Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Wenssinds2013, Feb 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Nee hoor test loopt af en heb koppijn heb ik altijd vlak voor ongesteldheid pfff ben t echt even zat 😪

2. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    oh meiden...wat een ramp is het met ons. Hoop voor jullie dat er nog een wonder gebeurd en toch met een positieve test eindigd. Dan zijn broodnodige pauzes, ellendige menstruaties en veel te lang durende wachtweken verleden tijd.

Ik voel me nog steeds kiplekker! Nergens maar dan ook nergens geen last van. Aan de ene kant lekker hoor maar ook weer frustrerend. Maar ik klaag (nog) niet..het kan nog steeds maar die dagen duren idd zoooooo lang. Sterkte meiden

3. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Oh sorry Wens! M'n telefoon liet je latere reactie niet zien... Wat balen :(

4. Wenssinds2013

Bruinverlies is begonnen IUI 2 mislukt. Ik duim nog voor jullie door!

5. Pimpelmeesje

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Ik heb er niet zo veel vertrouwen in deze ronde..

6. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Aaahhh shit Wens... jammer. Wanneer is jou NOD pimpelmeesje?

7. Pimpelmeesje

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Als m'n iui-lf hetzelfde is word ik zondag of maandag ongesteld. En die van jou Desi?

8. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hey Meiden.. kom er nu achter dat jullie lekkere doorbabbelen maar ik geen notificaties meer kreeg.. nou ja.. ik dacht al wat is t stil.

Er is ondertussen alweer vanalles gebeurt ziek.. iedereen met IUI bezig.
    Wens die akelige ongesteldheid weer 😡 Klote!
    Desi en pimpelmees op de wachtbankje.

Hier ook nog steeds niks. Ik heb vandaag punctie gehad. 6 eitjes nu afwachten tot zaterdag of er een tp zal plaatsvinden 🙏
    Met m'n moeder gaat t niet heel goed.. tumor gegroeid en behandelingen afgebroken, ze is officieel uitbehandeld. Ze heeft tijd in zhuis gelegen en is nu thuis. Voor nu helpen de morfine pleisters redelijk maar hoelang t nog gaat duren..??
    Heb de notificatie weer aangezet 👍🏻

9. Pimpelmeesje

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Heel veel sterkte Marijke... :(

Ik voel mn menstruatie aankomen en m'n temperatuur is gekelderd, dus wij gaan de pauze in. Ik neem nu ook wat afstand van het forum, maar zal af en toe nog even aanwaaien om te kijken hoe het met jullie gaat.
    Hoop dat jullie allemaal snel succes hebben :D

10. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Welkom terug Marijke! En heel veel sterkte gewenst.

@pimpelmeesje gatsie... balen meid. Ik hoop dat je in je pauze alles mag terugvinden om straks weer vol goede moed verder te gaan. Het is je gegund, net zoals de rest hier om ook een wondertje te mogen krijgen. Dikke knuffel, veel geluk en sterkte en hopelijk tot heel snel met super goed nieuws.

Ik vermoed ( lees : weet al wel weer bijna zeker) dat ook bij mij IUI 4 niet is gelukt. Nog steeds net zoals alle maanden ervoor geen enkel symptoom, voel me kiplekker ( wat op zich heerlijk is hoor) maar goed.. we gaan het weer beleven en wachten af.

@wens jij alweer een uitgangsecho gehad?

11. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ach Bah pimpelmeesje, ja snap t dat je even afstand neemt in de pauze. Hoop dat je na de pauze weer met goede moed verder kan.

Wanneer is je NOD Desi?

Vandaag terugplaatsing gehad! Van de 6 waren er 5 bevrucht en 1 teruggeplaatst. En hopelijk 4 straks in de vriezer maar ze laten nog dag doordelen. Via brief horen we wat ingevroren is.

12. Wenssinds2013

Hai Ladies,

Marijke wat verschrikkelijk om te horen. Liep ze bij t avl?
    Zo heftig. Spannend van deze terugplaatsing zeg en wat in de vriezer kan...

