Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Wenssinds2013, Feb 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Helaas wel ziek geworden. maar was maar 1 dagje, dus niet zo erg. hopelijk mn vriend niet aangestoken. Ook uit eigen belang nu he, ivm koorts en zaadkwaliteit :p.

Net ongesteld geworden :(. Heb echt enorme pijn ervan! Hebben meer dames ervaring met puregon (of andere hormoon injecties) en dat dan de menstruatie pijnlijker is? Of is mn endometriose terug ?

2. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Nee kan niet zeggen dat ik pijnlijkere ongesteldheid had na gebruik van hormooninjecties. Hoop voor jou dat t niet je endometriose is Twink 😔

3. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik hoop het ook niet :S.
    Dan is het nog erger dan voordat ik aan dit hele traject begon en voor ik de endo-operatie had zelfs!
    Maar denk eigenlijk dat het de hormonen zijn. Want die pijnlijke eisprong was natuurlijk ook niet normaal. Of zouden dat verklevingen in de eileiders zijn misschien. Daar is al naar gekeken maar ja dat is inmiddels ook weer een jaar geleden. Maar kan moeilijk ieder jaar alles na laten kijken steeds.

Maal maal maal..

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

Jul 27, 2012
    1,574
    291
    83
    Female
    Die pijn kan te maken hebben met je bms. Omdat t door hormoon gebruik dikker wordt (voor betere innesteling) maar als je niet zwanger bent moet het er ook allemaal uit. Tenminste zo werd t mij uitgelegd in t zh....

5. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Klinkt heel aannemelijk wat Sophia zegt.

6. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Wat vervelend die pijn meis!! Ik zit hier ook met pijn. Ik moest afgelopen ronde voor het eerst Utragostan gebruiken. Nou laatst waren we in een romantische bui, niet te doen. De boel stond in de fik. En nu moet ik tampons en maandverband gebruiken omdat ik anders door lek, normaal geen last van tampons. Nu zak ik door de grond als ik er 1 uit moet halen.

Woensdag moet ik voor de uitgangsecho, daar zie ik nu al tegenop, de boel voelt heel rauw en pijnlijk aan.

Geen bruinverlies gehad voor ongesteldheid, maar jeetje mina... dit is toch ook geen leven met die pillen. Vind het zwaar pijnlijk.

7. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Dank sophia!
    Heb bij het ziekenhuis wel nagevraagd over de lengte van de cyclus. Dat vonden ze niet heel vreemd. Maar dit dus vergeten. Misschien bij de echo toch nog eens doen.

Wow wens, dat is ook heftig zeg! Niet te doen als het zo pijn doet van binnen! Eng hoor. Ik had maar 'gewoon' van die menstruatiekrampen. Maar dan x10 ofzo.

8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

Jul 27, 2012
    1,574
    291
    83
    Female
    Vandaag fm gehad 2 eitjes 1tje is nu 15 mm. Hopelijk vrijdag 2 mooie eitjes en een goede IUI. Ben er zooooo klaar mee met alle hormonen en de emotionele rollercoaster😬

9. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ai Ai Wens, dat klinkt niet heel prettig... :(

Ben ook nog aan de ustrogestan. Ik ben helaas sinds maandag al aan het bloeden, door de ustrogestan heen, dus ik ben bang dat onze eerste tp mislukt is.. was maandag en dinsdag erg verdrietig..maar het gaat vandaag wel weer wat beter.

Spannend Sophia, mooi dat je 2 eitjes hebt...2x zoveel kans denk ik dan maar :)

10. Wenssinds2013

Wanneer had je mogen testen Marijke? Het kan ook een innestelings bloeding zijn. Maar ik snap dat je schrikt en teleurgesteld bent.

11. Oreo

Oreo Lid

Jun 9, 2015
    53
    0
    0

Klinkt niet zo best waar denken ze dat het door komt ?

12. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ja idd Wens, zei t ziekenhuis ook al. Voor de zekerheid vrijdag getest, helaas negatief, dus maar weer op naar de volgende ronde. Is echt om moedeloos van te worden.

13. jootje86

jootje86 Actief lid

Nov 3, 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Vervelend van die pijn door medicatie meiden! Hopelijk helpen ze wel.
    @Marijke wat naar dat het niet is gelukt...

