Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wenssinds2013, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hi Dames,

Is het alweer weekend!! Heerlijk!!
    Hier alweer druk programma :)
    Volgende week woensdag staat mijn eerste Follikelmeting op de planning,
    Heb nu specifiek 2 dagen eerder aangevraagd. Daarnaast ga ik weer ovulatietesten doen. Wil even overleggen met het ziekenhuis, mocht ik een positieve ovu test hebben dat ik de pregnyl meteen mag zetten zodat we de IUI op de juiste tijdstip kunnen doen. Maar even horen.

Twink fijn voor je dat ze meteen doorpakken en je niet nog wat laten aan modderen met zelf proberen.

Wens, wat fijn dat je een leuk persoon trof met wie even gezellig kon beppen.:)

Anneke jullie afgelopen week flink geklust ;) maar weer het beste er van hopen.. ja toch? Ben echt benieuwd naar Gent. Ben nieuwsgierig wat het verschil is met Nieuwegein en hoe zij het benaderen. Gaan jullie eerst voor IUI in Gent of meteen voor de IVF?

Arendje, spannend, 2 eitjes, 2 keer kans.

Fijne weekend dames.

2. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Spannend arendje, succes!

Ik ben ook wel blij dat het zo snel mag. Hoewel het eigenlijk nog sneller had gemogen maar ik wilde het na de operatie (die misschien ook wel wat zou helpen) het nog een kans geven volgens de natuurlijke manier. En, nou ja, stiekem durfde ik ook niet goed ;)

3. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Arendje laten we hopen dat 1 vd 2 zich bevrucht en uit mag groeien tot een mooi mensje.
    Wens waarom niet tevreden.. bij mijn miskraam duurde het ruim 3 weken voordat ik gecuretteerd werd..voelde me echt een nummer en er werd totaal niet aan emotionele kant gedacht.
    Bij de gynaecoloog voelde ik me niet serieus genomen. Iedere vraag die ik had wuifde hij weg en we zouden wel gewoon zwanger worden..hij vond mijn zorgen dat de curettage iets had gedaan onterecht.

Ik heb geen idee wat ze willen in Gent. Waarschijnlijk eerst nog wat onderzoeken, wil zelf nog een hystercopie laten uitvoeren om er zeker van te zijn dat er geen verklevingen zitten. En gok daarna starten met iui.. maar ik wacht het af.

4. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Miss marijke. Heb je t gevoel dat jou iui iedere keer te laat was?
    Goed dat je dan nu iets eerder gaat.
    Heb jij op wisselende dagen je eisprong?

Fijn weekend allemaal.
    Hier lekker rustig. Hannah net weer wat beter dus rustig aan doen.

5. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Missmarijke wat goed van je dat je de echo eerder hebt aangevraagd. Hopelijk kan de IUI nu wel goed gepland worden.

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben heel blij met 2 eitjes dat is toch extra kans. Maar ik wil ook weer niet te veel hoop krijgen.

Hoe regelen jullie het trouwens op je werk? Ik werk onregelmatig en meestal kan ik wel wat regelen maar nu moet ik dinsdag overdag werken en niemand kan ruilen. En ik heb om 9:30 de IUI. Even denken hoe ik dat ga oplossen.

6. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik doe mee deze maand met 2, misschien 3 eitjes :)!

Op mijn werk heb ik het aan mijn leidinggevende uitgelegd. Ik heb het geluk dat het een groot bedrijf is. Dus ik bel hen gewoon en dan zorgen zij voor vervanging. Officieel heb je er natuurlijk ook een soort van 'recht op' toch? Alleen in kleine bedrijven misschien praktisch niet altijd mogelijk. Deze eerste IUI valt alles precies buiten mijn werkdagen. Ik werk maar parttime en in de winter minder uren dan in de zomer en daardoor valt daar nu ook wel makkelijk omheen te plannen. Dat is wel het fijne aan flexibele werktijden :).

7. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Wat fijn twinkk zoveel goede eitjes!
    En ook heel fijn dat je het je leidinggevende hebt vertelt en uitgelegd en je het mooi om je werk heen kan plannen.

Bij mij op t werk weten ze er ook vanaf. Ben natuurlijk nog niet met behandelingen gestart,maar denk dat er bij mij ook wel iets te regelen valt. Ik werk 4 middagen, dus t zal best ff puzzelen zijn..

Hoe gaat t met de andere meiden?

8. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Net IUI 4 gehad met 21 milj opgewerkte zwemmers. Nu maar weer afwachten.

9. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ga met jullie meekletsen. Was ook al begonnen bij de mmm clubs maar daar is het een beetje stil. Ik ben sinds 3,5 jaar bezig voor een eerste kindje. Ik ben twee keer zwanger geweest, babietjes leefden tot 14 weken en daarna stopte het hartje. Medisch gezien is er niks kunnen vinden. Laatste miskraam is in oktober 2014 geweest en nog steeds geen zwangerschap. Ik heb een tijdje clomid geslikt om mijn cyclus iets korter te krijgen. Afgelopen maand sijn wij met onze eerste iui begonnen. Lekker veel zaadjes, heb mijn eisprong denk ik gevoels die ochtend van de iui. Maar helaas toch mislukt. Door een zakenreis van mijn man zijn we genoodzaakt een maand over te slaan. Ik gebruik trouwens gonal en ovitrelle. Enige bijwerking die ik heb is de enorme vermoeidheid!

10. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je!

11. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Hey meiden, mijn meisje is ziek en ben zelf ook niet lekker dus hou t kort. Hier verwacht ik mijn ei in t weekend maar weet niet of we er gebruik van kunnen maken met de griep.

Wat erg zeksem, gecondoleerd met jullie verlies van jullie eerste twee kindjes. Lijkt mij zo heftig. Vond het met 8 weken al heftig dus brrrr word er naar van als ik zoiets lees. Spannend dat je nu in de iui zit.

Arendje, hup hup hup, ik moedig de zwemmers nog wat extra aan. Hopelijk gaan ze de goede kant op.

Twinkk fijn van je eitjes! Hoe is het nu?

Marijke succes morgen. Ben benieuwd hoe de echo gaat en of de iui nu eerder plaats vindt.

Als ik iemand vergeet sorry. Ik ga weer even wat anders doen, ben beroerd.

12. Wenssinds2013

Anneke, mmm niet leuk om te lezen. Ga me wel afvragen of ik goed zit in dit ziekenhuis. Jouw dochter ook ziek geweest?

Ik heb een eigen bedrijf dus ben eigen baas dus dat is makkelijk!

13. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hey meiden,

Och Wens, jakkie ziekenboeg bij jullie! Beterschap voor jouw en je meissie.
    Jij het weekend je ei, ik denk het ook. Heb gister en vandaag nog ovu testen gedaan maar nog niks gespot...ben benieuwd naar morgen. Wat heerlijk dat je eigen baas bent. Ben jaloers...zou graag willen, die vrijheid.

Zeksem, welkom bij het ons groepje. Wat heftig en verdrietig 2 miskramen en nu al niks meer sinds okt 2014, jullie geduld wordt ook aardig op de proef gesteld.

Twink, wat fijn zoveel goede eitjes!Hopelijk gaat er iig 1 bevrucht worden en blijft plakken.

Arendje!! vandaag IUI en goede telling wat de zaadjes betreft. Wat fijn zeg! Dus op de wachtbank pfffff

Anneke.. jij nu op de wachtbank toch?

14. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hey meiden,

Vanochtend naar ziekenhuis geweest!! Ben ik blij dat ik 2 dagen eerder ben gegaan!! Anders waren we weer te laat geweest. Er zat namelijk al een eiblaasje was 18/19mm, vanavond Pregnyl prikken en dan vrijdag IUI!
    Tenminste als mijn man vrij kan krijgen!! Want was allemaal moeilijk moeilijk :(

Liefs

15. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhhh gelukkig maar zeg! Ik hoop dat je man vrij krijgt. Vindt dat ook zo een gedoe regelen
    Met werk

16. Wenssinds2013

Wat goed zeg!! Nou dat is toch wel te hopen, zou anders heeeeel erg zonde zijn!

17. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Wow die iui is me echt zo meegevallen! Behalve mn eieren die pijn doen heb ik echt niks gevoeld! Wel bijzonder hoe je daar in kunt veranderen. Ik weet nog hoe ik bijna 3 jaar geleden zat te stressen over het uitstrijkje XD.
    Wel jammer dat er maar 1 eitje gesprongen is. De andere 2 zaten er nog. Dus niet extra kans wat dat betreft. Maar wel 17 miljoen zwemmers. Schijnt goed te zijn?
    Enige twijfel die ik nu nog heb is of de eisprong niet te vroeg was.
    Maar verder. ... op het wachtbankje maar!

18. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Twinkk wat fijn dat je IUI goed is gegaan.. En nu de verdomde 2 weken op het wachtbankje! Spannend!!
    Miss Marijke, ook super dat jij er nu op tijd bij bent en je gevoel dus hebt gevolgd.. Ik duim dat je man vrijdag vrij heeft en het dus allemaal door kan laten gaan!
    Arendje ook al op het wachtbankje.. het is spannend hier.
    Ik inderdaad ook.. tot zondag wachten. Heb echt totaal geen testdrang.. normaal begint het nu al wel echt te kriebelen, maar ben zo bezig met Gent dat dit eigenlijk een soort van tussendoor komt haha..

Zeksem welkom meid.. Jeetje 2 miskramen met 14 weken, pff heftig zeg!

Wens hoe is t nu met jou en je dochter?
    Ja idd Hannah ook ziek geweest en ik maandag ook thuis geweest met buikgriep. Gelukkig nu allebei weer helemaal beter!

We hebben trouwens afgelopen maandag een huis gekocht!! Echt heel spannend.. Nu hopen dat ons huis ook snel verkocht wordt en dan kunnen we binnen nu en een half jaar hopelijk gaan verhuizen en dan daar een 2e kindje verwelkomen.

19. Wenssinds2013

Meiden ik baal. De kleine heeft nog steeds koorts. Ik voel me prima nu, maar mijn partner is ook verkouden en heeft koorts. Nou weet ik dat dat ook niet bevorderlijk is voor het zaad. En hij zal ook wel geen zin hebben (logisch ook als je ziek bent). Zal wel niets worden deze ronde.

20. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ooh dat snap ik wens.
    Je verstand begrijpt t heel goed.. maar je gevoel en wens willen gewoon iedere kans benutten en dan is t gewoon *** als je er 1 moet overslaan op deze manier..

Ik heb vannacht een nieuwe predictor early test gedaan. Zie resultaat.
    Hij blijft dus geel.. ook nadat ik er aan paar druppels water over doe.
    Streepje stond er na 5 minuten en is wel roze.
    Nod is morgen. Betrouwbaar of niet? Pff laatste ronde voor Gent!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina