Over de toeren bij fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Diesel82, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hallo dames,

Even een vraagje. Soms kan onze kleine meid vreselijk over de toeren zijn als we haar een flesje willen geven. Wordt dan weer heel moeilijk stil en lijkt ook wel of ze last heeft van haar mondje.
    Ze heeft geen zichtbare spruw, temp van fles is niet te warm maar wat kan het dan wel zijn? Jullie enig idee??

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    misschien gaat het te langzaam naa rhaar zin.
    Heb je al een snellere speen geprobeerd.
    Hier was dat toen het probleem.

3. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Maar als ik de speen er al in stop dan gaat ze al helemaal uit haar dak en wordt ze met veel pijn en moeite stil.
    Dus denk niet dat het de speen is.

4. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Het zou goed kunnen hoor, ze weet ondertussen dat die speen niet fijn is. Wat je ook zou kunnen proberen is een totaal andere fles ( hielp hier erg goed) ik had eerst brede hals flessen en nu smalle en nu drinkt hij prima. Wat ook erg goed kan helpen is zelf rustig blijven. Ik raakte op een gegeven moment zo gefrustreerd dat Remco ook al ging huilen als hij die fles alleen al zag. Toen ik het liet gaan ging hij weer drinken.
    Heeft ze dit al lang of is het sinds kort? ben je mss over gestapt op andere voeding?? mss is het een idee om over te stappen, wie weet vind ze deze voeding helemaal niet lekker.
    Zo nu weet ik ff niks meer hihi heb alles wat ik me kon bedenken opgeschreven voor je. Hoop dat je er iets aan hebt.
    Succes
    Groetjes Kim

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Misschien nog wat vroeg maar het zouden tandjes kunnen zijn... Daar kunnen ze al een maand van te voren last van krijgen. Zuigen aan een flesje doet dan zeer. Zie je geen rode bulten onder of misschien boven? Bij onze dochter was dit ook zo rond 4 maanden, met 4,5 maand kwamen haar 2 ondertandjes door...

Edit: zie nu dat je SOMS zegt. Kan het zijn dat je dan eigenlijk iets te laat bent met het geven van de fles? De eerste 6 maanden had onze dochter dit nl ook wel eens. Dan had ze gewoon echt honger en duurde het allemaal te lang, als ze dan de fles zag raakte ze gewoon echt helemaal overstuur. Als ze dan weer rustig was ging ze heel gulzig drinken, waardoor ze zich verslikte en weer overstuur raakte.....

Deel Deze Pagina