Hoi allemaal, Misschien dat jullie weten waar dit vandaan komt en of ik zo langzamerhand de dokter moet bellen? Of toch nog even afwachten? Mijn verhaaltje: Ik ben 17 maart voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb een onregelmatige cyclus (tussen de 30 en 40 dagen) Ik heb nu al een week het gevoel ongesteld te moeten worden (vooral in de ochtend) en ik verlies nu al minmiaal een week een beetje bruin/roze bloed. Op 8 en 9 april heb ik ook een beetje bruin/roze bloed verloren (ik dacht misschien een innesteling). Klinkt iemand dit bekend in de oren? Ik heb vorige week een testje gedaan maar die was vrijwel zeker negatief. ( was een heel dun indroogstreepje te zien) Graag reacties!
Dat was ik zelf ook van plan! spannend hoor. Maar waar dat ieniemienie beetje bruine bloed dan vaandaan komt?!
Hey Wat test heb je gedaan waar je een indroogstreepje zag staan??? Ik had 2 dagen voor mijn NOD 2 dagen een kleine beetje bruine afscheiding of oud bloed. 1 dag voor mijn NOD teste ik een heeeeeeel lichte positiefe test. Met de dag werd te test duidelijker. Kruidvat 2 voor 5 euro heeft geen indroogstreepje. Groetjes Polo
Het was de kruidvat 2 voor 5 Maar ik zag het pas na een kwartier en na een tijdje was die nog iets duidelijker geworden, maar nog steeds heeeel erg licht
@vw polo: Ik heb niet nog een test gedaan omdat ik steeds sochtend denk dat ik ongesteld geworden ben! Maaarrr ik leg hem vanavond alvast klaar voor morgenochtend @ wonderbaby: Hoelang heb jij bruinverlies gehad? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik de dag nadat ik postief testte ook 3 dagen bruinverlies gehad (ik was als de dood!) maar nu al langer dan een week...
Hoi, Ik heb altijd redelijk regelmatige cyclus....Zou vandaag ongesteld moeten worden uitgaande van 27 dagen. Vandaag een heel klein beetje bruine afscheiding gehad. Normaal ben ik in één keer ongesteld en heb ik geen aanloop, zeg maar.. Heb nog een test liggen, wil wachten tot morgen....Maar is zou moeilijk! Maar mezelf al de gehele dag gek/
nou dames.. allemaal succes met testen. Ik had het vorige cyclus 4 dagen en bij dag 2 test gedaan... bleef helemaal wit. 3 dagen later helaas knalrood bloed 4 dagen lang.