Wauwwww lin gefeliciteerd!!! De eerste in ons nieuwe clubje! Marijke lekker die afleiding he! Heerrrlijk even niet dat opzoeken enz. Jootje wat goed van jou! Zou ik zoooo niet kunnen! Ik gooi er morgenmiddag een testje achteraan en dan ben ik natuurlijk wel weer teleurgesteld maar dan kan ik daarna gewoon zonder enige hoop ongie afwachten.
WAUW!! Gefeliciteerd! Super gaaf lin! Ik denk dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden, op de 1 of andere manier zakt mijn baarmoedermond altijd de dag voordat ok ongesteld ga worden en dat is vandaag het geval. Dat van het testen is gewoon zelf bescherming, zo vaak tuurstreepjes gehad op nod. Fijne dag allemaal
Bah balen is dat Wens! Hier nog niks geen ongi gespot terwijl ik normaal gesproken op het einde van dag 26 al roze afscheiding heb...en nu dus een sprankje hoop. En ik moet vanmiddag even langs de etos voor nieuwe deo, misschien dan toch maar een testje halen.
Toch een testje gedaan, maar hartstikke wit natuurlijk. Wat had ik dan gedacht, dus kom maar door met die ongi ik ben er weer klaar mee deze ronde.
Ik zat trouwens te denken, misschien is het leuk om jezelf even wat uitgebreider voor te stellen. Ik weet dat ik het wel fijn vind als ik mensen net wat beter ken dan alleen de cyclus, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Misschien zitten jullie daar helemaal niet op te wachten, is ook prima. Oh en misschien hebben jullie dat helemaal aan het begin van dit onderwerp allang gedaan...
Balen jootje. Irritant gevoel! Ik zit er momenteel ook echt door heen. Heb het er zelfs met mijn ventje over gehad om een half jaar pauze in te lassen tot de iui. Ik heb er echt geen zin in. We zijn uiteten maar voel me belabberd. Enorme onderrug pijn, hoofdpijn, pijn aan mijn borsten. Alsof ik ieder moment ongesteld moet worden. Ja mij ei was ook wat later dus nod is wat opgeschoven van vrijdag naar maandag denk ik zo. Maar dit was een vroege test. Ging net plassen en kwam er veel afscheiding vrij. Gek hoor.
Balen van die witte test!! Grrrr maar afwachten.. Ja we hadden ons idd al eens voorgesteld maar ff kopiĆ«ren plakken is t zo weer klaar ☺️ Mijn naam is dus Marijke , 37 jaar getrouwd en hebben samen een dochter gekregen juni 2012. Sinds januari 2013 zijn wij rustig begonnen met het proberen zwanger te raken van een tweede wondertje. zijn nu heel wat rondes verder maar het heeft nog niet zo mogen zijn. Vruchtbaarheidsprobleem is wat onverklaarbaar, door diverse onderzoeken, baarmoederfoto, kijkoperatie en MRI-scan hebben ze wel vastgesteld dat ik een halve baarmoeder heb (uterus unicornis ) en maar 1 eileider, maar kan volgens artsen niet het probleem zijn want ik was snel zwanger van onze dochter. Daarom heeft het bij ons ook even geduurd voor we echt de MMM in gingen. Op dit moment proberen wij dus IUI met lichte stimulering (gonal F) (mag niet meer dan 1 ei per keer ivm halve baarmoeder) De eerste 5 pogingen zijn helaas mislukt en 2 x niet doorgegaan.. Nu dus aanbeland bij poging 6
He meid, niks aan dat je er wat doorheen zit :,-( dikke digitale knuffel meis!! Toch zijn je symptomen veelbelovend maar kun je soms ook niet op je lichaam vertrouwen zoals we al eerder besproken. Zou je dat kunnen een half jaar pauze? Ik bedoel zou dat lukken om er dan niet bezig mee te zijn?
Hihi dat dacht ik al marijke, tnx voor het plakken. Hier nog steeds geen ongi inmiddels dag 29. Snap er niet heel veel van, nog een test er tegenaan gegooid vanmorgen maar geen streep te bekennen. Misschien na een paar keer korte cycli nu een lange...
Dat is best een schattige naam (unicorrrrnnnns!) voor iets vervelends! (sorry) Ik ben even weg geweest. Trok het allemaal even niet meer en heb het even heel zwaar gehad met bijwerkingen van clomid. Heb dus een nieuwe ronde mogen doen. Al die rare sprongen van mn ei zijn toch uiteindelijk nergens goed voor geweest. Maar vandaag hebben we de 2e iui gehad. Met 6 miljoen zaadjes en 2 eitjes die (nog steeds) niet gesprongen zijn. Niet heel hoopvol dit keer. Ik las net dat iemand een stuk terug scheef over je zo pessimistisch voelen, dat je denkt van 'zal toch wel weer niet'. Ik herken dat wel. Het is zelfs zo ver dat ik mezelf een soort van haat gevoel tegen kinderen heb aangepraat ofzo. Als ik kinderen zie denk ik niet meer van aaahhhh schattig, maar denk ik van gatver daar heb je weer zo'n monster!
Haha idd schattig! Doet aan een schattig eenhoorn denken. Snap je pessimistische gevoel "zal wel weer niet" heel goed. Had t vanochtend. Gister en eergisteren had ik op mijn manier weer symptomen maar vanochtend licht krampen dacht al, "zal wel weer niet" en idd zonet bruinverlies en wat rozeverlies.. Weer begin vh einde ben ik bang, we zien morgen wel hoe t met de tampon lijkt pffff Dat hekel aan kinderen komt miss ook wel wat uit zelfbescherming en die rothormonen ik heb dat gevoel niet, maar wel gevoel van jaloezie dat ik denk van waarom lukt t hun wel om n hele schare kids te fabriceren en moeten wij er voor de 2e nu al 3,5 jaar op wachten?
Lieve Dames, Definitief einde oefening hier.. weer ongesteld Echt zwaar klote! Was onze laatste IUI poging... ben echt super verdrietig.. Had die hele IVF liever overgeslagen, maar is niet anders.
Hallo dames, Ik ben een tijdje niet wezen kijken hier. Zat er ff doorheen na een cyclus van 35 dagen was ik toch ongesteld geworden. Vol goede moed weer doorgegaan met iui 2. Vandaag de inseminatie gehad en weer twee weken wachten. Ik ben benieuwd. Twink en wenn ik snap jullie gevoel elemaal. Het is echt heel moeilijk om positief te blijven. Vooral als je ziet dat iedereen om Je heen zo makkelijk kinderen krijgt. Wij zijn nu 3,5 jaar bezig. Het duurt gewoon zo lang allemaal. Mismarijke wat ontZettend vervelend!!!! Ik hoop dat je Na ivf 1 zwanger bent.
Trouwens. Iui 1 had ik de eendenbek vrijwel niet gevoeld daarbinnen. Maar vandaag deed het wel pijn. Een veegje bloed gehad. Gelukkig snel voorbij.
Ontzettend stom Marijke, i feel you! Hier ook weer ongesteld...bah Het lijkt me ontzettend naar na 6x iui geen resultaat en dan ivf, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.