Missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miepie74, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb een paar maanden geleden een missed abortion gehad. :(
    Het begon met verlies van oud bloed. De reden dat ik al vrij snel dacht dat het niet goed zat, ondanks dat ik geen pijn of krampen had, was dat mijn symptomen verdwenen. Dat ging eigenlijk heel snel, donderdag eerste bloedverlies, toen voelde ik me al een paar dagen niet meer zwanger, mijn borsten deden weer normaal en mijn darmen waren ijzig stil....
    Maar hoe dan ook ben ik "blij" dat ik niet nog weken doorgelopen ben met het idee dat ik zwanger was en alle symptomen van dien...

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Miepie,

Wat verdrietig dat je een missed abortion hebt gehad...
    Ik hoop dat je het een plaatsje hebt kunnen geven.
    Ik heb hetzelfde meegemaakt en het is erg moeilijk om de draad weer op te pakken.
    Hopelijk ben je snel weer zwanger.

Grt Vanilia

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoi Vanilia,
    dankjewel en hetzelfde voor jou!
    Ik heb er nog steeds moeite mee. Op zich kan ik er ondanks het verdriet ook wel nuchter in zijn en zie ik het voor wat het is: een vruchtje dat niet levensvatbaar was. Ik vond ook zelf dat ik best snel weer opkrabbelde. Maar stiekem is dat toch niet zo, ik kan het moeilijk verkroppen dat het nu allemaal langer gaat duren en ik voel de hete adem van mijn leeftijd in mijn nek.
    Verstand en gevoel liggen in dit geval wat verder van elkaar verwijderd dan normaalgesproken! :)

Ik hoop dat jij je draad weer gauw vindt en ook weer snel zwanger bent!

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey meid,

Dat heb ik ook, de ene keer denk ik ja het gaat weer beter en dan heb ik weer zo'n dip en dan lijkt alles weer zo hopeloos.
    Denk dat het verwerkingsproces veel langer duurt dan jezelf denkt.
    Ik vind het ook moeilijk hoor het gevoel weer helemaal opnieuw te moeten beginnen, en wanneer is het dan weer raak?
    Maar we moeten positief blijven en de hoop niet opgeven.

Succes he meid.

Liefs.

Deel Deze Pagina