Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Wenssinds2013, Feb 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Ben net op 9 dpo ongesteld geworden. Snap er niet heel veel meer van...

Ik duim dat het met jullie beter gaat deze ronde!

2. Wenssinds2013

Ook zo genoten van het weer meiden? Wat hebben jullie gedaan?

3. Loenie

Loenie Actief lid

Oct 27, 2014
    479
    0
    16
    Hoi meiden, mag ik hier meeschrijven? Ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm:( Dit is de maand waarin we 2 jaar geleden serieus gestart zijn met onze kinderwens, maar helaas nog steeds zonder resultaat.
    Ik ben toen we begonnen snel zwanger geraakt, helaas was dit een bbz, in september 2014 ben ik geopereerd en is er een eileider verwijderd. Daarna is er geen zwangerschap meer geweest en ik voel me zo mislukt...
    We hebben wat onderzoeken gehad, mijn vriend een semenonderzoek en ik een HSG en alles is in orde. In juli mag ik weer bellen als het nog niet gelukt is en waarschijnlijk gaan we dan door voor IUI ofzo.
    Ondertussen heb ik weinig hoop meer dat het ooit nog gaat lukken (of ik durf niet te hopen) en ik probeer er niet teveel aan te denken, maar soms grijpt me me echt naar de keel. Vandaag is zo'n dag:( Ik moet ongesteld worden (en dat word ik zeker) en ik ben het spuugzat. Wéér een ronde mislukt, ik ben inmiddels de tel kwijt. Ik mijn omgeving lijken mensen zwanger te worden van lucht en het voelt soms zo oneerlijk.

4. Wenssinds2013

Hai Loenie,

Wat heftig meis. Het is pittig allemaal he. Je bent niet de enige die zich zo voelt hoor. Welkom en ik hoop dat je hier je hart zo nu en dan kunt luchten.

Vandaag dan echt echt ongesteld geworden. Het was laatst niet echt doorgebroken wat ik wel dag, want de dagen erna was alles weer weg.

Ik had nog wel een testje gedaan vanochtend. En ik kan deze testen niet meer gebruiken zo lang ik nog ovitrelle moet spuiten. Had weer een tweede streepje. In het echt is de test duidelijker en echt roze, dus volgende rondes maar geen gevoelige testen meer gebruiken en pas testen na NOD.

Morgen naar het ziekenhuis. Ik had gebeld naar het ziekenhuis al helemaal in tranen. Ik ga aangeven dat we het samen niet meer trekken en ik met IUI wil starten, of dat ik pauze neem zo lang ik van hun nog niet mag starten. Ik vind het zo stom dat ik nog een halfjaar/driekwart jaar zelf moet aanrommelen.

Nu zei ze aan de telefoon dat ik het wel kan aangeven morgen maar dat dit een kleine controle afspraak is dus dat ik waarschijnlijk dan toch nog een afspraak moet inplannen. Waarschijnlijk morgen dus nog geen antwoord.

Ik ga ook even vertellen dat ik vanaf 5 dpo al bruinverlies had en later ook bloedverlies erbij. Dat maakt dan dat je bijna 2 weken je ongesteld voelt, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Heb ik tijdens het proberen vaker gehad. Dan voelt het net alsof je ei geen echte kans krijgt iedere keer.

Hoe is het met jullie?

Attached Files:

5. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Wens2013 jakkes zeg...wat vreemd allemaal...9 dpo al bloedverlies...
    daarna weer weg... (kon een goed teken zijn) en nu dus toch ongesteld.. aarrchchh. En dan ook nog die roze streep... zie m toch echt wel...
    Goed van je dat je toch het ziekenhuis hebt gebeld om een even te horen...hopelijk mogen jullie nu toch snel starten.

Welkom Loenie, praat rustig met ons mee, gezellig. snap je frustratie maar al te goed...zie post 1 a 2 pagina hiervoor...

Ikzelf ben vrijdag weer ongesteld geworden..baalde flink had op mijn manier weer toch weer symptomen van zwangerschap..nog test gedaan maar niks... had ook niet de illusie dat het nu net de maand voor de start van de IFV nog es ging worden...heb er dan dit keer ook geen traan om gelaten. Ben nu helemaal gefocused op de IVF en de aanloop hier naar toen. Zullen zien wat deze 2 maanden ons brengt.

Twink..hoe lijkt het me je eisprong..heb je m uiteindelijk nog gevoeld of gespot?

