Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wenssinds2013, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Ik wil wel met je ruilen. Ik wil graag angst voor testen scheelt mij een hoop geld ��. Was omo wit vandaag en met vroege test dus ik ben niet zwanger. Nu kan ik dan eindelijk wel zeggen niet meer testen want dat slaat nergens op.

Pfff zeg stom dat die mevrouw dat zei. Snap je sarcastische toon wel. Inmiddels zit er weinig romantiek meer aan he. En die hele sterke hoop die ik iedere ronde had in het begin is bij mij stukken minder. Het vertrouwen neemt af. Dat vind ik wel vervelend.

Herkenbaar heb ik ook altijd laat t dan maar komen. Kan je toch weer een dag of twee sneller door.

2. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ja inderdaad, echt wel jammer. Dat echte hopen en de leuke spanning is er niet echt meer. En waarschijnlijk is het, als het dan eindelijk gelukt is ook meer een reactie van "he eindelijk" in plaats van dat je een dansje doet ofzo.

Omdat jij een miskraam hebt meegemaakt heb je dat waarschijnlijk nog wel sterker. Dan denk je misschien bij zo'n positieve test ook van, tja dat hoeft nog niets te zeggen. Ik ben mezelf ook heel bewust van wat er allemaal mis kan gaan en dat is wel jammer eigenlijk.

Net op het toilet toch wel helder bloedverlies dus denk dat ik wel kan zeggend at het heeft doorgezet nu.... :(

3. Wenssinds2013

Balen meis!! Ja klopt. Ik moet zeggen bij mijn vorige zwangerschap, dat was na een jaar proberen, was ik vooral erg blij en opgelucht. Nu ben ik iedere keer teleurgesteld en lijkt onze wens nog verder weg nu het naar 1,5 proberen na de miskraam nog niet is gelukt. Maar eerlijk gezegd precies zoals jij zegt... Ik zal echt niet bij een positieve test meteen denken ik krijg een kind. Eerst die 12 weken door. Maar goed de gedachte alleen al, een positieve test in handen, lijkt heel ver weg. Hoe ga jij ermee om? Speelt het een grote rol in je leven?

4. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hi Ladies,

Anneke, balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden.
    Zul je net zien dat je in de vruchtbare dagen naar Gent moet, maar zou zeker 3 dagen van te voren nog ff klussen en de dag na t inleveren, je weet t maar nooit! Miss heb je t al eerder verteld hoor, maar hoe is de kwaliteit van t zaad? Omdat jullie 3 dagen moeten onthouden.
    Volgende ronde maar even afwachten, bij sommige onderzoeken mag je gewoon doorklussen, behalve baarmoederfoto meen ik me te herinneren, contrastvloeistof tast t slijmvlies aan.

Twink. ach nee meid! Meen je niet!! Dikke Shit!! Pffff balen! Is t nu ook vroeger dan verwacht?
    Snap je reactie tov de mevrouw die je tegenkwam bij de drogist, wij zijn er alweer zoo anders mee bezig, maar was ongetwijfeld goed bedoeld, zij kan niet weten. ☺️

Wens, je hebt je niet kunnen inhouden tot woensdag 😳
    Heb niet veel vertrouwen in zo n vroege test, mijn schoonzus heeft m gebruikt 1 dag voor NOD Omo wit 3 dagen later toch positief.

Ik heb me voorgenomen om pas te testen in t weekend. Ik was altijd zo als Twink, had nooit problemen om niet te testen, maar sinds in op dit forum zit heb ik er aanzienlijk meer problemen mee. Al die dames die al op 9/10 dpo positief testen 😳
    Verder zit ik wat in de lappenmand. Heb al sinds vrijdag last van mijn darmen en knapt niet echt op!! Pfff was dit berichtje eerder al aan t typen om 19:00 op dinsdag maar had zo enorm zere buik dat ik t niet had afgetypt en naar bed ben gegaan.. Dat heeft als gevolg dat ik nu om 1:48 klaar wakker ben en aan bakje thee zit. ☺️

5. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vervelend he als je toch nog ongesteld wordt. Ik ben ook iemand die voor nod gaat lopen testen. Ik wil het niet doen, maar de verleiding is zo groot.

