Welkom marloes. Wel finn dat je meteen met iui mocht beginnen. Ik spuit ook gonal 50 en iui 5 achter ee rug. Ik snap je dus helemaal.
Welkom Marloes! Flinke stress hier, ik had gister om 17 uur n positieve ovulatietest, dus ik moet vandaag de inseminatie krijgen. Omdat ik eigenlijk om 23 uur pregnyl moest prikken en dan dinsdagochtend moest komen, ging ik er vanuit dat ik nu vanmiddag zou moeten komen. Bel ik net, en krijg ik te horen dat ik er al om 10 uur moet zijn. Met zaadjes natuurlijk, dus manlief moet naar huis komen. Alleen is zijn werk #-?!(#))!--??!-_-('!)/(-, om het even netjes te zeggen, dus hij probeert dat nu te regelen maar makkelijk is het niet. No way dat ik mezelf onder de hormonen zit te spuiten om vervolgens voor zo'n klotebedrijf de kans te missen. Grrrrrrr
Dank je Zeksem, was zeker fijn dat we snel mochten beginnen. Hoi Pimpelmeesje, Jee wat een stress he, heel herkenbaar! Paar weken geleden op zondagmorgen een positieve ovulatietest. Maandagmorgen bellen maar kwam er eerst helemaal niet doorheen. Uiteindelijk wel en ze moesten even kijken of er nog plek was..! Werd 8.15 teruggebeld en moest om 9 uur inleveren! Vriendlief was gelukkig thuis gebleven maar ook maar net gered. Ik las dat je in Arnhem zit, ik ook, kom er net vandaan. Eitjes zijn nog niet groot genoeg, donderdag weer kijken. Heel veel succes voor zometeen!
Welkom Marloes. Wat verdrietig van je miskraam en wat balen dat het daarna niet meer gelukt is. @Zeksem, spannend meid! Heb je al een vermoeden of het gelukt is? @Pimpelmeesje, wat achterlijk dat het zoveel moeite kost voor je man om vrij te krijgen. Dit valt nu eenmaal niet altijd precies te plannen. Weten ze op zijn werk wel wat er speelt? Zo ja dan is het natuurlijk helemaal van de zotte. Moest je de pregnyl nog wel zetten? Hier inmiddels 14 dpo. Ik ga niet testen, want ik weet 100% zeker dat het niet gelukt is, dus nu wachten op mijn menstruatie. Moest eigenlijk tot deze ochtend nog utrogestan gebruiken, maar heb het gisterenochtend voor het laatst gebruikt. Zie er het nut niet van in om mijn menstruatie langer uit te stellen dan nodig. Ik hoop wel dat het de volgende rond sneller gaat, want ik vind het wel erg lang duren zo. Met een beetje pech breekt het over een paar dagen pas door en dan ben ik 7 weken zoet geweest met 1 cyclus Als het wel zo lang duurt weer zou de volgende iui tussen kerst en oud en nieuw zijn en het zou me niets verbazen als ze er dan helemaal niet zijn.
Ja het is allemaal gelukt, net ingeleverd. Grappig, misschien heb ik je wel voorbij zien lopen zonder het te weten Marloes! Wish me luck! Leonie, waarom ben je er zo zeker van?
@Pimpelmeesje, fijn dat het gelukt is! Fingers crossed! Tja, hoe ik het weet? Dat is lastig uit te leggen denk ik. Ik weet het gewoon. Klinkt misschien raar, maar ik vertrouw wel op dat gevoel. @Baby2017, welkom! Is het bij jullie ook onverklaarbaar? Ga je hormonen spuiten?
Dank je wel. Eerste drie zonder hormonen. zaad van mijn man is niet zo goed. Ik zelf ben wel goed vruchtbaar..
@ Pimpelmeesje, haha ja dat zou zomaar kunnen. Ik duim voor je! Spannende tijd nu. @ Loenie, miskraam was idd erg verdrietig en het duurt zo lang nu allemaal. Erg lastig om steeds de moed erin te houden elke maand weer. En wat naar voor jou dat het niet gelukt is. Als je idd eenmaal weet dat het mislukt is, schiet nou maar op met de ongesteldheid, denk ik dan maar. Dan kan je tenminste weer door. @Baby2017, welkom en veel sterkte de komende tijd!
Zucht... Weinig kans 1,7 miljoen zaadjes, terwijl bij het onderzoek de telling gewoon goed was. Kan n keer pech hebben natuurlijk, maar wel mega klote dit. Het zou nog kunnen, hebben inseminatie natuurlijk wel gedaan, maar ik ga er maar niet vanuit. Volgende keer met 37,5 beginnen.
Pimpelmeesje, afgelopen maand is iemand hier op het forum zwanger geraakt met iui en 500.000 zaadjes. Dus je hebt zeker kans hoor!
