Ik vind het toch wel spannend morgen de echo. Ik hoop op meerdere eitjes maar hoop dat t geen overstimulatie is geweest...
Het is ook spannend! Ik duim met je mee dat alles er perfect uitziet.🍀Ik heb mezelf vandaag weer gek gemaakt met google.. tot hoeveel dagen na eisprong nog slijmverlies enz. Lijkt iedere maand wel erger te worden 😂..
@pimpelmeesje jeetje wat balen zeg dat ze niet mooi door groeien en dat ze niet wat verder omhoog willen met die dosis. Daar zou ik ook van balen... @wens succes morgen in het zkh! @angela ik heb in de loop der jaren ook alles al gegoogled. Nu doe ik dat niet zo veel meer, komt waarschijnlijk omdat ik mijn lichaam inmiddels zeer goed ken haha. @hier nog op de wachtbank tot dinsdag, maar weet 99 procent al wel zeker dat de duivels komen, helaas... Begin hem nu zo langzamerhand wel te knijpen nu we richting iui4 gaan straks omdat we de helft voorbij zijn dan..het voelt anders op de een of andere manier.
Thx Angela en Desi. Erg balen dat Desi dat je je ongie voelt aankomen. Snap heel goed dat dat zo voelt. Zou ik ook hebben na de zoveelste IUI. Die fase ben ik gelukkig ook al voorbij maar de meeste vrouwen hier Angela doen dat of hebben dat gedaan hoor hihihi dus het ligt niet aan jou. Nou Pimpelmeesje zit in hetzelfde schuitje. Ophoging heeft geen zin gehad. Heb 1 ei van 13mm en 1 van 8mm die gaat waarschijnlijk niet mee groeien. IUI 2 met 1 ei 😏🙁😒
Dames, Ik wil iedereen even een hart onder de riem steken, en succes voor allemaal. Reageer morgen uitgebreid op iedereen. Wel meegelezen! Ik heb een echte K*Tweek achter de rug, intake EMC ruzie met manlief omdat ik stijf van zenuwen was/ben. Onze eerste ruzie, 2 dagen nikss gezegd servies door de kamer en vooral veel huilen.. Lig nu in bed en ook al hebben we het uitgepraat, ik ben gesloopt.. En baal van dit hele traject en mezelf..
@home, ach wat naar! Ik kan het me heel goed voorstellen, ik denk dat niet alleen jij maar ook je man vol met zenuwen zal zitten. En heel stom dit hoor maar mijn oma zei altijd, je schopt het hardst tegen je geliefden. Ook manlief en ik hebben (nu al) af en toe dikke discussies over wat we nou willen en wat we nog aan kunnen. Het word beter! En een dikke knuf🌹 @wens ik heb de eerste anderhalf jaar niks gezocht of gegoogled, maar ben al een stuk wijzer geworden. De testjes op deze site geven me aan de ene kant hoop maar andere kant is het gek aan stekerij naar mezelf toe. Maar blij te horen niet de enigste te zijn 😊 @desi, geen bloed geeft moed! Niks is nog zeker en je moet natuurlijk wel een beetje positief proberen te blijven! Soms is dat heel lastig dat begrijp ik, bedoel het aardig😊 Ik duim toch op een positieve test!🍀 Wel een vraagje, hoezo denk je voor 99% te weten dat je ongi komt? 🙈
@angela das eigenlijk een simpel antwoord, omdat ik de ongi symptomen al weer voel aankomen net zoals in al die 36 maanden hiervoor en verder nergens geen last van heb. Die ene procent mag me verrassen en dan zal ik als eerste door het plafond heen schieten, maar vooralsnog ga ik gewoon ongesteld worden. Ik ga mezelf niet meer gek maken vind dit een stuk rustiger zo haha. En dan gauw deze poging afsluiten en weer lositief naar iui4
Oh zo, ik kan inderdaad begrijpen dat dat ook een stukje rust geeft.. de telleurstelling is dan ook vele malen minder.. ik denk ook altijd ongi te worden maar merk verder niks aan mijn lichaam helaas. 😅
En zoals verwacht zijn de duivels gearriveerd. Dat ze er nu zijn bevestigd dat de iui een dag te laat was waarschijnlijk zoals we ook al dachten. Ik ga een paar dagen balen en morgen het zkh maar weer bellen voor de uitgangsecho en dan vol goede moed de spuit er weer in en door naar iui 4.
