Juist dat was ik ff vergeten. Maar idd ik weet dat je nu beter een maand over kan slaan.. ik zou het zelf ook niet echt willen nee. Vreselijk. Pas foto's gezien van zulke kindjes. Echt zielig. Wens ik duim voor een dikke knal streep!
Ja mijn partner zei net tegen me, ach het is al jaren niet meer gelukt, waarom zou het nu dan ineens voor de IUI raak zijn... dat gevoel heb ik eigenlijk ook. Maar lief dat jullie zo meeleven. Ik ga het morgenochtend wel zien.
Ik lees nog steeds met jullie mee. Ik herkennmezelf terug in jou verhaal. Bij Mn twee miskramen geen bruin of rood bloed gehad. Ik geloofde niet in inestellingsbloed. En dit keer dus wel bruin bloed op dag 11 na iui. Dus wie weet... t kan wel. We duimen met je mee.
Nou meiden ik kon het niet meer volhouden wahaha wat een uithoudingsvermogen. Ik heb net getest met heeeeleee lichte urine met een Wondfo test, hebben jullie daar ervaringen mee? Ik had eerder getest met de cassette van zwanger en kids met roze zijkant, maar daar had ik er nog maar 2 van dus die wilde ik met goede urine doen . Weten jullie welke van de twee gevoeliger is? Ik had gisteren namelijk met die van zk getest en had een mega licht tuurstreepje bijna niet te zien. Dus ik ging er vanuit dat Ovitrelle mijn lichaam uit was in ieder geval uit mijn urine (misschien nog wel in bloed ). Dat is 11 dagen en 3 uur om precies te zijn geleden gezet hihi.... Nu met de wondfo test een nog licht maar wel erg duidelijk streepje, mijn ventje ziet m ook en die ziet nooit wat. Nu ben ik alleen bang dat deze test gevoeliger is en mijn hoop weer voor helemaal niets groeit hier hihi.. Morgen maar iets vroeger op staan zodat ik even de tijd heb om te testen en deze eventueel op de foto te zetten. Het is nu te crappie licht ik krijg m er niet op zoals ik m zie. Maar dan zet ik deze er ook wel bij op als t nog zin heeft dan he... wie weet ben ik morgen wel ongesteld. Ook al zit ik officieel nog maar op 4/5 dagen voor NOD. Ik heb de Ovitrelle aanstaande woensdag twee weken geleden gezet en dan springt ie binnen 48 euro. Dus NOD kan woensdag/donderdag/vrijdag zijn.
De Ovitrelle zal inmiddels wel uit je lijf zijn toch? Als deze test dan nog duidelijker is..? Oh meid wat spannend zeg!
Ja pffff ik merk dat ik helemaal zenuwachtig ben nu en dat wil ik helemaal niet. Het slaat zo nergens op, ik heb me steeds zo bijna ongesteld gevoeld in mijn lijf. Je kent dat wel. Beetje krampjes, onderrugpijn, koppijn, bruinverlies. Gewoon bah gevoel! En dan ga je naar het ziekenhuis. Ziet ze dat mooie dikke baarmoederslijmvlies en ga je opeens hopen en naar een testje zitten loeren.... ik word gek van mezelf. Niet hopen was makkelijker.
Ik heb wel eens gezegd tegen iemand dat er een duidelijker teken zou moeten zijn om je te laten merken dat je zwanger vent. Blauwe urine als de innesteling is gelukt bijvoorbeeld haha 😂 Het zou een boel stress en onzekerheid schelen 😉 Sterkte met wachten, hoop echt dat je morgen een duidelijkere test hebt!!
Hahahahahahaha jaaaaaa dat zou wat zijn hihi... ach ooit komt er gewoon een scanner daar doe je dan effies je vinger op en dan zegt dat ding al je bloedwaardes enz hihi.... scant gewoon je hele lichaam hihi... ver in de toekomst
Volgens meiden die reageren op mijn bericht bij de testen zeggen dat wondfo veel gevoeliger is dan zk dus het zou daar wel mee te maken hebben en nog reageren op de Ovitrelle ben ik bang.
Oh wat rot inderdaad om zo onzeker te zijn, weet precies wat je bedoelt, niet hopen is veel makkelijker! Laatst nog bijna m'n moeder d'r hoofd af te beten omdat ze begon over "positief denken, het is gewoon gelukt deze ronde!" grrrr Maarrr wat deed de test vanmorgen?