Hier zit ik op het wachtbankje, heb sinds een paar dagen af en toe een metaalachtige/bloedsmaak in mijn mond. Probeer er maar niks achter te zoeken. Inmiddels wel weer de gebruikelijke onrustige huid die ik altijd heb vlak voor en tijdens het ongesteld zijn.

Wij wonen nu 25 km buiten Utrecht, best leuk maar ver van de bewoonde wereld. Op een afgelegen boerderij. Gelukkig moet ik nog elke week een paar keer naar Utrecht voor mijn werk.

14. Oreo

Oreo Lid

Jun 9, 2015
    53
    0
    0
    Hier goed nieuws
    Vanochtend de punctie gehad voor icsi nr 2
    Zaterdag zagen ze 8 follikkels maar het waren er vanochtend 18 die ze hebben kunnen aanprikken 10 meer dus
    13 eicellen gevonden dus ik ben super happy
    Wel nog een beetje stoned van de oxazepam maar we gaan nu lekker een dutje doen samen want hubby zit in de nacht

15. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,394
    1,173
    113
    Hallo meiden mag ik soms ook een beetje mee kletsen met jullie? Zal me ff kort voorstellen.. in 2013 in ronde 3 zwanger geworden van een prachtig ventje en sinds juli 2014 bezig voor nr 2. Toen in de 4e ronde zwanger maar was een part mola zwangerschap. Sindsdien wil het niet meer lukken. Sinds kort overgestapt naar beter ziekenhuis en 1 sept starten we met het echte werk.

Wat "fijn" dat deze club er is..

16. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Welkom Mutskuh! Natuurlijk mag je meekletsen :).

Oh Oreo, wat fijn dat het goed is gegaan! Heb je veel pijn gehad? Zo'n punctie lijkt me toch zo naar!

Hier weer op cd 10. Waarschijnlijk vrijdag IUI met 2 eitjes.

17. Oreo

Oreo Lid

Jun 9, 2015
    53
    0
    0
    Welkom mutskuh leuk dat je mee komt kletsen
    Met wat voor behandeling gaan jullie starten ??

Twink dit keer viel de punctie reuze mee, de eerste keer heb ik echt wel wat traantjes gelaten dit was echt een piece of cake alleen hele vervelende napijnen
    Maar komt goed

Spannend weer voor jou Twink hopelijk Lucky no5 succes

18. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Dank je, Oreo!

Waar door zou dat kunnen komen dat het nu minder pijnlijk was?
    Hebben ze iets anders gedaan van vorige keer?

19. Oreo

Oreo Lid

Jun 9, 2015
    53
    0
    0
    Nee hoor misschien omdat ik dit keer wist wat ik moest verwachten heb geen idee
    Maar het was echt niet pijnlijk
    Gisteren terugplaatsing gehad jeeeaahhh 🎉
    En nog 6 die hopelijk vandaag in worden gevroren
    Succes vandaag twink

20. Wenssinds2013

Hai hai meiden,

Marijke wat super frustrerend!!! Waarom wil het nou niet nestelen he? Grrrrrrrrr...

Jootje spannend weer! Metaalsmaak klinkt hoopvol!

Oreo klinkt goed zeg! Fijn dat het deze keer minder inspannend was. Kan kloppen dat je je nu beter kon overgeven eraan omdat je wist wat er zou komen...

Welkom mutskuh. Ben ook benieuwd wat je bedoeld met het echte werk? Ik ben ook overgestapt maar ik krijg alleen nog maar hormoonspuiten.

Oei twinkk klinkt goed twee eitjes!! Nog een paar dagen afwachten?

De pijn die ik had kwam echt van de vaginale pillen. Heb nu andere gekregen, maar moet ik wel iedere maand zelf 45 euro aan betalen. Hopelijk geen symptomen nu ermee anders stap ik weer over naar de goedkopere.

Ach ja het helpt, geen bruinverlies paar dagen naar ei, maar ja sperma moet nog steeds eerst t eitje bevruchten. Had er vorige ronde 2 maar nog steeds niks.

Ben nu op vakantie dus rondje niets. Zit erg in dubio op het moment.volgens mijn arts hoef ik geen eileider onderzoek omdat het erg pijnlijk is en ik in het verleden al twee keer zwanger ben geraakt... Maar ik wil het eigenlijk gewoon!

Hebben jullie dat al wel gehad. Ik ben nu al twee jaar na mijn miskraam niet zwanger geraakt en zou graag willen weten of mijn beide eileiders wel goed open zijn.

Zouden jullie onderzoek eisen?

Share This Page