Oh ik herken je gevoel zo goed! En ik weet dat ik nu makkelijk praten heb hoor, maar ik heb vaak genoeg gedacht: "Stik er maar in, laat maar, ik wil niet meer en het lukt toch niet." En kijk nu! Echt, geef niet op, dit is je allerliefste diepste wens, zou je je een leven zonder een kindje kunnen voorstellen in de toekomst? Misschien dat een pauze al die onzekerheden en die onrust in je koppie weer wat op het goede pad kunnen zetten.. Sterkte meis!
Wauw dat is wel fijn zeg! Dat scheelt echt een aantal ziekenhuisbezoeken. Zou ik ook wel willen . Ik heb na iedere keer dat het niet gelukt is dat gevoel van pffff al die verloren tijd maar ja... nu met de IUI lukt het misschien wel. Wat fijn dat het goed is gekomen met het zaakje hihihi... wie weet gaat het nu van blijdschap (joepiiiee we kunnen weer) in een keer goed!
Ik ga volgende ronde wel met 75 starten als ik deze keer met 50 weer maar 1 ei heb. Maar ik ga dan wel vragen of ik mag opstarten met 75 en dan na 5 dagen over mag op 50. Want als het niet hoeft graag minder van dat spul! Hopelijk knapt hij snel op en is de koorts ervoor weg. Dat soort dingen ben ik altijd bang voor. Je krijgt iedere avond een naald in je buik en dat doe je niet voor niets!! Je wilt gewoon die poging! 15,5 gaat de goede kant op, op welke cyclus dag zit je dan nu?
@Desi, Succes met poging 3! @wens, succes morgen met de echo. Hopelijk is je ei goed gegroeit! @pimpelmeesje, spannend zo voor jullie. Ik hoop dat de uitslag voor deze ronde iig al boven de 3 milj ligt zodat jullie toch de iui kunnen laten doorgaan! .en wbt de rust en de keuzes, dit traject is echt een enorme RollerCoaster en daarin kan een poosje rust zeker goed doen, al is het maar tot de conclusie komen dat je het zo ook goed vindt of dat je erna weer met frisse moed verder wilt. Zelf ben ik al bezig sinds 2012. Eerst alleen, al kende ik mijn man toen al wel. Daarna toch relatie en uiteindelijk samen deze keus gemaakt.. En ook wij namen afentoe wat rust tussendoor, gewoon ook om elkaar niet kwijt te raken.. Ik wens jullie veel succes. Hier vandaag 9/10 dpo en ik zie een lijntje maar krijg m niet geüpload. Staat op mn profiel.. Kijken jullie even mee? Denk dat het indrooglijn is al stond het er binnen 5 min. Echt, ik maak mezelf helemaal gek..
Heey Meiden... misschien simpele vraag, maar zit nu op dag 25 (normale cyclus ongeveer 30 -31 dagen) en heb nu spotting... hoe moet ik dit lezen/zien?
@daantje.. Het zou een evt innesteling kunnen zijn, maar dat hoeft niet. Je kunt ook een kortere cyclus hebben en een beginnende menstruatie die opkomt. Het blijft afwachten.. Succes
@wens thanks! we gaan er weer voor. @pimpelmeesje koorts is een lastige. Toch kan het alle kanten op. Hier 1x met koorts maar 1 milj gehad maar ook met koorts ( en dan echt 40+) toch nog 4,5 milj. Het zegt dus niets maar dat het niet goed is voor de zaadproductie is een feit helaas .
Koorts is gelukkig van korte duur geweest, dus op hoop van zege maandag.. Ik heb vandaag een arboarts gesproken, ik heb een vorm van reuma en ik werk maar 50% maar zonder pijnmedicatie was ook dit erg lastig. Paracetamol etc werkt niet bij mij, nsaids mogen niet bij zwangerschapswens en de volgende stap is tramadol, en daar kan ik niet mee werken. Dit is voor mij ook het grootste struikelblok, een deel van mij heeft het gevoel dat het niet voor mij bedoeld is, dat het teveel gevraagd is met mijn lijf. Een ander deel wilt het heel graag, en wilt gelijk door gaan. Pijn, vermoeidheid en schuldgevoel naar mijn werk toe door de dagen dat mijn lessen uitvallen, door ziekenhuisbezoeken en ziekmeldingen, maken dat ik er ook aardig doorheen zit. Nog los van de stress dat dit traject sowieso met zich mee brengt. Het advies van de arboarts was om de komende weken thuis te blijven, zodat ik tramadol vast kan gaan nemen en hopelijk gaan dan de bijwerkingen hiervan weg. Dit geeft wel rust, al vind ik het moeilijk. Ik denk dat we dan ook nog door gaan, maar heb nog even de tijd om er over na te denken. Zo, enorme tekst vandaag van mij, maar wilde even m'n verhaal kwijt
Even kort, hier inimini eitjes nog op dag 10. 1 van 12 mm en 1 van 6.9x10 mm, 1 nog kleiner dan dat. Zondag weer een echo. Maar ben bang dat ik daarna nog zeker 2 keer moet voor een echo voor de IUI. Mijn ei is namelijk altijd pas rond dag 17 groot genoeg, maar goed protocol met IUI om op dag 10 te komen.