Owww zo balen Pimpelmeesje! Hoop dat de pauze bevalt!

Desi jij voelt nog steeds niet?

Ik voel me mega vervelend. Ik weet niet zo goed hoe lang ik hiermee door wil gaan. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam niet zwanger wilt zijn. En ik heb het gevoel dat ik tijd aan het verliezen ben omdat ik nooit 100% kan genieten en ontspannen. Maar als je stopt is het dan echt over of blijft het dan knagen. Waar doe je goed aan? Aankomend juli speelt dit al vier jaar. Zoveel teleurstelling en waarvoor?

13. Wenssinds2013

Ik ben echt mega ongesteld en vandaag mijn uitgangsecho gehad op cyclusdag 3. Nou moest ik een test doen omdat mijn baarmoederslijmvlies nog 8 mm dik was. Is dat erg bijzonder?

Tweede lijntje zie ik zonder turen maar lijkt mij van de pregnyl want 3 dagen na mijn NOD zou die meer moeten knallen. Ging ook erg tegen mijn gevoel in om tijdens mijn ongesteldheid te testen.

Maar nu zat we ook nog een cyste van 33 mm aan de rechterkant. Vorige ronde zat dit er ook al. Op cyclusdag 14 was deze geslonken naar 17 mm maar nu dus toch groter.

Met dat verdikte baarmoederslijmvlies en die cyste heb ik het gevoel dat een maandje rust voor mijn lichaam misschien beter is? Heeft Iemand wijze woorden voor mij?

Attached Files:

14. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hey Wens,

Wat apart allemaal, maar wat zeiden we van je test dan in het zhuis. Ik zie de streep ook erg duidelijk. Is het uitgesloten dat je toch misschien zwanger bent? De pregnyl lijkt me nu onderhand wel uitgewerkt, zeker na 3 dagen na NOD.

Niks mis mee toch om even en maandje pauze te nemen... je kunt altijd zelf nog even aan de klus. Tenzij je denkt dat je er spijt van krijgt..

15. Wenssinds2013

#975 Wenssinds2013, Mar 20, 2017
    Last edited by a moderator: Mar 20, 2017
    Voor mijn gevoel is dat wel uitgesloten. Ik ben ongesteld en gewoon ongesteld. De eerste dag zaterdag zelfs met tampon en maandverband omdat ik anders doorlek.

Wordt zo gebeld. Ze moet even overleggen. Omdat t toch wel gek is dat er een lijntje staat. Ik vind m licht.

Ik maak me eerder zorgen om die cyste.

Attached Files:

16. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Deze vindt ik ook erg duidelijk, is ie wat rozig? anders vragen om een bloedtest misschien?

17. Wenssinds2013

Nou dat vond ze niet nodig. Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en hebben ze bloed afgenomen om te onderzoeken of die cyste geen progesteron afgeeft...ik vroeg nog dus dan test je hcg meteen omdat ze al had gezegd dat er getest moest worden door dat verdikte baarmoederslijmvlies. nee zei ze dat mag je gewoon thuis doen pfff

18. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,394
    1,173
    113
    Wow wens die is wel heel duidelijk. Apart idd.. wat raar ook dat ze niet meteen ook geprikt hebben op hcg. Pregnyl kan het niet meer zijn.

19. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Blijft afwachten dus...pfff

20. Wenssinds2013

Nee maar een zwangerschap toch ook niet? Ik zou niet weten hoe. Ik heb echt heel veel bloed verloren en stolsels. Hoezo word dat dan allemaal afgebroken als er iets zou zijn?

Ja Marijke stom en ze heeft ook niet meer terug gebeld. Ze had me al gebeld met de uitslag van het bloed. Progesteron was mooi laag dus ik mocht verder. Maar gezien het lichte streepje wilde ze weer overleggen met een arts en zou me terugbellen (dat zei ze 4,5 uur geleden) dus hopelijk belt ze nog.

Share This Page