koortslip vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door music4life, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

mijn moeder heeft weer een koortslip..ik ben als de dood dat mn kleine er ziek van word.. ho groot is die kans? mag ze haar knuffelen?

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tot 6 weken moet je extra oppassen daarna uiteraard ook, dus niet laten knuffelen(gezicht) en even vragen of ze haar handjes wil wassen als ze de kleine op schoot wil.

eenmaal herpes altijd herpes helaas

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou de kleine niet bij je moeder laten tot dat de koortsblaar is ingedroogt en dan nog .. Handen wassen met desinfecterende zeep en niet kussen.. ;)

4. music4life

maar de koortslip is al bijna weg

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    toch voorzichtig blijven, beter voorkomen want herpes is niet te genezen blijft altijd aanwezig in je lichaam

6. music4life

ja ik zoen mijn moeder nu zoieso niet,,,maar het gaat om de baby mag zij haar knuffelen? zoenen doet ze zoieso niet

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik heb het ook over je kindje. gewoon even vermijden is toch geen probleem. je moeder begrijpt dat echt wel.

8. BoBam

BoBam Niet meer actief

mijn moeder heeft ook een koortslip, maar ze past wel gewoon op mijn kleine, ze geeft hem geen kusjes en ze mag niet aan haar mond zitten.

9. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    flesje desinfecterende zeep op tafel zetten zodat iedereen eerst zijn handen kan desinfecteren voor ze de kleine pakken en je moeder mag de kleine zolang zij die koortslip heeft knuffelen,kussen etc. het blijft gewoon gevaarlijk zeker bij die hele kleintjes.

10. music4life

dus gewoon de baby vasthouden,met eerst handen wassen mag/kan wel? de koortlip is al droog en behandeld!

Deel Deze Pagina