Vannacht erge rugpijn gehad. Toen stond ik vanochtend extra vroeg op om te testen en toen dacht ik waar ben ik nou eigenlijk mee bezig. Je voelt je niet zwanger, voor jezelf wist je dat al dat bruinverlies al niet een goed teken was, je weet het eigenlijk al. En toch door zo'n echo en het verhaal van je arts ga je twijfelen. Terwijl ik nog voor NOD zit dus het is gewoon verklaarbaar dat mijn baarmoederslijmvlies nog dik was. Ik ben nu dus rustig geworden en gezien mijn rugpijn is nu de hoop verlegd naar dat ik voor woensdag ongesteld word zodat ze de IUI niet tegen houdt. Ze heeft me met die opmerking een beetje bang gemaakt merk ik, een beetje boel bang. Ik wil gewoon verder nu!! HAHAHAHA doe je dan ook boos tegen haar? Ik heb gisteren mijn moeder nog afgekat. "Misschien ben je wel zwanger" zei ze op zo'n heel hoopvolle manier en ze weet dat je dat JUIST niet tegen me moet zeggen....Ik kan het op mij heen zeg maar in het 'echte leven' haha alsof dit niet echt is beter handelen als mensen wat nuchter er over doen tegen me. Anders schiet ik zo door in mijn hoop. En daar heb ik gisteravond mijn portie wel van gehad en dat vond ik gelijk weer even genoeg voor de komende tijd
Oh wat is t toch n ellende die hoop hè Ja ik werd wel even kribbig.. Maar ze bedoelt het goed natuurlijk
Heey meiden, ik moet eerlijk zeggen dat in gebied waar zika heerst je eigenlijk helemaal niet bezig moet zijn met zwanger raken, dus wat dat betreft ben ik eigenlijk al 'fout' bezig. Echter is het (gelukkig) na 7 dagen uit je lichaam en is mijn ovulatie net pas geweest, dus er is ook geen kans dat het enige invloed zou kunnen hebben. Wij zijn wel gewoon doorgegaan (alhoewel we niet veel gedaan hebben) aangezien we niet verwachten deze maand zwanger te raken. daarnast zijn we al 4,5 jaar bezig zonder resultaat, dus mijn man vertikt het ook om die regenjasjes te dragen (vindt hij maar niets) voor de rest hier gelukkig weinig last, wel van druk op blaas en pijn in onderrug wat meer vervelend is, dan het ergens op wijst.. maar goed.. gaan nu officiee in wachtbankje zitten (maar verwacht deze maand niets)
Hoop dat je je snel beter voelt Daantje, kan je t hierna ook niet meer krijgen? En jullie wilden onderzoek laten doen toch, is dat nog lopende? Zeksem, gaat alles met jou goed? Wens, beetje bijgekomen? En rug beter? Ik slaap ook nooit goed als ik ga testen, pijn of niet, zelfs als ik weet dat het waarschijnlijk toch negatief is. Daarom temp ik altijd de laatste week, dan weet ik meestal n dag of 2 voor m'n NOD dat ik ongesteld ga worden. Bedacht me hier net dat we over de 20 rondes heen zijn.. Pffff
Ja Daantje kans is inderdaad klein dat het nu dan net deze ronde raak zou zijn... snap dat wel. Ja dat is een lange tijd Pimpelmeesje 20 rondes. Wat een geduld moeten wij opbrengen he. Hier 42 rondes.... Gisteravond zo'n enorme rugpijn gekregen dat ik heel moeilijk in slaap kon vallen, vanochtend ongesteld geworden! Op naar mijn eerste IUI!
Jeej das dan toch ook fijn Wens heel veel succes! Ik hoop dat t heeeel snel raak mag zijn! Op zich valt t aantal rondes mee natuurlijk, omdat ik vrij lange cycli had. Maar toch voelde het even heel erg "pffff" om te bedenken dat we al meer dan 20 keer door de fase van hoop, twijfel en teleurstelling heen zijn. Hopelijk niet te lang meer..
Nee inderdaad... ik durf er niet te vaak aan te denken, maar als ik dan stiekem een keer wegdroom over hoe het zou zijn om 'gezond' zwanger te mogen raken en blijven dan lijkt dat me zoooooo fijn na al dat wachten. Ik hoop dat het voor ons is weggelegd meis!
Hier droom ik ook nog steeds van spontane zwangerschap, zelfs na 50+ rondes of geen succes... zelfs nu.. kans is klein droom ik al weg bij het idee om een positieve test te hebben... we zijn nog niet in traject gestapt... papieren wel in huis voor de test (sperma) maar aangezien ik ziek was en vice versa even uitgesteld.. Ben nu weer helemaal (lees 90%) opgeknapt en als je het eenmaal gehad hebt ben je daarna ook lekker klaar.. dus voor de toekomst geen problemen.