Hier ook een update.. gister dus spotting gehad, maar nu helemaal niets... nada... wel krampen.. geen idee wat me lichaam aan het doen is... soms wil je dat het gewoon duidelijk is wat en waar
Ja wie weet... het kan een innesteling zijn maar kan inderdaad deze cyclus ook gewoon wat anders lopen. Ik had de vorige ronde 1 dag na ei al roze/bloed/bruinverlies. Om gek van te worden. Ik duim voor je. Je kan morgen al wel een testje doen hoor 4 dagen voor NOD. Hier gaan ze niet alle drie doorgroeien denk ik hoor. Ik heb het al eens eerder gehad en groeide er maar 1 door helaas... we gaan het zien. Ik vind het nu alleen met IUI wel pittig dat je zo vaak naar het ziekenhuis moet voor een echo. Uitgangsecho 1x, cd 10 echo, cd 13 echo, dan waarschijnlijk nog 2 echo's en dan pas de IUI. 6 x in een cyclus best wennen.
Hier na een paar dagen heel weinig toch krampen en meer bloedverlies (wel helder, geen stolsels) dus ik ben bang dat mijn lijf deze maand lekker van slag is...
Hello ladies, Is weer ff geleden maar ik heb echt de kracht soms niet te reageren. Welkom nieuwe meiden! Wens het is idd pittig. Ik ben alleen deze week ook 3x op en neer geweest en dat is toch een ruime 300 km in totaal. Hier vandaag 4e en in principe laatste iui gehad. 6 feb gesprek hoe nu verder.
Balen Daantje hier word je moedeloos van! Dan kan het beter flink doorzetten. Pimpelmees je hoe is het met jou? En met de rest? Hoe zou het met miss marijke zijn?
Hier ook even een kort berichtje, druk weekend voor de boeg haha. @wens hoop ook dat de eitjes doorgroeien, je weet het nooit. En ik baal ook altijd van iedere keer weer naar het zkh. Zeker als ik een afspraak heb en ook nog lang moet wachten. Ik ben altijd blij als er iets in het weekend valt , echo of inseminatie want dan is het veel rustiger, haha. Verder geen nieuws hier. Volgende week weer menstruatie en dan op naar IUI3. @ Pimpelmeesje hoop dat je de rust vind die je nodig bent zodat je er straks ook weer vol voor kunt gaan. Ik weet niet hoe oud je bent, ik heb heel lang gewacht met zwanger (willen) worden. Toch heb ik nu spijt dat ik niet eerder ben begonnen als ik zie wat er nu allemaal nodig is. Wat ik ermee wil zeggen is dat je je dromen moet najagen en als dat betekent dat je rust en pauze nodig hebt , je dat ook zeker moet nemen, maar laat niet te veel tijd liggen waar je op een later moment spijt van hebt. Meiden, fijn weekend en tot snel
Hey, Gaat nu wel beter, ik krijg wsl n dagelijkse dosis tramadol, zodat het beter te handelen is. Moet dit alleen nog met de fertiliteitsarts bespreken. Dan stop ik zodra ik n positieve test heb; ik vind het niet erg om pijn te hebben zodat het kindje veilig is, maar jaren zonder te weten hoe lang nog.. Ik ben zelf nog niet zo oud (27) maar mijn vriend is 36 en hij wilde eigenlijk jonger vader worden. Bovendien slijt mijn lijf sneller dus ik wil zeker geen jaren meer wachten. De twijfels of het met mijn klachten wel verstandig is blijven boven drijven als ik het moeilijk heb, maar wij hebben deze keuze weloverwogen en mbv artsen gemaakt. Het maakt t alleen niet makkelijk dat het soms lijkt alsof het universum het niet wilt. Maar nu ik rust heb weet ik weer hoe ontzettend graag we dit willen, en dat dit echt de moeite waard is als het uiteindelijk lukt. Wens, heel veel succes morgen! Desi, hoop dat die menstruatie uiteindelijk niet komt natuurlijk
@pimpelmeesje, dat lijkt me ook een moeilijke keuze die je hebt moeten maken en knap van je dat je ondanks alle tegenslag toch de kracht heb gevonden om door te gaan. Ga ook voor jou dubbel duimen dat het zsm lukt. @de kans dat ik nu geen menstruatie krijg is bijna nihil haha, we hebben het alleen gedaan 2 dagen ( vanwege de operatie) na mijn ei ( als ik de testen mag geloven, want had nu geen echo's ter controle . Het was ook nog eens weinig romantisch en passievol vanwege de pijn bij hem, dus na de narcose, slecht sperma vanwege lang wachten en ik heb al echt een voorgevoel voor menstruatie, dus geloof mij, als het deze maand raak is dan is er echt een wonder gebeurd