Aw meis wat ontzettend balen, grrrr..... ik blijf er een hekel aan hebben! Hier een echo gehad 1 ei deze ronde. De ander is 10mm dus te klein. De grootste was nu 16mm. Dus morgen een ovulatietest doen, als die positief is donderdag de IUI, als die negatief is Ovitrelle spuiten en vrijdag de IUI..... Ben weer benieuwd.
Succes wens. Heb je ondertussen besproken hoe je de laatste inseminatie hebt ervaren? Terug uit Italië, ik had vanmorgen n echo waar weer niks op te zien was. Nu de dosis naar 100 en maandag weer echo. Dussss Wel besloten dat hierna toch echt een pauze volgt.
@wens Jammer dat de andere eitjes niet mee gegroeid zijn. In ieder geval alvast succes met de inseminatie einde vd week. Ik ga duimen draaien @pimpelmeesje jee zeg.. das echt balen meid. Vind het echt zo naar dat het niet op schiet. Had je zoveel meer gegund. Hier vanochtend weer uitgangsecho gehad, alles weer rustig dus meteen door en de 1e spuit zit er al weer in. Op de 1 of andere manier heb ik een goed gevoel bij deze poging! Nu hopen dat er eindelijk weer eens meer als 1 eitje is , dat we een extra kansje hebben. Sterkte voor iedereen bij wie het tegenzit, die op de wachtbank zitten of zomaar een knuf nodig hebben.
Hey meiden, hoe is het met jullie? Nou desi wie weet helpt je positieve vibe wel! Maandag pas weer een echo Pimpelmeesje? Hier IUI 2 gehad. Deed dit keer geen zeer. 1 ei en 22 miljoen goede zwemmers...
Oh gelukkig wat meer zwemmers waren ze nu wat liever voor je?? Ja maandag pas.. Wel vanaf morgen ovulatietesten. Blijkbaar kwam uit het bloedonderzoek dat er écht niets gebeurde daar beneden
Hier gaat het boven verwachting goed! Afgelopen maandag de gyn. Gebeld voor een afspraak. Die had niet eerder tijd dan 10 mei. Na een discussie van bijna 10 min heb ik 28 maart een afspraak gekregen. Ik ging ervanuit dat deze ronde niks zou worden, en dan toch gisteren een hele lichte streep en vandaag al ietsje donkerder.. het is natuurlijk nog afwachten op maandag( mijn nod) maar hoop door de vitamine b12 pillen dat dit een plakkertje is! Kun je nagaan.. na 2 jaar toch spontaan zwanger geworden! Ik heb vorig jaar april een vroege miskraam gehad.. als dat al een miskraam mag noemen na 2 dagen over tijd. En een veel te lichte zwangerschapstest.. @wens war fijn dat het dit keer geen pijn deed! Ik duim heel hard met je mee!
Voorzichtig gefeliciteerd Angela! Ik kan op m'n telefoon niets zien, maar dat zal wel door de resolutie komen. Ik hoop dat ie mooi oploopt!!
Spannend Angela! Ik persoonlijk had nog niet met deze test mezelf zwanger durven noemen en mijn banner aangepast. Had dan eerst een dag of twee gewacht om eerst een oploop te zien, maar ach we zijn daarin allemaal anders! Merk wel dat ik de laatste tijd bar slecht tegen het test topic kan! Word er mega boos van dus ga er maar niet meer kijken. Zon vrouw met een hele donkere test en dan nog zegt het zal wel niet goed zijn he. Zakt mijn broek echt vanaf en voelt voor mij echt als aandacht vragen grrrr. En wij maar blijven staren naar onze witte testen of lichte lijntjes.
Vandaag was hij al wat donkerder, ik zal er geen meer plaatsen want het laatste wat ik wil is jullie kwetsen! En bij deze spijt het me ook echt als ik je gekwetst heb. Ik voel me echt super lullig nu. Ik zal kijken of ik hem kan verwijderen.
Fijn dat ie is opgelopen, gefeliciteerd! Er zijn van die meiden die een test met twee paarse lijnen plaatsen en dan van het zal wel niet erbij zetten. Vind dat gewoon bloedje irritant! Kan er niets aan doen. De hormonen spelen vast ook mee. Maar was zeker niet naar jou bedoeld Meis. Je moet hier je geluk kunnen delen! Vind het vervelend dat je het zo hebt opgevat, want wil zeker geen spanning voor je creëren!