Oh, das toch fijn om te horen en straks nog maar wat zaadjes erbij doen hihi Hoe gaat t Leonie? Zet de menstruatie door? En wens, hoe ver ben jij nu? Al richting nieuwe ovulatie?
Hey meiden, Was even stil van mijn kant... was er even klaar mee...mijn hoop was geheel gevestigd op de IVF en nu dat teleurstellend is verlopen...ach ik hoef dat jullie ook niet uit te leggen. You know the feeling. Wat wij nu gaan doen?? geen idee... we zien even verder in het nieuwe jaar.. we hebben iig een 4 weekse vakantie naar Amerika in het vooruitzicht (familiebezoek) Veel twijfels dat wel... ene kant zeg ik laten we nog een ronde proberen...aan de andere kant heb ik het idee dat het tijdverspilling is...de bevruchtingen zijn het probleem niet...dat gaat goed.. als het dan toch niet blijft plakken...waarom zou je dat dan nog proberen... aan de andere kant hoor ik van stellen die bij de 9e tp raak is...tja...dan moeten we miss toch nog even doorzetten? We zullen het er in de vakantie nog maar es over hebben.. Mijn man staat er heel anders in... hij zou het super vinden nog een broertje of zusje voor onze dochter..maar als dat niet lukt, ook geen probleem.. op zich vindt het het ook wel goed zo...1 kind... en hij vindt dat we daar we blij mee moeten zijn...beter iets dan niets...en daar heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in en dat realiseer ik mij zeker hoe wij ons in de handen mogen knijpen dat wij mogen genieten van zo'n lief meisje, er zijn stellen die na hele trajecten nog met lege handen staan....maar er zit zo'n diep gewortelde wens voor een 2e... Mijn man staat en steunt 100% (achter) mij en hij laat de keuze geheel aan mij over en dat vindt ik heel fijn idee. Nieuwe meiden welkom!! Leuk dat jullie mee babbelen. Bij het doorlezen zag ik IVF nog voorbijkomen.. Mocht het tot IVF komen, persoonlijk vondt ik het traject meevallen...mocht jullie vragen hebben stel ze gerust.
Hoi allemaal, Hier gisteren op dpo 12 al wat Roods gespot. Ik weet dat het klaar is nu. Ik ben er echt klaar mee joh pff. @pimpelmeesje succes met de wachtweken. @missmarijke ik ben diegene die over ivf begon. Het lijkt mij zo heftig de punctie enzo. Hoe ziet zo een ivf cyclus eruit? Wanneer start je met hormonen? Zijn dat dezelfde als bij iui? En hoe vaak naar het ziekenhuis voor echo"s. Hoe wordt de dag van de punctie en terugplaatsing bepaald? En doet de punctie pijn? Dat zijn een boel vragen.
@Pimpelmeesje, nee, nog geen menstruatie gespot. Volgens mij kan het tot wel 5 dagen na het stoppen met de utrogestan duren voordat het doorbreekt. @MissMarijke, wat balen dat IVF nog niet gelukt is. Fijn dat je man je volledig steunt in je keuze. En wauw, 4 weken Amerika in het vooruitzicht, wat gaaf! Ik zou alles gewoon even laten bezinken, je kan altijd starten wanneer je wilt neem ik aan? @Zeksem, dikke knuffel!
Goedemorgen dames, Vandaag de injecties meegekregen voor hormonen op cyclusdag 10 dacht ik. Krijg zoiezo eerst echo vorkdat ik mag beginnen met spuiten
Hoi. Wat mag je spuiten? Ik gonal f en begin altijd op cyclus dag 5. En de eerste echo is op dag 9/10.
Heey lieve meiden.. ik wil me graag toevoegen aan dit topic. even korte voorstelronde: mijn naam is danielle, getrouwd met tom en sinds een jaar wonen we op curacao. We zijn in juni 2012 getrouwd en eigenlijk gelijk begonnen met proberen om zwanger te raken. Echter tot op de dag van vandaag (ongeveer ronde 50) nog steeds niet zwanger. Wij hebben bewust gekozen om niet de MMM in te gaan, dit omdat we daar zelf enorm tegenop zien , ik geen hormonale spuiten enzo wil en ook omdat de kwaliteit zorg hier niet zo hoog is als in NL. We hopen dat de omstandigheden nu stuk beter zijn dan gedurende het proces (ik was in 2012 126 kg, nu 84) en mijn man heeft sind okt 2013 diagnose chronishce prostaatonstekeing, maar sinds juni dit jaar gaat dit goeie kant op.. dus stiekem hopen we dat deze ontwikkelingen goeie invloed hebben op uiteindelijk onze droom te verwezenlijken.