Hoi Meiden, Mischien zijn jullie hier bekend mee.. Maar ik dacht zelf altijd dat je pas met 20 weken kan zien wat je kindje is.. Jongen of meisje.. maar nu hoorde ik van een kennisje.. dat zij 17 weken zwanger is.. en zij ging naar een echokliniek in utrecht om een echo te maken en dan zou ze weten wat het word.. Is dat mogelijk dat je het al kan zien met 17 weken? Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
Is mogelijk ja , als de baby meewerkt natuurlijk.. Ik heb met 17 weken een controle bij de gyn , en stond eigelijk voor de geslachtsbepaling ingepland met 20 weken.. Ach , als ik er toch ben kunnen ze meteen ff kijken toch ? Rond de 13 weken word het geslacht aangelegd , dus dan is het met 17 weken wel te zien hoor !
Het kan maar de kans is vrij klein dat ze het duidelijk kunnen zien. Een enkeling heeft geluk en kan dan al te horen krijgen wat het word! Sommige beebjes liggen er precies mooi voor om het te kunnnen zien en bij anderen zien ze het misschien pas met 24 weken ofzo!
ja het is mogelijk ik had met 17 week een echo en het eerste wat in beeld kwam was een slurfje hahaha die kwam zo mooi omhoog drijven dus daar konden ze niet omheen hahaha liefs ancie
Ik wist het met 16 weken en die vrouw van de pretecho zei juist dat het heel weinig voorkomt dat ze het niet kunnen zien. Ik zag het ook heel duidelijk, geen twijfel mogelijk (zie mijn album). Ze zei dat ze het nog nooit fout heeft gehad. Nadeel van een echo met 16 weken is dat je hem zelf moet betalen. Ze doen de 20 weken echo trouwens tussen de 18 en 22 weken. Als je hem met 18 weken hebt kunnen ze ook goed het geslacht zien hoor...
Het kan wel, maar is wel veel moeilijker. Met de 20 weken echo is het veel betrouwbaarder. Dus ik zou daar even op wachten!
Hier beide keren zelf met 17 weken een pretecho laten doen en beide keren zag je heel duidelijk het geslacht al. Was geen twijfel mogelijk. Vanaf 16 weken kunnen alle bureau's het zien.
Wij hebben met 17 weken ook een geslachtsbepalende echo laten doen bij echo bureau Utrecht en het was heel duidelijk te zien
Hallo, wij hebben afgelopen zaterdag een pretecho gehad... Maar de kleine wou niks laten zien... De navelstreng zat tussen de beentjes... Pas binnen een maand hebben we de officiƫle 20-weken echo, ook al ben ik dan bijna 22 weken... Groetjes
Hier ook met 15.6 weken overduidelijk een jongetje. Je zag echt 2 balletjes met een dingetje wat omhoog stond. Het is ook nog is 2 x bevestigd.
Ik heb hier al heel vaak gelezen dat ze het heel vroeg hebben gezien. Ik had een pretecho met 14 weken daar was het ook al op te zien, en het klopt nog steeds! (als je nieuwsgierig bent, zie album)
Ik heb met 16 weken geslachtsbepaling laten doen dmv een pretecho (bij babyvision in Delft).. en het was gewoon al heel duidelijk te zien dat het een meisje word. op de 9 maandenbeurs heb ik een 3d echo laten maken ook daar zeiden ze het is een meisje.., en vorige week bij de 20 weken echo is weer bevestigd dat het een meisje is.. Dus ik denk dat ik nu wel voor een roze babykamer kan gaan
Hier ook met 17,2 weken een pretecho gehad, en het was duidelijk een meid (zie album). Het hangt er meer vanaf of de baby er goed voorligt dan hoe ver je precies zwanger bent. Donderdag hebben we de 20 weken echo, ben benieuwd of het dan nog steeds een meissie is! Liefs Monique
jahoor! ik heb een pretecho gehad met 16 weken en 5 dagen en het was overduidelijk te zien dat we een zoontje kregen! Je kan het in mijn album zien!
Ik heb het ook met 17,1 dag laten doen bij het echobureau Utrecht en zeer tevreden, het was bij ons duidelijk te zien, ze noemde het een piemeltje omhoog, hihi.. Met 20 weken echo nogmaals bevestigd gekregen.