6. Loenie

Loenie Actief lid

Oct 27, 2014
    479
    0
    16
    Wens, wat balen meid. Ik zie het streepje ook, heel frustrerend lijkt me dat. Ik heb al maanden niet meer getest nadat ik een keer een megatuurstreep had en gewoon ongesteld werd daarna.
    Het is zo zwaar, goed dat je hebt aangegeven dat jullie het niet meer trekken, hopelijk willen ze er wat meer vaart achter zetten.

MissMarijke, balen dat jij ook weer ongesteld bent geworden. Ik had gisteren echt een enorme baaldag, maar vaker verbaasd het me niet eens als ik weer eens ongesteld ben geworden. Symptomen heb ik eigenlijk nooit, dus ik heb meestal toch al geen enkele verwachting.

Hier is de menstruatie ook doorgebroken. Door naar de volgende ronde dan maar weer.

7. Wenssinds2013

Balen Marijke dat je vrijdag weer ongesteld bent geworden.. Ook al wist je het misschien al wel een beetje, je zult vast wel een keer gedacht hebben, "het zal toch wat zijn dat ik nog net even op de valreep voor ik aan IVF moet beginnen zomaar zwanger ben"...dat hopen we toch allemaal! Zou ik tenminste wel gedacht hebben. Dat snap ik meis dat je nu minder verdrietig bent, je kunt weer een soort van actie nemen nu en ergens naar toeleven. Het is toch weer een stap verder in het proces.

Loenie, grrr irri dat ook jij weer ongesteld bent geworden. Ja zulke streepjes zijn niet leuk, maar in dit geval wist ik wel dat het van de ovitrelle kwam. De eerste test wist ik dat niet en dacht ik echt dat ik zwanger was, gelukkig wist ik dat binnen twee uur middels dit forum wel hihi.

Ik heb 27 mei pas een gesprek in het ziekenhuis over hoe nu verder. Ik ben voor nu met de injecties gestopt. Ik wil erop aandringen dat ik een eileider onderzoek krijg (heb ik namelijk nog niet gehad) en ze vertelde bij de controle echo gisteren (checken of ik geen cyste heb door hormoonspuiten) dat er ook iets te doen is aan dat bruin en bloedverlies wat ik vanaf 5 dpo al had. Dat heb ik de afgelopen 3 jaar heel vaak gehad en ook aangegeven in het ziekenhuis. Blijkt gewoon een vaginale pil te zijn die ervoor zorgt dat je baarmoederslijmvlies niet te vroeg wordt afgebroken.

Snappen jullie dat nou? Dat je dat al zo vaak hebt aangegeven en nooit ervan hebt gehoord in het ziekenhuis?

Ik gaf aan in dat gesprek met de fertiliteitsarts (dat is trouwens niet mijn behandelend arts, ik krijg steeds een ander bij echo controles) dat ik nu wilde stoppen tot ik echt IUI kreeg. Ze vroeg, mag ik vragen waarom? Ik zeg ik trek het gewoon niet zelf meer. Het is gewoon op.

En dan geeft ze natuurlijk aan dat het proces nog veel zwaarder wordt, maar wachten en wachten tot er iets gebeurd is ook slopend kan ik je vertellen.

Ik ben het nu zo zat dat ik best een halfjaar pauze zou willen nemen tot dat ik ook werkelijk geholpen word!

8. Zeksem

Zeksem Actief lid

Jan 8, 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Welkom voor de nieuwe meiden. En lees dat het niet zo lekker loopt bij een aantal. Ik ga richting de 4 jaar proberen dus ik weet heel goed hoe jullie je voelen. Houd moed!!! Hopelijk komt er een dag waarop we allemaal een baby in onze armen zullen houden.

Ik heb iui 3 gehad en zit vandaag op dpo 12. Ik heb gister een cleurblue testje gedaan. Stom, veel te vroeg weer. Maar jullie herkennen het vast wel dat niet kunnen wachten. Tot mijn grote verbazing verscheen er een heel licht blauw streepje. Mijn man ziet t ook. Ben alleen bang dat het van de ovitrelle nog is. Het was 13 dagen na ovitrelle. Zou die nog in mijn lichaam kunnen zitten ? Ik heb een foto geupload maar volgens mij slecht beeld en zie je niet veel.

image.jpg

9. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hai Zeksem,

oei wel heel spannend...zie iets heel in de verte... hoop echt heeeel erg voor jullie idd dat het niet de otrivelle is...al had Wenssinds2013 precies het zelfde als jou.. na 14 dagen was het bij haar ook nog de Otrivelle.

