ho hoi ik heb heel lang geleden de kruidvatdoos besteld en kreeg steeds geen afhaal formulier. had ik op me werk en thuis een email gestuurd naar kruidvat en kreeg ik eerst op 12 april een bon via email en nu van de week ineens nog een keer een afhaalcoupon. wat denken jullie kan iknu twee keer die doos ophalen of hebben ze alle bonnen op naam en nummer gezet en gewoon twee keer een mailtje gestuurd? ik weet het echt niet en je staat zo voor gek als ze zeggen je hebt er toch al een nee hoor deze geldt niet of zo? wie zou het wel proberen?
Ik zou het gewoon proberen! Niet geschoten altijd mis! Me zusje die kon er ook ineens 2 afhalen en daar hadden ze niets over gezegt!
die doos van prenatal heb ik wel 4x opgehaald, had toen 5x een afhaalbriefje gehad. is toch hun fout! gewoon halen en doen of je neus bloedt!
gewoon doen hoor! als je het niet zelf de 2e keer wilt doen laat je toch een ander die ophalen. komt altijd van pas zo'n zwangerschapsdoos
ik heb nooit een bon of iets gehad , heb de box dus ook nooit opgehaald! beschouw het maar als mijn box
Gewoon halen. En ookal zeggenn ze er iets van, je hebt die bonnen gekregen en niet zelf gekopieƫrd. Dus da's hun fout.
Wat niet is kan nog komen, ik kreeg 2 weken terug in een keer een bon van de prenetal dat ik de babydoos kan ophalen. Gijs is maar 10 maanden oud pas
Ik zou die doos ook gewoon nog een keertje gaan halen hoor, moeten ze hun administratie maar goed bijhouden.