Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wenssinds2013, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ik lees hier heel af en toe nog een beetje mee...

Pimpelmeesje ik lees je bericht over je vriend, daar wilde ik toch wel even op reageren, wat schrikken zeg! Veel sterkte in dit traject!!

2. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    @pimpelmeesje... tjeetje zeg, dat is inderdaad even iets heel anders zeg. Wat een verhaal en wat een geluk dat je er toch op aangedrongen hebt zodat hij zich liet onderzoeken. Heftig hoor. Ik wens je/ jullie heel veel kracht en sterkte voor de komende tijd en hoop dat jullie wondertje daarna ( of tussendoor ;) snel komt. En mocht je ergens mee zitten of willen kletsen, ook over de koetjes en de kalfjes dan weet je ons te vinden.

@wens hmm... schiet ook nog niet echt op bij jou , wat duurt die tijd dan lang he? Mijn duimen gaan overuren draaien en dan hoop ik dat jou wonder ook spontaan komt.

Ik heb inmiddels de 5e iui achter de rug. Dit was er wel eentje met een aantal haken en ogen. Maandag echo gehad, waarop nog steeds 2 follikels te zien waren , 16mm en 16,7mm ( net geen 17
    ). Normaal zit ik op deze dag rond de 18mm en krijg ik meteen pregnyl en volgende dag inseminatie, maar gyn zei dat het kan komen omdat het nu over 2 follikels verdeeld moest worden waardoor het minder snel gaat. Ze gaf aan op dinsdag pregnyl en vandaag de inseminatie. Op zich allemaal prima, alleen heb ik vannacht/vanochtend de eisprong al gehad/ gevoeld ( dus is mijn eigen eisprong geweest) en hadden vanmiddag pas de IUI. Waren ook maar 2,2 miljoen na bewerking, dus ik vrees dat deze poging ook niet zoveel oplevert , maar mss ben ik te voorbarig met mijn conclusie, haha. Ik ga dus weer rustig plaatsnemen op de verschrikkelijk wachtbank en me zo langzamerhand maar eens wat meer verdiepen in het IVF traject zodat ik een beetje voorbereid ben als we wel door willen.

Sterkte lieverds en dikke knuf!

3. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Lieve meiden,

Was even rustig. Mijn moeder is vorige week vrijdag 31 maart rustig heen gegaan. We zijn enorm verdrietig maar ook wel beetje opgelucht... het kon zo ook niet meer... m'n arme moedertje, ze was op en er was niks meer van over.

Op dezelfde dag brak ook de ongesteldheid door... ach kon er ook wel bij...het deed me weinig...wordt overstemd door ander verdriet...

Wat heftig Wens dat jij je pappa al op 21e hebt verloren…verschrikkelijk…dan voel ik me dankbaar dat ik m’n moedertje tot m’n 38 heb mogen meemaken.

Pimpelmeesje.. Wat een verhaal zeg!! En wat een geluk dat je zo hebt aangedrongen! Hopelijk is er jullie nu veel leed bespaard gebleven nu jullie er zo mooi op tijd bij zijn. Maar doet er niet aan af dat het voor jullie spannende tijden aankomen. Zo’n operatie is niet niks.

Desi. Nummer 5 achter de rug…lijkt mij toch goed getimed woensdagochtend eisprong en de IUI dezelfde dag… anders vanavond nog even gezellig maken ;)

Mutskuh… wanneer beginnen jullie met IVF traject? Al startdatum gekregen?

4. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ah Marijke, wat verdrietig. Snap dat het bij ziekte altijd ook een opluchting is, maar het blijft natuurlijk een groot verdriet. Heel veel sterkte de komende tijd..

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. Het was wel fijn om het even kwijt te kunnen, moet nu erg op mijn woorden letten zodat hij niet in paniek raakt, maar is voor mijzelf natuurlijk ook eng. Maar probeer het vooral als een zegen te zien. We beginnen nu beide aardig van de schrik te bekomen.

5. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Marijke gecondoleerd met je moeder! Wat verschrikkelijk dat je haar zo snel heb moeten verliezen. Ja maar meis je hoeft verlies niet te vergelijken he, dat ik 21 was is niet erger dan jij nu op je 38e. Vandaag toevallig bij de begrafenis van de oma van mijn beste vriendin geweest, mensje was 97 geworden. Maar ik heb me toch gejankt. Voor hun was dit verlies ook al was ze zo oud ook enorm groot. Het slaat een gat in je leven. Daar waar iemand was, je thee kon gaan drinken, je ei kwijt kon. Kan op eens niet meer. Die knuffel. He bah... wat is het toch erg om dierbaren te verliezen.

6. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Marijke, wens je veel sterkte en kracht.

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Allereerst lieve Marijke heel veel sterkte en kracht gewenst bij dit grote verlies! Woorden schieten te kort.

Pimpelmees ook voor jullie een pittige tijd! Kan me voorstellen dat het schrikken is!

Wens het vlot maar niet he?