Ik zit in m'n vruchtbare dagen maar mijn man is ziek. Dus waarschijnlijk toch op naar iui poging 2 volgende cyclus.

@wens. Ik voel hetzelfde. Het vertrouwen wordt steeds minder en de laatste tijd denk ik ook vaak"wat als het nou nooit lukt". Ik denk dat dat ook wel normaal is na zo lang proberen zonder resultaat. Ik heb ook steeds meer moeite met het nieuws dat er weer iemand zwanger is. Wil mij niet zo voelen maar heb het niet in de hand. En natuurlijk zijn er ook goede dagen waarop ik wel weer vertrouwen heb.

6. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Missmarijke beterschap!

7. Wenssinds2013

Aw Marijke, wat balen. Beterschap. Wat kan je je dan ellendig voelen he. Er heerst ook van alles, blehhh... Hoop natuurlijk voor jou dat er een andere reden is waardoor je je belabberd voelt, you never know.

Ik vertrouw deze testen wel. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 7 dagen na ei al een lichte streep en die bleef toen mooi oplopen. Heb toen geloof ik wel twee keer per dag getest hahaha.

Goed dat je wacht tot het weekend! Ik ben jaloers op jullie! Fijn dat jij je er ook in herkend Zeksem, weet ik dat het er gewoon bij kan horen die gekte in mijn hoofd hihi. Maar bij mij is inmiddels de testdrang wel weg sinds ik gister die witte test heb gezien. Ik heb pijn aan mijn borsten dus het zal zaterdag wel komen. Als ik het maandag nog niet ben waag ik er een testje aan, maar zover zal het wel niet komen.

He bah, Beterschap voor je ventje Zeksem, ik had daar deze ronde ook last van. Uiteindelijk wel 1 keer kort geklust maar ja stelde niet veel voor. Niet dat dat uit hoeft te maken natuurlijk. Maar zonde meis!

Die goede dagen had ik eerder ook, maar zitten er nu niet meer tussen. Misschien heb ik dat ook weer als ik de iui in mag. Het voelt nu alsof het gewoon wachten is tot oktober en dat lijkt zo ver weg.

8. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    @wens: Ja en je hoort ook steeds meer verhalen. Kennissen van ons die hebben laatst hun kindje weg moeten laten halen, die waren al 20 weken zwanger. Mijn moeder heeft een gehandicapt kind gekregen (mijn zusje). Ik ben te veel bewust van wat er mis kan gaan denk ik... Mja zelfs die positieven test klinkt heel ver weg inderdaad. Ik probeer het zo veel mogelijk los te laten. Heb het wel heel moeilijk gehad, veel vriendinnen die een kind hebben gekregen en dan dat kraambezoek.... Pfff nou ja verstand op 0 en vrolijk doen, zeg maar. Ik heb op mijn werk ook heel veel met kinderen en gezinnetjes te maken. Heb ik ook wel een tijdje moeilijk gevonden. Maar nu ben ik omgeslagen ofzo. Heb een hele anti houding ofzo. Irriteer me rot aan al die kinderen. Zo vervelend vind ik ze allemaal XD. Echt erg. Hoe ga jij er mee om?

@Marijke: Nah niet echt vroeger. De dag voordat ik moest testen zette het door. Meestal heb ik het altijd wel rond deze tijd. Die mevrouw, tja, ik vond het gewoon super brutaal. voor hetzelfde geld was het een ongelukje, dat ik dacht ongewenst zwanger te zijn ofzo. Meteen conclusies trekken.... bah!
    Wow, jij bent wel erg uit je ritme! Hopelijk knap je snel weer op :). En spannend dat je bijna mag testen :)!

Vandaag afspraak gemaakt voor uitgangsecho, komende vrijdag. Iemand al ervaring hiermee?

9. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ik zei nog zo enthousiast ik wacht tot zaterdag.. Zonet me niet kunnen beheersen en getest. Ineens in een opwelling, moest naar de wc. Was wit 😩 Nu alweer spijt dat ik getest heb. Grrr

zeksum, wat balen dat je man ziek is.. Zou echt jammer zijn dat de poging niet door zou gaan. Heb je al follikelmeting gehad?

