Ik ga er vanuit dat IUI 2 mislukt is, stond vandaag op met een hele vervelende naderende ongie rugpijn 😳😲🙁
ahh bah Wens.. balen zeg... hoop voor je dat het toch mog ergens anders vandaan komt en niks met een naderende menstruatie te maken heeft, maar vaak voel je het zelf het beste aan.. dikke knuf
Zo balen he.. ik weet het ook meestal al wel zo'n week van tevoren. Het is een gevoel + de symptomen en dan weet ik het bijna al wel zeker... maar het blijft gigantisch k*t gewoon...
Ja echt he... het is echt zo niet leuk. En dan iedere keer die kl... pregnyl prikken. Die doen zo zeer. En dan voor je gevoel voor niets. Al die ritjes naar het ziekenhuis. Als ik ongesteld word voelt dat als verloren tijd, tijd die ik beter had kunnen besteden. Maar anders bekeken, ik denk dat als het uiteindelijk niet lukt je je wel beter erin kan berusten omdat je alles hebt geprobeerd.
Jeetje wens wat verrot al zo snel ik vind t 1 voordeel van mislukte iui's dat ik sneller ongesteld word, dus voor m'n NOD en dus voor ik me echt superzenuwachtig kan maken. Verder voel ik me nog vrolijk ellendig pffff
Ja als t niet raak is dan is het wel fijn dat ik gewoon op tijd ongesteld word. Voor de molen duurde het vaak 32-35 dagen. Heb je last van de pregnyl?
Jup, realiseerde me net ook dat ik elke keer met de pregnyl midden in de nacht wakker word... Dacht eerst elke keer van pijn of andere ongemakken, maar voel me nu eigenlijk wel ok Dus dan maar ff forummen Hoop dat je ongi nou n beetje snel doorbreekt, kan je in ieder geval verder
Ja ik slaap ook onrustiger... Nog lang op het forum moeten vertoeven voor je kon slapen? Ik denk dat ik gewoon vrijdag ongesteld word hoor. Zal niet eerder zijn. Ik heb meestal al een tijdje last voor het echt doorbreekt.
Echt balen wens... en ook balen pimpelmeesje dat je zo'n last van de pregnyl hebt dat je er s nachts wakker van ligt. Hier nu 2 dagen na iui en ik betrapte mezelf er net op dat ik nu al het gevoel heb dat ook deze niet is gelukt. Kan het natuurlijk nog lang niet weten maar omdat ik nooit ergens last van heb verwacht ik eigenlijk dat zodra ik wel zwanger ben ik juist wel klachten zal krijgen terwijl het niet eens gezegd is dat dat ook echt zo is. Ik wijt deze gekke gedachte dan maar aan de hormonen, heb ik er toch nog een beetje last van hahaha
Ja haha die hormonen die doen een hoop met je. Het is zelfbescherming denk ik Desi! Want als het eitje bevrucht is moet het nu nog een plekkie vinden dus je kan nu nog geen klachten hebben. Dus kan best dat dat later komt. Ik duim voor je! Ik heb dat mijn smaak verandert. Steeds wat beroerd. Maar ik geef de pregnyl echt de schuld!
oh Wens!! Vreselijk... ongi gevoel hebben en dan dit soort symptomen krijgen. Heb echt met je te doen. En het zal idd bij mij ook zelfbescherming zijn, we moeten verdorie wel wat doorstaan en dan te bedenken dat er mensen zijn die 1x met elkaar naar bed gaan en zwanger zijn. Tis niet eerlijk verdeeld op de wereld, haha
Het is zeker niet eerlijk verdeeld! Net als t programma vier handen op een buik. Al die meisjes roken of drinken energie drankjes. Mega slecht voor die kindjes. Dan denk ik hoe is het mogelijk zij wel en wij niet
Gisteravond zei mijn partner nog dat hij dacht dat ik zwanger ben. Omdat ik steeds halve kotsneigingen heb bij bepaald eten enzo. Maar vanochtend opgestaan met mega ongesteldheidsrugpijn, gister had ik dat niet. Maar nu is mijn hoop weg. Laat het dan maar snel vrijdag zijn kunnen we weer verder.
oh wens * zucht * wat een ellende ook, om gek van te worden. Leef met je mee. Hoe is het vandaag? En met jou Pimpelmeesje? Ik zit ook nog steeds op de wachtbank. Alweer 4 dagen voorbij, voel me zoals gewoonlijk kiplekker. Geen last van de pregnyl, geen steekjes, geen buikpijn , niks. Volgens mij gebeurd er weer net niks daar beneden haha. Zo heb mijn dagelijkse gal weer gespuwd, haha ik zal de positieve vibe weer opzoeken want je kunt er nog miks van zeggen. Maar even afreageren is soms best lekker
Ik blijf gewoon voor je door duimen.you Will never know 🤗😉. Hier vandaag gelukkig niet meer die erge rugpijn!
Schiet weer lekker op met ons hè? Ik voel me vandaag voor het eerst weer oké. Vanochtend normaal op kunnen staan, itt de laatste dagen waar ik het gevoel had dat ik bij een klein zuchtje wind in duizend zandkorrels uit elkaar zou vallen. Ik voelde me zo ellendig, niet normaal. Zelfs de yoga was niet goed te doen. Ik heb tot nu toe 2 halve dagen gewerkt, en beide dagen ben ik thuis gekomen en direct in slaap gevallen tot half 6, gewoon compleet uitgeteld. Maar vannacht weer gewoon geslapen, goed wakker geworden en weer redelijk de oude. Dat geeft me wel het gevoel dat het niet gelukt is... Denk wel dat het deze keer wat minder erg zal zijn, omdat ik erg behoefte heb aan de pauze. Hoewel het natuurlijk helemaal super zou zijn als het wél gelukt is. Gaat wel langzaam deze keer zeg! Ben pas halverwege de wachtweken
Jeetje Pimpelmeesje wat erg dat je je zo voelt door de pregnyl, kan me voorstellen dat je toe bent aan een pauze!! Maar zou inderdaad heerlijk zijn als t raak is nu! Die tweede week wachten is stom he? Ja we zijn gezellige kneusjes bij elkaar 🤗😲😏😁. Ik had vandaag geen rugpijn maar net onder t koken begon het weer op te zetten. Dus moest na t eten snel op de bank liggen werd beroerd van de pijn. Zitten lukt dan echt niet. Het voelt heel heftig. Ik heb gister en vandaag een test gedaan, zou ik eigenlijk niet doen, maar was toch weer benieuwd naar de afbouw van pregnyl. Ik ga morgen denk ik ook testen dan zit ik 2 dagen voor NOD. Ik denk bij rugpijn meteen aan ongesteldheid maar het is nu zo intens weeïg dat ik toch weer hoop krijg, toch weer die gedachten van zal t van innesteling enz zijn, klinkt dat stom?