Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wenssinds2013, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    @Daantje, ik slik diverse vitaminen zoals zwangerschapsvitamine enz, maar die slik ik altijd. Verder alleen nog 2 dagen hormonen om het follikel te stimuleren en dan ovitrelle welke de eisprong in gang gaat zetten.
    Lijkt mij een prima insteek hoor, voor jezelf ook prettiger als er niet zo'n druk op staat.

Baby, op 10 of 11 dpo negatief testen zegt echt helemaal niets, het kan nog alle kanten op.

@Pimpelmeesje, zou heel goed kunnen dat er al een voorraadje klaar lag natuurlijk! Ik zou trouwens met die hoeveelheid de hoop echt nog niet opgeven hoor.

@Wens, wat ontzettend slordig dat ze je die medicijnen mee hebben gegeven! Goed dat je het zelf opmerkte, maar je zou ze toch?
    Raar ook inderdaad van je huiswerk, maar kan dat niet zijn omdat je de ovitrelle nu iets eerder hebt gezet? Hij springt natuurlijk na ongeveer 40 uur. Sowieso lijkt me bij gewone gemeenschap de dag na ovitrelle het beste, dus dan zit je met beide instructies gewoon goed.

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Wel fijn dat het deze keer zo veel sneller ging Leonie!

3. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Vanochtend temp gemeten, stond op pre-menstruatie-laag, dus voor mij geen succes deze ronde :(

4. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje pimpelmeesje... das k*t..

5. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Nou :( eerste tekenen menstruatie zijn er ook, dus ik denk dat ie morgen doorbreekt. Is in ieder geval eerder dan verwacht, scheelt n paar dagen stress.. Maar pfff al die moeite, dat prikken, bijwerkingen, allemaal voor niets.. Is natuurlijk heel normaal, zo groot is de kans niet. Maar voelt nu wel veel zuurder dan anders al :(

6. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Respect hoor pimpelmeesje!
    Ik sap je frustratie en waar je door heen gaat, al doe ik dat niet met de hormonen, maar ik heb respect hoe je he ttoch elke maand doet en je er doorheen werkt... als je nou weet wanneer en of het komt, maar die onzekerheid en verstrijken van tijd is gewoon zwaar.

7. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Vervelend Pimpelmeesje. Ik ben nu ruim een jaar bezig met eerst 5 rondes clomid en echo's, nu bijna een halfjaar hormoonspuiten en echo's en voor mij voelde dat ook extra vervelend in het begin. Maar het went echt meis. Dan is de teleurstelling net zo groot als voor je spuiten. Bij mij werd het routine...

8. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Dat is fijn om te horen :) hoop dat het niet nodig is om er aan te wennen, maar heb er n hard hoofd in. Bedankt meiden

9. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Pimpelmeesje, is het nog doorgebroken? Wel balen als je weer de volgende ronde in moet, maar ik moet eerlijk zeggen dat het prikken an sich al veel makkelijker gaat ondanks dat die stomme naalden af en toe zo bot zijn dat ik 2 keer moet prikken. Het is nu echt al routine ofzo. Maar het blijft stom dat het nodig is.

Hier zit de ovitrelle er in, maandag dus al de inseminatie. Heb trouwens wel meer 'last' van hormonen, ik heb al dagen enorm veel slijmverlies (vorige ronde droger dan droog), ben regelmatig misselijk en kan serieus onpasselijk worden als ik bijvoorbeeld op tv een leeuw een prooi zie eten, heb vaak het idee dat ik wel kan huilen en ik heb zere borsten en tepels. Ik zou bijna zeggen dat ik zwangerschapssymptomen heb, maar dat kan natuurlijk helemaal niet:p Hopelijk doet mij lijf nu eens wat het moet doen, ik ben er zo aan toe om eindelijk eens die 2 streepjes te zien:(

10. Wenssinds2013

Zo Loenie wat een klachten!

Jaaaaa dat zou zon mooi kerstcadeau twee strepen. Durf er niet meer op te hopen.

11. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ja, menstruatie is 2 dagen beetje bezig en vandaag full force doorgebroken *auw*
    Dus dinsdag eerste prikje en dan hopelijk niet m'n ovulatie tijdens kerst, weet nog niet wat het ziekenhuis dan zou doen. En dan volgend jaar hopelijk een positieve test.. Ik hoop echt dat jou dit kerstcadeau gegund is Leonie! Ik ga gewoon genieten van kerst zelf, wij zijn beiden kerstfanaten :)

12. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik zit weer op het wachtbankje! Hopelijk lukt het me nu iets beter afleiding te vinden, ik vond het de vorige keer echt verschrikkelijk. Fingers crossed:cool:

13. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    wachtbankje is verschrikkelijk, maar ook de tijd ervoor... eigenlijk de hele periode van proberen tot de positieve test is irritant haha... ik duim lekker me t je mee loenie

balen pimpelmeesje dat het doorgezet heeft, maar wel fijn dat je lekker kan genieten van kerst! hier nog zo'n fanaat (niet altijd geweest), wel nadat ik met engelsman getrouwd ben!

14. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Oehh ga ook voor je duimen! Hoop inderdaad dat het iets makkelijker gaat deze ronde..

15. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik moet zeggen dat het fijn is om met jullie te kletsen, verschillende NOD, verschillen periodes ,maar fijn om met jullie te kletsen! hier zitten we nu op dag 12 dus ergens over 2 en 5 dagen mijn eisprong.. normaliter ben ik helemaal niet zo ermee bezig, maar besloten om in 2017 te gaan temperaturen en alles per dag bij te houden qua klachten.. hebben jullie ook aan temperaturen gedaan en is daar wat aan af te leiden?

16. Wenssinds2013

Hahaha hahaha ik lig hier serieus helemaal strak! Het is zo waar... Zoals je het zegt werkt het enorm op mijn lachspieren

17. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik heb getemperatuurd, vond ik fijn want dan kon ik zien dat ik een eisprong had. Opschrijven van klachtjes zou ik persoonlijk niet doen, daar maak je jezelf alleen maar gek mee en het geeft je geen wijsheid.
    Ovulatietesten icm temperaturen (aangezien je bij temperaturen achteraf pas weet dat je ovulatie is geweest) zou ik wel aanraden. Heb je de fertility friend app?

18. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Haha, ja, dat is ook zeker waar! Ik vind er ook eigenlijk helemaal geen bal aan, dat zwanger worden. Ja, de eerste paar maanden was het nog wel grappig, maar de lol gaat er wel af als het zo lang duurt.
    Ik heb ook een tijdje getemperatuurd en ik vond het wel handig. Je kunt er je eisprong niet mee voorspellen (je ziet pas dat je hem gehad hebt als het al te laat is zeg maar), maar het geeft wel inzicht.
    Klachten bijhouden heb ik nooit gedaan, maar ik heb ook nooit klachten en daardoor eigenlijk ook nooit valse hoop. Zelfs de vorige ronde had ik met al die hormonen waar veel vrouwen zwangerschapsklachten van krijgen 0,0 symptomen. Deze ronde had ik ze trouwens wel, maar dan voor mijn eisprong dus dat zegt ook helemaal niets haha.

19. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik ben helaas ongi geworden.

23 december eerste echo en daarna prikken met ovitrelle.

Helaas geen IUI pas in Januari maar hoop dan wel stiekem dat het niet nodig is

20. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Balen Baby.. :(

Deel Deze Pagina