Al meer dan twee jaar bezig met kinderwens

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Wenssinds2013, Feb 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Succes Desi!! Ik hoop met je mee!!

2. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ff weer een korte update van mij. Toen ik de vorige keer typte dat ik met 2 dagen gewoon ongi zou worden werd ik dat zelfs nog op die dag, wat wel mijn gevoel bevestigde dat mijn eigen eisprong al was geweest toen we de iui hadden. Maar goed, dat is geweest, veranderen we niets meer aan dus de knop is weer om. Vandaag alweer 3e dag dus in zkh geweest voor uitgangsecho en wederom groen licht voor de volgende en laatste IUI nr 6. De eerste spuit is alweer gezet en wij hebben besloten om alles uit deze IUI te halen wat erin zit en gaan hopen op een wonder.

Hoe is het nu met jullie?

3. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ha meiden,

Hier alles rustig. We hebben de mmm even op laag pitje gezet.
    Ben vorige week vrijdag nog wel naar een magnetiseur Jac Zitman geweest (Google maar es) . Nav positieve verhalen van een meisje van het facbook forum heb ik gedacht, ach waarom ook niet en hij woont 12 min bij ons vandaan. Het was een interessante ervaring.

Desi, hoe gaat t bij jou jij bijna weer voor IUI zeker.. ? Cd 10 of 11 nu?

Hoe ist met de andere meiden?

Ps wel ff wennen deze nieuwe site.

4. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,399
    37
    48
    Female
    Dames,
    Ik vast wel met jullie mee kletsen. Ik alweer bijna mijn 3de jaar in wat ik althans niet hoop...

Ik vroeg mij eigenlijk af stel je hebt meer follikels die aanwezig zijn en je hebt 1 grote vanaf vanaf hoeveel mm doen ze mee los van die grote

Zie mijn handtekening voor meer info..

5. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

en welkom baby2017. Gezellig dat je ook mee wilt kletsen.

@marijke heb even gelezen over de magnetiseur die je beschrijft, wel een interessant persoon en wat een positieve reacties.

Ik zat inderdaad al op cd 10 , heb gisteren de laatste IUI (6). Nu voor de laatste keer voorlopig op de wachtbank. Het valt me op hoe rustig ik me voel. Heb wederom totaal geen last van de pregnyl en mss is het ook wel dat ik er vanuit ga dat ook deze niet lukt , dat ik daarom wat minder spanning voel. Het is in ieder geval zeker dat het wat betreft IUI ophoud voor ons hierna. Het wordt straks IVF of niets. Na deze maand hebben we even wat rust. Na deze IUI volgt nog het eindgesprek en dan hebben we eerst een gesprek in het andere zkh dus gaat nog wel een beetje tijd over heen. Wij gaan hopen dat het niet nodig is. Detail: ik moet ongi worden rond mijn verjaardag dus kan me geen mooier cadeau wensen..

6. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    om antwoord op je vraag te geven @Baby2017 , volgens mij is het zo dat alles wat groter is als 16mm kans heeft om mee te groeien/springen. Maar ik ben geen Gyn, dus het 'echte' antwoord moet ik je schuldig blijven.

7. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,399
    37
    48
    Female
    Oke hartstikke bedankt ik ga dit inderdaad bij me gynaecoloog neerleggen

8. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier op het forum. Het is er niet beter op geworden vind ik met de nieuwe site. Toch even een tussen update van mij. Nu 10 dagen na iui en ik voel wederom niets, helemaal niets. Ook geen seconde last gehad van de pregnyl. Afgaande op de vorige rondes gaan wij ons zo langzamerhand voorbereiden op de teleurstelling en de ivf die waarschijnlijk gaat volgen.

9. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,399
    37
    48
    Female
    Ik menstrueer op dit moment
    Over drie dagen Gonal F, ovitrelle en Utrogestan gebruiken...

10. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
  11. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Voor de mensen die nog meelezen; IUI 6 helaas ook mislukt.. wij gaan door naar ivf... :(

12. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,399
    37
    48
    Female
    Dat is balen Hopelijk slaat IVF wel aan. Ik ben depressief van al die bezoeken aan het ziekenhuis

13. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ik krijg weer geen mail wanneer iemand wat plaatst.

Desi wat enorm balen dat IUI 6 ook niet is geslaagd. Dus nu ivf. Wanneer mogen jullie beginnen?

Welkom baby2017. Welke behandeling zijn jullie begonnen? IUI?

14. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Balen Desi :(
    Ik ben ook n beetje stil geweest, druk met ziekenhuisbezoeken, voor mijn vriend en mezelf. Hij heeft de CT en katheterisatie erop zitten, over ongeveer 8 weken de operatie. Ondertussen na n pauzecyclus van 53 dagen net weer begonnen met IUI nr 5.

15. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Spannend pimpelmeesje. Wat voor cd zit je nu?

16. Pimpelmeesje

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    CD7, ik heb eerder follikelmeting omdat ze niet konden kiezen tussen 87,5 en 100, dus vroeger kijken en dan eventueel omhoog.

17. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ik zie je gebruikt gonal F. Heb ik ook gebruikt. Bij IUI moest ik altijd 50.
    Gaan ze bij jou voor meerdere eitjes?

18. Desi111

Desi111 Actief lid

Mar 18, 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Pimpelmeesje! Hopen dat het lukt deze keer!

@MissMarijke Kun je me iets blijkletsen over ivf? Viel het je mee of tegen? Het verschil in de hormonen en symptomen. Ben benieuwd naar de mening van een ander haha

19. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Het viel me mee. Het is aanzienlijk meer geprik, dat is het nadeel. Eerst moet je alleen Decapeptyl prikken en daarna komt er een 2e prik (in mijn geval Gonal F) per dag bij.. was daar op t eind wel beetje klaar mee... had ook geen buik meer over. Persoonlijk had ik weinig last vd hormonen. Maar geen mens gelijk. Ken een vrouwtje die kruipend van de hoofdpijn over de grond ging en die t moest afbreken.
    Als er genoeg eitjes zijn en ze zijn groot genoeg moet de punctie. Dit is ook weer voor iedereen verschillend. Het is niet echt prettig maar de pijnstilling haalde de scherpe randjes er wat af.
    Daarna moet manlief ff z'n best doen en dan is t afwachten of er een terugplaatsing zal zijn.
    Hoop dat ik zo wat duidelijk ben. Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

20. Pimpelmeesje

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Ja ze hopen 2 of 3, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Elke poging de dosis weer omhoog, zit nu op 100. Heb er ook veel last van, beetje spijt dat we door zijn gegaan ondanks de ellende met mijn vriend, nu hebben we 2 kneusjes in huis -.-'
    Maar we gaan sowieso deze poging afmaken, daarna mss toch maar een langere pauze.

Share This Page