hihi ja die vervelende troela van mij had dat inderdaad gezegd! Maar ik mocht niet 10 minuten blijven liggen wegens nieuw protocol dus ik kan daarna lekker plassen... ook al zou ik dat misschien wel niet willen, misschien toch het idee dat het dan nog eerder eruit loopt ofzo wahahaha. Fijn Desi dat de IUI in ieder geval goed ging ook al deed het zeer, klinkt pijnlijk! Nu inderdaad die twee lange weken. Ben benieuwd of dat voor mij anders zou zijn als ik er 1 achter de rug heb. Hier nog geen bruinverlies, wel zeer pijnlijke borsten. Twee weken geleden heb ik s avonds de Ovitrelle gezet dus of morgen of woensdag zou ik ongesteld moeten worden...... Ik ga dat net zoals jou doen Pimpelmeesje, misschien wel heel erg goed!! Want dat negatieve gedoe iedere keer helpt ook geen moer!
Even flink wat chocola een meiden huil/lach film kan soms wel wat verlichting geven.. en natuurlijk moet je door.. sterkte aankomende dagen! 🌹
he wens, balen zeg.. juist omdat je misschien toch nu wat meer hoopt nu je erbij geholpen wordt. hier zit het ook niet echt mee.. manlief heeft nu zika te pakken, dus veel geklust is er niet en het is toch lastig om te zien wanneer mijn ovulaitie is.. nu begonnen met temperaturen, app en slijm in de gaten houden, maar zie niet echt dat mijn slijm veranderd is haha, dus of dat nou zoveel zin heeft
Ja precies ga ik zeker doen! Lekker potje janken. Ik heb ook twee nachten maar een paar uur geslapen dus zit er fysiek ook best doorheen
@wens gatsie... das balen zeg. Helaas weet ik precies wat je voelt, ik had er de de 1e keer ook een heel goed gevoel over, omdat het nieuw was, in mijn hoofd duizend procent meer kans had en ik er van overtuigd was dat dit de oplossing zou zijn. Des te groter was de teleurstelling dan ook toen de menstruatie kwam. Ik kon bijna niet eens geloven dat het niet gelukt was, terwijl ik best heel realistisch ben. Ik heb zeker 2 a 3 dagen gejankt en in zak en as gezeten. IUI 2 ging ik dan ook met een heel ander gevoel in en nu met IUI 3 ben ik gewoon heel realistisch, maar wel positief ingesteld. Er is een kans alhoewel die kans maar zo'n 8% is, maar.... iemand moet die 8% zijn , haha. Sterkte voor jou en dikke knuf. @pimpelmeesje wat jij vertelde dat je het idee hebt dat het er 2 zijn als het lukt dat denk ik zelf ook. Wat je schrijft zou ik zelf geschreven kunnen hebben. Mijn gevoel zegt ook dat het alleen maar lukt met 2 of meer eitjes en ik baal ook als ik zie dat het er maar eentje is, haha terwijl ik gewoon gat in de lucht zou moeten springen. Stiekum hoop ik zelfs dat er nu 2 in hetzelfde eitje kruipen ( aangezien er nu maar eentje zat). Mijn man wil maar 1 kindje terwijl ik stiekum ook wel een 2e zou willen maar daar nooit bij na denk omdat we met 1 al moeite genoeg hebben. Ik heb ook veel gelezen over een volle blaas bij IUI, maar hoef daar zelf geen rekening mee houden, sterker nog, ik ga vlak voor de IUI meestal nog even naar de wc zodat ik weet dat ik na het kwartier blijven liggen niet meteen moet plassen. ( zit een beetje tussen de oren, want eruit lopen doet het niet) . @ de rest Hoe ist het met jullie? Het lukt me niet altijd op iedereen persoonlijk te reageren maar weet dat je altijd om steun kan en mag vragen, maar dat zal voor iedereen gelden denk ik. Fijne valentijnsavond meiden.
@wens beterschap! Ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt. Hier gaat alles rustig, over een paar dagen weer beginnen met ovu testen. wel een vraagje voor de meiden die tempen en al een kleine hebben rondlopen, hoe tempen jullie? Soms is de Jongste wel half 5 wakker en komt dan bij ons liggen.. maar ik draai zelf denk ik nog wel 10 keer om voordat de wekker gaat.. dus dan gaat mijn temp toch omhoog.. andere dagen kan hij ook pas 7 uur naast mijn bed staan Maarja dan temp ik dus niet op dezelfde tijd. Daarom doe ik nu dus de ovu testen, maar dokter heeft gevraagd of ik eventueel ook een ronde zou kunnen tempen vandaar mijn vraag hoe doen jullie dit? 😊
Ik zet de wekker zo vroeg als ik op m'n vroegst wakker word, dat is in t weekend dus veel eerder dan ik echt opsta, maar ik heb gemerkt dat zeker als ik m heel erg vroeg zet ik makkelijk weer verder slaap. Dus mss ff in de vroege ochtend zetten en dan daarna verder tukken?
