerlijk uitslapen! In het weekend kan het wel eens 8.30-9.00 uur zijn. Super! Soms is ie dan wel rond 6-7 uur wakker maar valt ie daarna weer in slaap. Heel luxe! Hij is met 2 maanden gaan doorslapen en hij slaat eigenlijk geen nacht over, haha. Dus op dat gebied echt niks te klagen hier! Verder heb ik vandaag duidelijk eipijn gehad dus we hebben het nog heerlijk gezellig gemaakt . Misschien zondag nog een keer om het af te leren en dan gaan we weer het wachtbankje op...