De reden, dat ze denken dat t op deze manier gaat lukken.....pfffff... Heb je mijn prive bericht gelezen?
Hai meiden, Hoe is het met jullie?? Ik hoefde deze ronde gelukkig niet zo vaak naar het ziekenhuis. Ik ging vorige week maandag voor mijn eerste echo en de gyn zei al "wat een dik baarmoederslijmvlies, je zou bijna een grote eicel verwachten". Toen was 'ie dus op dag 13 al 19mm groot terwijl ik meestal pas op dag 17/18 ovitrelle mag zetten. Nu dus afgelopen maandagavond al dus vorige week woensdag mijn eisprong gehad. Ik moet ook drie keer per dag een vaginale pil inbrengen. Ik voel me echt niet lekker. Heb 's avonds vaak een zeurend gevoel in mijn onderrug en onderbuik. En voel me vandaag de hele dag beroerd, alsof ik griep ga krijgen. Toch stom dat ik er toch weer intrap en mijn hoop toch weer aanwezig is. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet! Omdat je na 3,5 jaar wel weet dat de kans er groot is dat het niet lukt. Groter dan dat het wel lukt. Is dat herkenbaar voor jullie? Dat je toch weer gaat hopen terwijl je dat eigenlijk niet wilt?
Hoi hoi Wens, Ja hoor helemaal herkenbaar... eigenlijk ook logisch..je wilt hoop houden... maar uit zelfbescherming wil je dat eigenlijk niet Ik hoop echt voor jou dat dit de juiste symptomen zijn... Duim voor je meid. Hier weer mislukte TP.. dus afgelopen dagen weer gebloed... nu op naar vrijdag..dan heb ik weer een afspraak bij het zhuis.. Dit keer wil ik een TP in de natuurlijk cyclus proberen... ben benieuwd. xxx Marijke
Ow neeeee Marijke wat ontzettend k.. Even dus op een andere manier proberen? Ik lig ziek op bed blehhh
Hey meiden, sorry, ik heb al een tijdje niet geschreven hier... @MissMarijke, wat kl*te dat het weer niet gelukt is @Wens, balen dat je ziek bent! Ik herken het zeker hoor, vorige cyclus had ik ook ineens weer hoop omdat mijn borsten gevoelig waren. En oh, voelde ik daar nou een krampje? Smaakt dit eten nou anders, ruik ik nou echt zo goed? Om gek van te worden, want waarom zou het nu ineens wel lukken? Wanneer is je NOD? Ik ben dus ook nog steeds niet zwanger helaas, maar ik zit nu wel in de eerste ronde IUI. Nog helemaal aan het begin hoor, zit nog niet eens op het wachtbankje, dus heb verder eigenlijk niet zoveel te melden.
Hoi dames, Hoe is het hier. Ik heb al maanden niet meer gereageerd. Ik heb wel een beetje terug gelezen. Ik heb voor de zomer mijn eerste 3 iui"S gehad. Daarna een stop van een aantal maanden wegens een hsg die ik moest doen en de drukte in het ziekenhuis. Hsg was gelukkig goed. Ik ben deze cyclus weer begonnen met spuiten van gonal f en wachtende op iui 4. I baal wel. Bij mijn laatste twee x had ik de iui op dag 14, alleen dit keer willen de folikels niet groeien. Ze blijven steken, het zijn er drie. Ik hoop dat ze alle drie gaan knappen, meer kans
Hey meiden! Wat fijn dar jullie zijn begonnen met Iui. Toch weer een stap!!! Ik ben nu te beroerd om uitgebreid te antwoorden. maar ik hoop op een goede eicel voor jullie! 38.5 temp, spierpijn, diarree... Bleh zit een week na ei. Zal griep invloed hebben op je kans?
Hallo! Ook hier weer eens een melding van mij! Wens wat ontzettend balen dat je ziek bent! Het heerst ook zo op het moment. Nee dat schijnt geen invloed te hebben, sterker nog je lichaam is dan zo bezig met afweren van de griep, dat je lichaam niet aan afweren van evt bevruchte eicel denkt. In die 2x dat ik zwanger mocht zijn, was ik na ei beide keren doodziek. Toeval? Weet niet maar viel echt op. Dus wie weet beterschap! Balen miss marijke! Weet je inmiddels al meer na je gesprek? Heb je nog cryo''s over? Hier zaterdag beginnen met gonal-f. Eindelijk hulp!
