wie heeft er net als ik negatieve test maar geen . Ik heb voor 1,5 week terug getest en afgelopen zaterdag maar negatief. eerste test was een huismerk, tweede van Apotheek. Naast het uitblijven van heb ik tevens last van blaasontsteking ( antibiotica voor gekregen) en erge rugklachten.Zal een blaasontsteking te maken kunnen hebben met een negatieve test of zal daardoor juist de weg kunnen blijven? ik snap er echt niks meer van.... wie herkent dit verhaal?
Misschien kun je via de huisarts even bloed laten prikken en op die manier testen of je zwanger bent. Of antibiotica van invloed kan zijn op de uitslag van een zwangerschapstest of op het uitblijven van je menstruatie, weet ik echt niet. Ik vind het wel spannend, hoor! Laat je nog wat weten?
Ik las dus dat je gewoon de pil slikt. Weet niet of je aan een nieuwe strip ben begonnen, maar als je de pil slikt heb je geen echte ongesteldheid maar doorbraakbloedingen. Ik heb het ook een keer over geslagen het kan dus voorkomen. Ik hoop dat je het veilig hebt gedaan in de tijd van je antibiotica gebruik, want als je de pil en antibiotica in neemt is het niet meer veilig! Als je in je aankomende stopweek nog niet "ongi" word, moet je misschien maar ff naar de dokter gaan
Begin dit jaar is mij dit ook overkomen. Ik slikte marvelon. Kreeg antibiotica en het was raak. Helaas in een mk geeindigt. Maar het is met de pil mogelijk dat je wel eens een cyclus overslaat, vooral bij stress.