Hier is ivf uit ons zelf uitgesteld naar sowieso juni. We willen even heerlijk rust. Terug naar mezelf. Heb het echt nodig. En ja de vraag knaagt ook wat ze dan met rest embryo's willen doen. Weg gooien vind ik moord. Dus allemaal stof tot nadenken

8. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hoe gaat het hier met iedereen?

Hier zijn we ondertussen wel een beetje van de schrik bekomen. Gesprek gehad met de maatschappelijk werker van het ziekenhuis, die stelde voor om toch te kijken naar mogelijkheden om door te gaan met het fertiliteitstraject. Mijn vriend mag alles nog gewoon doen, en het duurt nog maanden voor hij geopereerd gaat worden. Bovendien leidt het een het ander ook af... Dus morgen ga ik met de gyn overleggen, en dan gelijk vragen of ik door mag naar ivf.

Ligt het aan mij of is bijna iedereen hier ondertussen met een vrijwillige/onvrijwillige pauze bezig?

9. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Haai meiden..

Het gaat hier ook nie zo heel goed. Zit er een beetje doorheen voor het eerst. Nu bijna een week na iui 5 en wederom nergens maar dan ook nergens geen last van. Alle afgelopen keren betekende dit slecht nieuws dus waarom zou het nu anders zijn. Met in mijn hoofd dat we dus naar de 6e en laatste poging gaan kan ik me niet meer voorstellen dat het nog lukt. Dat maakt me erg verdrietig want ivf is voor ons qua afstand een echt struikelblok dus onze hoop was en is heel erg op deze iui's.

@pimpelmeesje succes met het maken van de keuze en het overleg met de gyn. Hoop dat jullie tot een mooie uitkomst worden.

10. Wenssinds2013

Ja klopt Pimpelmeesje ik sta nog steeds op pauze stand. Moet volgende week ongesteld worden.

Ik ben heel benieuwd wat er uit komt en of IVF al mag!!

Ach Desi ik snap dat je stuk zit. Ivf is ook een hele stap? Hoe ver is t ziekenhuis rijden?

11. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Eerder ivf mag niet, is ook wel logisch met de verzekeraars... Ziekenhuizen moeten een beetje voorzichtig zijn omdat de verzekeraars al een tijdlang morren over de vergoedingen voor ivf. Dus nu eerst nog maar 2x iui.... Maar eerst ovulatie van deze ronde, die laat nog op zich wachten -.-'

12. Wenssinds2013

Ja is ergens ook wel logisch! Goed dat je de knop dan even omzet nu even die twee doen en dan huppakee door. Maar het is vervelend dat je er fysiek zo last van hebt. Hopelijk groeit je ei door.

Hier last van opgezette buik, voel me naar, ik hoop stiekem maar ik weet dondersgoed dat ik niet zwanger ben. Omdat ik dat weet na bijna 4 jaar proberen. Zoals jullie dat ook weten en voelen als je niet zwanger bent.

Maar dat gevoel, dat lege gevoel van was het maar wel zo, dat ben ik zo zat!!!

13. Wenssinds2013

Omo witte test hier 🙁😒...ik heb geen zin in IUI 3

14. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Snap ik :( sterkte Wens..

15. Wenssinds2013

Moest woensdag ongesteld worden maar ben t nu al. Snap er geen fluit van

16. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Das vreemd.. Hoeveel dpo zit je? Geen innestelingsbloeding?

Gister nog steeds bijna-witte ovulatietest, op cd28.. Hmpf

17. Wenssinds2013

Tjonge dat is laat!! Nou t zet nog niet echt door zoals normaal maar al wel echt stolsels. Zit nu op 11 dpo maar dit is al sinds vrijdag avond aan de gang.

18. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Apart ik mocht wel gewoon na de 4e iui overstappen op ivf. Gek dat het zo scheelt. Maar meiden ik ga stoppen met mee schrijven. Krijg het niet opgebracht uitbundig te lezen en te reageren. Het interesseert me ook niet echt meer. Hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden!

19. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes en sterkte wensen.

Apart hoor Wens, gaat bij jou deze maand allemaal wat apart. Pfff om moedeloos van te worden. Wanneer heb je de uitgangsecho of sla je nog maandje over?

mutskuh, het ga je goed meis! Hoop dat de ivf slaagt in juni!

Pimpelmees, wat is je normale cyclus?

20. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

HIer ook even weer een berichtje van mij. Zoals verwacht weer nergens last van, inmiddels ook al buikpijn, dus ik ga gewoon ongesteld worden over 2 dagen.

@wens ik begrijp dat gevoel zo goed , je weet dat het niet is gelukt, maar toch die ienemienie kans dat het misschien toch.... Om stapelgek van te worden.

@pimpelmeesje, balen dat je nog geen ovu hebt, hoop dat ie er gauw aankomt zodat jullie ook verder kunnen.

Wij gaan ons opmaken voor de allerlaatste IUI. *zucht* . We gaan hopen op een wonder............... want het vertrouwen is weg.

Fijne dag verder!

Deel Deze Pagina