Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wenssinds2013, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Meiden, ik voel me zo beroerd. Ontzettend draaierig en misselijk. Zal wel van mijn griepje zijn.

Dit is mijn test 9 dagen na Ovitrelle. Kan dus nog heel goed daarvan zijn. Komende dagen even checken of ie op of zoals altijd afloopt.
    Zit nu 5 dagen voor NOD

Bijgevoegde bestanden:

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Wat spannend Wens... T is wel duidelijk een streepje...

3. Wenssinds2013

Ja maar kan goed van de Ovitrelle komen hoor.

We gaan het merken. Dit is de test opgedroogd (en in het echt wel donkerder dan hier te zien)...

Dus we gaan het merken de komende dagen. Ik kan het gewoon weer niet laten te testen, ik ben echt zoooo testverslaafd. En ik heb er helemaal niets aan haha

4. Wenssinds2013

We zullen gaan zien of ie weer gaat aflopen of een keer gaat oplopen... Het zou een mooi kerstcadeau zijn maar ja... dat heb ik al een paar jaar gezegd haha...

Bijgevoegde bestanden:

5. Wenssinds2013

Jij hebt ook Ovitrelle gezet toch? Kan jij toevallig je testen op de foto knallen en mij mailen met aantal dagen na ovitrelle?

6. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Snap dat t van de ovitrelle kan komen, daarom des te spannend.. Ga je morgen weer testen of dagje ertussen laten?

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Dankjewel daantje, wens en pimpelmeesje!

Daantje tuurlijk blijf ik hier mee kletsen! Zal nu wat meer tijd krijgen hoop ik ;)

Pimpelmeesje ik zit nu 12 dpo pas. Dus nog erg vroeg maar de testen lopen netjes op :D hihi logisch dat je zenuwachtig word.. ik hoop echt dat dit jou ronde word!!

Wens!!! Ik zie hem! En wat is hij al duidelijk! Ik heb zeer goede hoop voor je. Ik had zelf op dag 9 na ovitrelle en super de tuur streep die je alleen zag als je buiten ging staan. Plus die griep... ik zweer erbij. Ik had het vorige week ook! En al die keren dat ik zwanger mocht zijn was ik ziek rond/tijdens innesteling. Valt toch wel op! Dus ik heb goede hoop voor je meis!

8. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Wens hier mijn test op 9 dagen na ovitrelle. Is wel de kruitvat test.

Bijgevoegde bestanden:

9. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    En hier de testen op een rijtje

Bijgevoegde bestanden:

10. Wenssinds2013

Jazeker, stom dat ik mezelf die spanning aan doe he? Ja ik test nu iedere dag door. Ik stop dan als ik ongie klachten krijg. Ik voel dat meestal wel aankomen door hoofd- en rugpijn

11. Wenssinds2013

Okay fijn om te zien!! Zo van licht naar wat donkerder. Ja ik hoorde dat idd van dat ziek zijn. Ik had dat ook in oktober maar werd toen gewoon ongesteld helaas. We gaan t zien maar ik vind t wel weer spannend pfff.

Gelukkig nog maar 1 ronde en dan einnnndelijk IUI! Ben ik wel aan toe na 3,5 jaar kan ik jullie vertellen!!

12. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Niet zo streng zijn voor jezelf, in ieder geval weet je als ie nu oploopt dat het goed is, als je 12 of 14 dpo een eerste positieve test krijgt blijf je toch ook twijfelen of t mss toch nog eventueel van de ovitrelle komt.. Ik ga iig flink voor je duimen voor morgenochtend!

13. Wenssinds2013

Dank je wel lief!

14. jeshh

jeshh Niet meer actief

Hoi meiden, Pimpelmeesje wees me op deze groep. Ik lees en klets graag mee :)

15. Wenssinds2013

!welkom!

16. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Oeh wat super!! Gefeliciteerd Mutskuh!
    Fijn dat t nu gelukt is!!

@wens.. spannend meid!! Duim dat dit een plakkert is meid !

17. Wenssinds2013

Nou geen test hier gedaan. Gisteravond voor het naar bed gaan roze verlies en daarna erge rugpijn, vanmorgen bruinverlies...

Donderdag een week geleden om 17.30 de ovitrelle gezet dus NOD was echt pas donderdag of vrijdag. Daar schuif je dan drie keer per dag een vaginale pil voor naar binnen. Die helpen dus voor geen meter. Pfffffff

18. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Oneeee, klote Wens :(

19. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Aaah wens wat klote meis! Ik deel je verdriet. Hier loopt m'n test ook niet meer op. Dus een biochemische zwangerschap. Gaan we samen zitten mokken. Dikke knuf

20. Wenssinds2013

Aw mutskuh wat verdrietig nieuws 💔 😢
    Ik was vandaag echt bloed chagerijnig ☹😒

Deel Deze Pagina