Fijn eindelijk hulp! Hier gaat vanavond ook weer de spuit erin. Ben gewoon ongesteld geworden. Voel me nog steeds niet fit. Heb er echt echt de balen van, wil iui!!!! Succes daar!!!!
Hoe voel je je nu wens? Al wat opgeknapt? Balen dat je ongi geworden ben nooit leuk! Hier vandaag date gehad met lotgenootje die ik hier via zp bijna 2 jaar geleden leerde kennen. Erg fijn om elkaar te zien en te praten, iemand die je begrijpt en weet hoe je je voelt. Vrijdag de 1e fm. Ben benieuwd of de hormonen al wat doen
Hoi meiden, hoe is de stand van zaken. Vervelend Wens, dat je nog steeds wat kwakkelt met je gezondheid..en ook nog ongi geworden.. pfff. dus nu weer aan het spuiten...alleen hormonen toch? Geen IUI nog toch? Mutsku, voor jou dus morgen spannend...laat je weten hoe het s gegaan. Zeksum, hoe is het met jou 4e IUI afgelopen? toch nog gelukt? Loenie...jij al uitslag? ondertussen wachtweken wel geweest. Ik vandaag terugplaatsing van ons allerlaatste embryo. 9 cellig...het duimendraaien is weer begonnen...
Hoi missmarijke Spannende tijden dus weer voor de boeg. Ik duim met je mee. Ik zit op dag 9 na de iui en heb al wat bloed gespot tis best vroeg nog dus ik probeer hoop te houden.
Ooh spannend MissMarijke! Hoe is het gegaan? Viel het mee? Ooh ik hoop zo dat deze tp jullie een mooi wondertje oplevert! Ik duim voor een plakker! Ja loenie hoe is het met jou? Zeksem je houdt het wel spannend zo! Woensdag weet is het van de innesteling? Ook voor jou draaien m'n duimen! Wens hoe voel je je? Hier vandaag de fm gehad op cd 9. Er zaten rechts 2 van 10 en links 1 van 9. Dinsdag terug dus ben benieuwd wat er uiteindelijk doorgroeit. De hormonen slaan iig aan want met de cyclus analyse had ik op dag 9 nog niks.
Wat een spannende tijden meiden. Terugplaatsing en iui. Wauw.. Mijn duimen draaien voor jullie. Zijn jullie hoopvol? Mutskuh hoop dat ze doorgroeien bij je! Ja hier nog gewoon hormonen. In februari pas iui. Maandag weer eerste follikel meting. Ik doe t omdat ik weet dat t moet voor ik iui mag. Maar alles in mij zegt dat t op deze manier niet gaat lukken. Meiden laten jullie weten hoe t verder verloopt bij jullie?
Hoe is het meiden? Mijn ei was groot genoeg dus heb gisteren ovitrellr mogen zetten. Eitje komt altijd van rechts, nu een keer van links. Wie weet brengt het geluk.....
Hallo dames, Bij mij is zaterdag mijn menstruatie begonnen. Op naar iui 5. Wensssinds2013 je spuit dus ook ovitrelle ? Maar geen iui toch? Ik dat jij ook al sinds 2013 een kinderwens hebt. Wij sinds eind 2012. Begin laatste tijd wel onzekerder te worden. Ik was 26 toen k mijn eerste misraam kreeg. En nu ben ik alweer 30.
Hey meiden, hier ook nog weinig nieuws. Mijn follikels willen niet echt groeien, dus ik ben nog steeds aan het spuiten. Morgen weer een meting, ben benieuwd!
heej meiden wat een getob nog bij jullie! ik lees nog bij jullie mee.. maar reageer eigenlijk niet meer.. gewoon omdat ik jullie niet in de weg wil zitten met mijn bolle buik! maar ook omdat ik echt geen kaas heb gegeten van al die mmm termen! toch doet het getob van jullie mij wel veel! wens: kan me heel goed indenken dat het niet als een slagend doel lijkt die metingen. en dat hierdoor de bezoekjes aan het zh nog meer energie kosten dan ze al deden! over een paar maandjes is het februari.. Ik ga heel hard duimen dat iui het wel voor jullie zal zijn! zeksem: wat een tijd 4 jaar bezig met je kinderwens! en wat je zegt je had het zo anders in gedachte.. je had op je 26ste al moeder kunnen zijn! heeft jou menstruatie doorgezet? leonie: jou had ik vanmiddag op de app al gesproken via een ander topic! een knuffel voor jullie meiden!!