@Wenssinds2016 ik ben en blijft wat dat betreft een droge boer(in) , komt uit drenthe en ik weet niet of dat heeft bijgedragen, maar bij mij weet je gelijk wat je aan me hebt... wat ik denk is wat ik zeg (niet altijd handig haha) maar ook al woon ik nu in buitenland... maar ben blij dat op je lachspieren werkt, zo belangrijk om af en toe ook gewoon te genieten/lachen. @pimpelmeesje &loenie, thanks voor de informatie! ja ik gebruik nog geen ovulatietesten, moet hier maar even ontdekken waar die dingen te koop zijn en welke afschuwelijk bedrag ze hier durven te vragen. wil 2017 er echt alles aan doen en me lichaam leren kennen! dus wat dat betreft is temperaturen wel fijn om te zien wat je lichaam doet. ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de klahcten, die zeggen uiteindelijk toch weinig @baby, balen dat je ongesteld bent geworden.. ik duim gewoon net zo hard voor jou mee dat 2017 een vruchtbaar jaar mag worden! Wij gaan het vanavond maar even gezellig maken, ben bang dat deze maand lastig wordt want mijn broertje en zijn vriendin komen hier vakantie vieren en in onze logeerkamer slapen, dus dan is het toch altijd wat minder gezellig is onze slaapkamer haha
Als het heel duur is kan je informeren bij zwangerenkids.nl of ze t kunnen verzenden.. Zij hebben goede voor weinig geld. Ik ben maar 2 dagen echt ongesteld geweest, beetje vreemd. Gelukkig voor de zekerheid vanochtend nog n test gedaan, omdat ik vandaag weer begin met Gonal-F. Ik verwachtte natuurlijk niks want ik heb flink gebloed, maar je hoort wel eens van die verhalen... En nu weet ik het ten minste zeker, voor ik hormonen ga spuiten volgende week dinsdag de eerste echo, nu al spannend! Deze keer start ik op 37,5 dus iets hoger, hopelijk gebeurt er dan ook meer.. Overigens helemaal mee eens dat het niet leuk is. De eerste 3 maanden waren superleuk, ik vond t kei-spannend de eerste paar keer "onveilig" vrijen en dan de spanning en hoop... Maar daarna ging t snel bergafwaarts!
Jammer Baby! Pimpelmeesje, ik was ook korter dan normaal ongesteld, ondanks de utro. Ben altijd 3 dagen 'gewoon' ongesteld en dan pruttelt het nog 2 dagen na, nu was het met 3 dagen klaar. Komt misschien gewoon door alle hormonen, geen idee. Mijn bbz was heel snel na de start (2/3 maanden) en daarna vond ik het zwanger worden al niet leuk meer... Maar de wachtweken blijven het ergst. Moet eerlijk zeggen dat ik me tot op heden wel beter voel dan de vorige ronde. Ik kan testen met kerst en ik heb besloten mijn kerst niet te laten verpesten. Misschien ben ik zwanger, maar zo niet dan kan ik lekker aan de wijn haha.
perfecte houding... zoiezo drink i nu wel.. hield me altijd in omdat ik misschien wel zwanger was en dan niet drinken en lekkers nemen.. .nu drink ik en geniet ik tot echt blijkt dat ik zwanger ben
Ja joh, ik heb een tijdje helemaal geen alcohol gedronken, maar daar werd ik ook niet zwanger van Dus daar zal het niet aan liggen. Nu in de mmm zorg ik er wel voor dat ik niet doorzak (afgelopen 2 jaar heus wel eens gedaan) en na de iui even niets meer. Eerste kerstdag ben ik 13 dpo, wil dan voor de zekerheid wel een testje doen. Stiekem hoop ik natuurlijk op een alcoholvrije kerst
Ja hihi. Ik drink niet dus bij mij speelt dat niet. Wel met eten natuurlijk. Ik eet gewoon zalm en filet enz. Tot ik twee strepen zie! mijn Nod is volgende week donderdag! Spannend he meiden? Toch nog ook al hebben we het al zo vaak gedaan...
ja ik moet zeggen dat ik het ook spannend vindt.. afgelopen 2 dagen niet gezellig gemaakt, maar vanavond maar weer even knuffelen haha.. hoop echt het nieuwe jaar goed te beginnen!