Voel je je al wat beter wens? Gemeen eigenlijk hè, alsof ongesteld worden niet erg genoeg is doet t ook nog overal zeer :x Ik voel mn onderbuik de laatste 2 dagen ook, hoop dat t komt omdat de hoge dosis z'n werk doet. We willen 2 dagen naar de familie in Italië, we vertrekken dan volgende week zaterdagochtend vroeg en maandag terug, maarrr had even niet gedacht aan de IUI :S en als t op tzelfde tempo gaat als de eerste 3 valt de inseminatie precies in die dagen. Maandag eerste echo, hoop echt op 2/3 mooie grote eitjes die bijna klaar staan om te springen
@pimpelmeesje, Ahh dat is wel een idee inderdaad! Dan zal ik de deuren in de nacht wel dicht moeten doen.. anders word de jongste alsnog wakker.. de oudste word van een bom nog niet wakker gelukkig. Heeft het alsnog zin om daar morgen mee te beginnen of kan ik dan beter volgende cyclus beginnen? (Hopelijk niet meer nodig natuurlijk maar daar ga ik (puur eigen bescherming) wel vanuit. Ah wat fijn een paar daagjes weg, wel jammer dat het dan weer net samen valt met je cyclus. Ik hoop dat een paar daagjes weg jullie goed zal doen wat betreft zwanger worden! Je hoort jet wel vaker wanneer mensen op vakantie zijn ze ineens wel zwanger worden. Ik duim voor je in ieder geval. 😊 @wens heb je dan ook migraine? Ik heb gelezen dat Citroen mer honing daar goed tegen helpt.. bij mij trouwens niet maar het is misschien het proberen waard? Ik vandaag begonnen met ovu testen, volgens mij heb ik mijn ei deze maand weer mooi op tijd. Vorige maand was hij 2 dagen te laat en m'n cyclus dus ook 30 ipv 28. Vorige maand was de test op deze dag lichter dus ik vandaar dat ik denk dat ie eerder komt. 😊.
Als t voor n duidelijke grafiek voor de arts is zou ik volgende cyclus beginnen, als t voor jezelf is om te kijken of je eisprong echt gelukt is en je zit nog minimaal 3 dagen voor je verwachtte eisprong zou ik nu beginnen.
Ja is voor de arts inderdaad, maar ben zelf ook wel benieuwd. Ik ga morgenvroeg 04:00 beginnen. 😊 Dankje voor je antwoord.
oeiii Pimpelmeesje dat is qua timing wel spannend zeg!! Ga je dan niet weg als je de IUI hebt? Nou zeg dat super oneerlijk! En niet zwanger en MEGA koppijn, buikpijn, niet lekker blehhh. Het is niet echt leuk allemaal hihihi. Ja Angela ik heb ook migraine, gelukkig niet vaak. Maar dat had ik nu niet hoor dat herken ik heel goed aan de vlekken. Morgen de uitgangsecho, helaas niet met mijn 'vastere' en fijne arts. Zij wilde de hormonen ophogen. Nu heb ik dus een ander en ik merk dat ik gespannen ben dat ik ergens toch bang ben dat zij gaat zeggen morgen dat ik weer 50 moet spuiten..... Ik laat morgen wel effies weten hoe en wat.
Als ze dat zeggen gewoon naar de balie lopen en zeggen dat je graag een telefonisch consult wilt met je vaste gyn. Maar ik hoop dat t allemaal reuze mee valt en dat je vol goede moed de volgende ronde in kan Ik weet nog niet of we dan gaan, ik denk t niet.. Maar hoop dat we op vrijdag de inseminatie kunnen doen, ik geef dat maandag ook aan bij de eerste echo. Eerst maar even de echo afwachten, kan me nu wel druk maken maar mss is dat helemaal niet nodig, zonde van de energie dan.
Ja is ook zo, ik ben iemand die zich daar dan wel zorgen om maakt, echt niet goed hihi... goed dat je er zo in staat. Nou hier echo gehad, maar er was nog een rest follikel te zien. Ik moest bloed laten prikken om te kijken of het geen hormonen meer gaf want dan zou ik een ronde moeten overslaan. Ik heb dit nog nooit gehad, vraag me af of dat komt van die drie pregnyl prikken? Geeft wel weer een extra spanning met zich mee, het idee dat dat dus ook kan gebeuren en dat je dan een IUI moet overslaan... pfff Maar gelukkig was het bloed goed dus we mogen beginnen. We moeten wel 62,5 spuiten (grrr) ipv de 75 die mijn arts eerst zei. Ze is anders toch bang voor overstimulatie.... Ben benieuwd hoeveel eitjes het er zijn. Wanneer hoor jij Pimpelmeesje hoeveel eitjes er zijn? Succes met tempen Angela