Ik duim heel hard!

10. Zeksem

Zeksem Actief lid

Jan 8, 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou net een kruidvat testje gedaan. Spier wit. En eerate bruine spotting waargenomen. Dus io denk einde verhaal weer.

Pffff

11. Zeksem

Zeksem Actief lid

Jan 8, 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel!! Denk indd dat het ovitrelle was gister. Zo balen. Ben er een beetje klaar mee

12. Wenssinds2013

He gadsie vervelend weer zeg! Ik had ook de dag dat ik ongesteld werd nog een streepje van ovitrelle...

Ben mede daarom pauze aan het houden deze ronde...heerlijk!

Hoe is het verder met jullie?

13. Loenie

Loenie Actief lid

Oct 27, 2014
    479
    0
    16
    Balen Zeksem! Jeetje, bijna vier jaar al, meid wat moeilijk. Hopelijk snel een mooi streepje voor jou!

Afgelopen weekend ben ik even los gegaan op slecht eten en drank, oepsie:) Ik had echt even zo'n stik-maar-in-je-kind-momentje.
    Maar goed, ik denk dat ik ook even een maandje pauze inlas. Ik word zo moedeloos van die ongesteldheid iedere keer, even rust is best een goed idee.

14. Zeksem

Zeksem Actief lid

Jan 8, 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja echt balen! Wij ook soort van pauze nu. Na 3 x mislukte iui een gesprek met de gyn. Even kijken wat we nu gaan doen. Ik heb ook steeds het gevoel gehad dT we te laat waren met iui. Weet alleen niet zo goed waarom.

Hier gaat het nu ietsjes beter. Hoe gaat het met jou?

15. Zeksem

Zeksem Actief lid

Jan 8, 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het is soms onwerkelijk dat het alweer 4 jaar geleden is dat we voor wen kindje wilden gaan. En het moeilijkste vind ik dat we tussendoor twee x zwanger zijn geweest tot 14 weken, toen ging het mis. Af en toe denk ik jeetje het zwanger blijven was een issue en nu ook nog eens het zwanger worden.

Ja io snap je helemaal. Soms is een maandje rust fijn, even tot jezelf komen.

16. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Wij mogen deze maand ook niet mee doen ivm een ongelukkig gepland midweekje weg. Balen wel maar ergens ben ik er ook wel helemaal klaar mee. Dan maar geen kinderen als het zo moet.

17. Zeksem

Zeksem Actief lid

Jan 8, 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal!!

18. Wenssinds2013

Hey meiden, sorry dat ik een tijd niets van me heb laten horen, maar het los laten bevalt me deze maand heel erg goed. Aanstaande vrijdag moeten we naar het ziekenhuis om te bespreken hoe nu verder maar daar heb ik eerlijk gezegd helemaal geen zin in.

Het zit ons allemaal niet mee he, volgens mij zitten we allemaal met zo'n bleehhh gevoel over het zwanger worden deze ronde of niet?

Ik voel me een stukken beter zonder al het getest enz. Ik zou deze ronde helemaal niets in de gaten houden. Heb uiteindelijk 1 ovulatietest gedaan omdat ik toch wel wilde weten wanneer ik mijn ongesteldheid kon verwachten. Had er ook maar 1 nodig want knalde er meteen vanaf.

Ik heb het verder niet tegen mijn vriend gezegd omdat ik echt even rust wilde.

19. jootje86

jootje86 Actief lid

Nov 3, 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook weinig later horen, druk met verhuizing en nu met het wennen aan het nieuwe huis. Hier al super vroeg ongesteld cd25 al. Dus nieuwe ronde alweer sinds een paar dagen. Manlief wil nu echt de stap naar het zieken huis gaan maken, ik zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop...

20. Wenssinds2013

Snap ik Jootje, maar je bent al wel lang bezig dus het is misschien wel beter.

Hier een gesprek gehad, volgende ronde weer starten met hormonen en ik krijg vaginale pillen die het bruinverlies moeten tegengaan. Hopelijk nestelt een eventueel vruchtje zich dan beter. IUI komt in mijn geval pas volgend jaar, omdat dat onze laatste stap zal zijn. Wij gaan niet verder dan dat.

Share This Page