Maar je bent dus wel geholpen? Zou helemaal lullig zijn als ze je weer doorverwezen, dat gebeurd ook nog weleens arghhhhhhhhh!
dat heb k dus met de stadsbank ze zijn maar tot 1 uur open heb laatst ook een uur met alle medewerkers zijn in gesprek en dan gaat ie eindelijk over en dan duurt het nog een kwartier voordat ze opnemen
tja ik ken het, ik zit zelf op een receptie en het was bij ons ook zo ontzettend druk met de telefoon vandaag. dat ding stond gewoon roodgloeiend. en dan krijg ik de boze mensen over me heen, terwijl ik helemaal niet weet waar het over gaat
Ik heb een hekel aan keuzemenu's waar net jou keuze niet bij staat. Dan kies je wat jij denkt dat het beste is, word je na een half uur eindelijk geholpen, blijkt dat je de verkeerde hebt gekozen en moet je opnieuw bellen! &%$$^^$#@@&%^#
Je bent wel bijna 8 euro kwijt voor een gesprek van 2 minuutjes![/quote] Idd! dat had ik dus nooit gedaan. Deed t wel schriftelijk ofzo...
Ja, vreselijk ! Eerst 10 tot 15 minuten in de wacht hangen om dan daarna van de receptioniste te horen dat diegene vandaag niet aanwezig is en of je dan morgen terug zou willen bellen. Dag erna terug bellen, weer 15 min wachten en dan te horen krijgen dat diegene niet op zn plek zit en of je wat later kan terugbellen! Echt om gek van te worden.
Probeer PLANET maar eens te bellen met een probleem... ik heb een keer in 2 dagen 3,5 uur met ze gebeld..... en toen was het probleem nog niet opgelost.
lijtk wel upc bellen.. dat deed ik op werk altijd handsfree... tegenwoordig met mobiel van de baas maar de wachttijden zijn dan ook niet zo idioot lang meer gelukkig.