Wens, snap helemaal je gevoel, oktober is echt vet ver weg! Lijkt me frustrerend. Blej

Twink! Uitgangsecho zal zoiets zijn als follikelmeting? Hoeveelste dag moet je komen? Kijken ze even hoe je ei erbij staat!

Ja het is soms echt moeilijk om steeds maar te horen hoe anderen in verwachting raken, bevallen, etc en jij/wij steeds met lege handen staat. Heb al heel wat tranen vergoten.

Maat voor jou Twink en anderen met nog geen kind lijkt t me nog extra moeilijk, wij zijn al gezegend met een mooie meid. Toch zit de wens voor een 2e heel diep.

10. Wenssinds2013

#90 Wenssinds2013, 2 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2016
    Nee he Marijke, ook al een witte test. Welke had jij gedaan? Misschien ben je nog te vroeg...??

Ja dat lijkt me ook Marijke, toch hebben wij hier echt problemen gehad met onze dochter. Heb ik vast allemaal al een keer vertelt maar het blijft fijn even van je af te schrijven ;). Iedereen in haar leven heeft een broertje of zusje en ze wilt dat zelf zo graag dat ze er heel erg mee zit. Vanochtend wilde ze niet naar school, ze had buikpijn. Kreeg er maar niet uit wat er was. Hoorde ik op school de juf een vader feliciteren, was gisteren vertelt door een kindje in de klas dat ze voor de tweede keer grote zus werd.

Ik vind het verschrikkelijk om mijn meisje zo te zien. Zo in tranen als er broertjes en zusjes foto's op school worden gemaakt.

We hebben haar wel uitgelegd dat we al heel lang proberen en over een tijd hulp krijgen van het ziekenhuis. Omdat ze maar bleef vragen, om gek van te worden, leek het ons beter haar te vertellen hoe of wat.

Hoe ga ik ermee om? Uhmmm ik ben mijn eigen bedrijf begonnen als afleiding. Toen was ik nog juf en daarnaast ben ik voor mezelf begonnen. Dit jaar sta ik niet meer voor de klas. Ik ontwerp zelf haarbanden en haarclipjes voor meiden en geef ook kinderfeestjes en ik maak leren hippe armbanden voor meisje en dames. Daarmee sta ik dit jaar op heel veel braderieën door het hele land heen.

Ik had toen echt wat voor mezelf nodig. Ik ben een jaar geleden daar mee begonnen. In het begin heeft het me heel erg geholpen mijn gedachten te verzetten, maar dat is nu wel uitgewerkt.

Om mijn meisje toch thuis een maatje te geven hebben we sinds december een pup. Heeft wel moeite gekost want mijn partner wilde geen hond. Ik heb heel wat af gehuild omdat ik zo gefrustreerd was, omdat hij maar niet leek in te zien dat het echt beter was voor onze dochter.

Sindsdien heeft volgens de juf mijn dochter veel meer rust, ze is trots op haar hondje. Ook merk ik dat ze zich thuis minder alleen voelt. Ze zegt ook we hebben twee kindjes, een hondenkindje en een echt kindje. Ze noemt zich zelf ook grote zus. Doet me erg goed om te zien. Heerlijk ze samen achter elkaar aan te zien rennen in het bos.

Als ik kijk wat voor impact het op mijn leven heeft zo ik willen zeggen voor de buitenwereld niet. Ik heb ondertussen al 10 kraambezoeken gehad in die tijd van mensen in nabije omgeving en die hebben vast niets aan me gemerkt. Maar als ik heel eerlijk bent dan hangt een soort van schaduw over mijn leven. Alsof ik niet 100% kan genieten van wat ik al wel heb in mijn leven. Dat doet pijn en ik wil er echt heel hard aan werken om het minder een impact te laten zijn. Ik weet alleen niet hoe. Afleiding heb ik zat gezocht.

11. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Leuk zeg wens, wat je allemaal doet!
    Ik snap je gevoel wel, ik roep zelf ook al heel lang dat ik minimaal 2 kinderen wil. Ik heb zelf wel een zusje maar die is gehandicapt. Ben toch, soort van, zus-loos op die manier dat mijn zus geen contact kan maken met anderen. En ik miste dat vroeger ook altijd, en nog steeds eigenlijk. Dat heb ik wel voor een groot deel van me af kunnen zetten omdat ik ook genoeg broers en zussen zie die het niet goed met elkaar kunnen vinden :p. Dus die band is niet perse vanzelfsprekend, zeg maar. Maar toch, als je enigst kind bent komt later ook alles op jouw schouders, verzorging van je ouders als die oud worden, bijvoorbeeld. Maar ja, dan loop ik misschien te ver voor uit. Ik bedoel te zeggen, ik snap je gevoel dat je er nog 1 wil en dat dat even goed heel erg zeer doet als bij iemand die er nog geen heeft. Heb daardoor juist zelf ook zo die angst.... ik wil er eigenlijk 2, maar word ook steeds ouder.
    Extra naar natuurlijk ook dat je ziet dat je dochtertje het er zo moeilijk mee heeft. Dat doet je natuurlijk ook zeer. Het lijkt me ook lastig allemaal te plannen enzo als je al een kleine hebt rond lopen. Wij hoeven nu alleen nog maar aan ons zelf te denken, zeg maar.

Lastig allemaal he.

Marijke, uitgangsecho is een echo die (bij mijn ziekenhuis) op dag 3 van je cyclus wordt gehouden. Tijdens je menstratie dus... bleeeh. Ze kijken dan of de eitjes (bij mij waren er vorige keer 2 niet gesprongen) weg zijn. En dus of we op nieuw kunnen starten en dan kan ik 's avonds meteen aan de clomid.

12. Wenssinds2013

Ja precies wat je zegt. Ik ben mijn vader verloren toen ik 21 was. Heb ik met mijn broer kunnen delen. Maar aan de andere kant mijn moeder moet alles doen voor mijn oma. Haar broer doet geen fluit en heeft geen contact met mijn moeder. Je weet het inderdaad nooit. Mijn broer heeft mij vroeger ook veel getreiterd. Probeer ik me soms ook voor te houden hoor. Mijn dochter weet ook eigenlijk niet wat ze wenst. ZE krijgt nu volop de aandacht en een kleine erbij zal ook best vaak irritant zijn voor haar.

Heftig van je zus. Mijn schoonzus is ook gehandicapt, maar minder zwaar. Ze is mentaal met sommige dingen een jaar of acht. Kan niet lezen. Heef soms aanvallen en wel een handleiding rondom gedrag zeg maar. Maar wat heftig als je geen contact kan maken. Lijkt mij heftig voor jou als kind.

Er kan zoveel misgaan. Daarom zal ik ook nooit vrouwen kunnen begrijpen die gewoon door roken als ze zwanger zijn...of niet voor zich zelf zorgen.. Enz.

13. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ja precies, helemaal met je eens hoor.

Het is verder niet echt heftig hoor. Ik ben het gewend zo :). Maar ja als je dan anderen met zusjes gezellig ziet doen mis je dat wel eens. Maar dat zou ik ook gehad hebben wanneer ik misschien wel een zus had maar er niet goed mee kon vinden :p. Vind het alleen voor mn ouders wel echt heftig. Ik ben lang en breed het huis uit maar voor mijn zusje zullen ze altijd zorg houden. Ben ik dus wel mega bang voor.

14. Wenssinds2013

Kan me voorstellen, ook dat je daar bang voor bent. Heeft mijn partner ook, hij doet veel voor zijn zus. Als zijn moeder er niet meer is komt alles op hem.

Nou dames ik voel al mijn ongesteldheid uitkomen, mijn therapie voor vandaag: een uitgebreid ontbijt met stokbroodje brie en filet american ;)

15. Wenssinds2013

Hey meiden hoe is het met jullie? Hier niets te bekennen nog, maar weet ook dat ik ook zo in een keer ongesteld kan worden, dat gebeurt wel vaker. Dus ga toch er vanuit dat ik het morgen of overmorgen wordt.

16. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Hopelijk heb je geen gelijk en blijft het gewoon weg, haha.

Bah, net uitgangsecho gehad na mislukte iui, op cyclusdag 3. Maar er zat nog een folikel :S. Ik mag nu niet starten :S.
    Echt super rot!

En bij thuiskomst zien dat er een familie katten en ook nog een hond in je tuin hebben gepoept. Asocialen wonen hier!

17. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hi Meiden,

Hier allemaal wat rommelig in de buik. Wat spierpijnachtige buikpijn..en rugpijn... geen idee of ik daar wat van moet denken. Zal blij zijn dat die wachtbanktijd weer voorbij is. Ik hoop zo dat het deze ronde gaat lukken...zou dan uitgerekend zijn rond mijn verjaardag!!! Kan geen mooier kado wensen :)

Wens, je mag t rustig nog een keer van je afschrijven hoor!! daar zijn we toch voor :) Ik gun jouw meid (en jullie als ouders) ook een broertje/zusje. Begrijpelijk als je haar leeftijd bent en iedereen broertjes en zusjes heeft dat zij dat ook super graag wil. Mooi dat jullie nu een lief hondje hebben, dat kan ook heel veel betekenen.

Ik zou geen leven zonder broer en zus kunnen indenken, al lopen wij de deur echt niet bij elkaar plat.. (zie mijn schoonzus vaker dan mijn broer ;) ). Mijn man is daarintegen opgegroeid als enigst kind. Hij heeft daar nooit problemen mee gehad, hij vond het heerlijk! "ik had genoeg vriendjes en vriendinnetjes, neefjes en nichtjes" zegt hij. Mijn dochter heeft ook hele lieve nichtjes en zij wonen heel vlakbij. Hoop (mocht het niet lukken) dat ze daar in haar leven een goede band mee kan opbouwen.
    Maar dus nog geen tekenen van ongesteldheid... maar jou NOD is morgen toch?

Twink, jij uitgangsecho...wat een teleurstelling dat je niet mag starten, bah :(
    Maar snap het niet helemaal waarom t niet door kan gaan.. 1 ei is toch prima!! Bij mij (ivm halve baarmoeder) is dat een voorwaarde...1 ei. Hoe zit dat precies bij jou?

Oh gatsie...kattenvergadering in de tuin...hier bekend probleem...bah :( wordt je ook niet vrolijk van... :x

18. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Nou, het zit zo. In de vorige ronde had ik met behulp van clomid 3 eitjes gemaakt. Echter was er maar 1 gesprongen. Die 2 die zijn blijven zitten moesten zichzelf opruimen en dus verdwijnen. Ik zit nu pas op dag 3, dus in mn menstruatie nog. Het zou dus zo goed als leeg moeten zijn. Het eitje wat er nog zit is een oud ei, daar hebben we niets meer aan volgens de biometriste. Die heeft zichzelf niet opgeruimd en het is even hopen dat dat de komende dagen gaat gebeuren. Dinsdag mag ik weer erheen.

Kattenvergadering haha
    Echt haha ik vind het zo aso, maar dat er nu een hond bij is gekomen, dat kan ik helemaal niet begrijpen. Daar ben je zelf toch bij, dan ruim je dat toch op....

19. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    AH oke!! Maar stel na het weekend is t ei weg! Kan t dan nog wel verder gaan?

Ja zeker aso!! Vreselijk vind ik zulke dingen ! En een hond die daar los loopt en dan in je tuin schijt slaat echt alles. Heb der wat van gezegd?

20. Wenssinds2013

Balen twink! Zo aso. Ik ruim de poep netjes op heb altijd zakjes bij me maar ik struikel.over de drollen van anderen als ik mijn pup uitlaat.

Marijke durf het bijna niet te zeggen maar klinkt erg herkenbaar die spierpijn had ik met vlinder ook. Heb er een goed gevoel bij.

Mijn meisje heeft gelukkig ook twee neefjes en een nichtje. En enigst kind zit ook voordelen aan, maar daar is ze nu nog wat te jong voor om zich dat te realiseren.

Ik ben ongesteld!!!

Deel Deze Pagina