Okay. Goed on te weten. Dan weet ik dat voor in oktober! Nou niet de dag en dag na dat ik zoveel afscheiding had. Dus vraag me af of we überhaupt kans maken. Maar wie weet komt ie nog? Geen idee. Ik temperatuur deze ronde voor t eerst. Doen jullie dat ook. Ik had steeds 36.6, di, woe, do 36,5 en vandaag 36,4. Als ie zakt is je ei al gesprongen toch?
Hoi meiden Mag ik ook meekletsen? Wij zijn inmiddels ruim 2 jaar bezig voor een tweede wondertje. We weten dat mijn man verminderd vruchtbaar is en dat de kans op een spontane zwangerschap zeer zeer klein is. Bij onze eerste duurde het 16 maanden en waren we net de onderzoeken in het ziekenhuis gestart. Nu bewust de stap naar het ziekenhuis nog niet genomen ivm verkoop van ons huis. We hopen stiekem nog op een spontaan wonder.
Als je net voor en net na de afscheiding hebt gedaan moet op zich niet uitmaken.. als je om de dag bezig bent ik naar mijn mening goed genoeg.. zaadjes kunnen mooie tijd overleven in de baarmoeder. Temperaturen, tsja, ik doe het niet, mij teveel werk en het komt echt super precies... ben je per ongeluk opgestaan en naar de wc gelopen heeft dat alweer invloed als ik het moet geloven. Ik heb m'n hoofd in de ochtend er echt niet bij...dus dat loopt op niks uit.. weet ik nu al. Misschien dat er dames in ons groepje tempen of je zou eens kunnen informeren bij t forum temperatuurkaartjes...daar kun je je vraag ongetwijfeld kwijt.
Welkom meis! Wanneer willen jullie naar het ziekenhuis? Nee,deze week niet om de dag gedaan. Ik was nogal moe. Dus dacht wacht wel even op mijn ei. We gaan t beleven. Ik kan me er zorgen om maken maar ik kan er toch niets meer aan doen. Behalve in de gaten houden of ie als nog komt. Ik had om die reden ook nog niet getempt. Maar heb nu een briefje en thermometer op mijn nachtkastje. Zal kijken of ik daar mijn vraag nog neerzet.
Haha Wens, gaat lekker...je berichtje komt nog eens voorbij Geeft niet hoor meid...overkomt mij regelmatig...heb een gekke computer...
Na de zomer denk ik, eerst wilde we in het voorjaar, maar nu met de verkoop van ons huis en de verhuizing is dat niet zo'n handige timing denk ik. Bedankt voor het warme welkom Ik ga proberen alles bij te lezen en mee te kletsen.
Ja dat is best wel drukke tijd verkoop van het huis en verhuizen etc. Wie weet gaat het de komende maanden lukken met zwanger raken..het is bij jullie toch ook al een keer spontaan gelukt. Ik moet zeggen mocht je toch nog overwegen om te beginnen met IUI, valt de belasting qua tijd nog beetje mee. Als het meezit 1 of 2 keer voor follikelmeting en 1 x voor IUI. Hormonen prikken is goed te doen. De reactie op de hormonen is niet in te schatten. Ik heb nergens last van. Maar geen mens gelijk.
Tnx voor de info Marijke, ik gok dat ze eerst weer alle onderzoeken opnieuw willen doen omdat de vorige onderzoeken alweer van bijna 4 jaar geleden zijn. En ik heb geen idee of iui een optie is voor ons gezien de zaadkwaliteit van mijn man. We zullen zien, en we hopen inderdaad op een spontaan wonder de komende maanden, maar dat doen we allemaal
Ja dat is wel belangrijk idd dat de zaadkwaliteit iig boven de miljoen is. Anders is IUI inderdaad geen optie. Ongetwijfeld heb je je ingelezen, maar voor de zekerheid geef ik de tip mee. Voeding voor de zaadkwaliteit kan veel doen. Wij hebben hebben absoluut niet te klagen. Tellingen waren steeds tussen de 35 en 40 miljoen.. afgelopen maanden is mijn man echt op zijn voeding gaat letten en de telling is verhoogd van 40 naar 85 miljoen.
Joepie �� we maken nog een kansje. Denk dat ie er morgen er vanaf knalt. Dat heb ik altijd. We hebben gister nog geklust. Zal ik vanavond dan overslaan en maandag weer doen? Of gewoon drie dagen achter elkaar? Mijn vriend heeft heel goed sperma volgens de arts dus dat zal t probleem niet zijn....
mismarijke.. heb jij voor mij misschien een artikel of iets over hoe je via voeding de zaadkwaliteit van de man kan verbeteren? hier opzich niet te klagen alleen ik heb er al eens op zitten zoeken en kon er weinig over vinden. en anders waren het veel mensen die dachten dat bepaalde dingen werkten! vandaar mijn vraag!
Hihi Lin altijd leuk zo'n reclame . Zijn er meiden die dichtbij hun NOD zitten? Ik had gisteren en eergister een knal positieve ovulatietest. Mijn temp is nog niet gestegen, dus ben een beetje er onzeker over of 'ie al gesprongen is. Maar met zulk nieuws als vanochtend denk ik, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Wil ik nog wel een kind in deze wereld brengen. Is dat herkenbaar voor jullie?
Ik zit 6 tot 8 dagen voor nod. Met zulk nieuws vraag ik me ook altijd af... in wat voor wereld word mijn meisje groot. Echt een gevoel van onmacht.