hoi dames, mijn dochtertje krijgt nog 5 flessen op een dag, om 22.00 de laatste. maar omdat ze naar 4 flessen moet gaan ivm de opvolg melk wil ik dus de laatste fles er af gaan halen. ik vroeg me af hoe laat de meeste kindjes van 6 maand de laatste fles krijgen, ik zat te denken om hem rond 19.00 te geven, ,maar nu gaat ze rond 18.00 naar bed (soms eerder) en is ze gewent om een fles te krijgen voor ze gaat slapen, maken jullie je kleinetjes wakker voor de fles of geven jullie deze als ze naar bed gaan? ben beniuewd naar jullie reacties groetjes sapje
hier om 19.00 uur de laatste fles en dan naar bed tot de ochtend. hij krijgt 4 flessen. ik maak hem nooit wakker tenzij echt nodig. hopelijk slaapt ze bij jullie dan ook tot de ochtend.
bedankt voor je reactie , doe je ook nog iets van rijste bloem door de fles heen of is dat niet nodig?
hier idemdito, maar sinds vandaag heb ik er nog een fles afgehaald 8) ze krijgt rond 19uur de laatste fles en slaapt tot ongeveer 7uur en dan geef ik haar de fles in bed en dan slaapt ze nog tot 9uur ik moet er wel bij zeggen dat ik haar al vanaf een week of 8 rond die tijd in bed heb gelegd en heb haar altijd laten doorslapen tot ze uit zichzelf wakker werd meestal rond 5uur en dat werd dan steeds langer
Finn krijgt eigenlijk altiojd zijn laatste fles tussen half 8 en 8 uur, heb altijd met wat rijstebloem of pap erdoor gegeven...
hier vanaf 6 maanden de laatste fles rond 19.30 (dan gaan ze ook naar bed). Totdat de kinderen hun bijvoeding goed aten (dat ik het echt een maaltijd vind) kregen ze 's avonds een papfles, sinds ze overdag goed brood eten doen we dat niet meer
Onze dochter kreeg toen ze 6 m was om 18.00/18.30 laatste fles en sliep dan door tot de volgende dag.
hoi dames bedankt voor jullie reacties en het gaat tot nu toe prima, ik geef rond 19.00 de laatste fles met 3 schepjes rijstebloem en ze slaapt netjes door tot 07.00 dus beter kan het niet.