@Daantje, ik hoop dat jullie het nog even gezellig hebben kunnen maken voordat jullie logees krijgen! Qua eten let ik ook niet echt op moet ik eerlijk zeggen. Ik eet gezond en een biefstukje of gerookte zalm gaat er gewoon in hier tijdens de wachtweken.
@loenie, helaas niet voor de logees, maar gezellig was het zeker haha... visite= ook gezellig.. vriendin van mijn broertje (hadden we nog nooit ontmoet) is hartstikke leuk mens en mij man kan ook super goed met haar overweg (zelfde humor) dus dat wordt een paar gezellig weken! @ loenie, zit je nu in de wachtweken? @wenssinds2013... nog een weekje dus... enige symptomen of wacht je gewoon tot je NOD is?
Leuk dat het zo klikt, dat is altijd fijn! Ik zit inderdaad in de wachtweken. 3 dpo nog maar hoor, dus weinig bijzonders te melden verder.
Blijft altijd spannend hè Wens, en het verbaast me elke keer weer een beetje dat ik het dan toch wel weer spannend vind. Ik drink ook gewoon, als ik zwanger ben (ooit word) dan is het vroeg genoeg om te stoppen. Ik heb wel een periode heel netjes niet gedronken, weinig koffie etc maar daar werd ik ook niet zwanger van. En wij houden wel van een wijntje dus gelukkiger werd ik er ook niet van, dan is de investering alleen maar groter en de teleurstelling dus ook. Maar ik drink nooit veel, meestal maar 1 of 2 glaasjes, en nu met de IUI doe ik na de inseminatie max 1 glas op een dag en alleen als er echt n gelegenheid is. Het is soms ook een subtiele manier om mensen duidelijk te maken dat het nog niet zo ver is, zonder er over te moeten praten.
Beterschap Wens! Hier is iedereen op de hoogte van het traject en ze weten ook dat ik in bepaalde fases niet drink. Ik vertel niet precies meer waar ik in het traject zit (eerste ronde wel gedaan maar daar voelde ik me niet prettig bij), maar ik krijg gelukkig geen vragen. Meer dan een 'hoe gaat het?' vragen ze niet en ze laten het echt aan mij wat ik wil vertellen. Heel begripvol allemaal, erg fijn!
Wij zijn nu een aantal jaar bezig met zwanger worden van ons eerste kindje uiteraard. Ik heb wel wat raars mee gemaakt voor mijn gevoeld, namelijk een positieve zwangerschapstest en daarna negatieve. Het zit zo, ik heb het 'zwanger worden' een aantal maanden losgelaten, tot mij plotseling overkwam dat ik maar 3 dagen menstrueerde. Ik vond het raar en een gevoel zei doe een test (wat ik normaal niet doe na menstruatie), en deze was positief. Echter bij het testen in de avond, was deze weer negatief en in de ochtend ook weer negatief. Ik voel mij nog wel zwanger, maar ik weet niet zo goed of ik mij de kwaaltjes indenk (schijnzwangerschap) of dat ze er echt zijn. Ik ben misselijk en last van zere borsten en een zere rug. Ik denk dat ik mezelf ook helemaal gek maak en daarom weet ik niet of ze er echt zijn of niet. Ik voel me wel ziekjes, warm, maar mijn temperatuur is rond de 36,5 graden. Ik weet niet wat het hiervoor was. Zo frustrerend. Volgende week wel een echo om te kijken of het misschien een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is of dat er echt niets (meer) in mijn baarmoeder zit) Ik heb dit verhaal ook in een ander topic gedeeld, in de hoop dat ik tips krijg en ervaringen kan lezen. Ik kan haast niet wachten totdat ik een echo krijg.
Lieve meiden, Lang geleden vanuit mijn kant. Erg druk gehad met iui's de laatste tijd. Ik mag jullie, nog wel voorzichtig, vertellen dat ik zwanger ben. iui 2 is hier raak.. hopen dat het goed mag blijven gaan! Liefs
Wauwww gefeliciteerd! Wat gaan jullie een mooie feestdagen tegemoed! Ik ga voor een plakker duimen. Ik mag in februari voor de iui hopelijk lukt het bij ons ook hiermee!
Oeh gefeliciteerd! Ik zit nu ook in IUI 2 word er spontaan zenuwachtig van hihi Hoe ver ben je nu? Ik duim ook mee dat het goed mag gaan!