Oooh frustrerend Leonie, wat kruipt de tijd voorbij dan hè Als je toch iets kon doen om die tijd vooruit te spoelen...
Nou op mijn verzoek hebben we bijna drie maanden geleden een gesprek gehad. Dat ik het na zo'n lange tijd niet meer trok en dat ik met IUI wilde starten en dat ik graag een HSG onderzoek wilde. Dat was volgens hem niet nodig maar zijn woorden waren letterlijk over beiden: "dan gaan we dat doen". Dan zou ik als we de uitslag van het onderzoek alle details van de IUI krijgen. Kreeg het foldertje mee alvast dus had me al ingelezen. Wij daar samen naar toe. Toen was het verhaal IUI mocht niet, moeilijk moeilijk. Team was het er niet mee eens, verzekering doet moeilijk. Dus ik moest een half jaar met hormonen volmaken. Ik mag nu in februari pas en zoals je hieruit kan op maken, wij mogen dus zelf echt niet kiezen helaas . Wat een geluk dat ze bij jou anders zijn. Waar loop jij?
Jeetje. Vind t zo jammer dat sommige gynaecologen zo moeilijk doen om iui etc. Nog even volhouden wenn Ik heb vandaag mijn inseminatie gehad. Goed gegaan en ni twee weken weer op het wachtbankje
Echt zo stom hoe dat bij jou is gegaan Wens... IUI is maar 2 stappen meer, opwerken zaad en 3 seconden werk om te insemineren. Heb je een klacht ingediend/je ongenoegen kenbaar gemaakt? Het is toch absurd om eerst toe te zeggen en het dan weer terug te draaien? Ik vrees dat je er niets aan hebt om een klacht in te dienen, maar ik vind het op z'n zachtst gezegd niet netjes om zo te 'spelen' met z'n emotioneel zwaar traject, dat mag je ze best vertellen. @Zeksem, welkom op het wachtbankje. Dit is jouw 5e IUI toch? Zijn de wachtweken nog steeds zo ruk?
Ja zeksem!!! Zo herkenbaar! Vind de tweede week ook altijd het rotst! Ik voel mijn ongesteldheid nu al aankomen en moet t officieel woensdag pas worden. Zo voelt het ook echt Loenie! Voelde me grof gezegd genaaid! Maar ik hoef nu nog maar twee maandjes en wilde mijn energie niet nog meer verspillen aan ze door een klacht in te dienen. Maar ik heb er zeker wel over nagedacht
Succes Leonie en Zeksem! Sterkte met wachten. Wens; ik loop in ziekenhuis Arnhem. Als je toch moet wachten mss n idee om over te stappen? Dit lijkt me niet fijn voelen..
Nee is ook niet zo. Ik heb bruinverlies door de vaginale pillen heen voor t eerst is dat. Loopt niet helemaal lekker hier. Hoe is het met jullie?
He vervelend Wens. Je gebruikt utro? Hoeveel dpo ben je nu? Hier weinig nieuws, stuiter wel nog steeds alle kanten op. Best een mindf*ck vind ik..
Ik heb best wel last van die zooi, ondanks dat ik zo'n superlage dosering heb. Al n paar dagen niet lekker (vooral rond de avond, terwijl ik om 22 uur prik, raar hè?) en ik ben echt wel een stuk minder evenwichtig in m'n emoties dan gewoonlijk. Gisteravond mega krampen, was even bang dat t niet goed zat maar na ruim n uur was t beter. Vandaag voor de zekerheid n ovulatietest gedaan, maar niet positief. Ik kijk niet uit naar de wachtbank maar ik zal wel blij zijn als ik even van die prikken af ben! Ik hoop dat t bij jou goed gaat wens, wat voor pillen zijn dat?
Ja utro indd. Alleen niet de bolletjes, ik heb een dure variant waar je iedere maand 60 euro aan moet mee betalen. Van de andere werd ik ziek. Maar ze zorgen ervoor dat je baarmoederslijmvlies niet te snel wordt afgebroken. En dan is ook nog nooit gebeurt met die pillen. Nu dus wel. Heel weird. Die klachten worden wel minder pimpelmeesje. Heb er ook nog wel wat last van maar veel minder dan in t begin! Hoe komt dat Loenie? Omdat je zo hoopvol bent?
Pimpelmeesje, die klachten kunnen nog verminderen gelukkig, je lichaam moet er even aan wennen. Wens, hoe is het vandaag? Ik ben inderdaad hoopvol, maar ook ontzettend negatief als in het-zal-toch-wel-niet. Dat wisselt continu zeg maar. Ik doe mijn best om afleiding te zoeken, maar het blijft in mijn hoofd zitten. Zie nu al op tegen de teleurstelling als het niet gelukt is.
Ooooh dat gevoel is echt irritant hè, waarom is het zo moeilijk om gewoon te denken "we zullen zien" ipv ofwel "zou het dan toch....!" ofwel "het zal wel weer niet". Fijn om te horen dat t minder kan worden Veel sterkte met t wachtbankje, ik krijg morgen de eerste echo, zal wel even laten weten hoe t ging
Er was nog niet genoeg te zien ik heb altijd veel blaasjes en er waren 2 iets groter maar nog niet groot genoeg om te tellen.. Nu bloed prikken en dan hoor ik vanmiddag of de dosis hoger moet. Hoe gaat t nu met jullie?
Balen Pimpelmeesje! Het is altijd even zoeken naar de juiste dosis. En dan nog gaat niet iedere ronde hetzelfde vertelde de arts. Bij mij ging het zo na gestart te zijn met 75IE menopur; FM1; 2 kleine follikels rechts, grootste 7mm Doorgaan met de zelfde dosis en na een week weer terug. FM2; rechts niets meer, links follikel 6mm Dosis opgehoogd naar 112,5IE, na 5 dagen terug FM3; links een follikel van 14mm Doorgaan met dezelfde dosis, na 2 dagen terug FM4; follikel links 21!!!mm Ik ben nu precies 1 week na IUI. Ik voel niets en heb eigenlijk ook geen goede hoop. Ik weet dat het nog vroeg is, maar het voelt gewoon niet goed.
Jeetje, daar zat best veel tijd tussen Leonie! Op welke cyclusdag heb je uiteindelijk de inseminatie gehad? Mijn natuurlijke ovulatie is altijd tussen dag 17 en 28.. Ik hoop toch dat ie nu niet 4 weken op zich laat wachten.. Ik heb hier op het forum toch wel heel regelmatig gelezen dat mensen er een slecht gevoel over hadden en toch zwanger bleken te zijn, dus ik hou nog hoop voor je!
Ik heb uiteindelijk 23 dagen gestimuleerd. Hopelijk gaat het bij jou wat sneller (en bij mij de volgende keer ook haha)