Hoii, ik zie net dat al mijn oude berichten weg zijn! Ik zit hier al vanaf 2005 en ik keek geregeld nog terug over de periode dat ik bevallen was van mijn eerste dochter. Nu kan dat dus niet meer? Sinds wanneer heb jullie dit verwijderd? Ik heb namelijk vorige maand nog gekeken en toen stond het er nog... Groetjes Chantal
ik ook niet! ik zie het nu pas nadat ik dit topic had gelezen. en idd het topic van net voor en net na de bevalling van fynn staat er ook niet meer tussen
Er zijn geen berichten weg hoor, heeft waarschijnlijk te maken met de zoekfunctie. Het maximaal aantal resultaten hebben we even aan moeten passen dus de berichten waren er nog wel gewoon alleen werden via de zoekfunctie niet weergegeven. Lotte
zag het ook vanavond.. maar kan je deze berichten dan helemaal niet meer terugvinden? lees ook regelmatig berichten terug..
Wat is de juiste manier van zoeken? Ik keek altijd in mijn profiel bij mijn eigen geschreven berichten maar deze gaan maar terug tot aan maart 2010 en dat was niet zo. Hoe kan ik dan nu het beste mijn eigen berichten terug vinden?
ik heb bevoorbeeld net gezocht op.. Ik ben Natasja 2005..en zo kwam ik uit bij mijn eerste berichten!