Al onze medewerkers zijn bezet..

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne1979, 2 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Optimist! :)
    Je bent wel bijna 8 euro kwijt voor een gesprek van 2 minuutjes!
     
  2. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Maar je bent dus wel geholpen? Zou helemaal lullig zijn als ze je weer doorverwezen, dat gebeurd ook nog weleens arghhhhhhhhh!
     
  3. Tanja20

    Tanja20 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    oh ik ken het.

    Vind het zn verschikking om naar zulke dingen te bellen.

    Upc , Chello , Nuon :evil:
     
  4. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dat heb k dus met de stadsbank ze zijn maar tot 1 uur open
    heb laatst ook een uur met alle medewerkers zijn in gesprek
    en dan gaat ie eindelijk over en dan duurt het nog een kwartier voordat ze opnemen :evil:
     
  5. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    tja ik ken het, ik zit zelf op een receptie en het was bij ons ook zo ontzettend druk met de telefoon vandaag. dat ding stond gewoon roodgloeiend.
    en dan krijg ik de boze mensen over me heen, terwijl ik helemaal niet weet waar het over gaat :(
     
  6. Niet meer actief

    Ik heb een hekel aan keuzemenu's waar net jou keuze niet bij staat. Dan kies je wat jij denkt dat het beste is, word je na een half uur eindelijk geholpen, blijkt dat je de verkeerde hebt gekozen en moet je opnieuw bellen! &%$$^^$#@@&%^#
     
  7. Female

    Female Niet meer actief

    Je bent wel bijna 8 euro kwijt voor een gesprek van 2 minuutjes![/quote]

    Idd! dat had ik dus nooit gedaan. Deed t wel schriftelijk ofzo... :(
     
  8. Jose777

    Jose777 Actief lid

    23 okt 2006
    207
    0
    0
    Ja, vreselijk !
    Eerst 10 tot 15 minuten in de wacht hangen om dan daarna van de receptioniste te horen dat diegene vandaag niet aanwezig is en of je dan morgen terug zou willen bellen. Dag erna terug bellen, weer 15 min wachten en dan te horen krijgen dat diegene niet op zn plek zit en of je wat later kan terugbellen! Echt om gek van te worden.
     
  9. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Probeer PLANET maar eens te bellen met een probleem... ik heb een keer in 2 dagen 3,5 uur met ze gebeld..... en toen was het probleem nog niet opgelost.
     
  10. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    lijtk wel upc bellen.. :)

    dat deed ik op werk altijd handsfree...

    tegenwoordig met mobiel van de baas
    maar de wachttijden zijn dan ook niet zo idioot lang meer gelukkig.
     
  11. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Had allang neergegooit en ook nog voor 15ct per minuut......mooi naks had ze een mail gestuurd.
     

Deel Deze Pagina